Lesson Study – білімді жетілдіруге бағытталған ерекше педагогикалық тәсіл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Lesson Study –
білімді жетілдіруге
бағытталған ерекше
педагогикалық тәсіл
Мектептің жаны - мұғалім. Мұғалім
қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни,
мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар
көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған
соң, мектепке ең әуелі керегі – білімді,
педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта
білетін мұғалім.
Ахмет Байтұрсынов
1 слайд
Lesson Study – білімді жетілдіруге бағытталған ерекше педагогикалық тәсіл Мектептің жаны - мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, мектепке ең әуелі керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. Ахмет Байтұрсынов
2 слайд
L
E
S
S
O
N
S
T
U
D
Y Мақсаты: сабақ барысында
оқушылардың материалды
меңгеру кезіндегі
болжамдардың арасындағы
айырмашылықтарын
анықтау, олқылықтарын
айқындау және бірлескен
тәсілге негізделген кәсіби
оқытуды дамыту.
Оқушылардың жетістігін
жақсарту үшін оларды
егжей-тегжейлі бақылау. Арнайы
комиссияның
құрылуы және
жұмыс кестесінің
болуы.
Комиссия тақырып
таңдайды, кесте
құрады.
Сабаққа әр түрлі
лауазымды
адамдар, әр түрлі
мұғалімдер
қатысады.
Сабаққа қатысу
барысында әдіс-
тәсілдерді
жақсартып,өздеріні
ң тәжірибесін
жетілдіреді.
2 слайд
L E S S O N S T U D Y Мақсаты: сабақ барысында оқушылардың материалды меңгеру кезіндегі болжамдардың арасындағы айырмашылықтарын анықтау, олқылықтарын айқындау және бірлескен тәсілге негізделген кәсіби оқытуды дамыту. Оқушылардың жетістігін жақсарту үшін оларды егжей-тегжейлі бақылау. Арнайы комиссияның құрылуы және жұмыс кестесінің болуы. Комиссия тақырып таңдайды, кесте құрады. Сабаққа әр түрлі лауазымды адамдар, әр түрлі мұғалімдер қатысады. Сабаққа қатысу барысында әдіс- тәсілдерді жақсартып,өздеріні ң тәжірибесін жетілдіреді.
3 слайд
Lesson Study -ді жүргізу
1- LS- ті
Жоспар
-лау 1- LS- ті
өткізу Оқушы
-мен
сұхбат 1- LS- ті
талқы-
лау
2- LS- ті
жоспар
2- LS- ті
талқы-
лау
LS- ті
жоспар Оқушы
-мен
сұхбат 2- LS- ті
өткізу,
қадаға-
лау 2- LS- ті
бірлесі
п
жоспар
лау
3- LS- ті
бірлесі
п
жоспар
лау 3- LS- ті
өткізу,
қадаға-
лау Оқушы
-мен
сұхбат 3- LS- ті
талқы-
лау
ортақ
қорыты
ндыӨзгеріс
терді
енгізу
үшін
LS- тің
1-
отыры
-сы
Қоры-
тынды
шығар
ып,
зерттеуLesson Study -ді жүргізу бірінші циклі
Lesson Study -ді жүргізу екінші циклі
Lesson Study -ді жүргізу үшінші циклі
3 слайд
Lesson Study -ді жүргізу 1- LS- ті Жоспар -лау 1- LS- ті өткізу Оқушы -мен сұхбат 1- LS- ті талқы- лау 2- LS- ті жоспар 2- LS- ті талқы- лау LS- ті жоспар Оқушы -мен сұхбат 2- LS- ті өткізу, қадаға- лау 2- LS- ті бірлесі п жоспар лау 3- LS- ті бірлесі п жоспар лау 3- LS- ті өткізу, қадаға- лау Оқушы -мен сұхбат 3- LS- ті талқы- лау ортақ қорыты ндыӨзгеріс терді енгізу үшін LS- тің 1- отыры -сы Қоры- тынды шығар ып, зерттеуLesson Study -ді жүргізу бірінші циклі Lesson Study -ді жүргізу екінші циклі Lesson Study -ді жүргізу үшінші циклі
4 слайд
Lesson Study -ді жүргізудегі
оқушыларды бақылау
Lesson Study - бірлесіп
жоспарланатындықтан, ол
топтың бірлескен меншігі
болып табылады. Бұл
бақылаушылардың мұғалімге
емес, бақылаудағы оқушыға
көп көңіл бөлетіндігін
білдіреді.
Әр оқушының ілгерілеуінің
дәлелдемесін анықтап,
олардан күтілетін нәтижеге
қаншалықты жеткенін білуге
болады.
4 слайд
Lesson Study -ді жүргізудегі оқушыларды бақылау Lesson Study - бірлесіп жоспарланатындықтан, ол топтың бірлескен меншігі болып табылады. Бұл бақылаушылардың мұғалімге емес, бақылаудағы оқушыға көп көңіл бөлетіндігін білдіреді. Әр оқушының ілгерілеуінің дәлелдемесін анықтап, олардан күтілетін нәтижеге қаншалықты жеткенін білуге болады.
5 слайд
Lesson Study -ден кейінгі
оқушылармен сұхбат
Оқушылардың пікірінше,
не пайдалы болғанын,
олардың не білгенін және
олардың көзқарасы
бойынша оны одан да
пайдалырақ ету үшін нені
өзгертуге болатындығы
туралы пікірлерін
оқушылармен сұхбаттасу
арқылы білеміз.
5 слайд
Lesson Study -ден кейінгі оқушылармен сұхбат Оқушылардың пікірінше, не пайдалы болғанын, олардың не білгенін және олардың көзқарасы бойынша оны одан да пайдалырақ ету үшін нені өзгертуге болатындығы туралы пікірлерін оқушылармен сұхбаттасу арқылы білеміз.
6 слайд
Lesson Study -ден кейінгі
талқылау
Сабақтан кейін бірден жиналып, талқылау жүргізіледі. Оның
критерийлері:
1. Сыни пікірлер мен ұсыныстар ашық болады.
2. Бақылау нәтижелерін қабылдау және сәтсіздіктерді ақтауға тырыспау.
3. Сабақтан кейінгі талдауды бірлесіп оқыту әдісі ретінде бағалау.
4. Бақылау кестесінде нақты мақсаттар мен мәселелерді белгілеу.
5. Талқылаудың төрағасын тағайындау. Оның қызметімен
байланыстыруға болады.
6. Талқылау барысында тобының білім алғандығын жазып алып
отыратын және соңында осы топ мүшелеріне немесе топқа кірмейтін
адамдарға түсініктеме беретін кеңесші тағайындау. Ол адам мектеп
қызметкері болмауы да мүмкін.
Түсініктемелер мұғалімдер
бөлмесіндегі кәсіби даму
журналына жазылып, күні, қолы
қойылады.
6 слайд
Lesson Study -ден кейінгі талқылау Сабақтан кейін бірден жиналып, талқылау жүргізіледі. Оның критерийлері: 1. Сыни пікірлер мен ұсыныстар ашық болады. 2. Бақылау нәтижелерін қабылдау және сәтсіздіктерді ақтауға тырыспау. 3. Сабақтан кейінгі талдауды бірлесіп оқыту әдісі ретінде бағалау. 4. Бақылау кестесінде нақты мақсаттар мен мәселелерді белгілеу. 5. Талқылаудың төрағасын тағайындау. Оның қызметімен байланыстыруға болады. 6. Талқылау барысында тобының білім алғандығын жазып алып отыратын және соңында осы топ мүшелеріне немесе топқа кірмейтін адамдарға түсініктеме беретін кеңесші тағайындау. Ол адам мектеп қызметкері болмауы да мүмкін. Түсініктемелер мұғалімдер бөлмесіндегі кәсіби даму журналына жазылып, күні, қолы қойылады.
7 слайд
Lesson Study -ді қандай
мақсатпен жүргізу
қажет?
7 слайд
Lesson Study -ді қандай мақсатпен жүргізу қажет?
8 слайд
әдеттегіге қарағанда балалардың
білім алғандығының анағұрлым
анық, әртүрлі қырларынан және
егжей – тегжейлі дәлелін көруге;
Мұғалімнің пікірі бойынша балаларды
оқыту барысында ие болуға тиіс,ал
шындығында жағдай қандай екендігі
арасындағы айырмашылықты көруге;Оқытуды нәтижесінде
оқушылардың қажеттіліктерін
барынша қанағаттандыратындай
етіп қалай жоспарлау керектігін
түсінуге
Lesson Study -ді басты мақсаты оқушыларға
білім алуға көмектесу және топ
мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету
болып табылатын мұғалімдердің желілік
қоғамдастық аясында іске асыруға;
Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің
педагогикалық тәжірибесінде
қолдануға көмектеседі;
8 слайд
әдеттегіге қарағанда балалардың білім алғандығының анағұрлым анық, әртүрлі қырларынан және егжей – тегжейлі дәлелін көруге; Мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында ие болуға тиіс,ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге;Оқытуды нәтижесінде оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қалай жоспарлау керектігін түсінуге Lesson Study -ді басты мақсаты оқушыларға білім алуға көмектесу және топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету болып табылатын мұғалімдердің желілік қоғамдастық аясында іске асыруға; Lesson Study мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық тәжірибесінде қолдануға көмектеседі;
9 слайд
Ол не үшін
пайдаланылады ?
9 слайд
Ол не үшін пайдаланылады ?
10 слайд
Сыныпты анықтап
алу топтан деңгейі
әртүрлі үш оқушыны
таңдап алу;
Күтілетін нәтиже
туралы нұсқа жазып
алу;Әр оқушының
деңгейін анықтап
алу;
Сабақ жоспарын
жасау;
Ресурстарды дұрыс
таңдау ; Күнделік жазу;
Күтіңіз және түйіндеңіз. Екі қарап , бір
шоқы;
10 слайд
Сыныпты анықтап алу топтан деңгейі әртүрлі үш оқушыны таңдап алу; Күтілетін нәтиже туралы нұсқа жазып алу;Әр оқушының деңгейін анықтап алу; Сабақ жоспарын жасау; Ресурстарды дұрыс таңдау ; Күнделік жазу; Күтіңіз және түйіндеңіз. Екі қарап , бір шоқы;
11 слайд
химия
Атом
құрылысы,
құрамы
Х.э. п.ж.
бойынша
сипатта
масыХимиялық
элементтердің
жіктелуі
Д.И.Менделеев
п.з, п.ж •
Атом құрылысы туралы білімдін.
•
Химиялық элементтердің периодтық жүйедегі рет нөмірінің
физикалық мәнін;
•
Атом құрылысының күрделілігіне байланысты периодтық заңның
қазіргі кездегі тұжырымдамасын айту.
•
Периодтық заңның мәнін,оның негізгі қағидаларын;
•
Әрбір элементерге тән химиялық қасиеттерді талдауын:
•
олар периодта орналасуына байланысты екенін
•
Элементтер және олардың қосылыстары жайлы мағлұмат алу үшін
периодтық заңның маңызын.•
химиялық элементтерді жіктеудің қажеттілігін ;
•
элементтерді металдар және бейметалл деп үлкен екі топқа бөлген
жіктеудегі алғашқы қадамдарын;
•
жасанды екенін,екідайлы және ауыспалы қасиет көрсететін ;
•
Оларды элементтердегі табиғитекке біріктіру мақсатын.
•
Оқушыларды периодтық жүйеде элементтердің
орналасуын
•
Элементтердің қасиеттері сыртқы энергетикалық
деңгейдегі электрондардың топтасуына тәуелділігін;
•
валенттілігі топ нөмеріне тәуелділігін; ауылпалылығын:
•
Физикалық және химиялық қасиеттері туралы түсінік
қалыптастыру
.
11 слайд
химия Атом құрылысы, құрамы Х.э. п.ж. бойынша сипатта масыХимиялық элементтердің жіктелуі Д.И.Менделеев п.з, п.ж • Атом құрылысы туралы білімдін. • Химиялық элементтердің периодтық жүйедегі рет нөмірінің физикалық мәнін; • Атом құрылысының күрделілігіне байланысты периодтық заңның қазіргі кездегі тұжырымдамасын айту. • Периодтық заңның мәнін,оның негізгі қағидаларын; • Әрбір элементерге тән химиялық қасиеттерді талдауын: • олар периодта орналасуына байланысты екенін • Элементтер және олардың қосылыстары жайлы мағлұмат алу үшін периодтық заңның маңызын.• химиялық элементтерді жіктеудің қажеттілігін ; • элементтерді металдар және бейметалл деп үлкен екі топқа бөлген жіктеудегі алғашқы қадамдарын; • жасанды екенін,екідайлы және ауыспалы қасиет көрсететін ; • Оларды элементтердегі табиғитекке біріктіру мақсатын. • Оқушыларды периодтық жүйеде элементтердің орналасуын • Элементтердің қасиеттері сыртқы энергетикалық деңгейдегі электрондардың топтасуына тәуелділігін; • валенттілігі топ нөмеріне тәуелділігін; ауылпалылығын: • Физикалық және химиялық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру .
12 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану,,
сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау
1 •
Атом құрылысы туралы не білесіңдер?
•
Атомдар қандай негізгі екі бөлшектен құралған?
•
Атом ядросы қандай бөлшектерден тұрады?
•
Атом ядросының заряды немен анықталады?
•
Нейтрон мен протонның қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?
•
Протон мен электронның қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?
•
Элемент атомының массасы немен анықталады?
•
Протон, нейтрон және электронның массасы мен зарядтар қандай?
•
Изотоп атомдарында қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар бар?
•
Химиялық элементтерді жіктеудің негізгі себебі неде?
•
Химия ғылымы дамуының бастапқы сатысында химиялық элементтерді жіктеудегі алғашқы қадамдарды айт.
• Zn(OH)
2 –нің екідайлы қасиетін қалай дәлелдеуге болады? Тәжірибе жасау арқылы дәлелде.
•
Металдар мен бейметалдар оксидтерінің және екідайлы оксидтердің қандай қасиеттерін білесіңдер?
•
В- оқушы тақтада элементтерді жіктеудің сызбанұсқасын сызып,оны түсіндіреді.содан кейін мына тапсырманы орындайды.
№1 тапсырма.Мына өзгерістердің реакция теңдеулерін жаз:
BeO → Be(NO
3 )
2 → Be(OH)
2 → K
2 BeO
2
Қалған оқушыларға екідайлы қасиет көрсететін оксидтер мен гидроксидтер туралы білімін бекіту үшін мына заттардың
арасындағы реакция теңдеулерін жазуды ұсыну:
С- а) ZnO + HNO
3 ; ә) ZnO + NaOH; А - KAIO
2 →AI(OH)
3 → AI
2 O
3 →NaAIO
2
б) Zn(OH)
2 + H
2 SO
4 ; в) Zn(OH)
2 + KOH; ↓
AI(NO
3 )
2.
2
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану,
сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалауӘр топқа C; CL; S; F элемементтерін
А оқушы толық сипаттау
В оқушы Сутекті қосылысының алынуы
С оқушы Оттекті қосылысының алынуы
АВС оқушылар бірін-бірі оқытуы Осы алынған өнімдегі
элементтің валенттілік заңдылықтары Si; P; S; CL элементерді сипатта,
А оқушы толық сипаттайды
В оқушы орнын сипаттайды
С оқушы электрон, протон, нейтрон санын табады сутегінің изотоптары, аттары: протий,
дейтрий, тритий . Хлордың изотоптарын
сипатта .H H H 31 21 11 , ,
, , , 188 178 168 O O O Кері байланыс
Не білемін, не білдім, не
білгім келеді? Барлық
оқушы қатысты. Топтық және жұптық
жұмысты ұйымдастырудың
нәтижесінде А,В,С
оқушылармен кері байланыс –
сүхбат алынды
Тақтамен жұмыс.
S + H
2
S + O
2
SO
2 + O
2
SO
3 + H
2 O теңдеуді аяқта, заттар құрамындағы элементтер табиғаты қандай? 1 топ валенттіліктерін анықта, реакцияны аяқта. Зат
құрамындағы элементтердің табиғатын анықта. (В)
1. H
2 SO
4
2. H
2 SO
4 + CuO
3. H
2 SO
4 + KOH
4. H
2 SO
4 + BaCL
2BeO-нің екідайлы қасиетін көрсететін реакция
теңдеуін құрастырыңдар. (С)
Be(OH)
2 -нің екідайлы қасиетін көрсететін реакция
теңдеуін құрастырыңдар. (В)
Төмендегі айналымдардың теңдеулерін жазыңдар:
Na
2 ZnO
2
ZnCI
2 →Zn→ZnO→Zn(OH)
2 →Zn(NO
3 )
2 (А)
Диалог арқылы сыни
тұрғыдан ойлауын
дамытуға ықпал
жасалды, нәтижесінде
олар тақырыпты өздері
меңгерді, кері байланыс
алынды. АВС сұхбат
12 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану,, сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 1 • Атом құрылысы туралы не білесіңдер? • Атомдар қандай негізгі екі бөлшектен құралған? • Атом ядросы қандай бөлшектерден тұрады? • Атом ядросының заряды немен анықталады? • Нейтрон мен протонның қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар? • Протон мен электронның қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар? • Элемент атомының массасы немен анықталады? • Протон, нейтрон және электронның массасы мен зарядтар қандай? • Изотоп атомдарында қандай ұқсастықтар мен айырмашылықтар бар? • Химиялық элементтерді жіктеудің негізгі себебі неде? • Химия ғылымы дамуының бастапқы сатысында химиялық элементтерді жіктеудегі алғашқы қадамдарды айт. • Zn(OH) 2 –нің екідайлы қасиетін қалай дәлелдеуге болады? Тәжірибе жасау арқылы дәлелде. • Металдар мен бейметалдар оксидтерінің және екідайлы оксидтердің қандай қасиеттерін білесіңдер? • В- оқушы тақтада элементтерді жіктеудің сызбанұсқасын сызып,оны түсіндіреді.содан кейін мына тапсырманы орындайды. №1 тапсырма.Мына өзгерістердің реакция теңдеулерін жаз: BeO → Be(NO 3 ) 2 → Be(OH) 2 → K 2 BeO 2 Қалған оқушыларға екідайлы қасиет көрсететін оксидтер мен гидроксидтер туралы білімін бекіту үшін мына заттардың арасындағы реакция теңдеулерін жазуды ұсыну: С- а) ZnO + HNO 3 ; ә) ZnO + NaOH; А - KAIO 2 →AI(OH) 3 → AI 2 O 3 →NaAIO 2 б) Zn(OH) 2 + H 2 SO 4 ; в) Zn(OH) 2 + KOH; ↓ AI(NO 3 ) 2. 2 Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауӘр топқа C; CL; S; F элемементтерін А оқушы толық сипаттау В оқушы Сутекті қосылысының алынуы С оқушы Оттекті қосылысының алынуы АВС оқушылар бірін-бірі оқытуы Осы алынған өнімдегі элементтің валенттілік заңдылықтары Si; P; S; CL элементерді сипатта, А оқушы толық сипаттайды В оқушы орнын сипаттайды С оқушы электрон, протон, нейтрон санын табады сутегінің изотоптары, аттары: протий, дейтрий, тритий . Хлордың изотоптарын сипатта .H H H 31 21 11 , , , , , 188 178 168 O O O Кері байланыс Не білемін, не білдім, не білгім келеді? Барлық оқушы қатысты. Топтық және жұптық жұмысты ұйымдастырудың нәтижесінде А,В,С оқушылармен кері байланыс – сүхбат алынды Тақтамен жұмыс. S + H 2 S + O 2 SO 2 + O 2 SO 3 + H 2 O теңдеуді аяқта, заттар құрамындағы элементтер табиғаты қандай? 1 топ валенттіліктерін анықта, реакцияны аяқта. Зат құрамындағы элементтердің табиғатын анықта. (В) 1. H 2 SO 4 2. H 2 SO 4 + CuO 3. H 2 SO 4 + KOH 4. H 2 SO 4 + BaCL 2BeO-нің екідайлы қасиетін көрсететін реакция теңдеуін құрастырыңдар. (С) Be(OH) 2 -нің екідайлы қасиетін көрсететін реакция теңдеуін құрастырыңдар. (В) Төмендегі айналымдардың теңдеулерін жазыңдар: Na 2 ZnO 2 ZnCI 2 →Zn→ZnO→Zn(OH) 2 →Zn(NO 3 ) 2 (А) Диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауын дамытуға ықпал жасалды, нәтижесінде олар тақырыпты өздері меңгерді, кері байланыс алынды. АВС сұхбат
13 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану, сыни
тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3 Сен білесің бе?
