Материалдар / Волейбол. Ойын ережелері.Допты астынан , үстінен ойынға қосу әдістері

Волейбол. Ойын ережелері.Допты астынан , үстінен ойынға қосу әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған сабақ жоспары. Сабақта жаңа әдіс – тәсілдер жақсы қолданылған. Мектеп мұғалімдеріне өте пайдалы деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
970
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7-бөлім

Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және дамыту
Мектеп: Таңбалытас ОМ
КүніМұғалімнің аты-жөні: Бахтыбаева С.Т.
СЫНЫП: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы: Қауіпсіздік ережесіОйын кезіндегі допты қолдану әдісін орындауӨҚН №9 Жаралану жане жаракат алганда алгашкы даригерлик комек ережесіВолейбол. Ойын ережелері.Допты астынан , үстінен ойынға қосу әдістері
Сабақ негізделген оқу мақсаты7.3.4.4 денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу
Бағалау критерийі Командалық іс-әрекет барысында өзін көшбасшылық қырынан көрсетедіҚауіпсіздік ережелерін сақтайды
Оқу нәтижелеріБілу: Қауіпсіздік ережелерін сақтайды және ойын барысында қолданылатын ережелерді ұстанып қозғалыс жаттығуларын орындайдыТүсіну: командада іс-әрекет барысында өзін көшбасшылық қырынан көрсетеді. Көшбасшы болып бағыт береді аладыҚолдану: волейбол ойынының техникасынорындау барысында спецификалық қозғалыс әрекеттерін тиімді қолданады
Сабақтың тілдік мақсатыНегізгі сөздер мен фразалар:Волейбол ойыны,допты қабылдау/ беру – прием/передача мяча, алаң – площадка, ойын ережесі - правила игры, доп ойыннан шықты – аут, төреші-судья, ойыншылар – игроки, т.б.




ҚұндылықтарСпорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға қалыптастыру
Пәнаралық байланысСабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат, жылдамдық , қозғалыс үйлесімдігі – физика пәнімен, өзін – өзі тану – шығармашылық қабілеттері.
Сабақта 7 модульдің қолданылуыжұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО
Алдыңғы білімқозғалмалы деп күтілуде.Командалық ойын техникасын және ережелерін біледі деп күтілуде
Мен қолданатын ресурстар мен әдіс-тәсілдер(ЖЖ, Ж, Т, К, Б, Ф) волейбол доптары,тор (сетка), алаң


Жоспар
Жоспарланған уақыт

Сабақ мазмұны Дереккөздер
І – бөлім 12-15минут



(Б) Сапқа тұрғызу, салемдесу.Саптық жаттығулары. -Оңға бұрыл! -Солға бұрыл! -Кері айнал! Жүру жаттығулары. -қолды шеңбер бойымен айналдыру; -аяқтың ұшымен; -өкшемен, сыртымен, ішімен; Жүгіру жаттығулары. -оң жақ, сол жақ жамбаспен; -аяқты артқа, алға сілтеу; -қолды артқа қойып, аяқты тигізіп жүгіру; -жартылай отырып жүру; Тыныс алу жаттығулары. -екі қолды жоғары көтеріп дем алу, қолды төмен түсіріп, демді шығару; 

Спорт алаңыЖДЖ кешені













ІІ- бөлім 20-23минутБілу және түсінуЖаңа тақырыпты игеру.Волейбол. 1)Ойын ережелерін таныстыру және іс-әрекетте қолдану №1 тапсырма Жұптарға бөлініп, жұппен жұмыс жасаңыз. Волейбол ойын ережесін - допты қабылдау - допты беру - допты тордан асырып шабуыл жасау- допты ойынға қосу- допты алаңның әр бұрышына бағыттай допты ойынға қосу т.б. жаттығуларды жұбымен талқылап,Допты ойынға қосу әдісінің бір – екі түрін көрсетіңіз. № 2 тапсырма (өз бетінше жұмыс жасау)« Мен үйрендім» стратегиясыАрнайы доппен жаттығу орындау « Түйінді ой» стратегиясы өзін-өзі бағалау Жаттығудың орындалу техникасын бағалау



волейбол добы, ысқырғыш

















Аяқталуы3 минут

Рефлексия Оқушылар өз ойларын жинақтап сабаққа қорытынды жасайды.Не білдім?Не үйрендім?Не білгім келеді?Үйге тапсырма беру. Екі сөйлем арқылы өз ойын жеткізуі керек.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? күрделі жаттығуларды орындайдыБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Дискриптор: Білім алушы-ойын ережесін тлық түсіндіреді-топта бірлесіп жұмыс жасайды-волейбол спорт ойынының қауіпсіздік техникаын сақтайдыДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Дене қыздыру жаттығуларынан кейін дайындық және кіріктірілген жаттығулар кешендерін, тапсырмаларды орындау
Сабақ бойынша рефлексиясабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неге жоқ?Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?

Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете аладықыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