Материалдар / ТӘРТІП ТӘРБИЕ БАСТАУЫ, ДОСЫҢЫЗДЫ РЕНЖІТСЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? тәрбие сағаты 2 сынып

ТӘРТІП ТӘРБИЕ БАСТАУЫ, ДОСЫҢЫЗДЫ РЕНЖІТСЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? тәрбие сағаты 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ТӘРТІП ТӘРБИЕ БАСТАУЫ, ДОСЫҢЫЗДЫ РЕНЖІТСЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК? тәрбие сағаты 2 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Апта дәйек сөзі


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

«Тәртіп тәрбие бастауы»


Құндылық

«Заң және тәртіп»

Қауіпсіздік сабағы 10 мин



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Мұғалім: «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – “Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ”. Біз бала құқығы туралы, өзімізді қорғау жолдары туралы сөйлесеміз».

Оқушыларға сұрақ: «Зорлық-зомбылық дегеніміз не?»

Негізгі бөлім:

Зорлық-зомбылық түрлері: физикалық, психологиялық, экономикалық, жыныстық зорлық.

Мұғалім әр түрдің мағынасын түсіндіреді, мысалдар келтіреді.

Оқушылармен сұхбат: «Сендер зорлық-зомбылықтың қандай түрлерін білесіңдер?»

Балалар құқығы туралы мәліметтер:

Мұғалім: «Әр бала сүйіспеншілікке, қамқорлыққа лайық. БҰҰ-ның балалар құқығы туралы Конвенциясы бойынша, әр бала қауіпсіздікте өмір сүруге құқылы».


Сөзжұмбақ шешу

Тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ құрастырыңыз. Мысалы: «Тәртіп», «әдеп», «мектеп», «ұқыптылық» сөздерін енгізіңіз.

Мысал:

Мектептегі ережелерді сақтау – бұл ...? (Тәртіп)

Үлкенге ізет көрсету керек. Бұл қандай қасиет? (Әдеп)




Сабақтың ортасы

Өзін қорғау ережелері:

«Егер біреу сенің көңіліңді қалдырса, сен өзіңді қалай қорғайсың?»

Қауіпсіздік ережелері: бөтен адамдармен сөйлеспеу, қажет болғанда көмекке жүгіну.

Практикалық бөлім:

Топтық жұмыс: Оқушылар топтарға бөлініп, зорлық-зомбылықсыз өмірдің суретін салады немесе көрініс көрсетеді.

Ойындар: «Достық шеңбері», «Мейірімді жүрек» ойыны арқылы мейірімділік пен бір-біріне көмектесу дағдыларын дамытады.


Суретпен жұмыс

Тапсырма: Суреттегі оқиғаларды қарап, балалардың әрекеттерін дұрыс немесе бұрыс екенін анықта.
Суретте: Балалар бір-біріне көмектесіп жатыр немесе қоқысты жерге тастап жатыр.

Сұрақтар:

Бұл әрекет дұрыс па, бұрыс па?

Дұрыс болса, не үшін дұрыс? Бұрыс болса, не істеу керек?




Сабақтың соңы


Мұғалім: «Зорлық-зомбылыққа жол бермеу әрқайсымыздың қолымызда. Мейірімді болайық, бір-бірімізге көмектесейік».

Оқушылар: «Зорлық-зомбылыққа жол жоқ!» ұранын хормен айтады.

Оқушылар өз әсерлерін айтып, зорлық-зомбылыққа қарсы күрес туралы ойларын ортаға салады.


Мақалдың жалғасын тап

Тапсырма: Берілген мақалдардың жалғасын тап.

Әдепті бала – ... (арлы бала).

Тәртіпсіз ел болмайды, ... (тәртіпті ел құл болмайды).

Ұқыптының – ... (ұтары көп).




Қауіпсіздік сабағы

«ДОСЫҢЫЗДЫ РЕНЖІТСЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?»

Сабақтың мақсаты: оқушылардың арасындағы қарым-қатынас туралы білімдерін пысықтау, ұжымда достық және сенімді қарым-қатынас орнату, реніш пен жанжалды болдырмау, ынтымақтастық және бірлесіп әрекет ету дағдыларын дамытуға жағдай жасау.

