Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сынып
Зерттеу сабағы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
«Оқушылардың оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалауға үйрету» арқылы оқушылардың өз бетімен оқуға деген ішкі уәжін арттыруға мақсатында 8 а сыныбында өткен сабағымның үлгісі. Қалыптастырушы бағалауға «Мен нысанаға жеттім бе?» деген сұрақ арқылы, оқушылардың уәжін ояту мақсатында шеңбер арқылы нысана суретін плакатқа сызып, әр оқушы білім деңгейлерін өздеріне бағалаттым. Тағы айта кететін жағдай, ол оқушылардың нысана арқылы өздерін-өздері бағалауы болды. Нысанаға жетуге ұмтылыс оқушылар арасында білімге деген ынталарын арттыруға көмектесті.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.3.2
тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары
арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің
анықтамаларын біледі;
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар үйренеді :
тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары
арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің
анықтамаларын біледі
Көпшілік оқушылар үйренеді:
тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының
қатынастары арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және
котангенсінің анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды есеп шығару барысында
қолданады
Кейбір оқушылар үйренеді:
тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары
арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің
анықтамаларын біледі және бұл анықтамаларды күрделі есеп шығару
барысында қолданады
Бағалау критерийлері
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса,
оқушы оқу мақсатына жетеді
бұрыштың синусының
анықтамасын біледі;
бұрыштың косинусының анықтамасын
біледі;
бұрыштың тангенсінің анықтамасын
біледі;
бұрыштың котангенсінің анықтамасын
біледі;
қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жазады;
іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жазады;
қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке
қатынасын жазады.
-
есептерді шешуде қандай да бір формуланың (теореманың) қолданысын
негіздейді;
-
дәлелді пайымдау қадамдарын сипаттайды;
-
берілген бөлімнің пәндік лексикасын, символикасын және
терминологиясын
сауатты қолданады.
Бөлім бойынша лексика және
терминология:
-
тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі
және котангенсі;
-
бұрышқа іргелес жатқан катет;
- бұрышқа қарсы жатқан
катет;
Құндылықтарды дардамыту
Топпен, жұппен жұмыс істей білуге,
ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке, академиялық
шынайлықа тәрбиелеу
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивтік құралдарды қолдану, интернет
ресурстары
Пәнаралық байланыстар
Cызу,
география
Бастапқы білім
Тікбұрышты үшбұрыш және оның элементтерінің
анықтамалары туралы біледі.\
Тікбұрышты үшбұрыштар теңдігінің белгілері туралы
біледі және оларды қолдану біліктілігі.
Үшбұрыш теңсіздігі және үшбұрыштың
қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар туралы
біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
3
мин
5
мин
1.Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу
Топқа бөлу:
Оқушыларға суретте көрсетілген үлгідегідей
тікбұрышты үшбұрыш сызылған карточкалар
таратылады.
Қызыл түсті катетпен α бұрышының орналасуына
қатысты оқушылар екі топқа бөлінеді.
І
топ: Қарсы жатқан катет;
ІІ
топ: Іргелес жатқан катет.
Сабақтың мақсаты мен
жетістік критерийлері анықталады.
І. Ауызша
тапсырма.«Миға
шабуыл»Сабақты өткен тақырыпты
қайталау мақсатында ауызша тапсырмадан
бастаймын.
Сөйлемді толықтыр: "Тік бұрышы бар үшбұрыш
……….... деп аталады."
А)
Үшбұрыш Б) тіктөртбұрыш В) тікбұрышты үшбұрыш
2) егер АВС
үшбұрышының С=900болса, онда оның қабырғалары
қалай аталады?
А)
АВ и ВС- гипотенуза, АС- катет
Б)
АС и АВ- катеттері, ВС - гипотенуза
В)
АС и ВС - катеттері, АВ – гипотенуза.
3)
ABC тікбұрышты үшбұрыштың А бұрышы тік. BC қабырғаласы қалай
аталады?
А) катет; Б) табаны; В)
гипотенуза.
Презентация
Сабақтың ортасы
Лабораториялық жұмыс.
Оқушыларға катеттері 6 cм, 8 см және гипотенузасы
10 см болатын тікбұрышты үшбұрыш салу
тапсырамын.
Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жаз;
Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жаз;
Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке
қатынасын жаз.
Дескриптор
Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жазады;
Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасын
жазады;
Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке
қатынасын жазады.
Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары
арқылы бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің
анықтамалары беріледі.
Анықтама:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышына іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы
осыбұрыштың
косинусыдеп
аталады.
Анықтама:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышына қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы
осыбұрыштың
синусыдеп
аталады.
Анықтама:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышына қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан катетке қатынасы
солбұрыштың
тангенсідеп
аталады.
sinα, cosαжәне tgαанықтамаларынан мынадай
ережелер шығады:
αбұрышына қарсы жатқан катет
гипотенуза менsinα-ның көбейтіндісіне
тең;
αбұрышына іргелес жатқан катет
гипотенуза мен соsα-ның көбейтіндісіне
тең;
αбұрышына қарсы жатқан катет
екінші катет пенtgα-ның көбейтіндісіне
тең
3. Алынған білімдерін бекіту. Жұптық
жұмыс.
Сүйір бұрыштардың
синус, косинус тангенс және котангенс анықтаңдар
(ауызша)
Дескриптор:
Сүйір бұрыштардың синусын
анықтайды;
Сүйір бұрыштардың косинусын
анықтайды;
Сүйір бұрыштардың тангенсін
анықтайды;
Сүйір бұрыштардың котангенсін
анықтайды;
4. Практикалық
жұмыс.(Топпен
жұмыс)
1)
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 12 см және 5 см, гипотенузасы 13
см. Оның кіші бұрышының барлық тригонометриялық функцияларын
табыңыз.
Дескриптор:
сүйір бұрыштардың синусын
анықтайды;
сүйір бұрыштардың косинусын
анықтайды;
сүйір бұрыштардың тангенсін
анықтайды;
сүйір бұрыштардың котангенсін
анықтайды;
Тікбұрышты
үшбұрыштыңтригонометриялық функцияларын
мәні үшбұрыш қабырғаларының өлшеміне тәуелді емес деген қорытынды
жасайды.
5. Сабақты қорытындылау
(Дескрипторлар бойынша
оқушылар өздерін-өздері бағалайды ) қосымша
8
Қосымша 1
Қосымша 2
Қосымша 3
Қосымша 4
Бағалау парағы
Геометрия 8.
Сабақтың соңы
8.Үй жүмысы №
4/5
АВС –тікбұрышты
үшбұрыш ,
1)
ВС = 8, АВ = 17, АС = 15;
2)
ВС=21, АС= 20, АВ = 29;
3)
АС = 24, АВ = 25, СВ = 7
А
және В бұрыштарының синусын, косинусын және тангенсін
табыңдар.
9.Рефлексия: «Мен межеге жеттім
бе?»
Оқушылар стикермен тирдің
суретіне өз деңгейлерін қай шамада екенін белгілеп
кетеді.
Қосымша 6
Қосымша 7
қосымша 8
Бағалау критерийі
Тапсырма
Дескриптор
+/-
Тікбұрышты үшбұрыштың кабырғаларының қатынастары арқылы бұрыштың синусы,
косинусы,
тангенсі және котангенсінің анықтамаларын біледі;
Лабораториялық жұмыс
Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға
қатынасын жазады
Іргелес жатқан катеттің гипотенузаға
қатынасын жазады
Қарсы жатқан катеттің іргелес жатқан
катетке қатынасын жазады
Тікбұрышты
үшбұрыштыңтригонометриялық функцияларын
мәнінкабырғаларының қатынастары
арқылы біледі.
Жұптық жұмыс
сүйір бұрыштардың синусын
анықтайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады