Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.2 А бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар

    Мектеп:

    Күні:


    Сагиндикова Х.А.


    Сынып :


    Қатысқандар саны: 12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тригонометриялық функциялары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.2

    тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;


    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар үйренеді :

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі

    Көпшілік оқушылар үйренеді:

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды есеп шығару барысында қолданады

    Кейбір оқушылар үйренеді:

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды күрделі есеп шығару барысында қолданады

    Бағалау критерийлері

    Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

    • бұрыштың синусының анықтамасын біледі;

    • бұрыштың косинусының анықтамасын біледі;

    • бұрыштың тангенсінің анықтамасын біледі;

    • бұрыштың котангенсінің анықтамасын біледі;

    • қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады.

    • сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін табуды түсіндіреді;

    - есептерді шешуде қандай да бір формуланың (теореманың) қолданысын негіздейді;

    - дәлелді пайымдау қадамдарын сипаттайды;

    - берілген бөлімнің пәндік лексикасын, символикасын және терминологиясын

    сауатты қолданады.

    Бөлім бойынша лексика және терминология:

    - тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі;

    - бұрышқа іргелес жатқан катет;

    - бұрышқа қарсы жатқан катет;

    Құндылықтарды дардамыту

    Топпен, жұппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке, академиялық шынайлықа тәрбиелеу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстары

    Пәнаралық байланыстар

    Cызу, география

    Бастапқы білім

    • Тікбұрышты үшбұрыш және оның элементтерінің анықтамалары туралы біледі.\

    • Тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері туралы біледі және оларды қолдану біліктілігі.

    • Үшбұрыш теңсіздігі және үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин


    5 мин

















    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу

    Топқа бөлу: Оқушыларға суретте көрсетілген үлгідегідей тікбұрышты үшбұрыш сызылған карточкалар таратылады.

    Қызыл түсті катетпен α бұрышының орналасуына қатысты оқушылар екі топқа бөлінеді.

    І топ: Қарсы жатқан катет;

    ІІ топ: Іргелес жатқан катет.

    Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері анықталады.

    І. Ауызша тапсырма. «Миға шабуыл» Сабақты өткен тақырыпты қайталау мақсатында ауызша тапсырмадан бастаймын.


    Сөйлемді толықтыр: "Тік бұрышы бар үшбұрыш ……….... деп аталады."

    А) Үшбұрыш Б) тіктөртбұрыш В) тікбұрышты үшбұрыш

    2) егер АВС үшбұрышының С=900 болса, онда оның қабырғалары қалай аталады?

    А) АВ и ВС- гипотенуза, АС- катет

    Б) АС и АВ- катеттері, ВС - гипотенуза

    В) АС и ВС - катеттері, АВ – гипотенуза.

    3) ABC тікбұрышты үшбұрыштың А бұрышы тік. BC қабырғаласы қалай аталады?

    А) катет; Б) табаны; В) гипотенуза.

    Презентация





















    Сабақтың ортасы






































    Лабораториялық жұмыс.

    Оқушыларға катеттері 6 cм, 8 см және гипотенузасы 10 см болатын тікбұрышты үшбұрыш салу тапсырамын.

    • Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жаз;

    • Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жаз;

    • Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жаз.

    Дескриптор

    • Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады.


    Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамалары беріледі.

    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың косинусы деп аталады.


    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың синусы деп аталады.


    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы сол бұрыштың тангенсі деп аталады.

    • sin α, cos α және tg α анықтамаларынан мынадай ережелер шығады:

    • α бұрышына қарсы жатқан катет гипотенуза мен sin α-ның көбейтіндісіне тең;

    • α бұрышына іргелес жатқан катет гипотенуза мен соs α-ның көбейтіндісіне тең;

    • α бұрышына қарсы жатқан катет екінші катет пен tg α -ның көбейтіндісіне тең


    3. Алынған білімдерін бекіту. Жұптық жұмыс.


    Сүйір бұрыштардың синус, косинус тангенс және котангенс анықтаңдар (ауызша)

    Дескриптор:

    • Сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды;

    4. Практикалық жұмыс. (Топпен жұмыс)


    1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 12 см және 5 см, гипотенузасы 13 см. Оның кіші бұрышының барлық тригонометриялық функцияларын табыңыз.

