Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
8.2 А бөлім: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар |
Мектеп: |
|
|
Күні: |
|
Сагиндикова Х.А. |
|
|
Сынып : |
|
Қатысқандар саны: 12 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тригонометриялық функциялары |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.2 тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі; |
||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар үйренеді :
Көпшілік оқушылар үйренеді:
Кейбір оқушылар үйренеді:
|
||
|
Бағалау критерийлері |
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: -тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін табуды түсіндіреді; - есептерді шешуде қандай да бір формуланың (теореманың) қолданысын негіздейді; - дәлелді пайымдау қадамдарын сипаттайды; - берілген бөлімнің пәндік лексикасын, символикасын және терминологиясын сауатты қолданады. Бөлім бойынша лексика және терминология: - тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі; - бұрышқа іргелес жатқан катет; - бұрышқа қарсы жатқан катет; |
||
|
Құндылықтарды дардамыту |
Топпен, жұппен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке, академиялық шынайлықа тәрбиелеу |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет ресурстары |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
Cызу, география |
||
|
Бастапқы білім |
|
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 3 мин 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу Топқа бөлу: Оқушыларға суретте көрсетілген үлгідегідей тікбұрышты үшбұрыш сызылған карточкалар таратылады.
Қызыл түсті катетпен α бұрышының орналасуына қатысты оқушылар екі топқа бөлінеді. І топ: Қарсы жатқан катет; ІІ топ: Іргелес жатқан катет. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері анықталады. І. Ауызша тапсырма. «Миға шабуыл» Сабақты өткен тақырыпты қайталау мақсатында ауызша тапсырмадан бастаймын. Сөйлемді толықтыр: "Тік бұрышы бар үшбұрыш ……….... деп аталады." А) Үшбұрыш Б) тіктөртбұрыш В) тікбұрышты үшбұрыш 2) егер АВС үшбұрышының С=900 болса, онда оның қабырғалары қалай аталады? А) АВ и ВС- гипотенуза, АС- катет Б) АС и АВ- катеттері, ВС - гипотенуза В) АС и ВС - катеттері, АВ – гипотенуза. 3) ABC тікбұрышты үшбұрыштың А бұрышы тік. BC қабырғаласы қалай аталады? А) катет; Б) табаны; В) гипотенуза. |
Презентация |
|
|
Сабақтың ортасы |
Лабораториялық жұмыс. Оқушыларға катеттері 6 cм, 8 см және гипотенузасы 10 см болатын тікбұрышты үшбұрыш салу тапсырамын.
Дескриптор
Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамалары беріледі. Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың косинусы деп аталады. Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы осы бұрыштың синусы деп аталады. Анықтама: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышына қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы сол бұрыштың тангенсі деп аталады.
3. Алынған білімдерін бекіту. Жұптық жұмыс. Сүйір бұрыштардың синус, косинус тангенс және котангенс анықтаңдар (ауызша)
Дескриптор:
4. Практикалық жұмыс. (Топпен жұмыс) 1) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 12 см және 5 см, гипотенузасы 13 см. Оның кіші бұрышының барлық тригонометриялық функцияларын табыңыз. Дескриптор:
5. Сабақты қорытындылау (Дескрипторлар бойынша оқушылар өздерін-өздері бағалайды ) қосымша 8 |
Қосымша 1
Қосымша 2 Қосымша 3 Қосымша 4 Бағалау парағы Геометрия 8. |
|
|
Сабақтың соңы |
8.Үй жүмысы № 4/5 АВС –тікбұрышты
үшбұрыш , 1) ВС = 8, АВ = 17, АС = 15; 2) ВС=21, АС= 20, АВ = 29; 3) АС = 24, АВ = 25, СВ = 7 А және В бұрыштарының синусын, косинусын және тангенсін табыңдар. 9.Рефлексия: «Мен межеге жеттім бе?» Оқушылар стикермен тирдің суретіне өз деңгейлерін қай шамада екенін белгілеп кетеді.
|
Қосымша 6 Қосымша 7 |
|
қосымша 8
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
+/- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі; |
Лабораториялық жұмыс |
Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын жазады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасын жазады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тікбұрышты үшбұрыштың тригонометриялық функцияларын мәнін кабырғаларының қатынастары арқылы біледі. |
Жұптық жұмыс |
сүйір бұрыштардың синусын анықтайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сагиндикова Халбика АдилбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
«Оқушылардың оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалауға үйрету» арқылы оқушылардың өз бетімен оқуға деген ішкі уәжін арттыруға мақсатында 8 а сыныбында өткен сабағымның үлгісі. Қалыптастырушы бағалауға «Мен нысанаға жеттім бе?» деген сұрақ арқылы, оқушылардың уәжін ояту мақсатында шеңбер арқылы нысана суретін плакатқа сызып, әр оқушы білім деңгейлерін өздеріне бағалаттым. Тағы айта кететін жағдай, ол оқушылардың нысана арқылы өздерін-өздері бағалауы болды. Нысанаға жетуге ұмтылыс оқушылар арасында білімге деген ынталарын арттыруға көмектесті.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар
қосымша 8
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















