Әрекет
кезеңі
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
қызметі
|
Мотивацияляқ
–қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбер.
|
Шаттық
шеңберін
|
|
Жер шары дәу
әлем,
|
қимылмен
көрсетеді.
|
|
Қоршаулы
ауамен.
|
қылқалам мен
түсіріп,
|
|
Ауасыз кім
шыдар,
|
қарындашты естеріне
түсіріп.
|
|
Ауасыз
тұншығар.
|
ұстап көріп,
сұраққа
|
|
|
жауап
береді.
|
Ұйымдастырушылық-
ізднушілік
|
Тақтаға «Күз» мезгілінің
суреті ілінеді. Күз мезгілі
|
(Балалар толық жауап
беруі
|
|
туралы білімдерін кеңейту үшін
әңгімен жүргізіледі.
|
тиіс, бір рет хормен
айтады,
|
|
Тәрбиеші балаларға сурет
бойынша әңгіме құратады.
|
сосын жеке-жеке сұрау
қажет)
|
|
|
-Қазір күз
мезгілі.
|
|
-Балалар мына суретте нені
көріп отырсындар?
|
Себебі айналаның
барлығы
|
|
Алма туралы сұрақтар
береді.
|
сары түсті болып
тұр.
|
|
|
Күзде жемістер,
көкөністер
|
|
Балалар алманың суретін
салады.
|
піседі, құстар жылы жаққа ұшып
кетеді.
|
|
«Домалақ», «әдемі», «қызыл»,
«сары», «жасыл» деген
|
Мысалы: Алма- домалақ, қызыл
алма
|
|
сөздермен сөз тіркесін
құрастырады.
|
дәмді алма,
алмада
|
|
«Әртүрлі», «алуан түрлі»
сөздерін қайталатады.
|
көп дәрумен
болады.
|
|
Тәрбиеші алманың суретін салу
жолдаарын түсіндіреді.
|
|
|
-Қылқаламды үш саусақпен
ұстап, суға батырып,
|
Балалар тәрбиешінің үйретуі
бойынша қағаз
|
|
артық суды стақан ернеуіне
сүйкеу арқылы қалдырып, қалған
бояуымыз-
|
бетіне үлкен
бұтаны
сала
бастайды.
|
|
ға салып, қылқаламның
ұшымен
|
Үлкен
бұтадан
|
|
жоғарыдан төмен қарай
сызықтар
|
Тармақталып
|
|
жүргізе отырып, алманы толық
бояп шығамыз. Енді қылқаламды
жуып,
|
шығатын
кішкентай
|
|
қоңыр бояуға салып, алманың
саба-
|
бұталарды
салады.
|
|
ғын саламыз. Алманың ішін
бояу
|
|
|
үшін қылқаламды бояуға толық
батырып жүргіземіз.
|
|
|
Бой
сергіту:
|
|
|
Қолды үстелге
қоямыз,
|
Балалар
қимылмен
|
|
Саусақтарды
санаймыз.
|
орындайды.
|
|
1,2,3,4,5-1,2,3,4,5
|
|
|
Екі қолды
қос.
|
|
|
(Екі рет
қайталанады)
|
|
Рефлексифті
-түзетушілік
|
Тәрбиеші сұрақтар арқылы оқу
іс-әрекетін пысықтайды.
|
Балалар толық жауап
береді.жеке-жеке
|
|
-Қарандаршы, балалар,
алмаларымыз
|
жауап
алынады.
|
|
әр
түрлі
|
Мысалы: Мен алманың
суретін
|
|
болып
шықты (тақтаға балалардың
жасаған жұмыстары ілінеді)
|
салдым. Алма- жеміс, ол ағашта
өседі.
|
|
Қызыл, сары,жасыл алмалар-бір
сөзбен әр түсті, Алуан-алуан
түсті
|
(Дыбыстарды лұрыс айтпаса,
тәрбиеші өзі
|
|
деп атауға
болады.
|
бір рет айтып,
бала-
|
|
«Алуан» сөзін қайталатып
айтқызады.
|
ларға
қайталатады)
|
|
Балалар жұмысын талдап
мадақтайды.
|
|