Басы
15
минут
|
Дайындық бөлімі
Сәлемдесу.
Сапқа тұрғызу, сабақ барысын
түсіндіру.
Қауіпсіздік және тәртіп ережелерін еске
түсіру.
Жаттығулар орындау
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде
өкшемен жүру
2. Жеңіл жүгіріске көшу
3. Аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру
4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол
белде
5 .Жылдамдыққа жүгіру
6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру,
демді қалпына келтіру
Құндылық: Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете
отырып, өз көзқарастарын білдіре алу, ортақ мақсаттарға қол
жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей
білу
«Миға шабуыл» әдісі
-Гимнастика деген не? Ол туралы не
білеміз?
-Гимнастикалық жаттығулардың маңызы
қандай?
Сабақ тақырыбымен таныстыру және сабақ мақсатын
анықтау
|
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сапқа тұрады.
Қауіпсіздік ережелерін еске
түсіреді.
Жаттығулар орындайды.
Мұғалім сұрақтарына жауап
береді.
Сабақ мақсатын анықтайды
|
Қол шапалақ
Мақтау, мадақтау сөздері
|
Спорт зал
Төсеніш
Ысқырық

|
Ортасы
25
минут
|
Негізгі бөлімі
Дереккөз https://youtu.be/bFjy6DkhGyg
Гимнастика – арнайы жаттығулар жүйесінен тұратын, адам
денсаулығын нығайту және оның денесінің үйлесімді дамуы үшін
қолданылатын дене шынықтыру мен әдістемелік тәсілдер. Қазақстанда
гимнастиканың (грекше gymnastіke, gymnazіo – жаттығу жасаймын,
жаттықтырамын) акробатика, көркем гимнастика және
спорттық гимнастика сынды түрлері жақсы
дамыған.
«Топтық гимнастика жаттығулар
тізбегі» бейнесабақ көрсетемін.
https://youtu.be/SUsDnoqGq1A
Қауіпсіздік техникасы
https://youtu.be/hz-vvpG8T_A
Гимнастика қауіпсіздік техникасын қайталау,
әнгімелесу, түсіндіру, көрсету.
Гимнастикалық жаттығулардың жиынтығын
жасату
1) Жинақталып алға, артқа
домалау:
Басты төмен түсіріп, тізені бүгіп алға еңкейіп,
арқаны бүкірейтіп ұстап, алға айналып кетуі
керек.

2)
Жауырынға тұру
әдісі:
-Жауырынмен тұру алға домалап,
артқа домалап тұрып жауырынмен тұру шынтақты жерге тіреу арқылы
жүзеге асырылады.
3)
Басқа тұру
әдісі:
-Бір аяқты сермеп, екіші аяқты
тіреп итеріліп, жолдасының көмегімен баспен және қолмен
тұру.
4)
Көпірше тұру
әдісі:
Бұл да сондай, бірақ көпірді
жеке өзі жасайды. Қол мен аяқ иықтың кеңдігіндей мөлшерде түзу
ұсталып, бас артқа шалқаю керек. Көпірде 10 секундтай тұру
керек.
Көмектесу ниетімен және
қауіпсіздікті сақтау оның жанында бір оқушы тұрып, бір қолмен оның
жауырынынан, екінші қолмен белінен демеу
жасау.

5)
Айналып екі аяғын тізесінен ұстап отырып қалу
керек

Жаттығулар орындау
барысында ЕББҚ оқушыларға қолдау
көрсетемін.
Құндылық: Басқа адамдармен
қарым-қатынас кезінде өз мінез-құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау
және түзету
|
Гимнастика туралы ақпараттармен
танысады.
«Топтық жаттығулар тізбегі»
бейнесабақты мұқият көреді, өз ойларын
айтады.
Қауіпсіздік техникасымен
танысады.
Гимнастикалық
жаттығу:
*жинақталып алға, артқа
домалау
*
басқа
тұру
*
көпірше
тұру
*
айналып екі аяғын тізесінен
ұстап отырып қалу
жаттығуларын орындайды.
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
Дескрипторы
-жинақталып артқа және алға домалай
алады
-жауырынға тұрады
-көпірше жасайды
-басқа тұрады
-айналып екі аяғын ұстап
отырады
-қауіпсіздік ережесін сақтайды
-өзара бағалау жасайды
-өзінің жұмысын бағалайды
ҚБ «От шашу»
|
Ноутбук

Дереккөз сілтемесі
https://youtu.be/bFjy6DkhGyg
«Топтық гимнастика жаттығулар тізбегі» бейнесабақ
сілтемесі
https://youtu.be/SUsDnoqGq1A
Гимнастикалық жаттығулар көрсетілген
суреттер
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Қорытынды бөлімі
«Серпілген сауал» әдісі
- Гимнастика сөзінің мағынасы
қандай?
- Гимнастиканың қандай түрлері
болады?
ЕББҚ оқушыларға:
- Гимнастикалық жаттығуларды орындауда қандай
қауіпсіздік ережелерін сақтау керек?
- Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңызы
неде?
Кері байланыс «Рефлексиялық
шеңбер»
- Бүгінгі сабақтан өзіңе не
алдың?
- Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай
болды?
- Ойын басында және соңында көңіл-күйің қандай
болды?
-Ойын барысында қандай қиындықтар туындады?
Неліктен?
|
Мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
ҚБ:
«Басбармақ»
Мақтау, мадақтау сөздері
|
Сұрақтар
Кері байланыс
|