Ойын арқылы үй
жұмысын сұрау Периодтық жүйемен жұмыс
1. Элементтерді екі топқа бөлу:металдар және бейметалдар. (С)
2. Үш класқа бөлу: металдар; екідайлы қосылыс түзетін элементтер;бейметалдар;
(В)
3. Жалпы қасиеттеріне байланысты табиғи тектерге бөлу: салыстырмалы атомдық
массалары және қосылыстардағы валенттілік тері. (А) Топтармен жұмыс
Элементтердің қасиеттері атомдық массаның өсуіне қарай:
1. элементтің сипаты:(металл,ауыспалы элемент,бейметалл);
2. жоғары оксидтеріндегі валенттілігі;
ұшқыш сутекті қосылыстарындағы валенттігі өзгеретініне көңіл
аударамыз АВС оқушылармен жұмыс
Na-ден Ar-ға дейінгі элементтердің: металдық, бейметал
дық қасиет тері, жоғары оксидтеріндегі валенттіктері,
ұшқыш сутекті қосылыстарындағы
валенттіктері,оксидтерінің қасиеттері,гидроксидтерінің
қасиеттері қалай өзгереді? Мына тұжырымдардың дұрыс немесе
бұрыстығын белгілеңдер?
Топтамамен жұмыс Сыныптағы диалог оқушылардың
сыни тұрғыдан ойлауын дамытты.
Жеңілден күрделіге берілген
тапсырмалар өздігінен меңгеруіне
ықпал жасады. АВС оқушылармен
пікірлесу
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану,
сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,талантты және дарынды
оқушы,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Топтық жұмыс.
1 топ
2- период элементтерінің атомдық құрылысын;
2 топ
Физикалық қасиеттерін;
3 топ
Химиялық қасиеттерін;
4 топ
периодтық жүйедегі элементтердің металдық қасиеттерін сипаттау
Осы тапсырмаларды интернеттен, ұялы телефоннан, оқулықтан іздестіріп постерге түсіріп
қорғаңдар А түгел, В үшеуін, С екеуін орындауы керек. Жұптық жұмыс
Генетикалық байланысты жүзеге асырыңдар.
N2 NH3 NH4OH
NH3 N2Есеп шығару АКТ
Массасы 14 грамм кальциймен азот
әрекеттесті.Нәтижесінде неше грамм кальций нитриді
түзілді? А оқушы элементтерді п. ж. орны бойынша
сипаттайды. 3 мысалмен
периодтық жүиедегі элементтердің орнына қарай
тұрақты, ауыспалы валенттілік көрмсететін
элементтерді анықтап дәлелде. Химиялық диктант
1. № 11 элементтің периодтық жүйеде
орналасуы түсіндіріңіз.
2. Сол элементтің жоғарғы оксиді ------
жазыңыз.
1. табиғатта кездесуін түсіндіріңіз.
2.Физикалық қасиеттерін жазыңыз. Оқушылар нені үйренгендерін, ол
алған білімдерін келесі сабақта
оқылатын тақырыппен
байланысты екенін түсіну үшін
сабақ рефлексиямен аяқталды.
