Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ұлттық ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
Білім беру ұйым атауы |
|
||||||
6 бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
№22.Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі әуендер. «Бесік жыры» |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын және музыканың сипатын анықтау; 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп орындау; 2.3.1.1 -шығармашылық жұмысын көрсете және бағалай білу; |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
- музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен музыканың сипатын анықтайды; -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпен сүйемелдеп орындайды; -шығармашылық жұмысын көрсетеді және бағалай біледі; «Бесік жыры» әнін үйренеді. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Амандасу.Сәлемдесу. «Сәлем» «Шыбын ұрғыш» әдісі арқылы ой қозғау. Сұрақтарға жауап бер. -Қандай салт -дәстүрлерді білесіңдер? -Бала дүниеге келгенде ең алғаш қандай той жасайды? -Ол тойда қандай ырымдар орындалады? -Баланы ұйықтатуға,тыныштандыруға арналған көне тұрмыс-салт жыры? Салт-дәстүр-халқымыздың ежелден қалыптасқан тұрмыс-тіршілігіндегі әртүрлі ғұрыптар,ырымдар. Фольклор-халықтың ауызекі шығармашылығы./Ертегілер,аңыз әңгімелер,батырлар жыры,айтыс,мақал-мәтелдер т.б/ Халқымыздың музыкалық өнері салт-дәстүрімізбен тығыс байланысты. Бесік жыры – халқымыздың ауызекі орындалатын тұрмыс-салт жырларының бірі. Ауызша таралған халық шығармаларын (ертегілер, аңыз-әңгімелер, батырлар жыры, тұрмыс-салт жыр лары, мақал-мәтелдер және т.б.) ауыз әдебиеті деп атайды. Õалқымыздың музыкалық өнері де осы салт дәстүрмен, ауыз әдебиетімен тығыз байланысты. Мысалға: Бала дүниеге келгенде «Сүйінші », «Шілдехана тойы», «Ат қою», «Бесік жыры». Бала ержете.... «Тұсау кесу», «Тоқымқағар»..... 2-тапсырма. Тыңдау және талдау «Бесік жыры» халық әнін тыңдаңыздар. Талқылаңыздар: - Әннің сипаты қандай? - Әннің екпіні қандай? - Әннің әуені қандай? - Қандай әндерді халық әні деп - атайды? 3-тапсырма. Ән үйрену.Орындау. «Бесік жыры» халық әні Әлди-әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама, бөпем, жылама, Көзіңнің жасын бұлама -«Бесік жырын» ән айту ережесінің талаптарына сәйкес орында. -Бесіктегі бала ұйықтағанша және ұйықтағаннан кейін әнді қандай динамикалық белгімен айтар едің (пиа но, форте) 4 тапсырма.Шығармашылық. «Бесік жыры» әніне ырғақтың сүйемелдеу жасаңыз. Қазақтың ұрмалы аспаптарын немесе қолда бар заттарды қолданыңыз. Рефлексия «ҚҚҚ әдісі» Мен үшін қызық Мен үшін қажет Мен үшін қиын |
Бәрі бірге Оқушылар осы әдісті қолдана отырып, сұрақтарға жауап береді. Салт дәстүр ,фольклор туралы біледі. Оқып,танысады. «Бесік жыры» әнді тыңдайды, талдайды. Әлди-әлди, ақ бөпем, Ақ бесікке жат, бөпем! Жылама, бөпем, жылама, Көзіңнің жасын бұлама Шулы музыкалық аспаптарды қолдана отырып,әнді орындайды. Оқушылар өз ойларынан бесік жыры әнін құрастырады. Оқушы өзін өзі бағалайды |
Мақтау мадақтау сөздер Жарайсың! Тамаша! Керемет! Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Дескриптор: Бесік жырын тыңдайды,тал дайды,Сұрақ тарға жауап береді, өз ойларымен бөліседі. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Дескриптор: Әннің мақам ын бұзбай ор ындайды,сұ рақтарға жауап береді. Жарайсың! Тамаша! Керемет! Жарайсың! Тамаша! Керемет! |
Слайд аудио жазба Слайд аудио жазба оқулық Слайд аудио жазба Оқулық Слайд аудио жазба Оқулық Слайд аудио жазба Оқулық Рефлек сия тақтай шасы |