АБАЙ ЖАҚҚАН БІР СӘУЛЕ СӨНБЕУ ҮШІН
Студент: Кульжабаева Арайлым Жандосовна
Абай-ұлы ақын, жазушы, ойшыл, дана, философ, композитор, ағартушы, қайраткер, реформатор, қазақ әдебиетіне елеулі үлес қосқан тұлға. Қазіргі таңда Абайды білмейтін қазақ, ол туралы естімеген адам бүкіл әлемде жоқ десек те қателеспеспіз. Абай өз соң бүгінгі күні көптеген әлем тілдеріне аударылуда, Абайды әлем мойындауда. Ұлы ақын, философтың өмірден озғанына көп болса да, жыл арамыз алшақтаса да, оның мол мұрасы мен өр тұлғасы қазақ халқымен күннен күнге жақындай түсуде. Ұлы Абайдай перзенті бар қазақ-бақытты ел.
Абай-ұлы ақын, жазушы, ойшыл, дана, философ, композитор, ағартушы, қайраткер, реформатор, қазақ әдебиетіне елеулі үлес қосқан тұлға. Абай шығармаларында қазақ қоғамының сол замандағы әлеуеті, мәселелері жайлы тақырыптар көп көтерілді. Орта жүздің Арғын тайпасынан шыққан, текті билер ұрпағы Абай-жастайынан білімге, шығармашылық пен поэзияға деген құлшынысымен ерекшеленді. Болыс та, аға сұлтан да болған Абайды қарапайым халық жайы өте алаңдатты. Ол халық ішіндегі көлеңкелі
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
Басқа
Ғылыми жоба «Құнанбай Өскенбайұлы: тарихи шындық пен әдеби образ" 525 тг
Хамитова Аяулым Нұржанқызы, Төлеуғазина Сабина
Кеңес уақытында бұрмаланып, өзінің әділ бағасын алмай кеткен тұлғалардың бірі - Құнанбай бейнесінің тарихтағы орнын зерделеу, Құнанбайдың «Абай жолы» романындағы бейнесі мен тарихтағы орнын салыстыра отырып, Құнанбай Өскенбайұлының адамгершілігі, ел билеудегі әділдігі, халық арасындағы беделін нақты мысалдармен ашу.
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
6 сынып
Сәкен Сейфуллин 525 тг
Карсыбаева Улжалгас Тулегеновна
Қазақ әдебиетінің қалыптасуына айрықша еңбек сіңірген
С. Сейфуллин әдебиеттің басқа жанрларында да айтарлықтай із қалдырған. Оның әдеби-сын мақалалары, баяндамалары мен сөйлеген сөздері ұлттың мәдени-рухани өміріне сергек араласқан сыншылдық ойының құнарлылығын және пәрменділігін танытады. Әсіресе, қазақ әдебиеттану ғылымында күні бүгінге дейін құнын жоймаған. "Қазақ әдебиеті" атты зерттеу еңбегінің мәні зор.
Сәкен өзінің бүкіл саналы ғұмырында елдің елдік дәрежесін көтеруді арман етіп, оның шын мәнінде азат, мәдениеті, әдебиеті жоғары елдермен терезесі теңелуін аңсап өтті. Ел тағдыры үшін ой тербеп, іспен көрінді.
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
9 сынып
«Ахмет Байтұрсынұлының педагогикалық көзқарасы мен қызметі» ғылыми жоба 338 тг
Ахмет Байтұрсыновтың бүкіл өмірі қазақтардың өзін-өзі билеуіне, мәдениетін, білімі мен ғылымын дамытуға, ғасырлар бойы өзіндік халық шығармашылығын, ұлт рухын сақтауға деген жалынды қамқорлықпен ұштасты. М.Әуезовтің 1923 жылы Байтұрсыновтың Қазақ халқы алдындағы баға жетпес еңбегін ескеріп, оны «қазақ зиялыларының көсемі»деп атағаны бекер емес.
Ахмет Байтұрсынов -ақын, ғалым, түркітанушы, аудармашы, педагог, публицист, қоғам қайраткері. Кезінде ол әділетсіздіктің, Сталиндік қуғын-сүргіннің құрбаны болған, жарты ғасырдан астам уақыт бойы есімі аталмаған. Қазақстан тарихында лайықты орын алмаған. Тарихтағы «ақтаңдақтар» жойылғанда ғана оның Шәкәрім Құдайбердиев, Ахмет Байтұрсынов, Мағжан Жұмабаев, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатов сияқты қайраткерлерінің есімдері халыққа қайтарылды.
Зерттеу тақырыбының өзектілігі: Қазақ ұлттық тіл білімі және әдебиеттану мектебінің негізін қалаушы, қазақ халқының көрнекті ұлы Ахмет Байтұрсыновтың педагогика ғылымына салған үлесін, ғылым аясында атқар
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
6 сынып
Мағжан поэзиясының тәуелсіз Қазақстан символикаларымен ұштасуы 1125 тг
Абушарипова Шынар Темирбековна
Зерттеу жұмысы тақырыбының өзектілігі:
Мағжан Жұмабаев шығармашылығының көп қырлы тұстары әлі де жан –жақты зерттеуді қажет етеді.
Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттері:
-М.Жұмабаев шығармаларының көркемдік әлемін, құрылымдық ерекшелігін тақырыпқа сай зерттеу ;
-Мағжан өлеңдеріндегі символдық бейнелерді айқындау;
-Ақын шығармашылығын жүйелеу, саралау;
Зертттеу жұмысында қолданылған әдіс-тәсілдер:
Материалдарды мақсатқа сай іріктеу.
Дерек көздері: ақынның өз өлеңдері, ақын шығармашылығы туралы
зерттеу еңбектер.
Зерттеудің нысаны: ”Жаралы жан“, ”Орамал“,”Мен жастарға сенемін“,
”Шолпы“, ”Жел”,”Ой“, ”Ескендірдің екі мүйізі“,
”Бір күні“, ”Қарындастар“, ”Толқын“, ”Түркістан“
”Жұлдызды -жүзік, Айды алқа ғып берейін“
өлеңдеріндегі символдық қолданыстар
Зерттеудің болжамы:
Мағжан бейнешілдігі тәуелсіз Қазақ Елінің мемлекеттік символдарының негізіне айналуда.
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
Б.Соқпақбаев шығармаларындағы адамгершілік мәселелерінің Абай өлеңдерімен үндестігі............................................................................................
Сейтмуратова Айнагуль Джумабековна
Мен Абай мен Бердібек атамыздың шығармаларын оқып, зерттей келе, ар – ұят, адамгершілік, тәрбие барлық жерде керек екеніне көзім жетті. Ар – ұят пен адамгершілік қай жерде, қандай жағдайда адамның бойында болу керектігін анықтау мақсатында әр түрлі зерттеу жұмыстарын жүргізіп, көптеген кітаптарды оқып, сараладым.
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
7 сынып