Материалдар / Ырғақты гимнастика

Ырғақты гимнастика

Материал туралы қысқаша түсінік
впвар порполнорл еопролордло гнщшщшгщшп геншоьми чренговеншньтпр
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Ырғақты гимнастика

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Алимкулова Нурайым

Сыныбы:

Қатысқаны: -

Қатыспағаны: -

Сабақтың мақсаттары:


Көпшілігі орындай алады: оқушыларды ырғақты гимнастика арқылы салауатты өмір салтын сақтауға үйрету

Жоспарланған уақыт: 40

Сабақтың басы:10


Ұйымдастыру кезеңі, зейін шоғырландыру

Бой сергіту жаттығулары:

Оқушыларды сапқа тұрғызу.Сәлемдесу

Спорттық киімдеріне назар аудару.

Сынып санын түгелдеу.

Себепсіз оқушыларды анықтау.

Рапорт қабылдау.

Рапортты дұрыс тапсыруын қадағалау

Қозғалмалы бой жазу жаттығулары

- Қолды жоғары ұстап аяқ ұшымен жүру.

- Екі қол белде өкшемен жүру.

- Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы қырымен жүру.

- Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

- Тіркеме адыммен оң және сол бүйірмен жүгіру.

- Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

- Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізе жүгіру.

- Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

- Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

- Екі қол тізеде, толық отырып жүру.

- Отырып секіре жүру.

- Дем алу,дем шығару.

Аяқ ұшымен, өкшесімен, сыртқы, ішкі қырымен жүруін ескерту.

Оң және сол бүйірмен жүгіруін ескерту.

Алақанға аяқтың ішкі, сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту.

Отырып жүру, жүгіруін ескерту.

Саптағы бой жазу жаттығулары

- Саппен келіп бірнеше қатарға тұру.

- Қолды белге ұстап, басты оңға және солға айналдыру.

- Қолды иыққа ұстап, шынтақты алға және артқа айналдыру.

- Қолды алға түзу созып, кезек-кезек айқастыру.

- Бір қолды белге ұстап, екінші қолды жоғары көтеріп, оңға және солға кезекпен иілу.

- Екі қолды екі жаққа созып, оң қолды сол аяққа, сол қол қолды оң аяққа кезекпен тигізу.

- Тік тұрып, бір аяқпен алға қарай бір қадам жасап, тізені бүгіп, екі қолды тізенің үстіне қойып, төмен басылып, қайтадан бастапқы қалыпқа келу.

- Қолды алға созып ұстап тұрған бастапқы қалыпта екі аяқты кезекпен жоғары көтеру.

- Қолды белге ұстап тұрған бастапқы қалыпта отырып, тұру

- Екі қолды екі тізеге ұстап, тізені ішке және сыртқа айналдыру.

- Дем алу, дем шығару.

Ресурстар


Сабақтың ортасы: 25




Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

Мұғалім түсіндірмесі:

Оқушылар деңгейлерімен қажеттіліктерін ескеріп,саралап ұсынамын

1-тапсырма. Тапсырма «Тізбектелген» белсенді әдісі арқылы жүзеге асады.


Ырғақты гимнастика және гимнастикалық кіші аттан секіру:

Бір орында тұрып, 40-50 сек. жүгіру; 20-30 сек. жеңіл жүгіру;

Қолды белге қойып тұрып: 1-3 дегенде бір орында 3 рет секіру; 4 дегенде кері айналып, орнында тұрып секіру;

Кіші ағаш аттың үстіне қолды тіреп екі аяқпен секіріп отыру және отырған қалпымыздан жоғарыға серпіліп, екі қолды жоғарыға созып, жерге тік тұрып қалу.

Дескриптор:

Білім алушы – ырғақты гимнастика түрлерін біледі.

Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

Спорт алаңы

Ысқырық

Уақыт өлшегіш


Сабақтың соңы: 5


Сапқа тұрғызу,қалпына келтіру жаттығулары .Сабақты аяқтау.Қоштасу

Саралау әдісі

Қарқын тәсілі:

Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын.

Қабілеті жоғары оқушыларға

«Қарқын» тәсіліне байланысты тапсырмалар:


*кермеде уақытты өлшеп тартылып тұру

Оқушыларды жекелей отырып әдіс тәсілдерін орындауына байланысты қателіктерін анақтап,

оны жетілдіруге және қатесін түзетуге арнап жана тапсырмалар береміз:


*кермеде тартылу жаттығулары

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтар мен байланыс

(DrawObject1 тәрбие элементі)

Тапсырма тәсілі:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай(көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау.

Оқушыларды сапқа тұрғызу қайта денені қалпына келтіру жаттығуларын жасау. Жаймен жүріп, қолды биікке көтеріп төмен түсіріп дем алып, дем шығару. Қоштасу.

Дескриптордың нәтижесінде «Екі жұлдыз,бір ұсыныс», «Бас бармақ», «Мадақтама» әдістері арқылы оқушылар арасында қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


ЖИ арқылы жасау
03 Қаңтар 2019
1920
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі