Сабақ жоспары
Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ
Омаров Абай Саркенович
Білімі: жоғары

Ұлттық ойындар - ұлтжандылыққа тәрбиелеудің негізгі құралы
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойын элементтерін шаңғы тебу кезінде пайдалану |
М |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Омаров А С |
|||
|
Сынып: 8 сынып |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Саламатты өмір салтын насихаттау, оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл-қозғалыс мәдениетін дамыту, шаңғы тебуге деген қызығушылығын арттыру, шаңғы тебу шеберліктерін ұштау. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білімді түсінеді, толық орындай алады: |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Салауатты өмір салтын насихаттау. Оқушылардың бір-біріне деген құрметке, ұлттық құндылықтарды насихаттау, достыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу,мектеп мүлкіне деген жауапкершілікті сезіну. Жолдастық, достық сезімдерін құрметтеу. |
|||
|
Көрнекілік |
Шаңғы, жалаушылар, секундомер, аудио жазба. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен сабақты қайталау. Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Уақыты |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
|
Басы |
ТҚЕ.Киім ауыстыру. Оқушылар «Қара жорға» биінің ырғақтарымен спортзалға кіреді (бәрі қосылып билейді) Сапқа тұрады Сәлемдесу Жаңа сабақпен танысу, түсіндіру. Шаңғы таңдау, сапқа тұру, бұрылу, тасымалдау, далаға шығу. |
10 мин |
Денені тік ұстау. ТҚЕ ережесін сақтау. |
|
|
Ортасы |
Сабағымыздың негізгі мақсатын жүзеге асыру үшін кейбір ұлттық ойын түрлерімен таныстыру. Бұндағы мақсат – ұлтымыздың атадан балаға мұра болып келе жатқан ұлттық ойын түрлерінен түсінік беру. Сол арқылы оқушылардың бойына ұлтжандылық асыл қасиетті сіңіру. Ұлттық ойын «Теңге алу» ойынына қысқаша түсінік беру. Серуендеу. Шаңғы тебу әдістерін қайталау Бұрылулар (оңға, солға) «Шырша» әдісімен өрге көтерілу «Соқа» әдісімен жылдамдықты тежеу. Бір мезгілдегі адымсыз жүріс жүру т.б. Ұлттық ойын «Тенге алу» Дөңнен ылдиға қарай сырғанау үшін оқушылармен күні бұрын екі қатар шаңғы жолын саламыз. Жолдың ара қашықтығы 40-50см. 5 жалаушаны алып ара қашықтығы 5м – дей етіп қадаймыз. Оқушылар кезекпен төмен қарай сырғанай отырып жалаушыларды алып, лақтырып отырады. Тапсырманы күрделендіру үшін уақытқа орындауға болады. Немесе екі жолға зиг-заг тәртібімен жалаушаларды қадауға болады. Екі жолға аттап басып бұрылып жалауларды түгел жинаған оқушы жеңімпаз болып танылады. Жаттығу аяқталмай екінші оқушы шаңғы жолына шығуға болмайды. |
25 мин |
Бой жазу. Сереуендеу. Шаңғы жүрістерін сауатты орындау. Ақыл кеңестер. Назар аудару Кемшіліктерді болдырмау. Алған әсерлерінмен бөлісу. |
|
|
Рефлексия |
Бас бармақ арқылы бағалау Оқушылар шаңғы тебу әдістерін қайталайды, жылдамдықты тежеуді, аттап басып бұрылуды, «шырша» әдісімен көтерілуді меңгереді. |
|
|
|
|
Соңы |
Үй тапсырмасы |
|
|
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұлттық ойындар - ұлтжандылыққа тәрбиелеудің негізгі құралы
Ұлттық ойындар - ұлтжандылыққа тәрбиелеудің негізгі құралы
Сабақ жоспары
Солтүстік Қазақстан облысы
Есіл ауданы
«Ақтас негізгі мектебі» КММ
Омаров Абай Саркенович
Білімі: жоғары

Ұлттық ойындар - ұлтжандылыққа тәрбиелеудің негізгі құралы
|
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойын элементтерін шаңғы тебу кезінде пайдалану |
М |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Омаров А С |
|||
|
Сынып: 8 сынып |
Қатысқаны: |
Қатыспағаны: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Саламатты өмір салтын насихаттау, оқушылардың денсаулығын нығайту, қимыл-қозғалыс мәдениетін дамыту, шаңғы тебуге деген қызығушылығын арттыру, шаңғы тебу шеберліктерін ұштау. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білімді түсінеді, толық орындай алады: |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Салауатты өмір салтын насихаттау. Оқушылардың бір-біріне деген құрметке, ұлттық құндылықтарды насихаттау, достыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу,мектеп мүлкіне деген жауапкершілікті сезіну. Жолдастық, достық сезімдерін құрметтеу. |
|||
|
Көрнекілік |
Шаңғы, жалаушылар, секундомер, аудио жазба. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Өткен сабақты қайталау. Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Уақыты |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
|
Басы |
ТҚЕ.Киім ауыстыру. Оқушылар «Қара жорға» биінің ырғақтарымен спортзалға кіреді (бәрі қосылып билейді) Сапқа тұрады Сәлемдесу Жаңа сабақпен танысу, түсіндіру. Шаңғы таңдау, сапқа тұру, бұрылу, тасымалдау, далаға шығу. |
10 мин |
Денені тік ұстау. ТҚЕ ережесін сақтау. |
|
|
Ортасы |
Сабағымыздың негізгі мақсатын жүзеге асыру үшін кейбір ұлттық ойын түрлерімен таныстыру. Бұндағы мақсат – ұлтымыздың атадан балаға мұра болып келе жатқан ұлттық ойын түрлерінен түсінік беру. Сол арқылы оқушылардың бойына ұлтжандылық асыл қасиетті сіңіру. Ұлттық ойын «Теңге алу» ойынына қысқаша түсінік беру. Серуендеу. Шаңғы тебу әдістерін қайталау Бұрылулар (оңға, солға) «Шырша» әдісімен өрге көтерілу «Соқа» әдісімен жылдамдықты тежеу. Бір мезгілдегі адымсыз жүріс жүру т.б. Ұлттық ойын «Тенге алу» Дөңнен ылдиға қарай сырғанау үшін оқушылармен күні бұрын екі қатар шаңғы жолын саламыз. Жолдың ара қашықтығы 40-50см. 5 жалаушаны алып ара қашықтығы 5м – дей етіп қадаймыз. Оқушылар кезекпен төмен қарай сырғанай отырып жалаушыларды алып, лақтырып отырады. Тапсырманы күрделендіру үшін уақытқа орындауға болады. Немесе екі жолға зиг-заг тәртібімен жалаушаларды қадауға болады. Екі жолға аттап басып бұрылып жалауларды түгел жинаған оқушы жеңімпаз болып танылады. Жаттығу аяқталмай екінші оқушы шаңғы жолына шығуға болмайды. |
25 мин |
Бой жазу. Сереуендеу. Шаңғы жүрістерін сауатты орындау. Ақыл кеңестер. Назар аудару Кемшіліктерді болдырмау. Алған әсерлерінмен бөлісу. |
|
|
Рефлексия |
Бас бармақ арқылы бағалау Оқушылар шаңғы тебу әдістерін қайталайды, жылдамдықты тежеуді, аттап басып бұрылуды, «шырша» әдісімен көтерілуді меңгереді. |
|
|
|
|
Соңы |
Үй тапсырмасы |
|
|
|

шағым қалдыра аласыз