    Дескриптор:

    • сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды;

    • Тікбұрышты үшбұрыштың тригонометриялық функцияларын мәні үшбұрыш қабырғаларының өлшеміне тәуелді емес деген қорытынды жасайды.


    5. Сабақты қорытындылау

    (Дескрипторлар бойынша оқушылар өздерін-өздері бағалайды ) қосымша 8

    Қосымша 1




































    Қосымша 2

















    Қосымша 3







    Қосымша 4





    Бағалау парағы

    Геометрия 8.


    Сабақтың соңы


    8.Үй жүмысы № 4/5

    АВС –тікбұрышты үшбұрыш ,

    1) ВС = 8, АВ = 17, АС = 15;

    2) ВС=21, АС= 20, АВ = 29;

    3) АС = 24, АВ = 25, СВ = 7

    А және В бұрыштарының синусын, косинусын және тангенсін табыңдар.

    9.Рефлексия: «Мен межеге жеттім бе?»

    Оқушылар стикермен тирдің суретіне өз деңгейлерін қай шамада екенін белгілеп кетеді.


    Қосымша 6








    Қосымша 7














    қосымша 8

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор


    +/-

    Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;

    Лабораториялық жұмыс


    Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады


    Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады


    Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады


    Тікбұрышты үшбұрыштың тригонометриялық функцияларын мәнін кабырғаларының қатынастары арқылы біледі.

    Жұптық жұмыс

    сүйір бұрыштардың синусын анықтайды


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагиндикова Халбика Адилбековна
    29 Қазан 2020
    903
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Оқушылардың оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалауға үйрету» арқылы оқушылардың өз бетімен оқуға деген ішкі уәжін арттыруға мақсатында 8 а сыныбында өткен сабағымның үлгісі. Қалыптастырушы бағалауға «Мен нысанаға жеттім бе?» деген сұрақ арқылы, оқушылардың уәжін ояту мақсатында шеңбер арқылы нысана суретін плакатқа сызып, әр оқушы білім деңгейлерін өздеріне бағалаттым. Тағы айта кететін жағдай, ол оқушылардың нысана арқылы өздерін-өздері бағалауы болды. Нысанаға жетуге ұмтылыс оқушылар арасында білімге деген ынталарын арттыруға көмектесті.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.2 А бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар

    Мектеп:

    Күні:


    Сагиндикова Х.А.


    Сынып :


    Қатысқандар саны: 12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тригонометриялық функциялары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.2

    тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;


    Сабақ мақсаттары:


    Барлық оқушылар үйренеді :

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі

    Көпшілік оқушылар үйренеді:

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды есеп шығару барысында қолданады

    Кейбір оқушылар үйренеді:

    • тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды күрделі есеп шығару барысында қолданады

    Бағалау критерийлері

    Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

    • бұрыштың синусының анықтамасын біледі;

    • бұрыштың косинусының анықтамасын біледі;

    • бұрыштың тангенсінің анықтамасын біледі;

    • бұрыштың котангенсінің анықтамасын біледі;

    • қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады.

    • сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    -тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін табуды түсіндіреді;

    - есептерді шешуде қандай да бір формуланың (теореманың) қолданысын негіздейді;

    - дәлелді пайымдау қадамдарын сипаттайды;

    - берілген бөлімнің пәндік лексикасын, символикасын және терминологиясын

    сауатты қолданады.

    Бөлім бойынша лексика және терминология:

    - тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі;

    - бұрышқа іргелес жатқан катет;

    - бұрышқа қарсы жатқан катет;

    Құндылықтарды дардамыту

    Топпен, жұппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке, академиялық шынайлықа тәрбиелеу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстары

    Пәнаралық байланыстар

    Cызу, география

    Бастапқы білім

    • Тікбұрышты үшбұрыш және оның элементтерінің анықтамалары туралы біледі.\

    • Тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері туралы біледі және оларды қолдану біліктілігі.

    • Үшбұрыш теңсіздігі және үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин


    5 мин

















    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгендеу

    Топқа бөлу: Оқушыларға суретте көрсетілген үлгідегідей тікбұрышты үшбұрыш сызылған карточкалар таратылады.

    Қызыл түсті катетпен α бұрышының орналасуына қатысты оқушылар екі топқа бөлінеді.

    І топ: Қарсы жатқан катет;

    ІІ топ: Іргелес жатқан катет.

    Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері анықталады.

    І. Ауызша тапсырма. «Миға шабуыл» Сабақты өткен тақырыпты қайталау мақсатында ауызша тапсырмадан бастаймын.


    Сөйлемді толықтыр: "Тік бұрышы бар үшбұрыш ……….... деп аталады."

    А) Үшбұрыш Б) тіктөртбұрыш В) тікбұрышты үшбұрыш

    2) егер АВС үшбұрышының С=900 болса, онда оның қабырғалары қалай аталады?

    А) АВ и ВС- гипотенуза, АС- катет

    Б) АС и АВ- катеттері, ВС - гипотенуза

    В) АС и ВС - катеттері, АВ – гипотенуза.

    3) ABC тікбұрышты үшбұрыштың А бұрышы тік. BC қабырғаласы қалай аталады?

    А) катет; Б) табаны; В) гипотенуза.

    Презентация





















    Сабақтың ортасы






































    Лабораториялық жұмыс.

    Оқушыларға катеттері 6 cм, 8 см және гипотенузасы 10 см болатын тікбұрышты үшбұрыш салу тапсырамын.

    • Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жаз;

    • Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жаз;

    • Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жаз.

    Дескриптор

    • Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады;

    • Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады.


    Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамалары беріледі.

    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың косинусы деп аталады.


    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың синусы деп аталады.


    Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы сол бұрыштың тангенсі деп аталады.

    • sin α, cos α және tg α анықтамаларынан мынадай ережелер шығады:

    • α бұрышына қарсы жатқан катет гипотенуза мен sin α-ның көбейтіндісіне тең;

    • α бұрышына іргелес жатқан катет гипотенуза мен соs α-ның көбейтіндісіне тең;

    • α бұрышына қарсы жатқан катет екінші катет пен tg α -ның көбейтіндісіне тең


    3. Алынған білімдерін бекіту. Жұптық жұмыс.


    Сүйір бұрыштардың синус, косинус тангенс және котангенс анықтаңдар (ауызша)

    Дескриптор:

    • Сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • Сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды;

    4. Практикалық жұмыс. (Топпен жұмыс)


    1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 12 см және 5 см, гипотенузасы 13 см. Оның кіші бұрышының барлық тригонометриялық функцияларын табыңыз.

    Дескриптор:

    • сүйір бұрыштардың синусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың косинусын анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың тангенсін анықтайды;

    • сүйір бұрыштардың котангенсін анықтайды;

    • Тікбұрышты үшбұрыштың тригонометриялық функцияларын мәні үшбұрыш қабырғаларының өлшеміне тәуелді емес деген қорытынды жасайды.


    5. Сабақты қорытындылау

    (Дескрипторлар бойынша оқушылар өздерін-өздері бағалайды ) қосымша 8

    Қосымша 1




































    Қосымша 2

















    Қосымша 3







    Қосымша 4





    Бағалау парағы

    Геометрия 8.


    Сабақтың соңы


    8.Үй жүмысы № 4/5

    АВС –тікбұрышты үшбұрыш ,

    1) ВС = 8, АВ = 17, АС = 15;

    2) ВС=21, АС= 20, АВ = 29;

    3) АС = 24, АВ = 25, СВ = 7

    А және В бұрыштарының синусын, косинусын және тангенсін табыңдар.

    9.Рефлексия: «Мен межеге жеттім бе?»

    Оқушылар стикермен тирдің суретіне өз деңгейлерін қай шамада екенін белгілеп кетеді.


    Қосымша 6








    Қосымша 7














    қосымша 8

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор


    +/-

    Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;

    Лабораториялық жұмыс


    Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады


    Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады


    Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады


    Тікбұрышты үшбұрыштың тригонометриялық функцияларын мәнін кабырғаларының қатынастары арқылы біледі.

    Жұптық жұмыс

    сүйір бұрыштардың синусын анықтайды


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Геометрия Сабақ жоспары 8 сынып
    29.10.2020
    903
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагиндикова Халбика Адилбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации