Ыбырай Алтынсарин

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің салфп отырган материалым жалпы республика көлемінде педагогтарга қажет мәлімет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспарлау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектебі: №159 «Еңбекші» қазақ орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Досқанаева Жанат Әлмағанбетқызы

Сынып: 4

Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Атымтай жомарт

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

А/И 5.2.1.1-әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

А/И 5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Шығармадағы Атымтай жомарт айтқан 4 түрлі себепті бір-бірімен салыстыра суреттейді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Атымтай жомарт шығармасындағы қарама-қарсы суреттеулерді табады;


Кейбір оқушылар орындай алады: Атымтай жомарт шығармасынан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады.


Бағалау критерийі

Шығармадағы Атымтай жомарт айтқан 4 түрлі себепті бір-бірімен салыстыра суреттеу;

Атымтай жомарт шығармасындағы қарама-қарсы суреттеулерді табу;

Атымтай жомарт шығармасынан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу.

Тілдік мақсаттар

Кем-кетік, әбірет алу, Атымтай жомарт, көңілге жел кіру.

Құндылықтарға баулу

Еңбек пен адамгершілікке тәрбиелейді.

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ы Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы.



Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин

Сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Шеңберге тұру

«Сәлем хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау

  1. Атымтай жомарт деген кім?

  2. Неліктен күн сайын үстіне ескі-құсқы киім киіп шығады?

  3. Бай бола тұра аянбай еңбек етуінің неше себебі бар?

  4. 1-себебін ата.

  5. 2-себебі қандай?

  6. 3-себеп неліктен тиімді?

  7. 4-себеп қорытындыла.

Кері байланыс: от шашу





Конверт








Сабақтың ортасы


10 мин

















5 мин

Жыл мезгіліне қарай 4 топқа бөлінеді.

Топтық жұмыс. Рөлдік ойындар.

1-тапсырма. Топпен ақылдаса отырып, берілген себепті (1,2,3,4) рөлге бөліп, сахналайсыңдар. 1-2, 3-4 топтар бір-біріңді бағалайсыңдар, үзіндідегі ойды салыстыра суреттеп бересіңдер.


Дескриптор:

  • Топ болып көрініс көрсете алады;

  • 4 түрлі себепті бір-бірімен салыстыра алады.

ҚБ: оқушылар бір-біріне комментарии айтады.


Жұптық жұмыс. Сканерлеу әдісі.

2-тапсырма. Жұбыңызбен ақылдаса отырып, аңыз мазмұнынан қарама-қарсы суреттеуге 5 дәлел табыңыз.


Жомарт

Сараң











Дескриптор

  • Қарама-қарсы сөздерді тауып айтады;

  • Мысалдармен дәлелдей алады.

Кері байланыс: бас бармақ












Интербелсенді тақтада таблица суреті







Сабақтың соңы


15 мин














5 мин

Жеке жұмыс. Авторға хат

3-тапсырма. Ыбырай Алтынсаринге шығармадан алған әсері туралы 8-10 сөйлемнен тұратын хат жазу.


Дескриптор:

  • Ыбырай Алтынсаринге шығармадан алған әсері туралы 8-10 сөйлемнен тұратын хат жазады;

  • Хаттың жазу стилін сақтайды.

ҚБ: оқушылар дескрипторға қарап пікір айтады


Үй тапсырмасы

Қазіргі заманның Атымтай жомарттары туралы мәлімет жинап келіңдер


Рефлекция БББ

Білемін

Білдім

Білгім келеді







Ы Алтынсарин портреті







Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Жауап бойынша саралау

Топтық, жұптық, жеке жұмыстарда оқушыларға қолдау көрсетіп отырамын.

1-тапсырмада.

Барынша қолдау көрсету: Төрт себептің бір-бірінен айырмашылығын мысал арқылы түсіндіремін;

Орташа қолдау: Себептерді салыстыруда жетелеуші сұрақтар қоямын;

Төменгі қолдау: Жеке пікірін айтуын сұраймын.

2-тапсырма.

Барынша қолдау көрсеу: қарама-қарсы суреттеулерді мәтіннен іздегенде мысалдар келтіремін;Орташа қолдау: қарама-қарсы сөздерді табу үшін тірек сөздер айтамы;

Төменгі қолдау: кейбір сөздердің мағынасын ашуын сұраймын.

3-тапсырма.

Барынша қолдау көрсету:оқушыларға хаттың үлгісін көрсетемін;

Орташа қолдау: жетелеуші сұрақтар қоямын;

Төменгі қолдау: көркемдеуіш құралдарды қолдануын ескертемін.

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Бас бармақ

От шашу

ҚБ: оқушылар бір-біріне комментарии айтады

ҚБ: оқушылар дескрипторға қарап пікір айтады.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалаймын.

Сабақта техникалық қауіпсіздікті сақтауға көңіл бөліп отырамын.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2021
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі