Материалдар / Білім беру бағдарламаларын іске асырудың инновациялық формалары. Презентация (слайд)

Білім беру бағдарламаларын іске асырудың инновациялық формалары. Презентация (слайд)

Материал туралы қысқаша түсінік
Инновация ұғымы. Педагогтардың инновациялық арсеналы. Инновациялық оқу бағдарламасын іске асыру. Университетің инновациялық объектілері8
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2024
209
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім беру бағдарламаларын іске асырудың инновациялық формалары Наметова Наргиза

1 слайд
Білім беру бағдарламаларын іске асырудың инновациялық формалары Наметова Наргиза

1 слайд

Білім беру бағдарламаларын іске асырудың инновациялық формалары Наметова Наргиза

Кіріспе Қазіргі уақытта білім беру ұйымдарының инновациялық жұмысын айтарлықтай жандандыру процесі жүріп жатыр. Білім беру жү

2 слайд
Кіріспе Қазіргі уақытта білім беру ұйымдарының инновациялық жұмысын айтарлықтай жандандыру процесі жүріп жатыр. Білім беру жүйесіндегі инновациялық қызмет-бұл білім берудің жаңа мазмұнын әзірлеу, оқытудың жаңа әдістерін, білім беру процесінің ұйымдық- технологиялық негіздерін, оны жүзеге асыру шарттарын енгізу, білім беру сапасын арттыруға, білім алушылардың жан-жақты тұлғалық дамуын қамтамасыз етуге бағытталған. Қазіргі "білім" ұғымы "оқыту", "тәрбие", "білім беру", "даму"сияқты терминдерді түсіндірумен байланысты. Алайда, "білім" сөзі ағартушылықпен байланысты болғанға дейін оның дыбысы кеңірек болды. Сөздік мағыналары "білім беру" терминін "құру", "қалыптастыру" немесе "дамыту" мағынасында "қалыптастыру" етістігінің зат есімі ретінде қарастырады. Жаңасын жасау-бұл инновация.

2 слайд

Кіріспе Қазіргі уақытта білім беру ұйымдарының инновациялық жұмысын айтарлықтай жандандыру процесі жүріп жатыр. Білім беру жүйесіндегі инновациялық қызмет-бұл білім берудің жаңа мазмұнын әзірлеу, оқытудың жаңа әдістерін, білім беру процесінің ұйымдық- технологиялық негіздерін, оны жүзеге асыру шарттарын енгізу, білім беру сапасын арттыруға, білім алушылардың жан-жақты тұлғалық дамуын қамтамасыз етуге бағытталған. Қазіргі "білім" ұғымы "оқыту", "тәрбие", "білім беру", "даму"сияқты терминдерді түсіндірумен байланысты. Алайда, "білім" сөзі ағартушылықпен байланысты болғанға дейін оның дыбысы кеңірек болды. Сөздік мағыналары "білім беру" терминін "құру", "қалыптастыру" немесе "дамыту" мағынасында "қалыптастыру" етістігінің зат есімі ретінде қарастырады. Жаңасын жасау-бұл инновация.

Инновация ұғымы "Инновация" ұғымына екі көзқарас бар: инновация процесс ретінде және инновация инновацияның өзі . Инновациялық

3 слайд
Инновация ұғымы "Инновация" ұғымына екі көзқарас бар: инновация процесс ретінде және инновация инновацияның өзі . Инновациялық процесс стихиялық және саналы түрде басқарылатын сипатқа ие болуы мүмкін. Инновацияны енгізу, ең алдымен, жасанды және табиғи өзгерістер процестерін басқару функциясы болып табылады. А. В. Хуторская инновациялық процестің үш компонентінің бірлігін атап көрсетеді: инновацияларды құру, игеру және қолдану. Бұл үш бөліктен тұратын инновациялық процесс және көбінесе педагогикалық инновациядағы зерттеу объектісі болып табылады, мысалы, оқу процесі ғылыми зерттеу объектісі болып табылатын дидактикадан айырмашылығы. Педагогикалық инновация-бұл педагогикалық қызметтегі инновациялар, оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны мен технологиясындағы өзгерістер. Педагогикалық инновациялар тәрбие мен білім берудің тиімділігін арттыруға бағытталған: мақсатқа кіріспе, мазмұны, мұғалім мен оқушының бірлескен қызметін ұйымдастыру.

3 слайд

Инновация ұғымы "Инновация" ұғымына екі көзқарас бар: инновация процесс ретінде және инновация инновацияның өзі . Инновациялық процесс стихиялық және саналы түрде басқарылатын сипатқа ие болуы мүмкін. Инновацияны енгізу, ең алдымен, жасанды және табиғи өзгерістер процестерін басқару функциясы болып табылады. А. В. Хуторская инновациялық процестің үш компонентінің бірлігін атап көрсетеді: инновацияларды құру, игеру және қолдану. Бұл үш бөліктен тұратын инновациялық процесс және көбінесе педагогикалық инновациядағы зерттеу объектісі болып табылады, мысалы, оқу процесі ғылыми зерттеу объектісі болып табылатын дидактикадан айырмашылығы. Педагогикалық инновация-бұл педагогикалық қызметтегі инновациялар, оқыту мен тәрбиелеудің мазмұны мен технологиясындағы өзгерістер. Педагогикалық инновациялар тәрбие мен білім берудің тиімділігін арттыруға бағытталған: мақсатқа кіріспе, мазмұны, мұғалім мен оқушының бірлескен қызметін ұйымдастыру.

Педагогтардың инновациялық арсеналы Педагог қызметкерлердің инновациялық әдістемелік арсеналына проблемалық жағдайларды талда

4 слайд
Педагогтардың инновациялық арсеналы Педагог қызметкерлердің инновациялық әдістемелік арсеналына проблемалық жағдайларды талдау, кейс-әдіс, Жоба әдісі, іскерлік және рөлдік және имитациялық ойындар, пікірталастар, сыни ойлауды дамыту технологиясы, акт, Интернет технологияларын қолдану, командалық және топтық жұмыс түрлері және т. б. кіреді. Тәжірибе көрсеткендей, белсенді әдістерді жүйелі қолдану кезінде мұғалімнің рөлі түбегейлі өзгереді. Ол білім алушылардың оған деген көзқарасын өзгертетін кеңесші, тәлімгер, модератор болады – "бақылаушыдан" мұғалім бір командада білім алушылармен жұмыс істейтін тәжірибелі серіктеске айналады.

4 слайд

Педагогтардың инновациялық арсеналы Педагог қызметкерлердің инновациялық әдістемелік арсеналына проблемалық жағдайларды талдау, кейс-әдіс, Жоба әдісі, іскерлік және рөлдік және имитациялық ойындар, пікірталастар, сыни ойлауды дамыту технологиясы, акт, Интернет технологияларын қолдану, командалық және топтық жұмыс түрлері және т. б. кіреді. Тәжірибе көрсеткендей, белсенді әдістерді жүйелі қолдану кезінде мұғалімнің рөлі түбегейлі өзгереді. Ол білім алушылардың оған деген көзқарасын өзгертетін кеңесші, тәлімгер, модератор болады – "бақылаушыдан" мұғалім бір командада білім алушылармен жұмыс істейтін тәжірибелі серіктеске айналады.

Инновациялық оқу бағдарламасын іске асыру Кез келген инновациялық білім беру бағдарламасын іске асыру оқу-әдістемелік, ақпара

5 слайд
Инновациялық оқу бағдарламасын іске асыру Кез келген инновациялық білім беру бағдарламасын іске асыру оқу-әдістемелік, ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлеуге, инновациялық білім беру процесіне тартылған оқытушылар мен қызметкерлердің біліктілігін арттыруға, оқу-ғылыми өндірістік байланыстарды жандандыруға, білім беру қызметтеріне сұранысты зерделеуді, инновациялық шешімдерді әзірлеуді және сынақтан өткізуді қамтамасыз ететін инфрақұрылымды құруға байланысты міндеттерді шешу үшін қажетті елеулі ресурстардың шығындарын талап етеді, олардың тұтынушыларға аударымы. Инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ететін объектілер бойынша инвестициялық ресурстарды бөлу білім беру қызметінің барлық бағыттарына қаражатты біркелкі инвестициялауды көздей алмайтыны анық.

5 слайд

Инновациялық оқу бағдарламасын іске асыру Кез келген инновациялық білім беру бағдарламасын іске асыру оқу-әдістемелік, ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлеуге, инновациялық білім беру процесіне тартылған оқытушылар мен қызметкерлердің біліктілігін арттыруға, оқу-ғылыми өндірістік байланыстарды жандандыруға, білім беру қызметтеріне сұранысты зерделеуді, инновациялық шешімдерді әзірлеуді және сынақтан өткізуді қамтамасыз ететін инфрақұрылымды құруға байланысты міндеттерді шешу үшін қажетті елеулі ресурстардың шығындарын талап етеді, олардың тұтынушыларға аударымы. Инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ететін объектілер бойынша инвестициялық ресурстарды бөлу білім беру қызметінің барлық бағыттарына қаражатты біркелкі инвестициялауды көздей алмайтыны анық.

Университетің инновациялық объектілері Университеттің инновациялық объектілері мен ресурстарының біртектілігі мен бірегейлігі

6 слайд
Университетің инновациялық объектілері Университеттің инновациялық объектілері мен ресурстарының біртектілігі мен бірегейлігі факторы инновациялық білім беру бағдарламасының ұйымдастырушылық элементтерін ыдырату қажеттілігін анықтайды. Инновациялық білім беру бағдарламасы мақсаттар, объектілер, субъектілер, нысандар, нәтижелер, университеттің ішкі және сыртқы ортасына әсер ету сипаты мен ауқымы сияқты параметрлер мен сипаттамалар бойынша дәстүрліден ерекшеленеді. Инновациялық білім жаңа білімді құру процесінде оқытуды қамтиды-іргелі және қолданбалы ғылымды, тікелей оқу процесі мен практиканы біріктіру арқылы. Инновациялық білім беру бағдарламалары негізінде білім беру процесі жоғары оқу орындарын жетекші ғылыми-зерттеу және инновациялық орталықтармен, өндірістік кәсіпорындар мен фирмалармен, басқа да әлеуметтік серіктестермен интеграциялау режимінде жүзеге асырылуы керек екені анық.

6 слайд

Университетің инновациялық объектілері Университеттің инновациялық объектілері мен ресурстарының біртектілігі мен бірегейлігі факторы инновациялық білім беру бағдарламасының ұйымдастырушылық элементтерін ыдырату қажеттілігін анықтайды. Инновациялық білім беру бағдарламасы мақсаттар, объектілер, субъектілер, нысандар, нәтижелер, университеттің ішкі және сыртқы ортасына әсер ету сипаты мен ауқымы сияқты параметрлер мен сипаттамалар бойынша дәстүрліден ерекшеленеді. Инновациялық білім жаңа білімді құру процесінде оқытуды қамтиды-іргелі және қолданбалы ғылымды, тікелей оқу процесі мен практиканы біріктіру арқылы. Инновациялық білім беру бағдарламалары негізінде білім беру процесі жоғары оқу орындарын жетекші ғылыми-зерттеу және инновациялық орталықтармен, өндірістік кәсіпорындар мен фирмалармен, басқа да әлеуметтік серіктестермен интеграциялау режимінде жүзеге асырылуы керек екені анық.

Инновациялық білім беру бағдарламаларын құруға деген талаптар Инновациялық білім беру бағдарламаларын құру және енгізу факульт

7 слайд
Инновациялық білім беру бағдарламаларын құруға деген талаптар Инновациялық білім беру бағдарламаларын құру және енгізу факультетте мынадай жағдайлар жасауды талап етеді: 1) әлеуметтік серіктестердің факультеттің білім беру және ғылыми-зерттеу қызметіне қатысуы, өйткені инновациялық білім беру бағдарламасы бір жағынан нарық талаптарына жауап беруі, ал екінші жағынан — жалпы жұртшылық шеңберінде қалыптастыруы тиістиімділік туралы заманауи түсінікбілім беру, сол арқылы әлеуметтікмамандарды даярлауға тапсырыс; 2) факультетті басқару құрылымын өзгерту, білім беру бағдарламаларын басқаруға көшу; 3) оқытушылардың еңбегіне ақы төлеудің ынталандырушы қағидаттарын іске асыру. Инновациялық режимде жұмыс істейтін мұғалім дәстүрлі жүйеде мұғалімге қарағанда айтарлықтай үлкен жүктеме алады, тіпті егер олардың сағаттары бірдей болса да. Сондықтан факультет басшылығы мүмкін болуы керекинновациялық процестерге белсенді қатысатын қызметкерлерді материалдық ынталандыру.

7 слайд

Инновациялық білім беру бағдарламаларын құруға деген талаптар Инновациялық білім беру бағдарламаларын құру және енгізу факультетте мынадай жағдайлар жасауды талап етеді: 1) әлеуметтік серіктестердің факультеттің білім беру және ғылыми-зерттеу қызметіне қатысуы, өйткені инновациялық білім беру бағдарламасы бір жағынан нарық талаптарына жауап беруі, ал екінші жағынан — жалпы жұртшылық шеңберінде қалыптастыруы тиістиімділік туралы заманауи түсінікбілім беру, сол арқылы әлеуметтікмамандарды даярлауға тапсырыс; 2) факультетті басқару құрылымын өзгерту, білім беру бағдарламаларын басқаруға көшу; 3) оқытушылардың еңбегіне ақы төлеудің ынталандырушы қағидаттарын іске асыру. Инновациялық режимде жұмыс істейтін мұғалім дәстүрлі жүйеде мұғалімге қарағанда айтарлықтай үлкен жүктеме алады, тіпті егер олардың сағаттары бірдей болса да. Сондықтан факультет басшылығы мүмкін болуы керекинновациялық процестерге белсенді қатысатын қызметкерлерді материалдық ынталандыру.

Инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асырудың жүйелілігі, сабақтастығы, толықтығы факультеттің инновациялық факультет

8 слайд
Инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асырудың жүйелілігі, сабақтастығы, толықтығы факультеттің инновациялық факультет мәртебесіне негізсіз талаптарын қарастыруға мүмкіндік береді. Жұмыстың негізгі принциптерінің бірі-ұжымның әр мүшесінің жеке күш-жігерін факультетті дамытудың жалпы бағдарламасын жасауға ынталандыру.Осыдан негізгі құндылық шығады-ұжымның әр мүшесінде инновациялық білім беру қызметінің субъектісін көру құқығы. Инновациялық бағдарлама, сайып келгенде, мұғалімдердің өздерінің білім беру жағдайларын талдауының ажырамас нәтижесі ретінде әрекет етеді.Факультет жүзеге асыратын инновациялық білім беру бағдарламалары оқушы немесе мұғалім, жұмыс беруші, қоғамдық ұйымның өкілі немесе ғалым болсын, кез келген мүдделі қатысушы үшін ашық. Бұл инновацияны үмітсіз кикосқа немесе қарабайыр бір реттік іс- шараға дейін төмендетпеуге мүмкіндік береді.

8 слайд

Инновациялық білім беру бағдарламаларын іске асырудың жүйелілігі, сабақтастығы, толықтығы факультеттің инновациялық факультет мәртебесіне негізсіз талаптарын қарастыруға мүмкіндік береді. Жұмыстың негізгі принциптерінің бірі-ұжымның әр мүшесінің жеке күш-жігерін факультетті дамытудың жалпы бағдарламасын жасауға ынталандыру.Осыдан негізгі құндылық шығады-ұжымның әр мүшесінде инновациялық білім беру қызметінің субъектісін көру құқығы. Инновациялық бағдарлама, сайып келгенде, мұғалімдердің өздерінің білім беру жағдайларын талдауының ажырамас нәтижесі ретінде әрекет етеді.Факультет жүзеге асыратын инновациялық білім беру бағдарламалары оқушы немесе мұғалім, жұмыс беруші, қоғамдық ұйымның өкілі немесе ғалым болсын, кез келген мүдделі қатысушы үшін ашық. Бұл инновацияны үмітсіз кикосқа немесе қарабайыр бір реттік іс- шараға дейін төмендетпеуге мүмкіндік береді.

жеке факультеттерге ұсынылатын қызметтер спектрімен салыстырғанда білім беру қызметтерінің спектрін кеңейту; * Кадрл

9 слайд
жеке факультеттерге ұсынылатын қызметтер спектрімен салыстырғанда білім беру қызметтерінің спектрін кеңейту; * Кадрлық, зияткерлік және қаржылық ағындарды қайта бөлу, ресурстық қамтамасыз етуді оңтайландыру; * конкурстық тетіктер мен бәсекелестік ортаның қалыптасуы; * білім беру қызметтеріне қолжетімділікті кеңейту. Осы бағдарлама аясында факультеттердің желілік байланысын құру жүйелік міндет болуы керек:

9 слайд

жеке факультеттерге ұсынылатын қызметтер спектрімен салыстырғанда білім беру қызметтерінің спектрін кеңейту; * Кадрлық, зияткерлік және қаржылық ағындарды қайта бөлу, ресурстық қамтамасыз етуді оңтайландыру; * конкурстық тетіктер мен бәсекелестік ортаның қалыптасуы; * білім беру қызметтеріне қолжетімділікті кеңейту. Осы бағдарлама аясында факультеттердің желілік байланысын құру жүйелік міндет болуы керек:

Пайдаланылған әдебиеттер 1. Базаров М. Инновация в образовании — весомый фактор развития общества // Молодой ученый. — 2016. —

10 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер 1. Базаров М. Инновация в образовании — весомый фактор развития общества // Молодой ученый. — 2016. — №11. — С. 1417-1421. 2. Бекетова О. А. Инновация в образовании: понятие и сущность // Теория и практика образования в современном мире: материалы V Междунар. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, июль 2014 г.). — СПб.: СатисЪ, 2014. — С. 1-2. 3. Иванченко В. Н. Инновации в образовании: общее и дополнительное образование детей: учебно-методическое пособие / В. Н. Иванченко. — Ростов н /Д: Феникс, 2011. — С. 341.

10 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер 1. Базаров М. Инновация в образовании — весомый фактор развития общества // Молодой ученый. — 2016. — №11. — С. 1417-1421. 2. Бекетова О. А. Инновация в образовании: понятие и сущность // Теория и практика образования в современном мире: материалы V Междунар. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, июль 2014 г.). — СПб.: СатисЪ, 2014. — С. 1-2. 3. Иванченко В. Н. Инновации в образовании: общее и дополнительное образование детей: учебно-методическое пособие / В. Н. Иванченко. — Ростов н /Д: Феникс, 2011. — С. 341.