Сабақ барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин).

Бір-бірімізге шуақты, достық көңіл күй сыйлайық. Мен допты көршіңе кезекпен беруді және жағымды сөздер айтуды ұсынамын. Алғы шарт – күлімсіреу және сүйсініп сөйлеу. Мен бастайын: «Мадина, сенің жымиғаның әдемі!» (балалар жалғастырады.) Тамаша! Барлығының көңіл күйі сәл болса да көтерілді деп ойлаймын. Өйткені, олар саған күліп, қуанса, сен де күлесің.

  1. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы

Бір-біріңе қараңдар. Біз бәріміз әртүрліміз, бірақ бәріміз бірдей нәрсені қалаймыз. Әр адам қалайды... (Балалар сөз тіркесін жалғастырып, нұсқаларын тақтаға жазады (құрмет, сүйіспеншілік, тану, қамқорлық т.б.).

  1. Білімді жаңарту. Ертегіден үзінді тыңдаймыз. «Ұсқынсыз үйрек» Х.К. Андерсен.

  2. Бастапқы білімді игеру және оны тексеру

Ертегіден қандай ой түйдің? Үйрекке деген сезімің қандай? Оны басқа құстардың шабуылынан қорғағың келе ме?

Адамдар арасында осындай жағдайды кездестіруге бола ма?

Өкінішке қарай, мұндай жағдай адамдар арасында, әсіресе балалар ұжымында жиі кездеседі. Әрқайсыңыз қиын жағдайда өзіңізді қалай ұстау керектігін және қажет болған жағдайда қайда жүгіну керектігін білуіңіз керек. Қымбатты дос! Сізден келесі сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз:

  1. Сыныбыңда сыныптастарын және басқа сынып оқушыларын ренжітетін, мазақтайтын балалар бар ма?

  2. Сыныптағы қарым-қатынасты жақсарту үшін балалар не істей алады деп ойлайсыңдар?

«Идеялар қоржыны» әдісі

- Егер сенің досың осындай жағдайға тап болса және оған көмектескің келсе не істеу керек?

  1. Егер сен біреудің үнемі өзгелерді ренжітетінін байқасаң, онда бәрі өздігінен шешіледі деп күтуге болмайды. Мәселені мүмкіндігінше тезірек шешу керек.

  2. Оларды татуластыруға тырыс. Өзіңе қауіп төндірудің қажеті жоқ, бірақ қорқыту жағдайының куәгері болсаң, дереу араласып, болып жатқанды тоқтату маңызды. Егер мұны өз бетіңше жасай алмайтыныңды білсең немесе сезсең, үлкендерден көмек сұрауың керек.

  3. Құқық бұзушыларға олардың істеп жатқаны дұрыс емес екенін және оларды қолдамайтыныңды түсіндір.

  4. Досыңа қолдау көрсет. Сыныптағы болып жатқан іс-әрекеттің ұнамайтындығын айт. Мұны қолдамайтыныңды түсіндір. Жәбірленушінің еш кінәсі жоқ, ал ренжітуші ақымақтық пен теріс әрекет етіп жатыр десең жақсы болады.

  5. Үлгі бол.

5. Бекіту. Өздік жұмыс

Мен достық ережелерін құрастырып, сынып бұрышына іліп, осы ережелерді сақтауды ұсынамын.

  • Достық ережесін құрастыру үшін топпен жұмыс.

Досыңа мейірімді бол.

  • Қуанышыңды досыңмен бөліс.

Досыңды ешқашан алдама.

  • Досыңа опасыздық жасама. Мұқтаж досыңа әрқашан көмектес.

6. Сабақты қорытындылау

Әр баланың үстелінде түрлі түсті үш гүл бар. Шарты: Ең сыпайы адамға (бүгін алғыс айтқыңыз келетін) көк гүлді бересің, мейірімді адамға жасыл гүлді, ең қарапайым адамға күлгін түсті гүлді бересің. «Бүгін ең үлкен гүл шоғын кім алғанын көрейік. Неліктен деп ойлайсыңдар? Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/AdGoe5qeIco



















21 Ақпан 2025
260
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі