Материалдар / Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистикалық деректерді талдау әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистикалық деректерді талдау әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қайталама талдауды жіктеудің принциптері. Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі. Статистикадағы ақпарат жүйесінің түрлері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2024
284
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистикалық деректерді талдау әдістері

1 слайд
Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистикалық деректерді талдау әдістері

1 слайд

Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистикалық деректерді талдау әдістері

Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистика деректерінің валидтілігін бағалау. Қолда бар статистикалық материалда

2 слайд
Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистика деректерінің валидтілігін бағалау. Қолда бар статистикалық материалдар негізінде білім беру мекемелерінің құрылымы мен жұмыс істеуін талдау Статистикалық деректерді талдау әдістері. Статистикалық ақпаратты жинау және жүйелеу көздері, әдістері. Статистикалық байқаудың кезеңдері. Статистикалық байқаудың түрлері. Статистикалық есеп беру түрлері. Іріктеме және бас жиынтық ұғымдары. Статистикалық байқаудың дәлдігі

2 слайд

Ақпаратты қайталама талдаудың ерекшеліктері. Статистика деректерінің валидтілігін бағалау. Қолда бар статистикалық материалдар негізінде білім беру мекемелерінің құрылымы мен жұмыс істеуін талдау Статистикалық деректерді талдау әдістері. Статистикалық ақпаратты жинау және жүйелеу көздері, әдістері. Статистикалық байқаудың кезеңдері. Статистикалық байқаудың түрлері. Статистикалық есеп беру түрлері. Іріктеме және бас жиынтық ұғымдары. Статистикалық байқаудың дәлдігі

Қайталама талдауды жіктеудің принциптері . Бастапқы базаға байланысты қайталама талдауды жіктеудің келесі принциптерін ажыратуғ

3 слайд
Қайталама талдауды жіктеудің принциптері . Бастапқы базаға байланысты қайталама талдауды жіктеудің келесі принциптерін ажыратуға болады. •. Екінші талдау әдісін қолданатын зерттеушілер үшін басты мәселе - бұрын алынған нәтижелердің салыстырмалылығы. Бұл үшін әлеуметтанушылардың барабар күш-жігері қажет, олар зерттеуді жобалау сатысында бағдарламаға енгізілген көрсеткіштерді әлеуметтанудың осы саласында қабылданған нормативтермен (стандарттармен) салыстырудың барынша мүмкіндігін көздеуі тиіс. •Қайталама талдауды қолдану және оның көмегімен әртүрлі зерттеулердің нәтижелерін қолдану бірқатар әдіснамалық және әдістемелік проблемаларды тудырады, олардың бастысы басқа адамдардың зерттеулерінің қателіктерін бағалауға қатысты. 1. Магниттік тасымалдағыштардағы деректер мұрағатында сақталатын бастапқы ақпарат деректері негізінде қайталама талдау. 2. Зерттеушілердің есептерінде қамтылған кестелік материалдар негізінде қайталама талдау. 3. Зерттеу нәтижелерін жариялау негізінде қайталама талдау

3 слайд

Қайталама талдауды жіктеудің принциптері . Бастапқы базаға байланысты қайталама талдауды жіктеудің келесі принциптерін ажыратуға болады. •. Екінші талдау әдісін қолданатын зерттеушілер үшін басты мәселе - бұрын алынған нәтижелердің салыстырмалылығы. Бұл үшін әлеуметтанушылардың барабар күш-жігері қажет, олар зерттеуді жобалау сатысында бағдарламаға енгізілген көрсеткіштерді әлеуметтанудың осы саласында қабылданған нормативтермен (стандарттармен) салыстырудың барынша мүмкіндігін көздеуі тиіс. •Қайталама талдауды қолдану және оның көмегімен әртүрлі зерттеулердің нәтижелерін қолдану бірқатар әдіснамалық және әдістемелік проблемаларды тудырады, олардың бастысы басқа адамдардың зерттеулерінің қателіктерін бағалауға қатысты. 1. Магниттік тасымалдағыштардағы деректер мұрағатында сақталатын бастапқы ақпарат деректері негізінде қайталама талдау. 2. Зерттеушілердің есептерінде қамтылған кестелік материалдар негізінде қайталама талдау. 3. Зерттеу нәтижелерін жариялау негізінде қайталама талдау

Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі-бұл журнал мен газ

4 слайд
Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі-бұл журнал мен газет мақалаларындағы, жинақтардағы, монографиялардағы және әртүрлі орталықтардың жарияланымдарындағы әлеуметтанулық Жарияланымдар. Ақпараттың бұл түрі формальды өңдеу және қайта түсіндіру процедураларының болмауы тұрғысынан ыңғайсыз. Егер сызықтық үлестірімдер, статистикалық кестелер және т.б. түрінде ұсынылған деректерді математикалық және статистикалық операциялардың көмегімен түрлендіруге болатын болса, онда Жарияланымдар мұндай өңдеуге берілмейді. Эмпирикалық зерттеулердің жарияланымдарында ең аз дегенде әдістемелік мәліметтер болуы тиіс: А) ақпарат жинау әдісі; б) іріктеме көлемі; в) зерттеу объектісінің уақытша сипаттамасы; г) жиынтық бірліктерін іріктеу тәсілі. Екінші талдау әдісін қолдану әлеуметтанулық ақпараттың салыстырмалылығының жоғары деңгейін талап етеді, ол үшін әлеуметтанушылар зерттеу бағдарламасын әзірлеу сатысында көрсеткіштердің салыстырмалылығын қамтамасыз етуі керек. Оларды барлық әлеуметтанушылар пайдалану құқығымен әдістемелік құжаттар банктерін құру арқылы арттыруға ықпал етеді. Әлеуметтанушылар үшін мемлекеттік және ведомстволық статистика материалдары ерекше маңызды. Бұл материалдарды батыстық әлеуметтанушылар ғана емес, сонымен қатар отандық әлеуметтанушылар да жиі қолданады

4 слайд

Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі Екінші реттік талдау үшін ең қол жетімді ақпарат көзі-бұл журнал мен газет мақалаларындағы, жинақтардағы, монографиялардағы және әртүрлі орталықтардың жарияланымдарындағы әлеуметтанулық Жарияланымдар. Ақпараттың бұл түрі формальды өңдеу және қайта түсіндіру процедураларының болмауы тұрғысынан ыңғайсыз. Егер сызықтық үлестірімдер, статистикалық кестелер және т.б. түрінде ұсынылған деректерді математикалық және статистикалық операциялардың көмегімен түрлендіруге болатын болса, онда Жарияланымдар мұндай өңдеуге берілмейді. Эмпирикалық зерттеулердің жарияланымдарында ең аз дегенде әдістемелік мәліметтер болуы тиіс: А) ақпарат жинау әдісі; б) іріктеме көлемі; в) зерттеу объектісінің уақытша сипаттамасы; г) жиынтық бірліктерін іріктеу тәсілі. Екінші талдау әдісін қолдану әлеуметтанулық ақпараттың салыстырмалылығының жоғары деңгейін талап етеді, ол үшін әлеуметтанушылар зерттеу бағдарламасын әзірлеу сатысында көрсеткіштердің салыстырмалылығын қамтамасыз етуі керек. Оларды барлық әлеуметтанушылар пайдалану құқығымен әдістемелік құжаттар банктерін құру арқылы арттыруға ықпал етеді. Әлеуметтанушылар үшін мемлекеттік және ведомстволық статистика материалдары ерекше маңызды. Бұл материалдарды батыстық әлеуметтанушылар ғана емес, сонымен қатар отандық әлеуметтанушылар да жиі қолданады

Статистикадағы ақпарат жүйесінің түрлері Статистикадағы ақпарат жүйесі екі негізгі түрге бөлінеді - жедел және жиынтық. Жеде

5 слайд
Статистикадағы ақпарат жүйесінің түрлері Статистикадағы ақпарат жүйесі екі негізгі түрге бөлінеді - жедел және жиынтық. Жедел ақпаратқа халықтың табиғи қозғалысының статистикалық жинақтары, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, денсаулық сақтау, білім беру және мәдениет, тұрмыстық қызмет көрсету бойынша статистикалық жинақтар жатады.. Білім, ғылым және мәдениет саласында кең ақпарат бар. Жиынтық ақпаратқа орталық және жергілікті органдардың арнайы басылымдарда, статистикалық материалдар жинақтарында жарияланатын ақпараты жатады. Ресми статистикалық жарияланымдарға жалпы экономикалық статистикалық жинақтар, Ресей анықтамалары, республикалардың, аймақтардың, облыстардың және қалалардың мемлекеттік органдарының статистикалық жарияланымдары кіреді.

5 слайд

Статистикадағы ақпарат жүйесінің түрлері Статистикадағы ақпарат жүйесі екі негізгі түрге бөлінеді - жедел және жиынтық. Жедел ақпаратқа халықтың табиғи қозғалысының статистикалық жинақтары, өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, денсаулық сақтау, білім беру және мәдениет, тұрмыстық қызмет көрсету бойынша статистикалық жинақтар жатады.. Білім, ғылым және мәдениет саласында кең ақпарат бар. Жиынтық ақпаратқа орталық және жергілікті органдардың арнайы басылымдарда, статистикалық материалдар жинақтарында жарияланатын ақпараты жатады. Ресми статистикалық жарияланымдарға жалпы экономикалық статистикалық жинақтар, Ресей анықтамалары, республикалардың, аймақтардың, облыстардың және қалалардың мемлекеттік органдарының статистикалық жарияланымдары кіреді.

Статистикалық зерттеу әдістері •Статистикалық бақылау; •Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру;* •Абсолю

6 слайд
Статистикалық зерттеу әдістері •Статистикалық бақылау; •Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру;* •Абсолютті және салыстырмалы статистикалық шамалар;* Статистикалық зерттеу келесі әдістер арқылы жүргізілуі мүмкін: •Іріктеу; •Корреляциялық және регрессиялық талдау; •Динамика қатарлары. Вариациялық қатарлар;

6 слайд

Статистикалық зерттеу әдістері •Статистикалық бақылау; •Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру;* •Абсолютті және салыстырмалы статистикалық шамалар;* Статистикалық зерттеу келесі әдістер арқылы жүргізілуі мүмкін: •Іріктеу; •Корреляциялық және регрессиялық талдау; •Динамика қатарлары. Вариациялық қатарлар;

Статистикалық бақылау Статистикалық байқау-бұл жүйелі, ұйымдастырылған және көп жағдайда ақпаратты жүйелі түрде жинау, негізін

7 слайд
Статистикалық бақылау Статистикалық байқау-бұл жүйелі, ұйымдастырылған және көп жағдайда ақпаратты жүйелі түрде жинау, негізінен әлеуметтік өмір құбылыстарына бағытталған. Бұл әдіс алдын- ала анықталған ең жарқын белгілерді тіркеу арқылы жүзеге асырылады, оның мақсаты зерттелетін құбылыстардың сипаттамаларын кейіннен алу болып табылады. •Ол зерттелген құбылыстарды толығымен қамтуы керек; •Алынған мәліметтер дәл және сенімді болуы керек; •Алынатын деректер біркелкі және жеңіл болуы тиіс.Сондай-ақ статистикалық бақылаудың екі нысаны болуы мүмкін: •Есеп беру-бұл статистикалық байқаудың бір түрі, онда ақпарат ұйымдардың, мекемелердің немесе кәсіпорындардың нақты статистикалық бөлімшелеріне түседі. Бұл жағдайда деректер арнайы есептерге енгізіледі. •Арнайы ұйымдастырылған байқау-есептерде жоқ мәліметтерді алу үшін немесе есептердің ақпаратының дұрыстығын анықтау және анықтау үшін белгілі бір мақсатпен ұйымдастырылған байқау.. Статистикалық бақылау кейбір маңызды талаптарды ескере отырып жүргізілуі керек:

7 слайд

Статистикалық бақылау Статистикалық байқау-бұл жүйелі, ұйымдастырылған және көп жағдайда ақпаратты жүйелі түрде жинау, негізінен әлеуметтік өмір құбылыстарына бағытталған. Бұл әдіс алдын- ала анықталған ең жарқын белгілерді тіркеу арқылы жүзеге асырылады, оның мақсаты зерттелетін құбылыстардың сипаттамаларын кейіннен алу болып табылады. •Ол зерттелген құбылыстарды толығымен қамтуы керек; •Алынған мәліметтер дәл және сенімді болуы керек; •Алынатын деректер біркелкі және жеңіл болуы тиіс.Сондай-ақ статистикалық бақылаудың екі нысаны болуы мүмкін: •Есеп беру-бұл статистикалық байқаудың бір түрі, онда ақпарат ұйымдардың, мекемелердің немесе кәсіпорындардың нақты статистикалық бөлімшелеріне түседі. Бұл жағдайда деректер арнайы есептерге енгізіледі. •Арнайы ұйымдастырылған байқау-есептерде жоқ мәліметтерді алу үшін немесе есептердің ақпаратының дұрыстығын анықтау және анықтау үшін белгілі бір мақсатпен ұйымдастырылған байқау.. Статистикалық бақылау кейбір маңызды талаптарды ескере отырып жүргізілуі керек:

Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру Екінші әдіс туралы айтқанда, ең алдымен жиынтық туралы айту керек.

8 слайд
Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру Екінші әдіс туралы айтқанда, ең алдымен жиынтық туралы айту керек. •Жиынтық дегеніміз-байқау кезінде жиналған мәліметтердің жалпы жиынтығын құрайтын белгілі бір жеке фактілерді өңдеу процесі. Егер түйіндеме дұрыс жүргізілсе, жеке бақылау объектілері туралы көптеген жеке мәліметтер статистикалық кестелер мен нәтижелердің тұтас кешеніне айналуы мүмкін. •Топтау белгісі таңдалады;Топтарды қалыптастыру тәртібі анықталады;Топты және объектіні немесе құбылысты тұтастай сипаттауға мүмкіндік беретін көрсеткіштер жүйесі әзірленуде; •Кесте макеттері әзірленеді, онда жиынтық нәтижелері ұсынылады.Түйіндеменің әртүрлі формалары бар екенін атап өткен жөн: •Кейіннен өңдеу үшін алынған бастапқы материалды жоғары тұрған орталыққа беруді талап ететін орталықтандырылған мәлімет; •Орталықтандырылмаған жиынтық , онда деректерді зерттеу бірнеше сатыда жүреді. Жиынтық мамандандырылған жабдықтың көмегімен, мысалы, компьютерлік бағдарламалық жасақтаманы немесе қолмен орындалуы мүмкін..

8 слайд

Статистикалық байқау материалдарын жинақтау және топтастыру Екінші әдіс туралы айтқанда, ең алдымен жиынтық туралы айту керек. •Жиынтық дегеніміз-байқау кезінде жиналған мәліметтердің жалпы жиынтығын құрайтын белгілі бір жеке фактілерді өңдеу процесі. Егер түйіндеме дұрыс жүргізілсе, жеке бақылау объектілері туралы көптеген жеке мәліметтер статистикалық кестелер мен нәтижелердің тұтас кешеніне айналуы мүмкін. •Топтау белгісі таңдалады;Топтарды қалыптастыру тәртібі анықталады;Топты және объектіні немесе құбылысты тұтастай сипаттауға мүмкіндік беретін көрсеткіштер жүйесі әзірленуде; •Кесте макеттері әзірленеді, онда жиынтық нәтижелері ұсынылады.Түйіндеменің әртүрлі формалары бар екенін атап өткен жөн: •Кейіннен өңдеу үшін алынған бастапқы материалды жоғары тұрған орталыққа беруді талап ететін орталықтандырылған мәлімет; •Орталықтандырылмаған жиынтық , онда деректерді зерттеу бірнеше сатыда жүреді. Жиынтық мамандандырылған жабдықтың көмегімен, мысалы, компьютерлік бағдарламалық жасақтаманы немесе қолмен орындалуы мүмкін..

Абсолюттік және салыстырмалы статистикалық шамалар Абсолютті шамалар статистикалық мәліметтерді ұсынудың алғашқы нысаны болып

9 слайд
Абсолюттік және салыстырмалы статистикалық шамалар Абсолютті шамалар статистикалық мәліметтерді ұсынудың алғашқы нысаны болып саналады. Оның көмегімен құбылыстарға өлшемді сипаттамаларды беруге болады, мысалы, уақыт, ұзындық, көлем, аудан, масса және т. Б .Егер сіз жеке абсолютті статистикалық шамалар туралы білгіңіз келсе, өлшеуге, бағалауға, есептеуге немесе өлшеуге жүгінуге болады. Егер Сізге жалпы көлем көрсеткіштерін алу қажет болса, жиынтық пен топтастыруды қолдану керек. Абсолютті статистикалық шамалар өлшем бірліктерінің болуымен ерекшеленетінін есте ұстаған жөн. Мұндай бірліктерге шығындар, Еңбек және табиғи кіреді. Салыстырмалы шамалар әлеуметтік өмір құбылыстарына қатысты сандық қатынастарды білдіреді. Оларды алу үшін кейбір мәндер әрқашан басқаларына бөлінеді. Салыстырылатын индикатор (бұл бөлгіш) салыстыру негізі деп аталады, ал салыстырылатын көрсеткіш (бұл алым) есептік шама деп аталады.Салыстырмалы шамалар әртүрлі болуы мүмкін, бұл олардың мазмұнына байланысты. Мысалы, салыстыру мәндері, даму деңгейінің мәні, белгілі бір процестің қарқындылығының мәні, үйлестіру мәні, құрылымы, динамикасы және т. б. және т.

9 слайд

Абсолюттік және салыстырмалы статистикалық шамалар Абсолютті шамалар статистикалық мәліметтерді ұсынудың алғашқы нысаны болып саналады. Оның көмегімен құбылыстарға өлшемді сипаттамаларды беруге болады, мысалы, уақыт, ұзындық, көлем, аудан, масса және т. Б .Егер сіз жеке абсолютті статистикалық шамалар туралы білгіңіз келсе, өлшеуге, бағалауға, есептеуге немесе өлшеуге жүгінуге болады. Егер Сізге жалпы көлем көрсеткіштерін алу қажет болса, жиынтық пен топтастыруды қолдану керек. Абсолютті статистикалық шамалар өлшем бірліктерінің болуымен ерекшеленетінін есте ұстаған жөн. Мұндай бірліктерге шығындар, Еңбек және табиғи кіреді. Салыстырмалы шамалар әлеуметтік өмір құбылыстарына қатысты сандық қатынастарды білдіреді. Оларды алу үшін кейбір мәндер әрқашан басқаларына бөлінеді. Салыстырылатын индикатор (бұл бөлгіш) салыстыру негізі деп аталады, ал салыстырылатын көрсеткіш (бұл алым) есептік шама деп аталады.Салыстырмалы шамалар әртүрлі болуы мүмкін, бұл олардың мазмұнына байланысты. Мысалы, салыстыру мәндері, даму деңгейінің мәні, белгілі бір процестің қарқындылығының мәні, үйлестіру мәні, құрылымы, динамикасы және т. б. және т.

Вариациялық қатарлар Вариациялық қатарлар Кейбір жағдайларда белгілі бір зерттелген шамалардың орташа көрсеткіштері туралы мәлі

10 слайд
Вариациялық қатарлар Вариациялық қатарлар Кейбір жағдайларда белгілі бір зерттелген шамалардың орташа көрсеткіштері туралы мәліметтер белгілі бір құбылысты немесе процесті өңдеу, бағалау және терең талдау үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Сол кезде назарға алған жөн вариацию немесе жұмсау соғады, жекелеген бірліктер, ол да маңызды сипаттамасы зерттелетін жиынтығын білдіреді Көптеген факторлар шамалардың жеке мәндеріне әсер етуі мүмкін, ал зерттелген құбылыстардың немесе процестердің өзі өте алуан түрлі болуы мүмкін, яғни.вариацияға ие болу (бұл әртүрлілік және вариациялық қатарлар), оның себептерін зерттеліп жатқан нәрсенің мәнінен іздеу керек. Жоғарыда аталған абсолютті шамалар белгілердің өлшем бірліктеріне тікелей байланысты, яғни екі немесе одан да көп Вариациялық қатарларды зерттеу, бағалау және салыстыру процесін қиындатады. Салыстырмалы көрсеткіштерді абсолютті және орташа көрсеткіштердің қатынасы ретінде есептеу керек.

