Материалдар / Іс-әрекетті зерттеу жұмысы нәтижесі туралы қорытынды есеп

Іс-әрекетті зерттеу жұмысы нәтижесі туралы қорытынды есеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Іс-әрекетті зерттеу жұмысы туралы қорытынды. Жеткен нәтижесі туралы мәлімет. Зерттеу үшін неден бастап, немен аяқтағаным туралыой.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ШАЛҚАР ОРТА МЕКТЕБІ» КММ «ШАМШЫРАҚ» БАСТАУЫШ СЫНЫП Lesson Study ТОБЫ

1 слайд
«ШАЛҚАР ОРТА МЕКТЕБІ» КММ «ШАМШЫРАҚ» БАСТАУЫШ СЫНЫП Lesson Study ТОБЫ

1 слайд

«ШАЛҚАР ОРТА МЕКТЕБІ» КММ «ШАМШЫРАҚ» БАСТАУЫШ СЫНЫП Lesson Study ТОБЫ

Ужазова Алия Амангелдиевна педагог-сарапшы, ІІ деңгей Сынып жетекшісі Алипбаева Арай Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне

2 слайд
Ужазова Алия Амангелдиевна педагог-сарапшы, ІІ деңгей Сынып жетекшісі Алипбаева Арай Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне деген сүйіспеншілікті біріктірген болса, ол – кемел ұстаз. К.Д.Ушинский «ШАМШЫРАҚ» LS ТОБЫ Смағұл Гүлсім Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші Бегимбетова Асем Зарлыхановна Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-сарапшы Сұлтан Асем Ағылшын тілі мұғалімі Мектеп психологы Муканова Бакыт Муликова Айнұр Сайлаубековна Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші

2 слайд

Ужазова Алия Амангелдиевна педагог-сарапшы, ІІ деңгей Сынып жетекшісі Алипбаева Арай Егер мұғалім өз бойына іс пен шәкірттеріне деген сүйіспеншілікті біріктірген болса, ол – кемел ұстаз. К.Д.Ушинский «ШАМШЫРАҚ» LS ТОБЫ Смағұл Гүлсім Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші Бегимбетова Асем Зарлыхановна Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-сарапшы Сұлтан Асем Ағылшын тілі мұғалімі Мектеп психологы Муканова Бакыт Муликова Айнұр Сайлаубековна Бастауыш сынып мұғалімі, педагог-зерттеуші

Қатысу мақсаты: оқудағы өзіндік талпыныс пен икемдерін бақылау арқылы, оқушымен жұмысты анықтап, оқу үдерісін жақсарту. Мінд

3 слайд
Қатысу мақсаты: оқудағы өзіндік талпыныс пен икемдерін бақылау арқылы, оқушымен жұмысты анықтап, оқу үдерісін жақсарту. Міндеті: 1. Оқу үдерісіндегі дағдыларын қалыптастыру. 2. Білім алушының сабаққа зейінін тұрақтандыру арқылы қызығушылығын ояту. 3. Білім алушының функционалды сауатты тұлға болып қалыптасуына ықпал ету. Сессия өту мерзімі жоспары 1 – сессия 2 тоқсан. Математика пәні Білім алушылар саны: 23 2-сессия 3- тоқсан Орыс тілі пәні 3-сессия 4-тоқсан. Қазақ тілі пәні 2 "В" сынып білім сапасы Тоқсандарүлгіліекпіндіқанағатпайызы 1-тоқсан 3 8 11 52 2-тоқсан 4 11 9 52.17 3-тоқсан 6 14 5 60 4 11 9 52.17 3 8 11 52 үлгілі екпінді қанағат пайызы 6 14 5 60 3-тоқсан ТЕХНОЛОГИЯЛАР Ойын технологиясы Проблемалы оқыту технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Деңгейлік саралау технологиясы Жекелеп оқыту технологиясы Топтық технология Кезеңдеп оқыту технологиясы Жеке пәндік педагогикалық технология Өзіндік дамыту технологиясы (М. Монтессори) Дамыта оқыту технологиялары. (Л.В. Занковтың) Модульдік оқыту технологиясы

3 слайд

Қатысу мақсаты: оқудағы өзіндік талпыныс пен икемдерін бақылау арқылы, оқушымен жұмысты анықтап, оқу үдерісін жақсарту. Міндеті: 1. Оқу үдерісіндегі дағдыларын қалыптастыру. 2. Білім алушының сабаққа зейінін тұрақтандыру арқылы қызығушылығын ояту. 3. Білім алушының функционалды сауатты тұлға болып қалыптасуына ықпал ету. Сессия өту мерзімі жоспары 1 – сессия 2 тоқсан. Математика пәні Білім алушылар саны: 23 2-сессия 3- тоқсан Орыс тілі пәні 3-сессия 4-тоқсан. Қазақ тілі пәні 2 "В" сынып білім сапасы Тоқсандарүлгіліекпіндіқанағатпайызы 1-тоқсан 3 8 11 52 2-тоқсан 4 11 9 52.17 3-тоқсан 6 14 5 60 4 11 9 52.17 3 8 11 52 үлгілі екпінді қанағат пайызы 6 14 5 60 3-тоқсан ТЕХНОЛОГИЯЛАР Ойын технологиясы Проблемалы оқыту технологиясы Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Деңгейлік саралау технологиясы Жекелеп оқыту технологиясы Топтық технология Кезеңдеп оқыту технологиясы Жеке пәндік педагогикалық технология Өзіндік дамыту технологиясы (М. Монтессори) Дамыта оқыту технологиялары. (Л.В. Занковтың) Модульдік оқыту технологиясы

ҚАЛЫПТЫ САБАҚ ҮРДІСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС -ӘРЕКЕТІ 1.Тақырыпты түсіндіреді. 2. Тақырып туралы түсініктеме бере отырып меңгер

4 слайд
ҚАЛЫПТЫ САБАҚ ҮРДІСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС -ӘРЕКЕТІ 1.Тақырыпты түсіндіреді. 2. Тақырып туралы түсініктеме бере отырып меңгертеді. 3. Сабақ тақырыбына анықтама береді, талдайды. 4. Сабақтан алған білім бойынша тапсырма орындатады. ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ӨТКІЗІЛГЕН САБАҚ ҮРДІСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ 1.Топқа бөліп , ой қозғайды. 2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды. 3.Сабақ тақырыбына қатысты логикалық тапсырмалар арқылы ой жинақтауды ұсынады. 4. тапсырманы талдауға пікірталас ұйымдастырады. 5. Тақырыпқа қатысты өзекті мәселелерге оқушы көзқарасын анықтайды. 6.Шынайы өмірмен байланыстыру арқылы баға беруге бағыттайды . Талдау, жоспарлау, зерттеу, келісім, ұсыныс, тәжірибе алмасу, пікіралмасу сәттері

4 слайд

ҚАЛЫПТЫ САБАҚ ҮРДІСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС -ӘРЕКЕТІ 1.Тақырыпты түсіндіреді. 2. Тақырып туралы түсініктеме бере отырып меңгертеді. 3. Сабақ тақырыбына анықтама береді, талдайды. 4. Сабақтан алған білім бойынша тапсырма орындатады. ЖАҢА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕ ӨТКІЗІЛГЕН САБАҚ ҮРДІСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ ІС-ӘРЕКЕТІ 1.Топқа бөліп , ой қозғайды. 2. Тақырыпқа қызықтырып бағыттайды. 3.Сабақ тақырыбына қатысты логикалық тапсырмалар арқылы ой жинақтауды ұсынады. 4. тапсырманы талдауға пікірталас ұйымдастырады. 5. Тақырыпқа қатысты өзекті мәселелерге оқушы көзқарасын анықтайды. 6.Шынайы өмірмен байланыстыру арқылы баға беруге бағыттайды . Талдау, жоспарлау, зерттеу, келісім, ұсыныс, тәжірибе алмасу, пікіралмасу сәттері

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді

5 слайд
 Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді сипаттаңыз.   Бақылаудағы А деңгейі -Тәңірберген Еламан Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Бақылаудағы В деңгейі- Сламжан Айсұлтан Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Бақылаудағы С деңгейі- Өміржан Дінмұхаммед Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Тізбектелген сабақтар топтамасының кезеңі       А оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды   В оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды   С оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды І-Кезең Желтоқсан айы Дәлелмен жауап береді деп күтеміз Толық жауап береді деп күтілуде Ашық, тез тіл табысады,ойын жинақтап жауап береді Бала жауап беруге қиналмайды Бала өзіне сенімсіз , жауап бермеді Жауап беруге қиналады ІІ-Кезең Ақпан айы Өз ойын қысылмай жеткізеді. сенімді Жауап беруге қиналмайды Бала ойын жинақтап алып жауап береді Кідірмейді. Сенімді Бала кішкене болсада ашылды   Жауап беруге талпынады. Өзіне көңіл аудартуға тырысты.     ІІІ-Кезең. Сәуір айы Бала сабақтарға белсенді қатысады Нақты дәлелмен жауап береді Жинақтаған тәжірибелеріне қарай жауап береді Қызығушылығы артты Қолын көтеріп, белсенділік танытады. Балада белсенділік пайда болды.   Қорытынды кезең ... Сәуір-мамыр айы   Демек, мықты және нашар оқушылардың аралығындағы «орташа» сыныпты оқытуға қарағанда, Lesson Study мұғалімге өз жұмысын болмашы ақпаратпен шамадан тыс жүктемей, барлығынан хабардар болып, өмір бойғы тәжірибесінде әрбір оқушының қажеттілігін ескеріп отыруға мүмкіндік береді. Оқушылар нені істей алды? (Олар қандай нәтижелерге жетті және оның қандай дәлелдері бар?) Берілген тапсырманы тиянақты орындайды, белсенді,қызығушылығы жоғары Берілген тапсырманы орындайды, жауапкершілігі артты С-деңгейіндегі оқушыға әліде қажеттіліктерін ескеріп отыру қажет

5 слайд

 Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері Олардан сабақ соңында белгілі бір аспекті бойынша қандай нәтиже күтетініңізді сипаттаңыз.   Бақылаудағы А деңгейі -Тәңірберген Еламан Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Бақылаудағы В деңгейі- Сламжан Айсұлтан Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Бақылаудағы С деңгейі- Өміржан Дінмұхаммед Осы оқушыға арналған табыс критерийлері   Тізбектелген сабақтар топтамасының кезеңі       А оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды   В оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды   С оқушы(лар) қалай жауап береді деп күтесіз   Жауап беру кезінде ол(ар) қалай бақыланды І-Кезең Желтоқсан айы Дәлелмен жауап береді деп күтеміз Толық жауап береді деп күтілуде Ашық, тез тіл табысады,ойын жинақтап жауап береді Бала жауап беруге қиналмайды Бала өзіне сенімсіз , жауап бермеді Жауап беруге қиналады ІІ-Кезең Ақпан айы Өз ойын қысылмай жеткізеді. сенімді Жауап беруге қиналмайды Бала ойын жинақтап алып жауап береді Кідірмейді. Сенімді Бала кішкене болсада ашылды   Жауап беруге талпынады. Өзіне көңіл аудартуға тырысты.     ІІІ-Кезең. Сәуір айы Бала сабақтарға белсенді қатысады Нақты дәлелмен жауап береді Жинақтаған тәжірибелеріне қарай жауап береді Қызығушылығы артты Қолын көтеріп, белсенділік танытады. Балада белсенділік пайда болды.   Қорытынды кезең ... Сәуір-мамыр айы   Демек, мықты және нашар оқушылардың аралығындағы «орташа» сыныпты оқытуға қарағанда, Lesson Study мұғалімге өз жұмысын болмашы ақпаратпен шамадан тыс жүктемей, барлығынан хабардар болып, өмір бойғы тәжірибесінде әрбір оқушының қажеттілігін ескеріп отыруға мүмкіндік береді. Оқушылар нені істей алды? (Олар қандай нәтижелерге жетті және оның қандай дәлелдері бар?) Берілген тапсырманы тиянақты орындайды, белсенді,қызығушылығы жоғары Берілген тапсырманы орындайды, жауапкершілігі артты С-деңгейіндегі оқушыға әліде қажеттіліктерін ескеріп отыру қажет

№ Сауалдар Қиын Жеңіл Қызықты 1Сабақ маған С А,В 2Сабақта тапсырма үйрену маған. С А,В 3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер

6 слайд
№ Сауалдар Қиын Жеңіл Қызықты 1Сабақ маған С  А,В 2Сабақта тапсырма үйрену маған. С А,В  3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер маған.   А,В,С А,В, 4Сабақтың орта бөлігі маған.   В,С А,В,С А,В, 5Сабақтың басы маған. С А,В,С  6Сабақтың аяғы маған.   А,В,С А,В, 7Дәл осы сабақ мен үшін Неге?   А,В,С А,В,С ЗЕРТТЕЛГЕН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС СӘТІНЕН

6 слайд

№ Сауалдар Қиын Жеңіл Қызықты 1Сабақ маған С  А,В 2Сабақта тапсырма үйрену маған. С А,В  3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер маған.   А,В,С А,В, 4Сабақтың орта бөлігі маған.   В,С А,В,С А,В, 5Сабақтың басы маған. С А,В,С  6Сабақтың аяғы маған.   А,В,С А,В, 7Дәл осы сабақ мен үшін Неге?   А,В,С А,В,С ЗЕРТТЕЛГЕН БІЛІМ АЛУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС СӘТІНЕН

№23 Қиын ЖеңілҚызықты 1Сабақ маған 5 8 9 2Сабақта тапсырма үйрену маған. 4 9 10 3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер маған. 5 8 9 4

7 слайд
№23 Қиын ЖеңілҚызықты 1Сабақ маған 5 8 9 2Сабақта тапсырма үйрену маған. 4 9 10 3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер маған. 5 8 9 4Сабақтың басы маған.    5Сабақтың орта бөлігі маған. 4 9 10 6Сабақтың аяғы маған. 5 9 10 7Дәл осы сабақ мен үшін Неге? 4 9 10 Сабақ өту сәттерінен көріністер

7 слайд

№23 Қиын ЖеңілҚызықты 1Сабақ маған 5 8 9 2Сабақта тапсырма үйрену маған. 4 9 10 3Бұрын жасай алмайтын әрекеттер маған. 5 8 9 4Сабақтың басы маған.    5Сабақтың орта бөлігі маған. 4 9 10 6Сабақтың аяғы маған. 5 9 10 7Дәл осы сабақ мен үшін Неге? 4 9 10 Сабақ өту сәттерінен көріністер

Сабақтағы сәттерден

8 слайд
Сабақтағы сәттерден

8 слайд

Сабақтағы сәттерден

Сабақтағы топтық жұмыс жасау сәтінен көріністер

9 слайд
Сабақтағы топтық жұмыс жасау сәтінен көріністер

9 слайд

Сабақтағы топтық жұмыс жасау сәтінен көріністер

САУАЛДАР жа қсы жама н Қанағаттан арлық Ия , ұнайд ы жоқ, ұнама йды 1Сыныппен қарым- қатынасың қалай? А,В, С 2Мұғалім

10 слайд
 САУАЛДАР жа қсы жама н Қанағаттан арлық Ия , ұнайд ы жоқ, ұнама йды 1Сыныппен қарым- қатынасың қалай? А,В, С      2Мұғалімдермен қарым- қатынасың қалай? А,В, С      3Саған мүмкіндік берілсе сабақты өзгерістер енгізер ме едің?     А,В,С  4Сен қай апайыңның сабақ түсіндіргенін оңай түсінесің? (немесе сабақ беруі ұнайды А,В  С А,В  5Саған мектеп ұнайды ма?А,В   С  6Сен мектепке қуанышпен барасың ба, әлде үйде қалғың келе ме? А,В  С  

10 слайд

 САУАЛДАР жа қсы жама н Қанағаттан арлық Ия , ұнайд ы жоқ, ұнама йды 1Сыныппен қарым- қатынасың қалай? А,В, С      2Мұғалімдермен қарым- қатынасың қалай? А,В, С      3Саған мүмкіндік берілсе сабақты өзгерістер енгізер ме едің?     А,В,С  4Сен қай апайыңның сабақ түсіндіргенін оңай түсінесің? (немесе сабақ беруі ұнайды А,В  С А,В  5Саған мектеп ұнайды ма?А,В   С  6Сен мектепке қуанышпен барасың ба, әлде үйде қалғың келе ме? А,В  С  

Lesson Study нәтижелерін талқылау Сабақ қорытындысы бойынша соңғы талқылау қорытындысы № Мазмұны Бақылаудағы А оқушыБақыла

11 слайд
Lesson Study нәтижелерін талқылау Сабақ қорытындысы бойынша соңғы талқылау қорытындысы   № Мазмұны Бақылаудағы А оқушыБақылаудағы B оқушы Бақылаудағы C оқушы 1Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді? Өзіне сенім артты. Өзгеге көмек қолын созады. А оқушыға еліктей бастады. Өзіне сенімді. Әлі де жұмыс жасау керек. Басқаға қол ұшын бергісі келеді. Ынтымаққа тартылды. Өзіне көңіл аударуды талап етті. 2Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал)? Қандай тосын оқиғаларболды? Оқушы басқаларға лидерлігін көрсетуге тырысты. Арасында өзіне ғана көңіл бөліп, басқаға қарағысы келмеді. Кейде оқушы тек өзімен ғана қап жатты. Оқушы жеке қалғанды ұнатты. Оқушы барлық уақыт өзіне көңіл бөлгенді ұната бастады. Мұғалімге өзі барып ұсыныс айтқан кезі болды. 3Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек Оқушыға жұппен атқаратын жұмысқа көп тарту. Оқушыға топпен атқаратын жұмысқа көп тарту. Оқушыға топтық жұмыс жасауды көбірек үйрету.  Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?   Оқушыны шығармашылыққа тартып, өзіндік пікірін айтуға тарту. Оқушыны өзі сияқты оқушылармен бірге жұмыс жасауға тарту. Оқушыға көп көңіл бөлуді ұйымдастыру.

11 слайд

Lesson Study нәтижелерін талқылау Сабақ қорытындысы бойынша соңғы талқылау қорытындысы   № Мазмұны Бақылаудағы А оқушыБақылаудағы B оқушы Бақылаудағы C оқушы 1Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді? Өзіне сенім артты. Өзгеге көмек қолын созады. А оқушыға еліктей бастады. Өзіне сенімді. Әлі де жұмыс жасау керек. Басқаға қол ұшын бергісі келеді. Ынтымаққа тартылды. Өзіне көңіл аударуды талап етті. 2Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал)? Қандай тосын оқиғаларболды? Оқушы басқаларға лидерлігін көрсетуге тырысты. Арасында өзіне ғана көңіл бөліп, басқаға қарағысы келмеді. Кейде оқушы тек өзімен ғана қап жатты. Оқушы жеке қалғанды ұнатты. Оқушы барлық уақыт өзіне көңіл бөлгенді ұната бастады. Мұғалімге өзі барып ұсыныс айтқан кезі болды. 3Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек Оқушыға жұппен атқаратын жұмысқа көп тарту. Оқушыға топпен атқаратын жұмысқа көп тарту. Оқушыға топтық жұмыс жасауды көбірек үйрету.  Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?   Оқушыны шығармашылыққа тартып, өзіндік пікірін айтуға тарту. Оқушыны өзі сияқты оқушылармен бірге жұмыс жасауға тарту. Оқушыға көп көңіл бөлуді ұйымдастыру.

Іс-әрекетті зерттеу кезіндегі мектеп психологының білім алушылармен жұмысы

12 слайд
Іс-әрекетті зерттеу кезіндегі мектеп психологының білім алушылармен жұмысы

12 слайд

Іс-әрекетті зерттеу кезіндегі мектеп психологының білім алушылармен жұмысы

Іс – әрекетті зерттеу жұмысының нәтижесіндегі сыныптың білім сапасы көрсеткіші мониторингісі Тоқсандар Үлгілі екпінді қанағ

13 слайд
Іс – әрекетті зерттеу жұмысының нәтижесіндегі сыныптың білім сапасы көрсеткіші мониторингісі Тоқсандар Үлгілі екпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 3 11 9 60 2-тоқсан 23 оқушы 4 8 11 52 3-тоқсан 25 оқушы 6 14 5 80 Қазақ тілі 4 8 11 52 6 14 5 80 Үлгі лі екпі нді қанағаттанарлық сапа Тоқсандар Үлгіліекпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 3 3 5 54 2-тоқсан 23 оқушы 0 8 4 66 3-тоқсан 25 оқушы 2 5 4 63 Орыс тілі 3 3 5 54 0 8 4 66 2 5 4 63 Тоқсандар Үлгіліекпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 4 9 10 56 2-тоқсан 23 оқушы 5 8 10 56 3-тоқсан 25 оқушы 4 11 10 60 Математика 4 9 10 56 5 8 10 56 4 11 10 60

13 слайд

Іс – әрекетті зерттеу жұмысының нәтижесіндегі сыныптың білім сапасы көрсеткіші мониторингісі Тоқсандар Үлгілі екпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 3 11 9 60 2-тоқсан 23 оқушы 4 8 11 52 3-тоқсан 25 оқушы 6 14 5 80 Қазақ тілі 4 8 11 52 6 14 5 80 Үлгі лі екпі нді қанағаттанарлық сапа Тоқсандар Үлгіліекпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 3 3 5 54 2-тоқсан 23 оқушы 0 8 4 66 3-тоқсан 25 оқушы 2 5 4 63 Орыс тілі 3 3 5 54 0 8 4 66 2 5 4 63 Тоқсандар Үлгіліекпінді қанағаттанарлықсапа 1-тоқсан 23 оқушы 4 9 10 56 2-тоқсан 23 оқушы 5 8 10 56 3-тоқсан 25 оқушы 4 11 10 60 Математика 4 9 10 56 5 8 10 56 4 11 10 60

Министірлікпен келісілген курстар тізімі