7-бөлім
Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және дамыту | Мектеп: Таңбалытас ОМ |
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Бахтыбаева С.Т. |
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақ тақырыбы: | Қауіпсіздік ережесіОйын кезіндегі допты қолдану әдісін орындауӨҚН №9 Жаралану жане жаракат алганда алгашкы даригерлик комек ережесіВолейбол. Ойын ережелері.Допты астынан , үстінен ойынға қосу әдістері |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 7.3.4.4 денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу |
Бағалау критерийі | Командалық іс-әрекет барысында өзін көшбасшылық қырынан көрсетедіҚауіпсіздік ережелерін сақтайды |
Оқу нәтижелері | Білу: Қауіпсіздік ережелерін сақтайды және ойын барысында қолданылатын ережелерді ұстанып қозғалыс жаттығуларын орындайдыТүсіну: командада іс-әрекет барысында өзін көшбасшылық қырынан көрсетеді. Көшбасшы болып бағыт береді аладыҚолдану: волейбол ойынының техникасынорындау барысында спецификалық қозғалыс әрекеттерін тиімді қолданады |
Сабақтың тілдік мақсаты | Негізгі сөздер мен фразалар:Волейбол ойыны,допты қабылдау/ беру – прием/передача мяча, алаң – площадка, ойын ережесі - правила игры, доп ойыннан шықты – аут, төреші-судья, ойыншылар – игроки, т.б. |
|
|
Құндылықтар | Спорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат, жылдамдық , қозғалыс үйлесімдігі – физика пәнімен, өзін – өзі тану – шығармашылық қабілеттері. |
Сабақта 7 модульдің қолданылуы | жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО |
Алдыңғы білім | қозғалмалы деп күтілуде.Командалық ойын техникасын және ережелерін біледі деп күтілуде |
Мен қолданатын ресурстар мен әдіс-тәсілдер | (ЖЖ, Ж, Т, К, Б, Ф) волейбол доптары,тор (сетка), алаң |
| Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
| Сабақ мазмұны | Дереккөздер |
І – бөлім 12-15минут |
| (Б) Сапқа тұрғызу, салемдесу.Саптық жаттығулары. -Оңға бұрыл! -Солға бұрыл! -Кері айнал! Жүру жаттығулары. -қолды шеңбер бойымен айналдыру; -аяқтың ұшымен; -өкшемен, сыртымен, ішімен; Жүгіру жаттығулары. -оң жақ, сол жақ жамбаспен; -аяқты артқа, алға сілтеу; -қолды артқа қойып, аяқты тигізіп жүгіру; -жартылай отырып жүру; Тыныс алу жаттығулары. -екі қолды жоғары көтеріп дем алу, қолды төмен түсіріп, демді шығару;
| Спорт алаңыЖДЖ кешені
|
|
|
ІІ- бөлім 20-23минут | Білу және түсінуЖаңа тақырыпты игеру.Волейбол. 1)Ойын ережелерін таныстыру және іс-әрекетте қолдану №1 тапсырма Жұптарға бөлініп, жұппен жұмыс жасаңыз. Волейбол ойын ережесін - допты қабылдау - допты беру - допты тордан асырып шабуыл жасау- допты ойынға қосу- допты алаңның әр бұрышына бағыттай допты ойынға қосу т.б. жаттығуларды жұбымен талқылап,Допты ойынға қосу әдісінің бір – екі түрін көрсетіңіз. № 2 тапсырма (өз бетінше жұмыс жасау)« Мен үйрендім» стратегиясыАрнайы доппен жаттығу орындау « Түйінді ой» стратегиясы өзін-өзі бағалау Жаттығудың орындалу техникасын бағалау |
волейбол добы, ысқырғыш
|
Аяқталуы3 минут
| Рефлексия Оқушылар өз ойларын жинақтап сабаққа қорытынды жасайды.Не білдім?Не үйрендім?Не білгім келеді?Үйге тапсырма беру. | Екі сөйлем арқылы өз ойын жеткізуі керек. |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? күрделі жаттығуларды орындайды | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Дискриптор: Білім алушы-ойын ережесін тлық түсіндіреді-топта бірлесіп жұмыс жасайды-волейбол спорт ойынының қауіпсіздік техникаын сақтайды | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Дене қыздыру жаттығуларынан кейін дайындық және кіріктірілген жаттығулар кешендерін, тапсырмаларды орындау |
Сабақ бойынша рефлексиясабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неге жоқ?Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1:
|