
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тарих география пәндерінен Әдістемелік бірлестік құжаттары 2024-2025 толық
Бекітемін
Мектеп директоры
_____________
ФИО
Тарих, география
пән бірлестігінің ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары
Әдістемелік бірлестіктің жетекшісі
__________________________(ФИО)
2024-2025 оқу жылы
Әдістемелік қызметтің тақырыбы:
« Инновациялық жобалар арқылы нәтижеге бағытталған білім беру негізінде белсенді шығармашылыққа бейімделген тұлға қалыптастыру.
Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты:
Педагогтерді оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде, оларды шығармашылық әрекетке баулуда білім беру саласындағы жаңалықтарды, озық педагогикалық тәжірибені зерттеп, жинақтап, таратуда кәсіби біліктілігі мен теориялық білім деңгейін көтеру ісінде нақты әдістемелік көмек көрсету.
Міндеттері:
-
Білім сапасын арттырудың инновациялық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру;
-
Шығармашылық топтардың жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.
-
Оқыту үдерісін дамыту арқылы нәтижеге бағытталған білім беру.
-
Акт құзіреттілігін тиімді пайдалану.
-
Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу.
-
Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру.
-
Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану үлесін арттыру.
-
Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу.
-
Жоғары оқу орындары мен тығыз байланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілік бағытындағы жұмыстарын дамыту;
-
Пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру.
-
Мұғалімдердің шығармашылық кезеңдер жоспары бойынша жұмыстарының жүйелі жүргізілуін, өз іс-тәжірибесін өзіндік жұмыстары (авторлық бағдарлама, жинақтар, әдістемелер) арқылы жинақтап, қорытындылауын қолға алу.
-
Күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, ұлттық сервистерді, QR-кодтау технологиясын тиімді қолдану.
-
Әр бірлестікте инновациялық жобалармен жұмысты енгізуді қолға алу.
Тарих, география пәндер бірлестігінің тақырыбы: «Иновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушыларды сыни ойлауға жетелеу.
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Оқушылардың жоғарғы білікті техникалық және кәсіптік білім алуға қол жеткізуді қамтамасыз ету және олардың қызығушылығын арттыру.
1. Бірлестік мұғалімдеріне жан-жақты әдістемелік көмек көрсетіп, олардың ұстаздық іс-тәжірибесін терең меңгеруін қамтамасыз ету.
2. Ұстаздардың үнемі өзіндік саяси, теориялық және әдістемелік білімін көтеріп отыруына дұрыс бағыт-бағдар беру.
3.Озат іс-тәжірибелерді жете қадағалап, олардың тиімділерін мектеп өміріне енгізу жұмыстарын мүмкін ету.
4.Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын мектепте оқып-үйренуді қамтамасыз ету.
Тарих, география пәндер бірлестігі жұмысының міндеттері:
-
Жеке тұлғаны қалыптастыру мен дамыту бағытында жасалған педагогикалық ғылым мен іс-тәжірибедегі жетістіктерді оқып үйрену.
-
Оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру.
-
Мұғалімдерге инновациялық қызмет жасау, өзін-өзі дамыту (жаңа техналогиялар, зерттеулер мен эксперимент)әдістемесін меңгерту, кәсіптік шеберлігін, жалпы ғылыми деңгейін жетілдіріп отыру.
-
Пән оқу бағдарламасы мен мемлекеттік білім стандарты талаптарына сай әр сыныпқа оқушылардың білім дағдыларын қалыптастыру.
-
Оқушыларды ҰБТ-ге,РІSA зерттеулеріне дайындау, тақырыптық тестілер өткізу, оған талдау жасау.
-
Пән бірлестігі оқу әдістемелік жұмыстарға сәйкес нақты тапсырмалар жүктеу және олардың орындалуын қамтамасыз ету.
-
Пән кабинеттерін жабдықтау және толық мәнінде жұмыс жасауын ұйымдастыру.
-
Тоқсанына 1 рет сыныптар бойынша оқушылардың білім деңгейін зерттеу.
-
Мұғалімдердің білім жетілдіру курсынан өтуін қадағалау.
