Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
|
Мектебі: №159 «Еңбекші»
қазақ орта мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Досқанаева Жанат
Әлмағанбетқызы
|
Сынып:
4
|
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Атымтай
жомарт
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
А/И
5.2.1.1-әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
А/И
5.2.4.1 - көркем шығармадан алған
әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Шығармадағы Атымтай жомарт
айтқан 4 түрлі себепті бір-бірімен салыстыра
суреттейді;
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: Атымтай жомарт шығармасындағы
қарама-қарсы суреттеулерді
табады;
|
Кейбір оқушылар
орындай алады: Атымтай жомарт шығармасынан
алған әсерін сипаттап авторға хат
жазады.
|
Бағалау
критерийі
|
Шығармадағы Атымтай
жомарт айтқан 4 түрлі себепті бір-бірімен салыстыра
суреттеу;
Атымтай жомарт
шығармасындағы қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
Атымтай жомарт шығармасынан
алған әсерін сипаттап авторға хат
жазу.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Кем-кетік, әбірет алу, Атымтай
жомарт, көңілге жел кіру.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Еңбек пен адамгершілікке
тәрбиелейді.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих, қазақ
тілі.
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
|
Ы Алтынсариннің
өмірі мен шығармашылығы.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Сәлемдесу
Оқушыларды
түгендеу
Шеңберге
тұру
«Сәлем хат» әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрау
-
Атымтай жомарт деген
кім?
-
Неліктен күн сайын үстіне
ескі-құсқы киім киіп шығады?
-
Бай бола тұра аянбай еңбек
етуінің неше себебі бар?
-
1-себебін
ата.
-
2-себебі
қандай?
-
3-себеп неліктен
тиімді?
-
4-себеп
қорытындыла.
Кері байланыс: от
шашу
|
Конверт
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
5
мин
|
Жыл мезгіліне қарай 4 топқа
бөлінеді.
Топтық жұмыс. Рөлдік
ойындар.
1-тапсырма. Топпен ақылдаса
отырып, берілген себепті (1,2,3,4) рөлге бөліп, сахналайсыңдар.
1-2, 3-4 топтар бір-біріңді бағалайсыңдар, үзіндідегі ойды
салыстыра суреттеп
бересіңдер.
Дескриптор:
ҚБ: оқушылар бір-біріне
комментарии айтады.
Жұптық жұмыс. Сканерлеу
әдісі.
2-тапсырма. Жұбыңызбен
ақылдаса отырып, аңыз мазмұнынан қарама-қарсы суреттеуге 5 дәлел
табыңыз.
Дескриптор
Кері
байланыс: бас
бармақ
|
Интербелсенді
тақтада таблица суреті
|
Сабақтың
соңы
15
мин
5
мин
|
Жеке жұмыс.
Авторға хат
3-тапсырма. Ыбырай Алтынсаринге шығармадан
алған әсері туралы 8-10 сөйлемнен тұратын хат
жазу.
Дескриптор:
ҚБ: оқушылар
дескрипторға қарап пікір
айтады
Үй
тапсырмасы
Қазіргі заманның
Атымтай жомарттары туралы мәлімет жинап
келіңдер
Рефлекция
БББ
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Ы Алтынсарин
портреті
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Жауап бойынша
саралау
Топтық, жұптық, жеке
жұмыстарда оқушыларға қолдау көрсетіп
отырамын.
1-тапсырмада.
Барынша қолдау
көрсету: Төрт себептің бір-бірінен айырмашылығын мысал арқылы
түсіндіремін;
Орташа қолдау:
Себептерді салыстыруда жетелеуші сұрақтар
қоямын;
Төменгі қолдау: Жеке
пікірін айтуын сұраймын.
2-тапсырма.
Барынша қолдау
көрсеу: қарама-қарсы суреттеулерді мәтіннен іздегенде мысалдар
келтіремін;Орташа қолдау: қарама-қарсы сөздерді табу үшін тірек
сөздер айтамы;
Төменгі
қолдау: кейбір
сөздердің мағынасын ашуын
сұраймын.
3-тапсырма.
Барынша қолдау
көрсету:оқушыларға хаттың үлгісін
көрсетемін;
Орташа қолдау:
жетелеуші сұрақтар қоямын;
Төменгі қолдау:
көркемдеуіш құралдарды қолдануын
ескертемін.
|
Бағалау- Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Бас
бармақ
От
шашу
ҚБ: оқушылар
бір-біріне комментарии
айтады
ҚБ: оқушылар
дескрипторға қарап пікір
айтады.
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Оқушылардың дұрыс
отыруын қадағалаймын.
Сабақта техникалық
қауіпсіздікті сақтауға көңіл бөліп
отырамын.
|