10 слайд

Вариациялық қатарлар Вариациялық қатарлар Кейбір жағдайларда белгілі бір зерттелген шамалардың орташа көрсеткіштері туралы мәліметтер белгілі бір құбылысты немесе процесті өңдеу, бағалау және терең талдау үшін жеткіліксіз болуы мүмкін. Сол кезде назарға алған жөн вариацию немесе жұмсау соғады, жекелеген бірліктер, ол да маңызды сипаттамасы зерттелетін жиынтығын білдіреді Көптеген факторлар шамалардың жеке мәндеріне әсер етуі мүмкін, ал зерттелген құбылыстардың немесе процестердің өзі өте алуан түрлі болуы мүмкін, яғни.вариацияға ие болу (бұл әртүрлілік және вариациялық қатарлар), оның себептерін зерттеліп жатқан нәрсенің мәнінен іздеу керек. Жоғарыда аталған абсолютті шамалар белгілердің өлшем бірліктеріне тікелей байланысты, яғни екі немесе одан да көп Вариациялық қатарларды зерттеу, бағалау және салыстыру процесін қиындатады. Салыстырмалы көрсеткіштерді абсолютті және орташа көрсеткіштердің қатынасы ретінде есептеу керек.

ПАЙДАЛАНЫЛ ҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 1.Аганина К.Ж. Білім беру жүйесіндегі менеджмент /Монография Алматы, -2021г Таугул-Принт баспасы - 232

11 слайд
ПАЙДАЛАНЫЛ ҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 1.Аганина К.Ж. Білім беру жүйесіндегі менеджмент /Монография Алматы, -2021г Таугул-Принт баспасы - 232 бет. 2.Нарибаев К.Н., Аганина К.Ж., Нурлихина Г.Б., Жунусбекова А., Кенесарина М.М., «Менеджмент в сфере образования Республики Казахстан/Уч.пособие. Алматы 2014. КазНПУ им.Абая, - С. 220 3..Под ред. Трапицына С.Ю. - МЕНЕДЖМЕНТ В ОБРАЗОВАНИИ. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры - М.:Издательство Юрайт - 2019 - 413с. - ISBN: 978-5-534-00364-2 - Текст электронный // ЭБС ЮРАЙТ - URL: https://urait.ru/book/menedzhment-v-obrazovanii-433372 4.Мониторинг качества образовательного процесса в школе : монография / С.Е. Шишов, В.А. Кальней, Е.Ю. Гирба. — М. : ИНФРА-М, 2020. - 205 с. + Доп. материалы [ресурс Электронный; Режим доступа http://new.znanium.com]. — (Научная мысль). - Режим доступа: http://znanium.com/catalog/product/1036467 5.Карпенко О.М. 1 , Бершадская М.Д. 2 , ВознесенскаяЮ.А. 3 Показатели уровня образования

11 слайд

ПАЙДАЛАНЫЛ ҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 1.Аганина К.Ж. Білім беру жүйесіндегі менеджмент /Монография Алматы, -2021г Таугул-Принт баспасы - 232 бет. 2.Нарибаев К.Н., Аганина К.Ж., Нурлихина Г.Б., Жунусбекова А., Кенесарина М.М., «Менеджмент в сфере образования Республики Казахстан/Уч.пособие. Алматы 2014. КазНПУ им.Абая, - С. 220 3..Под ред. Трапицына С.Ю. - МЕНЕДЖМЕНТ В ОБРАЗОВАНИИ. Учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры - М.:Издательство Юрайт - 2019 - 413с. - ISBN: 978-5-534-00364-2 - Текст электронный // ЭБС ЮРАЙТ - URL: https://urait.ru/book/menedzhment-v-obrazovanii-433372 4.Мониторинг качества образовательного процесса в школе : монография / С.Е. Шишов, В.А. Кальней, Е.Ю. Гирба. — М. : ИНФРА-М, 2020. - 205 с. + Доп. материалы [ресурс Электронный; Режим доступа http://new.znanium.com]. — (Научная мысль). - Режим доступа: http://znanium.com/catalog/product/1036467 5.Карпенко О.М. 1 , Бершадская М.Д. 2 , ВознесенскаяЮ.А. 3 Показатели уровня образования