-
Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану үлесін арттыру
Жұмыстың нысандары :
-
теориялық семинар
-
семинар-практикум
-
әдістемелік күндер
-
мастер-класс
-
ашық сабақтар
-
сыныптан тыс іс-шаралар
-
тренинг
-
тәлімгерлік
-
жеке шығармашылық тақырып бойынша жұмыс
-
өзін-өзі білімін жетілдіру
Бекітемін
Мектеп директоры
_____________
ФИО
Тарих, география
пән бірлестігінің ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары
2024-2025 оқу жылы
Жұмыстың негізгі бағытары |
Іс-шаралар |
Жауаптылары |
Орындау мерзімі |
|
1 |
Ғылыми–әдістемелік жұмыстың нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, ұйымдастыру |
Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (ҚР Оқу-ағарту министрінің 12.08.2022 ж №365; 30.09.2022ж. №412 бұйрығымен енгізілген өзгерістермен) бекітілген Үлгілік оқу жоспарларымен (Бастауыш 264 бұйрықтың 1-3 қосымшалары, 5-9 сынып 365 бұйрықтың 6-8 қосымшалары, 10-11 сынып 412 бұйрықтың 38-43 қосымшалары) танысу. Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізілген 2023 жылғы 5 шілдедегі №199 бұйрығы басшылыққа алу. Әдістемелік нұсқау хатпен танысу Оқу жылының басталуы туралы бұйрықпен танысу |
ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері |
Жыл бойы
Тамыз Қыркүйек
Жыл бойы |
2 |
Әдістемлік бірлестік отырысы |
№1 ӘБ ОТЫРЫСЫ 1. Білім сапасы: төмендеу себептері және өсу жолдары. 2.« 2024-2025оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хат, бағдарламалармен танысу. 3. ҰБТ қорытындысы туралы 4. Әдістемелік бірлестіктің өткен оқу жылына SWOT талдау 5. Жеке пәндер бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспарлар, оқу жүктемелерінің бөлінуі 6.«Педагог мәртебесі.Педагогикалық әдеп қағидалары»Педагогтың функционалдық міндеттері 7.Нөлдік бақылау жұмысын дайындау 8. Жаңа оқу жылына кабинеттерді дайындау |
ӘБ жетекшісі
|
тамыз |
№2 ӘБ ОТЫРЫСЫ 1.SMART жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін білім берудің жаңа тәсілі ретінде 2.Мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын бекіту, ҚМЖға қойылатын талаптар. 3. Брлестік жоспарын талқылау және бекіту 4. Үлгерімі төмен оқушыларға жұмыс жоспарын құру 5. Зерттеу жобасы бойынша пәндер жұмысының бағдарламасын бекіту. 6. Әдістемелік оқулықтар |
ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері |
қыркүйек |
||
№3 ӘБ ОТЫРЫСЫ 1.Жасанды интелект. Теория және практика 2. І тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы 3.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығы, PISA-ға дайындық» 4.Бастапқы бақылау жұмысының қорытындысы 5.Бастапқы сынақ тесттерінің қорытындылары 6.Мектепішілік пәндік өребәйгені ұйымдастыру 7. 1-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг |
ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері |
қараша |
||
№ 4 ӘБ ОТЫРЫСЫ 1.Сыныптан тыс жұмыстардың білім сапасы мен танымдық белсенділігін арттыруға әсері 2.ІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы 3.9,11 сыныптардағы сынақ тесттерінің талдау 4. Мектепшілік және аудандық олипиадаларының рәтижесі 5. 1 -жартыжылдық бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. 6. Тарих, география пән бірлестігінің он күндігі"Ұлттық құндылыққа бағытталған тапсырмаларды қмж- ға кіріктіру 7. Әдістемелік оқулықтар |
пән мұғалімдері
|
қаңтар |
||
№ 5 ӘБ ОТЫРЫСЫ 1. Қазіргі білім беру кеңістігінде тарих ,география пәндерін оқытудың әдістері мен әдістері. 2. ІІІ тоқсан бойынша ТЖБ модерациясы 3. 9,11 сыныптардағы қорытынды аттестацияға дайындық жұмыстарының жүргізілуі 4. 3-тоқсан бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс нәтижелері. Мониторинг 5. «Жасанды интелект» жобасының орындалу барысын қадағалау 6.Әдістемелік әдебиеттерге шолу |
ӘБ жетекшісі пән мұғалімдері |
наурыз |
||
№ 6 ӘБ ЖҰМЫСЫ 1.Жылдық жұмыс бойынша модерация 2. Әдістемелік бірлестіктің жылдық жұмысының есебі. 3.Қорытынды аттестаттау-2025 4.Келесі оқу жылына қойылатын SMARTмақсат 5.Үлгерімі төменоқущылар мен жұмыс нәтижесін SWOT талдау 6. Келесі оқу жылына бірлестік жүмыс жоспарының жобасы |
пән мұғалімдері ӘБ отырысы |
мамыр |
||
3 |
Оқу- әдістемелік жұмыс |
1.Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды құру, кабинет жоспарларын бекіту 2.Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және оқу шығындарын қалыпқа келтіру жұмысының жоспарын құру 3.Сабақ жоспарлары, жаңартылған білім мазмұны бойынша қмж, ұмж, омж ретке келтіру 4.БЖБ және ТЖБ жұмыстарды дайындау, өткізу және модерация жұмыстарды әзірлеу 5.Мектепішілік пәндік олимпиада өткізу 6.Пәндердің оқу жоспары бойынша берілу деңгейі, тоқсандық, мемлекеттік оқу бағдарламасының орындалуын тексеру 7.Сабақ жоспарлары, дидактикалық тапсырмаларды реттеу 8.Өз ара сабақтарға қатысу 9.Бақылау жұмыстарының мониторингі 10.Жаңартылған білім мазмұны бойынша семинарларға қатысу, үздік сабақтарды басылымдарға жариялау 11.Электрондық оқулықтардың сабақта қолданылуын тексереу 12.Әдістемелік бірлестіктің жұмысының рейтингі |
пән мұғалімдері ӘБ жетекші пән мұғалімдері
|
қыркүйек тоқсан бойы қыркүйек қазан жартыжылдық бойынша әр айда қыркүйек
жыл бойы
тоқсан бойы |
4 |
Мектепішілік бақылау |
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқу үрдісін ұйымдастыру Зерттеуді жүргізу жоспарын іске асыру Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі |
ӘБ жетекші пән мұғалімдері |
25-29.08 |
Бастапқы әкімшілік бақылау жұмысы ҚР БЖҒМ 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар мен үйден оқыту бойынша жұмыс құжаттарды реттеу 2024-2025 оқу жылының қорытындысы бойынша төменгі пайыз берген 7д, 9в, 9гсыныптары мен оқу пәндерін бақылау Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру мен үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жоспары, оның жүзеге асырылуы ІІ тоқсан бойынша төмен сапа көрсеткен сыныптардағы Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы пәндерінің оқытылу жағдайын бақылау Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы пәндерінің оқытылуын тексеру |
МДОІЖДО ӘБ жетекшісу |
03-13.09
16-20.09 |
||
Электронды журналдың толтырылу жағдайы 10 сыныптардағы алгебра пәнінің жүргізілуін бақылау |
МДОІЖО |
21-30.10 |
||
Өткізілген БЖБ,ТЖБ қорытындылары бойынша талдау жұмыстары |
ДТІЖО |
18.10 |
||
Күнделік.кз, таңдау және үйірме, үйден оқытуға арналған журналдардың, күнделіктердің толтырылыуын бақылау: -жүргізу тәртібі -Баға қоры және объективтілігі -Бақылау жұмыстарының нормасы -тоқсандық баға -мәліметтердің толтырылуы |
МДОІЖДО Р.Турсунова Г. Манапова |
04.11-08.11 23-27.12 18-20.03 18-22.05 |
||
5 сынып алушыларының бейімделудегі психологиялық ортаны білім зерттеу қорытындысы Мұғалімдердің халықаралық зерттеулерге дайындық жұмысы |
ДТІЖО |
06-25.11 |
||
Оқушы дәптерлерінің жүргізілуі |
МДОІЖД |
|
||
ҰБТ-ға дайындық жұмыстарының жай-күйі Халықаралық зерттеулер бойынша мұғалімдердің дайындық жұмыстары. ОЖСБ, PISA, ТИМСС бойынша дайындық жұмыстарының жүргізілу деңгейін анықтау |
ӘБ жетекші |
20-24.01 |
||
Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабақтарына қатысу (зерттеуші,сарапшы,модератор) |
ДТІЖО
|
10-24.02 |
||
4 сынып оқушыларының орта буын сыныбына өтудегі сабақтастық "Жас мұғалім-тәлімгер" жүйесіндегі жұмыс |
ДТІЖО |
7-11.04 |
||
Білім алушылардың қорытынды аттестаттауын өткізу Үйде оқыту бойынша оқу бағдарламаларының орындалуы. |
ДТІЖО |
5-12.05 19-22.05 |
||
5 |
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін арттыру, ұйымдастыру, аттестациядан өтуі |
Курстан өту кестесін құру Мұғалім портфолиосын тексеру Сабақтарға қатысу Кесте бойынша курстан өту Өз білімін жетілдіру жолдары Аттестациядан өтетін мұғалімдердің тізімін анықтау Құжаттарын реттеу Сабақтарына қатысу Портфолиосын тексеру Шығармашылық есебін тексеру |
пән мұғалімдері |
Қыркүйек кесте бойынша
кесте бойынша
қазан, наурыз
қазан, наурыз |
6 |
Педагогикалық шеберлікті арттыру, озық педагогикалық тәжірибені тарату жұмыстары |
Педагогикалық қаууымдастық жұмыстарына белсене қатысу Баспасөзге мақала жариялау Шебер-сынып, коучинг, семинарларды өткізу
«Білім беруде ақпараттық оқыту әдістемесін қолдану жүйелері» іс- тәжірибе алмасу Жаңашыл ұстаз-2024 » ұстаздарының байқауы қатысу «Үздік бірлестік жетекші-2024 » бірлестік жетекшілер байқауы «Жылдың үздік мұғалімі-2025» мектеп ұстаздарының байқауы «Педагогикалық шеберлікті жетілдіру арқылы оқушының дарындылығын зерттеу және дамыту» Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдерді көтермелеп отыру, іс-тәжірибесін тарату Мұғалімдерді мектепішілік «Шығармашыл мұғалім-2025» байқауына қатыстыру |
Пән мұғалімдері
|
Жыл бойы Жылына 4 рет
Желтоқсан Қаңтар Ақпан Жыл бойы |
7 |
Жас мамандармен жұмыс |
Жас мамандар тізімін анықтап, бекіту Жас мамандарға тәлімгер мұғалімді бекіту Жұмыс жоспарын талқылау, бекіту Жұмыс жоспары бойынша іс-шараларды өткізу Аудандық «Педагогикалық тандем» байқауына қатысу Жас мамандарды тәлімгерлер сабаққа қатыстыру, әдістемелік көмек көрсету Сабақтарға қатысу Есеп беру |
пән мұғалімдері |
қыркүйек
жыл бойы
жоспар бойынша мамыр |
8 |
Сындарлы оқытуды қамтамасыз ету Конструктивический подход к обучению Математикалық сауаттылықты арттырудың жолдары мен әдістері |
1. Сындарлы оқытудың тәсілдері: қалай және нені оқыту керек? дөңгелек үстел 2. Сабақты зертеу бойынша шығармашылық топтар құру 3..Сабақты зерттеу бойынша сабақ көрсету 5.Мектептің педагогикалық қоғамдастығымен жұмыс жүргізу 6.Сындарлы оқытуда интербелсенді әдістерді тиімді қолдану 8 Шебер-сынып:« Кәсіби педагогикалық АКТ-мұғалімнің құзіреттілігі 11. «Әдістемелік идеялар фестивалі» жылдық қорытынды |
Пән мұғалімдері ӘБ жетекшісі
|
Қыркүйек
Кесте бойынша желтоқсан қыркүйек қазан қаңтар ақпан наурыз сәуір |
9 |
Дарынды балалар мен жұмыс |
Дарынды балалар мен жұмыс жоспарын құру, тізімін анықтау Жоспар бойынша пән мұғалімдеріне жұмыс жүргізу Мектепішілік өребәйгеге қатысатын оқушыларға сұраныс беру Тарих, география пәндерінен мектепішілік өребәйге «Дарындылықты шығармашылықпен ұйымдастыру-мұғалім шығармашылығының нәтижесі» дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру Аудандық, қашықтық өребәйгелерге оқушыларды қатыстыру «Кенгуру», «Алтын сақа» қашықтық өребәйгелерге қатыстыру Жоспар бойынша жұмыстың жүргізілуін тексеру |
пән мұғалімдері |
қыркүйек жеке жоспар бойынша қараша
жоспар бойынша |
10 |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушыларды пән мұғалімдеріне анықтап жұмыс жоспарын бекіту Үлгерімі төмен оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу Жоспар бойынша жұмыс пән мұғалімдердің жеке жұмыстары арқылы үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын арттыру |
пән мұғалімдері |
жеке жоспар бойынша |
11 |
Үштілдік немесе билингвальды оқыту бойынша жұмыс |
Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттарды базасын құру ЖМБ пәндер мұғалімдермен тәлімгерлік жұмыс жоспарын бекіту «Тарих ,география » пәндерінің билингвальды оқытылуын тексеру Аудандық, облыстық, халықаралық, қашықтық оыйндарға, олимпиадаларға, сайыстарға қатысу Есеп беру |
ӘБ жетекші
пән мұғалімдері |
қыркүйек жыл бойы 2 аптада 1 рет қараша жыл бойы мамыр |
12 |
Қорытынды аттестаттау, ҰБТ |
Жұмыс жоспарын бекіту Құжаттармен таныстыру Кесте бойынша қосымша сабақтар жүргізу Бастапқы тест сынағы және оның мониторингі Кесте бойынша қосымша сабақтар өткізу, тесттерге сараптама жасау Оқушылармен ОЖСБ, ҰБТ сынақ тесттері,қорытынды аттестаттау тест үлгілерін талдау Әдістемелік аптаға қатысу |
пән мұғалімдері |
қыркүйек
жыл бойы
жоспар бойынша |
13 |
Сыныптан тыс жұмыс |
Білім күніне арналған сынып сағаттарына қатысу Тілдер мерекесіне арналған іс-шараларды ұйымдастыру, Тәуелсіздік күніне арналған салтанатты жиындарға қатысу Тәрбие жұмысының «Мәңгілік Ел», «Рухани жаңғыру», құқықтық тәрбиеге арналған іс- шараларының жоспары бойынша жұмыс жүргізу Жеңіс күнінен орай өтетін іс-шараларға белсене қатысу «Жылдың ең үздік жаңашыл сынып жетекшісі» байқауына қатысу Есеп беру |
пән мұғалімдері |
қыркүйек
қараша
жыл бойы наурыз сәуір мамыр |
14 |
4-сынып пен негізгі мектеп арасындағы сабақтастық |
Пән мұғалімдерін бекіту Сабақтастық бойынша жұмыс жоспарын талқылау, бекіту 4 сыныптардың сабақтарына қатысу, талқылау Сыныпта тыс іс-шараларды ұйымдастыру, қатысу 4 сыныптарда білім беру сапасын бақылау Пән мұғалімдерінің есебі МОДО-ға дайындық. Сыныптық –қорытынды бақылау Сараптау,талдау 4 – сыныптарда сабақтастық принципінің орындалуын тексеру Пән мұғалімдерінің есебі Қорытынды тест жұмыстарын дайындап, өткізу Есеп беру |
пән мұғалімдері |
қыркүйек
жоспар бойынша 02-06.12 Сәуір 02-08.05
мамыр |
15 |
«Ойлан, тап, есепте» әдісі бойынша математикалық саутылық есептерін шығаруға жоба жұмысы |
Тарих география пәндері бойынша «Тарихий өлкетану» жобамен жұмыс жүргізу Жоба жоспарын құру Жоба жұмысын жүзеге асыру «Жасанды интелекті сабақта қолдану» |
Пән мұғалімдері
ӘБ жетекшісі |
Жыл бойы |
Әдістемелік бірлестік жетекшісі (ФИО)
«БЕКІТЕМІН»
_________________________________
АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА
МЕКТЕБІНІҢ ДИРЕКТОРЫ
__________________________________
«___»___________ 2024 Ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ПӘН БІРЛЕСТІК ОТЫРЫСТАРЫНЫҢ ЖОСПАРЫ
р/с |
Атқарылатын іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
Қаралатын жері |
|
|
Тамыз |
|
|
||||
1 |
2024-2025 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу – тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы Әдістемелік нұсқау хатпен танысу |
Талқылау |
Бірлестік жетекшісі |
Бірлестік отырысы |
|
|
2 |
Күнтізбелік оқу жоспарларын құрастыру және бекітуге ұсыну; Онкүндік мерзімін айқындау |
Талқылау, бекіту |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
3 |
ОЖБМ, қорытынды аттестаттауға дайындық жұмыс жоспарын құрастыру, бекітуге ұсыну |
Талқылау |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
4 |
Шығармашылық тақырыптарын белгілеу, авторлық бағдарлама тақырыптарын талдау |
Талқылау |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
5 |
2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік бірлестіктің жоспарын бекіту |
Талқылау |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
Қыркүйек |
|
|
||||
1 |
Әдістемелік бірлестік мүшелерінің атқаратын міндеттерін анықтау, әдістемелік бірлестіктің іс- қағаздарын реттеу |
Бекіту |
Бірлестік жетекшісі |
|
|
|
2 |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту |
Бекіту |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
3 |
Оқу жылында пәндік интернет олимпиадаларға қатысу |
Жыл бойы |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
Қазан |
|
|
||||
1 |
Мектепішілік олимпиадаға қатысатын оқушылардың тізімін дайындау |
|
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
2 |
Оқу процесінде мұғалім деңгейін көтеру, өз білімін жетілдіру шаралары жолында жұмыстар: а) жаңа технологияның әдіс-тәсілдерін сабақта тиімді қолдану. ә) пәндік және әртүрлі курстардан өту б) педагогикалық, методикалық, ғылыми әдебиеттердегі мақалалармен танысу және өз мақалаларын, сабақ жоспарларын, эссе т.б. материалдарын әртүрлі баспаларға жіберу. в) әріптестерінің сабағына қатысу, тәжірибе алмасу |
Жыл бойы |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
3 |
Бөлім бойынша жинақтау (5-9 сынып сараптамасы) |
Сараптама |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік Отырысы |
|
|
4 |
Әр тоқсан сайын оқушылардың білім сапасының мониторингін шығарып отыру, тақырыптық –күнтізбелік жоспарды зерделеу |
Анықтама |
Тоқсан сайын ӘБ жетекшісі |
Әдістемелік бірлестік |
|
|
Қараша |
|
|
||||
1 |
9-сынып оқушыларының ОЖСБ-ға дайындық барысын зерделеу және сараптама жасау |
Анықтама |
Тоқсан сайын Пән мұғалімдері |
Әдістемелік бірлестік |
|
|
2 |
Мектепішілік пән олимпиадасы |
Хаттама |
Пән мұғалімдері |
Бірлестік Отырысы |
|
|
3 |
Мектепішілік ғылыми жобаға қатыстыру |
|
Пән мұғалімі |
|
|
|
4 |
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу |
|
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
Желтоқсан |
|
|
||||
1 |
Үштілділік бағдарламасын жүзеге асырудың тиімді әдісі |
Дөңгелек үстел |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
2 |
ОЖСБ мен қорытынды аттестаттауға дайындықтың барысын ұйымдастыру |
|
Пән мұғалімдері |
|
|
|
3 |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс барысын қадағалау |
|
|
Бірлестік отырысы |
|
|
4 |
Қазақ тілі пәні бойынша жүргізілетін бақылау жұмыстардың орындалу барысын қарастыру |
Анықтама |
ӘБ жетекшісі |
Бірлестік Отырысы |
|
|
Қаңтар |
|
|
||||
1 |
І жарты жылдықтың қорытындысы |
Анықтама |
ӘБ жетекшісі |
Бірлестік Отырысы |
|
|
2 |
Пәндік олимпиада қорытындысын қарастыру |
Анықтама |
ӘБ жетекшісі |
Бірлестік Отырысы |
|
|
3 |
Қалыптастырушы бағалау – бағалаудың тиімді тәсілі |
Дөңгелек үстел |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
4 |
Пән мұғалімдерінің олимпиядасы-2025 |
Хабарлама |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
Ақпан |
|
|
||||
1 |
Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік бірлестігінің 2024-2025 оқу жылындағы «Мемлекеттік тіл – менің мақтанышым» тақырыбында онкүндік жоспарын құру, бекіту, өткізу |
|
|
|
|
|
2 |
Бірлестік онкүндігінің қорытындысы |
Хабарлама |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
3 |
ОЖСБ мен қорытынды аттестаттауға дайындықтың барысын ұйымдастыру |
Анықтама |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
4 |
Мұғалімдердің өзіндік білім жетілдіру тақырыптары бойынша жүргізілген жұмыстары |
Хабарлама |
Пән мұғалімі |
|
|
|
Наурыз |
|
|
||||
1 |
Баспаға, ғаламтор желісіне материалдар жіберу |
Хабарлама |
Пән мұғалімі |
|
|
|
3 |
ІІІ тоқсанның қорытындысы |
Анықтама |
ӘБ жетекшісі |
Бірлестік Отырысы |
|
|
Сәуір |
|
Бірлестік мүшелері |
||||
1 |
Қорытынды аттестаттау жұмыстарының көрсеткіштері |
Анықтама |
ӘБ жетекшісі |
|
|
|
3 |
Ғылыми жобаға қатыстыру |
Хабарлама |
Пән мүғалімдері |
|
|
|
4 |
Тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарының орындалу барысын зерделеу 5-9сыныптар бойынша |
Сараптама |
Пән мұғалімі |
Бірлестік Отырысы |
|
|
5 |
Қазақ тілі пәнін деңгейлік оқыту әдістері |
Тренинг |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
Мамыр |
|
|
||||
1 |
Қорытынды аттестаттауға және мемлекеттік емтиханға дайындық жұмыстары |
Хабарлама |
Пән мұғалімдері |
|
|
|
2 |
Мұғалімдердің кәсіптік білім деңгейінінің рейтингісін шығару |
Сараптама |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік Отырысы |
|
|
3 |
Оқушылардың білім сапасын анықтау |
Анықтама |
Бірлестік мүшелері |
|
|
|
4 |
Қорытынды аттестаттау жұмыстарының көрсеткіштері |
Анықтама |
Пән мұғалімдері |
|
|
|
5 |
Жылдық бақылау жұмыстарын, қорытындысын зерделеу |
Анықтама |
Жүктелген мұғалімдер |
Бірлестік Отырыс |
|
|
6 |
ІІ жарты жылдық қорытындысы |
Сараптама |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
7 |
ӘБ жылдық жоспарын талқылау, жаңа оқу жылына міндеттер тізімін жасау |
Хабарлама |
Бірлестік мүшелері |
Бірлестік отырысы |
|
|
ӘБ жетекшісі: _______
«БЕКІТЕМІН»
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ
__________________________________
«___»___________ 2024 Ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНДА «ТАРИХ» ЖӘНЕ « ГЕОГРАФИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ПӘН МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КУРСҚА ҚАТЫСУ КЕСТЕСІ
-
Қ/С
МҰҒАЛІМНІҢ
АТЫ-ЖӨНІ
КУРСҚА БАРҒАН МЕРЗІМІ
КУРСТЫҢ АТАУЫ
1
2
3
4
5
6
7
8
Бірлестік жетекшісі: ____________
«БЕКІТЕМІН»
МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫ
__________________________________
«___»___________ 2024 Ж.
2024-2025 оқу жылында аталып өтілетін мерейтойлық
күнтізбелік күндерге байланысты іс-шаралар
р/с |
Атқарылатын іс-шаралар |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Үш бәйтерек - Бейімбет Майлин, Ілияс Жансүгіров, Сәкен Сейфулиндердің 130 жылдық мерейтойы |
|
|
2 |
Тұрар Рысқұловтың 130 жылдығы |
|
|
3 |
Жүсіпбек Аймауытовтың 135 жылдығы |
|
|
4 |
Шәкен Аймановтың 110 жылдығы |
|
|
5 |
Әлкей Марғұланның 120 жылдығы |
|
|
6 |
Әбілхан Қастеевтің 120 жылдығы |
|
|
7 |
Әбдіжәміл Нұрпейісовтың 100 жылдығы |
|
|
8 |
Бердібек Соқпақбаевтың 100 жылдығы |
|
|
9 |
Әлия Молдағұлованың туғанына - 100 жыл |
|
|
10 |
Рахымжан Қошқарбаевтың туғанына - 100 жыл |
|
|
11 |
Мұхтар Мағауиннің туғанына 85 жыл |
|
|
12 |
Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылғанына 30 жыл |
|
|
13 |
Тұманбай Молдағалиевтің туғанына 90 жыл |
|
|
14 |
Нұрғиса Тілендиевтің туғанына 100 жыл |
|
|
15 |
Ұлы Отан соғысындағы Жеңістің 80 жылдығы |
|
|
16 |
Әнуар Әлімжановтың туғанына 95 жыл |
|
|
17 |
Мағауин Құнанбаевтың туғанына 155 жыл |
|
|
18 |
Абай Құнанбайұлының туғанына 180 жыл |
|
|
19 |
Шәмші Қалдаяқовтың туғанына 95 жыл |
|
|
20 |
ҚР Конституциясының 30 жылдығы |
|
|
Бірлестік жетекшісі: ________
_______________ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІНІҢ ___.___-___.___ АРАЛЫҒЫНДА ӨТКІЗІЛЕТІН «ТАРИХ БЕТТЕРІНЕН» ТАҚЫРЫБЫНДА ОНКҮНДІГІНІҢ ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ
Апталықтың өткізілу уақыты:
Мақсаты: Оқушыларға өткен тарихы туралы мәлімет бере отырып, тарих сабақтарының маңыздылығын ұғындыра білу, білім алушылардың сыни тұрғыдан ойлау арқылы функционалдық сауттылықтарын дамыту.
Апталық эпиграфы:
А п т а л ы қ б а ғ д а р л а м а с ы:
Іс-шара
|
Тақырыбы |
Жауапты |
Өткізілу уақыты |
Қатысушы |
Апталықтың ашылуы
|
«Тарих беттерінен» |
ӘБ жетекшісі, бірлестік мүшелері |
|
Барлық сыныптар, сынып жетекшілері |
Өткізетін ашық сабақтар мен іс- шаралар
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Сынып |
Сабақтың тақырыбы |
Сабақтың түрі, әдісі |
Мерзімі |
1 |
|
|
«Әскери коммунизм саясатынан жаңа экономикалық саясатқа көшу» |
Ашық сабақ |
|
2 |
|
|
«Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы» |
Ашық сабақ |
|
3 |
|
|
«1836 -1838 жылдардағы Бөкей ордасындағы қазақтардың көтерілісі» |
Ашық сабақ |
|
4 |
|
7 – 10 сынып |
«Менің кіші отанымның символы» |
сайыс |
|
5 |
|
|
«Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт- азаттық көтеріліс» |
Ашық сабақ |
|
6 |
|
|
«Сабақты зерттеу мен мұғалім өз іс –әркеттің зерттеудің маңыздылығы» |
коучинг |
|
7 |
|
|
«Тарих ғасырлар куәсі» интеллектуалдық сайыс |
Сыныптан тыс іс- шара |
|
8 |
Апталықтың жабылуы |
5-11 сынып |
«Ұлы дала тарихы» |
жиын |
|
ӘБ жетекшісі: _______________
Әдістемелік бірлестік отырысы
№1 хаттама
Өткізген уақыты: 30.08.2024ж
Қатысқандар: 10
Күн тәртібінде:
-
2024-2025 оқу жылына ҚР жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшіліктері туралы әдістемелік нұсқау хатпен таныстыру.
-
2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспарын бекіту
-
2024-2025 оқу жылына тақырыптық - күнтізбе жоспарын бекіту
-
Алғашқы бақылау үзігін ұйымдастыру.
-
Мерейтойлық күнтізбеге сай іс-шаралар жоспарын құру және өткізу.
Тыңдалды:
Әдістемелік бірлестіктің жетекшісі __________ 2024-2025 оқу жылына ҚР жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшіліктері туралы әдістемелік нұсқау хатпен таныстырды. Жаңа 2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспары талқыланып, оқу жылына тақырыптық - күнтізбе жоспарын бекіту мәселесі қарастырылды.
Екінші мәселе бойынша әдістемелік бірлестіктің жетекешісі ___________ 2024-2025 оқу жылына құрылған жұмыс жоспарын таныстырды. Әдістеме мүшелерімен талданды.
Үшінші мәселе бойынша әдістеме бірлестіктің жетекшісі __________ 2024-2025 оқу жылына тақырыптық-күнтізбелік жоспарын жоспарлау ерекшеліктерімен таныстырды.
Төртінші мәселе бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі _________ сөз алды. 2024-2025 оқу жылындағы ӘНХ көрсетілгендей өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынша әкімшілік диагностикалық бақылау жұмысын жүргізу мәселесін айтты.
Бесінші мәселе бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі __________ әдістеме мүшелерімен бірігіп, мерейтойлық күнтізбе бойынша іс-шаралар жоспары құрылды.
Шешімі:
-
2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспарын бекітілсін.
-
2024-2025 оқу жылына әдістемелік бірлестік жоспары бекітілсін.
-
2024-2025 оқу жылына тақырыптық-күнтізбелік жоспар бекітілсін.
4. Барлық сыныптарда қ пәндерінен алғашқы бақылау үзігі өткізілсін.
5. Мерейтойлық күнтізбе бойынша іс-шаралар жоспар бойынша өткізілсін.
Хатшы: _______________
Әдістемелік бірлестік отырысы
№2 хаттама
Өткізген уақыты: 05.11.2024 ж
Қатысқандар: 10
Күн тәртібінде:
1 Дарынды оқушылармен жұмыс жоспарын құру.
2.Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінен олимпиадалық тапсырмалар дайындау.
3.Аттестациядан өтетін мұғалімдердің дайындығы туралы.
4.Оқушыларды оқуларға дайындау.
5.БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын дайындау.
Тыңдалды:
Бірінші сұрақ бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі сөз алды. Дарынды оқушылармен жұмыс жоспарының үлгісімен таныстырып, аталған жұмыс бойынша қандай құжаттар болу керектігін түсіндіріп, көрсетті.
Екінші сұрақ бойынша қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі _____________. берілді. Ол олимпиадалық тапсырмалар дайындаудағы өз іс-тәжірибесімен бөлісті.
Үшінші сұрақ бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі _____________ аттестациядан өтетін мұғалімдерге сөз берді. Олар: ______________. Олар өз кезегінде квалтестке дайындалу барысында екендіктерін айтты. Қиындық тудырып жатқан сұрақтар аталып, отырыс барысында талданды.
Төртінші сұрақ бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі сөз алды. 2024-2025 оқу жылындаға мерейлі күндерге тоқталып, қандай ақындардың оқулары өткізілетіндігінен ақпарат берді.
Бесінші сұрақ бойынша әдістеме бірлестік жетекшісі __________ әдістеме мүшелерімен біріге отырып, география мен тарих пәндері бойынша БЖБ және ТЖБ дайындау барысындағы жұмыстар пысықталды.
Шешімі:
1 Дарынды оқушылармен жұмыс жоспарын құрылсын.
2.Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінен олимпиадалық тапсырмалар дайындалсын.
3.Аттестациядан өтетін мұғалімдер дайындықты күшейтсін.
4.Оқушылар оқуларға сапалы дайындалсын.
5.БЖБ және ТЖБ тапсырмалары дайындалсын.
Хатшы: ___________

