Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Топтарда шытырман ойындарын құру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: 6 |
Шытырман оқиғалы ойындар |
|
Педагогтің аты-жөні |
Сұраған Роллан |
|
Күні: |
||
Сынып: 7Б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Топтарда шытырман ойындарын құру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.1.1. Қозғалысқа байланысты өзгерген жағадайға жауап қаитаруға алған білімдерін жетілдіру |
|
Сабақтың мақсаты |
Қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын анықтау және қолдана білу |
|
Құндылықтарды дарыту |
Шығармашылық дағдыларды дамыту, патриоттық тәрбие, жауапкершілік пен мақсатқа жетушілік қабілеттерді дамыту. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Дайындық бөлімі: -Оқушыларды қатарға тұрғызу. -Сәлемдесу, рапорт қабылдау. -Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. -Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Осыдан кейін білім алушылар келесі ЖДЖ орындайды: 1. Б.қ.қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз. 2. Б.қ. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз. 3. Б.қ. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз 4. Б.қ. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз. 5. Б.қ. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ. 6. Б.қ.оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа сермейміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз. 7. Б.қ. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз. 8. Б.қ. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ. |
Оқушы: -Киім үлгісін сақтау. -Саптық жаттығуларды орындау -Жалпы дамыту жаттығуларын орындау. -Мұғалімнің айтқан ескерету немесе нұсқаулығын орындау |
|
Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар, доптар |
Сабақтың ортасы |
«Орын ауыстыру арқылы допты қуу». Сынып екі топқа бөлініп 10 м. арақашықтықта қарама-қарсы бір қатарға сап түзеп тұрады. Қатардағы оқушылардың ара қашықтығы 3-4 м. болу қажет және 1-ші 2-шіге саналады, бірдей сандағы оқушылардың арасында бөлек сандағы оқушылар тұруы керек. Екі топтағы 1 нөірлер бір команда құраса 2 нөмірлер екінші команданы құрайды. Екі қатардың да шеткі ойыншыларында доп болады және оларды шеңбермен белгілеп қоямыз. Мұғалімнің белгісі бойынша диагоналмен допты қарсы тұрған ойыншыға жалғау керек және соның орнына тұру үшін жүгіреді, ал, допты қағып алған ойыншы диагоналмен келесіге жалғайды ойын солай жалғасады. Доп ең шеттегі тұрған ойыншыға жеткен кезде ол допты алып жүру арқылы қарсы сапты айнала жүгіріп белгіленген орынға бірінші болып жету керек. Ойын аяғында ойыншылар өздерінің бастапқы орындарынан табылу керек. Бастапқы сапты қай топ бірінші жабдықтайды сол топ жеңіске жетеді. «Допты жалғау және шығыршыққа тастау эстафетасы». Ойында екі команда болады, ойыншылар баскетбол қалқанына қарсы тұрып бір лек түзейді. Ал, командадағы бір ойыншы қалқанға жақын жерге тобына қарсы қарап тұрады. Мұғалімнің белгісі бойынша лектегі бірінші тұрған ойыншылар қалқанға қарай бет алып допты алып жүреді, ортаңғы сызықтан асқан соң қалқанның қасында тұрған командаласына жалғайды ол өз кезегінде допты шығыршықта тастап кері алып қайтып лектің соңына орналасы, ал бірінші допты алып жүріп бастаған ойыншы қалқанның қасында қалады, солай ойын барлығы жасағанша жалғасады. Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске жетеді. Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары: 1. тез әрі тура допты жалғайды; 2. жауапкершілік және көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді; 3. допты алып жүруді дұрыс орындайды. |
Білу: Қауіпсіздік ережесін біледі. Түсіну: Айтылған немесе көрсетілген жаттығуларды түсінеді.
Қолдану: Көрсеттілген тәсілдерді қолданады |
Бірін бірі бағалау Бас бармақ |
Ысқырық Спорт алаңы,гимнастикалық маты |
Сабақтың соңы 5 - мин |
Рефлекция Кері байланыс -Бүгін сабақ маған ұнады, себебі мен....................... үйрендім. -Маған........................................................қиын болып көрінді. -Мен енді ......................................................... үйренгім келеді |
|
Бас бармақ |
|
Бөлім |
№5 бөлім |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Ахметов Ж |
||||
Күні |
24.01 |
||||
Сынып 1Ә |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Кеңістікте еркін қозғалу және динамика. |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.5.5 Түрлі кеңістіктерде бірқатар қарапайым іс-қимылдарды біледі және орындай алады |
||||
Сабақтың мақсаты |
Бapлық oқушылap бiлeдi:Денсаулықты нығайту жаттығулар барысында қауіпсіздік техникасын сақтауды біледі Бacым көпшiлiгiopындaйды:Тақырыптың маңызы туралы түсінеді, біледі Кeйбipeуiopындaйды:Блімді сыныптастарына түсіндіріп, денсаулықты нығағайту жаттығуларын орындау барасында қауіпсіздік техникасын пайдаланаып көрсетеді |
||||
Құндылықты дамыту |
Дұрыс қарым-қатынаста болу |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Содан кейін ол оқушыларға келесі сұрақтарды талқылауды ұсынады: - басқыншылық ойындарда ойын кеңістігінде қандай бағдарлау дағдылары қажет? - жылдамдық пен үйлестіруді қалай дамытуға болады? Мұғалім оқушылармен бірлесіп сабақ тақырыбын шығарады («Ойын кеңістікте түсінік және бағдарлау дағдыларын оқыту.»). Мұғалім оқу мақсаттары мен жетістік критерийлерін оқушылардың өздері құрып, дайын нұсқамен салыстыруларын ұсынады. Осыдан сабақтың жетістік критерийлері шығарылады. Жетістік критерийлері мен оқу мақсаттары құрылып болған соң, мұғалім оқушыларды 3 баладан топтарға бөледі. Ноутбуктерді таратып, қажетті сілтемені ашуды ұсынады. Оқушылар сілтемені ашып ішіндегі ақпаратпен танысады. )Мұғалім сыныпты 4 топқа бөледі де әр топқа тапсырмасы бар карточкаларды таратып береді. Оқушылар тапсырманы орындай бастайды. Бормен еденде 10 төртбұрыштардан тұратын сатыны салады. Әуенге сәйкес олар кезекпен сатының басынан видеодан көрген арнайы жаттығуларды орындай бастайды. Әр жаттығуды 5 реттен қайталайды. Жаттығуларды орындаған соң сұрақтар қойып, талқылау өткізіп, денсаулық және физикалық жай-күй не екенін түсінуіне ықпал етіңіздер. Тапсырманың дескриптерлері: - жылдамдық пен үйлесімдіктің арнайы жаттығулар кешенін құрастырып көрсете алады; - жаттығуларды орындаған кезде аралық пен ара қашықтықты сақтайды; - жаттығуларды орындаған кезде бірде бір төртбұрышты өткізбейді; - жаттығуларды қатесіз орындайды. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|
Ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Ұлттық ойындар: Арқан тарту. |
қауіпсіздік техникасын сақтайды; - ойын кеңістігінде бағдар жасай алады; - қашушы шеңберден алыстамайды; - қашушы шеңбердің ортасынан жүгіріп өтпейді. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады.ҚБ Бағдаршам |
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш және конустар |
|
Сабақтыңсоңы |
Формативті бағалау Оқушылардың бағалануы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |