дене шынықтыру сабағын қашықтықтан оқыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы
Денешынықтыру пәнінің мұғалімі:
Сейлгазин Руслан Толепбергенович.
«№15 орта мектеп «КММ
Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар
комбинациясын орындау
Оқу мақсаты: 6.1.2.2. Қимыл- қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
жаттығулардағы реттілігін құру және орындау
Барлық оқушылар
орындай алады:
Акробатикалық жаттығулардағы
қимыл – қозғалыс
комбинацияларын орындай алады,
алдыға артқа домалай алады,аяқты
жоғары көтеріп жауырынға тұра
алады. Оқушылар көпшілігі орындай
алады:
Акробатикалық жаттығулардың
кейбіреуінің реттілігін
біледі,жаттығуларды ережеге сай
орындай алады,техникасын
меңгерген, алға,артқа
домаулау,жауырынға тұру барысында
кездесетін қиындықтарды жеңу
жолдарын біледі. Кейбір оқушылар орындай
алады:
Акробатикалық жаттығуларды
құруды және орындауды
біледі,жаттығуларды басқаларына
көрсетіп, үйретіп, бағалай
алады.Жаттығуларды орындай
отырып жетістіктерді көрсете алады.
Сабақ мақсатының тиімділігі: Тілдік дағдыларын дамыту арқылы акробатикалық жаттығулар туралы
айта алады, ережелерін біледі, адам денсаулығына қаншалықты пайдалы екендігін біледі, қауіпсіздік
ережелерін біледі. Акробаткалық жаттығулар кезінде қандай қауіп қатерлер болуы мүмкін?
Акробаткалық жаттығулар адам денсаулығына пайдалы ма, әлде зиян ба? – сияқты талқылау сұрақтарына
жауап береді.
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Денешынықтыру пәнінің мұғалімі: Сейлгазин Руслан Толепбергенович. «№15 орта мектеп «КММ Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау Оқу мақсаты: 6.1.2.2. Қимыл- қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құру және орындау Барлық оқушылар орындай алады: Акробатикалық жаттығулардағы қимыл – қозғалыс комбинацияларын орындай алады, алдыға артқа домалай алады,аяқты жоғары көтеріп жауырынға тұра алады. Оқушылар көпшілігі орындай алады: Акробатикалық жаттығулардың кейбіреуінің реттілігін біледі,жаттығуларды ережеге сай орындай алады,техникасын меңгерген, алға,артқа домаулау,жауырынға тұру барысында кездесетін қиындықтарды жеңу жолдарын біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Акробатикалық жаттығуларды құруды және орындауды біледі,жаттығуларды басқаларына көрсетіп, үйретіп, бағалай алады.Жаттығуларды орындай отырып жетістіктерді көрсете алады. Сабақ мақсатының тиімділігі: Тілдік дағдыларын дамыту арқылы акробатикалық жаттығулар туралы айта алады, ережелерін біледі, адам денсаулығына қаншалықты пайдалы екендігін біледі, қауіпсіздік ережелерін біледі. Акробаткалық жаттығулар кезінде қандай қауіп қатерлер болуы мүмкін? Акробаткалық жаттығулар адам денсаулығына пайдалы ма, әлде зиян ба? – сияқты талқылау сұрақтарына жауап береді.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«Сұрақ - жауап » әдісі
Спорттық гимнастиканың
қандай түрлерін
білесіңдер?
Акробатикалық
жаттығулар деген ұғымды
қалай түсінесіңдер? 1. Саптық жаттығулар
2. Жүру барысында
орындалатын жаттығулар
3. Жүгіру барысында
орындалатын жаттығулар
4. Жалпы денені жетілдіру
жаттығулары(қалыпты
жағдайда) « Есте сақтайық » әдісі
Акробатикалық жаттығу
түрлері. Бұл жаттығулар
икемділікті, иілгіштікті,
күштілікті талап етеді. Осы
жаттығуларды орындау арқылы
осы қасиеттерді жетілдіру,
дамыту, оқушылардың орындау
қабілеттілігін арттыру.«Тыңда, үйрен, қайтала»
әдісі
Аяқты алшақ қойып тұру
қалпынан алға домалап
түсу.
Артқа домалап,
«жаурынға» тұру.
« Сұрақ - жауап» әдісі
Акробаткалық жаттығулар
кезінде қандай қауіп қатерлер
болуы мүмкін?
Акробаткалық жаттығулар
адам денсаулығына пайдалы ма,
әлде зиян ба? «Сөйлесетін серіктес» әдісі
Не себепті жауырынға және
арқаға домалап түсу кезінде
аяқты жазуға болмайды?
Акробатикалық жаттығулар
кезінде қандай бұлшықеттер
жұмыс жасайды?
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Сұрақ - жауап » әдісі Спорттық гимнастиканың қандай түрлерін білесіңдер? Акробатикалық жаттығулар деген ұғымды қалай түсінесіңдер? 1. Саптық жаттығулар 2. Жүру барысында орындалатын жаттығулар 3. Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар 4. Жалпы денені жетілдіру жаттығулары(қалыпты жағдайда) « Есте сақтайық » әдісі Акробатикалық жаттығу түрлері. Бұл жаттығулар икемділікті, иілгіштікті, күштілікті талап етеді. Осы жаттығуларды орындау арқылы осы қасиеттерді жетілдіру, дамыту, оқушылардың орындау қабілеттілігін арттыру.«Тыңда, үйрен, қайтала» әдісі Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу. Артқа домалап, «жаурынға» тұру. « Сұрақ - жауап» әдісі Акробаткалық жаттығулар кезінде қандай қауіп қатерлер болуы мүмкін? Акробаткалық жаттығулар адам денсаулығына пайдалы ма, әлде зиян ба? «Сөйлесетін серіктес» әдісі Не себепті жауырынға және арқаға домалап түсу кезінде аяқты жазуға болмайды? Акробатикалық жаттығулар кезінде қандай бұлшықеттер жұмыс жасайды?
3 слайд
«Тыңда, үйрен, қайтала» әдісі
1. Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу.
2. Артқа домалап, «жаурынға» тұру.
Тақырыпқа қатысты плакттарды көрсете отырып жаттығулардың
орындалу барысын түсіндіріп, көрсету және оны жүзеге асыру
Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу.
Оқушыларды қабілеттеріне қарай саралай топтастыру
3 слайд
«Тыңда, үйрен, қайтала» әдісі 1. Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу. 2. Артқа домалап, «жаурынға» тұру. Тақырыпқа қатысты плакттарды көрсете отырып жаттығулардың орындалу барысын түсіндіріп, көрсету және оны жүзеге асыру Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап түсу. Оқушыларды қабілеттеріне қарай саралай топтастыру
4 слайд
Саралау
Жаттығуларды орындау барысында әр түрлі ерекшеліктеріне
байланысты «А,В,С» топтарына бөліп,тапсырмалар
беремін.Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды
күрделендіре түсемін.
А тобы: қабілеті төмендеу
оқушылар.Берілген жаттығуларды қате
кеткен жерлерін түзете отырып, келесі
кезекте қателік жібермеуге
ынталандыру
В тобы: қабілеті орташа оқушылар.
Берілген жаттығулардан да қиын
жаттығуларды орындатуға уәждеу
С тобы: Қабілеті жоғары
оқушылар.Берілген жаттығуларды
қатесіз орындауғы тырысуға мақсат
қою.Қосымша тапсырма
сыныптастарына көмек қолын созу
4 слайд
Саралау Жаттығуларды орындау барысында әр түрлі ерекшеліктеріне байланысты «А,В,С» топтарына бөліп,тапсырмалар беремін.Қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды күрделендіре түсемін. А тобы: қабілеті төмендеу оқушылар.Берілген жаттығуларды қате кеткен жерлерін түзете отырып, келесі кезекте қателік жібермеуге ынталандыру В тобы: қабілеті орташа оқушылар. Берілген жаттығулардан да қиын жаттығуларды орындатуға уәждеу С тобы: Қабілеті жоғары оқушылар.Берілген жаттығуларды қатесіз орындауғы тырысуға мақсат қою.Қосымша тапсырма сыныптастарына көмек қолын созу
5 слайд
Бағалау критерийі .
-Арнай акробатикалық жаттығуларды орындау.
-Акробатикалық жаттығудың реттілігін
көресете алу.
Дескриптор
-Алға қарай домалап түсу жаттығуын орындай
алады.
- Артқа домалап түсу жаттығуын орындауды
біледі
-Артқа домалап жауырынға түсу жаттығуын
меңгерді.
5 слайд
Бағалау критерийі . -Арнай акробатикалық жаттығуларды орындау. -Акробатикалық жаттығудың реттілігін көресете алу. Дескриптор -Алға қарай домалап түсу жаттығуын орындай алады. - Артқа домалап түсу жаттығуын орындауды біледі -Артқа домалап жауырынға түсу жаттығуын меңгерді.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
* НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
7 слайд
* НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!