Материалдар / Тоқсандық қайталау

Тоқсандық қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
.Білімділік: Өтілген Абай Құнанбаев тақырыбы бойынша оқушылардың білімдерін, сөз қорларын пысықтау.Оқушыларға Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, ақын шығармалардың тақырыбын, мазмұнын, көркемдігін, құрылысын меңгерту. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлеңін тереңдете түсіну,талдау,мәнерлеп оқу. «Шығамын тірі болсам адам болып» жазған өлеңнің мазмұны арқылы өмірдегі басты мақсаттарын анықтап, тәрбие маңызын түсініп білу.Ахмет Байтұрсынұлы туралы өткенді қайталау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
763
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 27.12.2016ж Пәні: Қазақ әдебиеті Сынып: 7 «Б» «В»Сабақтың тақырыбы:  Тоқсандық қайталау Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Өтілген Абай Құнанбаев тақырыбы бойынша оқушылардың  білімдерін, сөз қорларын пысықтау.Оқушыларға Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірі мен шығармашылығы  туралы түсінік бере отырып, ақын шығармалардың тақырыбын, мазмұнын, көркемдігін, құрылысын меңгерту. Сұлтанмахмұт Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлеңін тереңдете түсіну,талдау,мәнерлеп оқу. «Шығамын тірі болсам адам болып» жазған  өлеңнің мазмұны арқылы өмірдегі басты мақсаттарын анықтап, тәрбие маңызын түсініп білу.Ахмет Байтұрсынұлы туралы өткенді қайталау.2.Дамытушылық: Шәкірттердің ой-өрісін, тіл байлығын дамыту және сөйлеу. Қазақ тілінде ойлауға, өзі еркін ой түюге баулу, танымдық түсініктерін дамыту.3.Тәрбиелік: Сұлтанмахмұт Торайғыровтың қалған шығармашылығын бағалауға,құрметтеуге баулу.Оқушыларды «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең мазмұны арқылы  адамның қасиеттерін туралы түсінуге  тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау сабағы Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқыту,мәнерлеп оқу, әңгімелеу,баяндау, Сабақтың құралдары: Қазақ әдебиетіоқулығы, «Шығамын тірі болсам адам болып» деген өлең,ақындардың портреті, презентация, тірек сызба,текшелер, слайд, жұмыс дәптер. Пәнаралық байланыс: Орыс тілі, қазақ тілі Қосымша материалдар: Сұлтанмахмұт Торайғыров,Абай Құнанбаев,Ахмет Байтұрсынұлы туралы қосымша материал мен мәліметтері. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу -Сәлеметсіңдер ме, балалар?! 2. Сабақтың әзірлеу және мақсаттарын айту. Топқа бөлу:«Мағынан тап» стратегиясы (5 минут) Ақындардың 1 шумақ өлеңдерін тармақтап бөліп, шатастырады. Оқушылар өлеңдерді ұйқас немесе мағынасы арқылы құрастырады.Осылайша, оқушылар құрастырылған өлеңдердің авторларының есімдері бойынша топқа бөлінеді (мысалы, Абай тобы, Ахмет тобы, Сұлтанмахмұт тобы). Абай Ахмет Сұлтанмахмұт ІІ. Ой қозғау. - Бүгінгі қазақ әдебиеті сабағымызды «Дұрыс па ,бұрыс па?» деген ойынмен бастаймыз.Ойынның шартты. Мен сендердің назарларыңа мәліметтерді оқимын, ал сендер айтылған мәліметтердің дұрысын мен бұрысын анықтап айту керек. Сұрақтар: 1.Абай-қазақтың бас ақыны (Дұрыс)2. Абай 45 қарасөз жазған (Дұрыс) 3. Ахмет 1883 жылы өмірге келген . (Бұрыс) 4.     «Жеті жарғы» - Абылай хан тұсында қабылданған қазақ халқының дәстүрлері әдет-ғұрып заңдарының жинағы.   (Бұрыс) 5.     Қазақ ауыз әдебиетінің негізгі салушысы -Абай Құнанбайұлы (Дұрыс) 6.     Абайдың  жазылған шығармасы «Жақсы мен жаман айырмасы» деп аталады. (Бұрыс) 7.     «Абайдың қара сөздері» атты өлеңін Т.Садиев жазған. (Дұрыс) ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру,пысықтау. Өткен сабақпен байланыс: 1.     -Балалар, біз өткен сабақта  қандай ақындардың өмірі мен шығармашылы ғымен таныстық? 2.      Абай Құнанбайұлы  кім? 3.      Қай қалада және  қашан «Абай» деген журналы ең алғаш рет шыққан? 4.     -Абайдың әжесі мен анасы кім? 5.     – Абай  өмірі туралы не білесіңдер? 6.     – Ақын «Отыз сегізінші»  қара сөзінде қандай мәселені көтерген?  Қара сөздер Бөлек шығарма· Дүниетанымдық  мәселердің түсініктемесі·        Біршама өлең шығармасы·        Еркін ой білдіру формасы·        Өсиет толғау·        Ой поэзия тілі·        Проза тілі·        Философиялық шығарма·        Автор- Абай       IV. : -Бүгін сабақта Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңін оқимыз.Сабақтың мақсаты өлеңнің идеясын,тақырыбын ашып,жан-жақты талдау жүргізу. Қазір Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірінен қысқаша мәліметтермен  танысамыз. Балалар, берілген слайдқа  көңіл аударыңдар    Балалар, экранда Сұлтанмахмұт Торайғыров портреті бейнеленген. Ол кім? Ол туралы не білесіңдер?(Оқушылардың жауаптарын қабылдағаннан кейін төменгідей тапсырмалар беріледі ).         1.Ең біріншіден, инсерт кестесін беремінебебі сендер сабақтың үстінде берілген үш қатардағы сұрақтарға жауап,мәліметтерді жазып отырсыңдар.1.Не білемін?         2. Білгім келеді       3. Не білдім? 2.Оқулықпен жұмыс. Балалар, кітаптағы 90-94 беттері бойынша жұмыс жасаймыз.Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы тірек сызбаны толтырып, дәптерлеріңе жазып беріңдер: Сұлтанмахмұт Торайғыров ·        Сұлтанмахмұт Торайғыровтың 1893-1920 өмір сүрген жылдары·        ХХ ғасырдың демократтық - ағартушылық әдебиеттің өкілі ,·         Ірі тұлғалардың бірі·        1893 жылдың 28 қазанында туған·        Ақмола облысының Қызылту ауданы·        Оның әкесі Шоқпыт(шын аты - Әбубәкір).·        Әкесі кедейомын шаруа адамы болған·         Сұлтанмахмұттың екі жасында шешесі қайтыс болған.·         Сұлтанмахмұт жетімдікті көріп өскен.·        770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