Материалдар / "Зере" Балабақшасындағы балалармен жұмыста QR- технологияны пайдалану.

"Зере" Балабақшасындағы балалармен жұмыста QR- технологияны пайдалану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиеленушілердің ата -аналармен қарым- қатынас жасау технологиясы бұл ұйымдастырушылық- әдістемелік құрал, отбасын тартуға арналған иновациялық формалардың , әдістердің, тәсілдер мен тәсілдердің жиынтығы.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ЗЕРЕ» БАЛАБАҚШАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫСТА QR-ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ


Сәрсенғали Шаһмаран Юрийқызы

Ақтөбе қаласы, «Зере» Балабақшасы

Тәрбиеленушілердің ата–аналарымен қарым-қатынас жасау технологиясы - бұл ұйымдастырушылық-әдістемелік құрал, отбасын тартуға арналған инновациялық формалардың, әдістердің, тәсілдер мен тәсілдердің жиынтығы. тәрбиелік-білім беру үдерісі.

Жаңа әдістердің бірі QR-кодтар технологиясы болып табылады. QR-код (ағылшын тілінен аударғанда (quiсk rеspоnsе) білдіреді "жылдам жауап") – матрицалық код. Шағын QR-код – педагогтың кәсіби қызметінде оның үлкен көмекшісі. QR-кодтың көмегімен ата-аналармен және әріптестермен ғана емес, тәрбиеленушілермен де қарым-қатынас жасауға болады. QR-кодтар бүгінде үйреншікті құбылысқа айналды. Адамдар оларды барлық жерде қолдануға тырысады. Біз ақ-қара шаршыларды коммуналдық төлемдерден, жарнамалардан, плакаттардан, визиткалардан және т.б. көре аламыз. Дегенмен, бұл олардың жалғыз қолданылуы емес екені белгілі.

Бұл кодтың екі негізгі артықшылығы бар: ақпараттың үлкен сыйымдылығы және кез келген камераның жылдам оқуы.

Бүгінгі қоғамда мыналарды қодтауға болады:

  • Интернет мекенжайды. QR кодтары сілтемелерді қамтуы мүмкін интернет-ресурстар. Кодты оқу пайдаланушыны браузердің мекенжай жолағына көптеген таңбаларды мұқият енгізу қажеттілігін болдырмай, қажетті сайтқа бағыттайды.

  • Байланыс мәліметтерді. Коды бар визиткалар жиі кездеседі. Кодты сканерлеуге және байланыс ақпаратын телефонның немесе компьютердің мекенжай кітабына сақтауға болады.

  • Электрондық пошта мекенжайын. QR-код электрондық пошта мекенжайын және адресаттың атын қамтуы мүмкін.

  • Мәтін. Бұл формат хабарламадан, ұсыныстар беруден бастап ақпараттық анықтамаға дейін әртүрлі мақсаттарға жарамды.

  • Телефон нөмірлері. Енгізілген телефон нөмірі бар QR кодын сканерлеген кезде бірден қоңырау шалуға болады.

QR-кодты технологиясын балабақшада пайдалану бұл:

  • жаңашылдық – бұл инновациялық өнім заманауи технология болып табылады;

  • ауқымдылық (жан-жақтылық) себебі инновациялық өнімді білім беру іс-әрекетінің барлық салаларында қолдануға және қолдануға болады (балалармен бірлескен іс-шаралар, мұғалімдермен әдістемелік жұмыс, ата-аналармен өзара әрекеттесу).;

  • үнемділік – QR-кодты қолдану қымбат тұратын жабдықты сатып алу үшін қаржылық шығындарды қажет етпейді;

  • қысқалық – қажетті ақпарат цифрлық алаңда қамтылған;

  • көшіру – бұл технологияны балабақшалар мен компьютерлік технологияны дамытумен айналысатын басқа да білім беру ұйымдарының мұғалімдері пайдалана алады;

  • нәтижелілік – QR-кодты мектепке дейінгі мекемеде қолдана отырып, балалардың бұл технологияға деген қызығушылығы артады, олар жаңа цифрлық дәуірде өмір сүру дағдыларына дайындалады.

Егер қазіргі мектеп жасына дейінгі баланың портретін құрастыратын болсақ, қазіргі заманғы балалардың өмірін жаңа технологиялар көбірек алып жатқанын көруге болады. Осылайша, ХХІ ғасырдағы бала прогрессивті және гаджеттер арқылы кез келген ақпаратқа қол жеткізе алады деп айтуға болады. Бірақ сабақтарда телефондар мен планшеттерді пайдалану баланың назарын аударып, алаңдатады деген пікір бар. Бірақ сонымен бірге қазіргі әлемде мобильді және компьютерлік құрылғыларсыз жұмыс істеу қазірдің өзінде қиын. Ендеше неге жағымды нәрсені пайдалы нәрсемен біріктірмеске және гаджеттердің көмегімен мектеп жасына дейінгі балаларды танымдық іс-әрекетке тартуға тырыспасқа.

Балалармен жұмыс кезінде интерактивті технологияларды қолдану мүмкіндіктерін белсенді қолдану қажет. Олардың ішінде QR-кодқа ерекше назар аударуды жөн көрдік. QR-кодтар балалармен өткізілетін іс-шараларда мобильді құралдарды пайдаланудың тартымды тәсілдерінің бірі болып табылады.

QR-код – деректерді тиімді сақтау үшін жылдам әрекет ету коды. Ал бұл білім берудің қажетті шарттарының бірі.

Біздің балабақшада QR-код технологиясын қолдану: балаларға арналған кітапханалар, ұлттық нақыш туралы танымдық ақпараттар, сондай-ақ мекеме стендтерінде ата-аналарға арналған ақпаратты орналастырудан басталады.

Педагогтың бай қиялы QR-кодтарды қолдану аясын кеңейтуге мүмкіндік береді. Тәжірибе көрсеткендей оқу іс-әрекетінде сіз әртүрлі анықтамалық материалдарды, анықтамаларды, жауаптарды, тестілерді жасай аласыз. Ойын әрекеттерінде қазіргі заманда өте танымал ізденістер, онда QR-кодтар өтуге арналған тапсырмалар ретінде әрекет ете алады, квесттер, сондай-ақ қозғалыс бағытының көрсеткіштерімен бірге QR- кодтарды дене шынықтыру минуттарының картотекалары, әртүрлі гимнастикалар үшін пайдалануға болады. Дидактикалық ойындарда қолдануға болады. Мектеп жасына дейінгі балаларға жұмбақтарды шешуді және QR кодтары арқылы жауаптарды алуды, сканерленген суреттерге қарап дыбыстарды автоматтандыруды және саралауды, сөздегі бірінші дыбысты бөлектеу қабілетін бекітуді болады. Мысалға, балалар өздері немесе ата-анамен QR кодты сканерлейді, өз бетінше ашады және тапсырмаларды қуана орындайды. Қызығушылықтары мен толқулары бар балалар қандай да бір ғажайыпты күтеді және бұл оларды әрқашан оң нәтижеге ынталандырады.

QR-кодты кез келген сабақта да пайдалануға болады: математика, сөйлеуді дамыту, сурет салу, аппликация, т.б.; балалардың өзіндік іс-әрекетінде. Кез келген әрекетті ұқсас әдіспен безендіруге және әртараптандыруға болады. QR-кодты тосын сәт, жаңа тақырыпты енгізу, өтілген материалды бекіту ретінде пайдалануға болады.

Мысалы, тақырыпты зерделеу және бекіту кезінде: «Үй жануарлары» тақырыбында QR-кодтармен картотека құрдық. Оның ішінде әртүрлі үй жануарларының дыбыстары, олар туралы бейнеақпараттар, суреттер бар. "Қай жануар?» ойынын өткіздік, онда балалар QR-кодты сканерлеп, әуелі жануардың дауысы бар аудиожазбаны тыңдайды және оның кімге тиесілі екенін анықтады. Еркін әрекетте бала «Үй жануарлары»  альбомын алып, көріністі қарау оны қызықтыратын жануар туралы әңгіме құрай алады.

Ал QR кодын кітап бұрышында қалай пайдалануға болады деп ойлайсыз?

Әрбір балабақшада балалар қызықты иллюстрацияларды қарап шығуға арналған, өздері ұнататын кітап бұрышы бар. Біздің топтарда балалар кітаптарды қуана қабылдайды, әрине оқи алмағандықтан тек суреттерді қарайды Біз бұл жағдайдан шығудың жолын кітаптарға QR кодтарын тіркеу арқылы таптық. Енді балалар қалаған кітабын иллюстрацияларды қарастыра отырып аудиожазбаны тыңдай алады.

QR кодтарының квадраттары балаларды өздерінің құпиялылығымен қызықтырады. Бұл мектеп жасына дейінгі балалардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға ықпал етеді. QR-кодтары бар топтарда жұмыс істей отырып, балалар заманауи интерактивті құралдарды меңгеріп қана қоймайды, сонымен қатар өзара әрекеттесуді – келіссөздер жүргізуді және бір-бірін тыңдауды үйренеді.

Сондай-ақ біз QR-кодты ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде пайдалануды жоспарладық және бұл менің ойымша, ата-ананы оқу үдерісіне тартудың ең маңызды құралы. Қазіргі ата–ана - бұл белсенді, үнемі жаңа ақпаратты іздейтін, бірақ орасан зор уақыт тапшылығына ие адам. Барған сайын біз ата-аналардан стендтердегі ақпаратпен танысу үшін біздің қабылдау бөлмелерімізде тұруға уақыттары жоқ екенін, балалармен қосымша іс-шараларға материалдар іздеуге уақыттары жетпейтінін естиміз.

Ата-аналарды ақпараттандыру, кеңес беру және олармен таныстыру мақсатында топта көрнекілік, интерактивті плакаттарға QR-код жасап, оның ішіне мультимедиялық көздері мен ресурстары, құрамында кеңес, жадынамаларға сілтемелер беріледі. Сонымен қатар QR-код-тағы материал іріктеледі, қосымша сабақтар, балалармен үйде оқытылатын шығармалар мен тапсырмалар тақырыптарын қамтиды (әдеби шығармалар, жұмбақтар, дидактикалық ойындар, саусақ ойындары және т. б.). Осының барлығы ата-аналарға әртүрлі мәселелер бойынша барлық қажетті ақпаратты жедел және ықшам түрде алуға мүмкіндік берді.

Бұл технологияны қолдану аясы тек мұғалімнің қиялымен шектеледі. Біз тырысып балаларға ұнайтындай әрі қарай жетілдіріп, белсенді түрде қолданатын боламыз.


  1. Авдеева, А. В. Информационные технологии в работе с дошкольниками и их влияние на дальнейший процесс обучения / А. В. Авдеева // Для воспитателей, 2022.- №5. – С. 47-56.

  2. Беляев, Г. Ю. Социально-цифровая среда как источник новых возможностей и новых рисков для современного образования / Г. Ю. Беляев // Отечественная и зарубежная педагогика, 2020. - Т. 1. - № 4 (69). – С. 109-123.

  3. Гулинова, Т. В. Проектная деятельность в детском саду. Организация проектирования, конспекты проектов. ФГОС ДО / Т. В. Гулидова // Издательство: Учитель, 2020. - С. 24-31.

  4. Перминова, Л. М. Цифровое образование: ожидания, возможности, риски / Л. М. Перминова // Педагогика, 2020. - № 3. – С. 28-37.

  5. Серебрякова, В. Р. Мастер класс «Использование QR-кодов в образовательном процессе с детьми старшего дошкольного возраста» / В. Р. Серебрякова. – URL: https://www.prоdlеnkа.оrg/mеtоdiсhеskiе-rаzrаbоtki/384067-mаstеr-klаss-ispоlzоvаniе-qr-kоdоv-v-оbrаzоvа (дата обращения: 31.03.2023).


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