Оқушылар бір-бірінің жұмысын
бағалады, бір-біріне табысқа жетуге
сілтеме жасады. АВС сұхбат болды.4
13 слайд
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 3 Сен білесің бе? Ойын арқылы үй жұмысын сұрау Периодтық жүйемен жұмыс 1. Элементтерді екі топқа бөлу:металдар және бейметалдар. (С) 2. Үш класқа бөлу: металдар; екідайлы қосылыс түзетін элементтер;бейметалдар; (В) 3. Жалпы қасиеттеріне байланысты табиғи тектерге бөлу: салыстырмалы атомдық массалары және қосылыстардағы валенттілік тері. (А) Топтармен жұмыс Элементтердің қасиеттері атомдық массаның өсуіне қарай: 1. элементтің сипаты:(металл,ауыспалы элемент,бейметалл); 2. жоғары оксидтеріндегі валенттілігі; ұшқыш сутекті қосылыстарындағы валенттігі өзгеретініне көңіл аударамыз АВС оқушылармен жұмыс Na-ден Ar-ға дейінгі элементтердің: металдық, бейметал дық қасиет тері, жоғары оксидтеріндегі валенттіктері, ұшқыш сутекті қосылыстарындағы валенттіктері,оксидтерінің қасиеттері,гидроксидтерінің қасиеттері қалай өзгереді? Мына тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеңдер? Топтамамен жұмыс Сыныптағы диалог оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамытты. Жеңілден күрделіге берілген тапсырмалар өздігінен меңгеруіне ықпал жасады. АВС оқушылармен пікірлесу Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ,АКТ пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға оқыту ,талантты және дарынды оқушы,оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Топтық жұмыс. 1 топ 2- период элементтерінің атомдық құрылысын; 2 топ Физикалық қасиеттерін; 3 топ Химиялық қасиеттерін; 4 топ периодтық жүйедегі элементтердің металдық қасиеттерін сипаттау Осы тапсырмаларды интернеттен, ұялы телефоннан, оқулықтан іздестіріп постерге түсіріп қорғаңдар А түгел, В үшеуін, С екеуін орындауы керек. Жұптық жұмыс Генетикалық байланысты жүзеге асырыңдар. N2 NH3 NH4OH NH3 N2Есеп шығару АКТ Массасы 14 грамм кальциймен азот әрекеттесті.Нәтижесінде неше грамм кальций нитриді түзілді? А оқушы элементтерді п. ж. орны бойынша сипаттайды. 3 мысалмен периодтық жүиедегі элементтердің орнына қарай тұрақты, ауыспалы валенттілік көрмсететін элементтерді анықтап дәлелде. Химиялық диктант 1. № 11 элементтің периодтық жүйеде орналасуы түсіндіріңіз. 2. Сол элементтің жоғарғы оксиді ------ жазыңыз. 1. табиғатта кездесуін түсіндіріңіз. 2.Физикалық қасиеттерін жазыңыз. Оқушылар нені үйренгендерін, ол алған білімдерін келесі сабақта оқылатын тақырыппен байланысты екенін түсіну үшін сабақ рефлексиямен аяқталды. Оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалады, бір-біріне табысқа жетуге сілтеме жасады. АВС сұхбат болды.4
14 слайд
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу
Бақылаудағы А оқушы Бақылаудағы В
оқушы Бақылаудағы С оқушы
Оқушының әрқайсысы қандай
прогшреске қол жеткізді? Ол
жеткілікті болды ма? Олардың
сыныптарындағы басқа
оқушылар қандай нәтиже
көрсетеді? Пргреске қол жеткізе білді.
Дегенмен жеткілікті деуге
болмас. Ол сыныптағы
оқушыларға көшбасшылық
әрекеті арқылы ықпал етті 60-70% меңгеді деуге болады
Ол көмек беру үшін өзіне көмек
керек болды. Топ мүшелерімен
қарым-қатынас жасай алды. 40-50% меңгердң. Себебі бұл
оқушыға топтағы барлық
мүшелерін тыңдап, дәлелдеп
беру ді қажет етті.
Енгізіліп жатқан әдіс қалай
көмектесті немесе кедергі
келтірді (екеуі де болуы
ықтимал)? Қандай тосын
оқиғалар болды? Жаңа әдіс сөйлеу , диалог, тілді
қолдануға тырысты, тақырып
бойынша ойларын айта білді ,
кедергісі басқа оқушыға
жеткізуі төмен болды.өз
идеясын толық дәлелдей
алмады. АКТ аз қолданды. Сто
мен оүб ұтымды қолданды. Жаңа тәсілдерді дұрыс
қолданбады. АКТ қолдану
төмен болды. Сто біршама
нәтижелі болды ал оүб
сыныптастарына 1-і сабақта
көтеріңкі баға берді. Бұл оқушымен әлі де осы
тәсілдерді қолданып қайтадан
LESSON STUDY
Тәсілін ұйымдастыру керек
екенін талап етеді.
Әр оқушының нәтижесін
жақсарту үшін келесі жолы
әдістеменің қандай
аспекті(лері) түзетілуі керек? АКТ пайдалану
Тағы тәсіл қосуға болады АКТ ОҮБ басқа түрлері 7- модуль тәсілдерін біртіндеп
қолдану керек.
Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек?
Жоғары деңгейдегі көшбасшы
болу. Оқыта отырып оқуға
ұмтылу. Дәлел. Оқығанын
қолдану дәлелімен айта білу. Көшбасшылыққа ұмтылу. Нәтижелі оқуға ұмтылу.LESSON STUDY талқылау бойынша жазба
жүргізуге арналған кесте
Жексенбаева Айман химия пәні мұғалімі Мерзімі 11.11-12.11, 18.11-19.11. 2013ж
14 слайд
Сабақ қорытындысы бойынша талқылауларды жазу Бақылаудағы А оқушы Бақылаудағы В оқушы Бақылаудағы С оқушы Оқушының әрқайсысы қандай прогшреске қол жеткізді? Ол жеткілікті болды ма? Олардың сыныптарындағы басқа оқушылар қандай нәтиже көрсетеді? Пргреске қол жеткізе білді. Дегенмен жеткілікті деуге болмас. Ол сыныптағы оқушыларға көшбасшылық әрекеті арқылы ықпал етті 60-70% меңгеді деуге болады Ол көмек беру үшін өзіне көмек керек болды. Топ мүшелерімен қарым-қатынас жасай алды. 40-50% меңгердң. Себебі бұл оқушыға топтағы барлық мүшелерін тыңдап, дәлелдеп беру ді қажет етті. Енгізіліп жатқан әдіс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал)? Қандай тосын оқиғалар болды? Жаңа әдіс сөйлеу , диалог, тілді қолдануға тырысты, тақырып бойынша ойларын айта білді , кедергісі басқа оқушыға жеткізуі төмен болды.өз идеясын толық дәлелдей алмады. АКТ аз қолданды. Сто мен оүб ұтымды қолданды. Жаңа тәсілдерді дұрыс қолданбады. АКТ қолдану төмен болды. Сто біршама нәтижелі болды ал оүб сыныптастарына 1-і сабақта көтеріңкі баға берді. Бұл оқушымен әлі де осы тәсілдерді қолданып қайтадан LESSON STUDY Тәсілін ұйымдастыру керек екенін талап етеді. Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы әдістеменің қандай аспекті(лері) түзетілуі керек? АКТ пайдалану Тағы тәсіл қосуға болады АКТ ОҮБ басқа түрлері 7- модуль тәсілдерін біртіндеп қолдану керек. Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек? Жоғары деңгейдегі көшбасшы болу. Оқыта отырып оқуға ұмтылу. Дәлел. Оқығанын қолдану дәлелімен айта білу. Көшбасшылыққа ұмтылу. Нәтижелі оқуға ұмтылу.LESSON STUDY талқылау бойынша жазба жүргізуге арналған кесте Жексенбаева Айман химия пәні мұғалімі Мерзімі 11.11-12.11, 18.11-19.11. 2013ж
15 слайд
Оқушының
саны
Сабақ
маған
ұнады
Маған қиындық
келтірген
мәселелер болды
Сабақ
барысындағы
Қиындықты
шешуге
тырыстым
Сабақ мені
қызықтырмады
1-сабақ .20 11 6 3 -
2-сабақ .20 16 2 2 -
3-сабақ .20 17 1 2 -
Сабақ соңында оқушылардан сауалнама алынды.
Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті?
Сабақ бойынша оқушылар пікірлерінің салысытрмалы көрсеткіші
0
2
4
6
8
10
12
14
16
18
1 сабақ 2 сабақ 3 сабақ
Сабақ маған ұнады
Маған қиындықтар келтірген
мәселелер болды
Саб. барысындағы
қиындықтарды шешуге
тырыстым
15 слайд
Оқушының саны Сабақ маған ұнады Маған қиындық келтірген мәселелер болды Сабақ барысындағы Қиындықты шешуге тырыстым Сабақ мені қызықтырмады 1-сабақ .20 11 6 3 - 2-сабақ .20 16 2 2 - 3-сабақ .20 17 1 2 - Сабақ соңында оқушылардан сауалнама алынды. Бүгінгі сабақ маған қалай әсер етті? Сабақ бойынша оқушылар пікірлерінің салысытрмалы көрсеткіші 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 1 сабақ 2 сабақ 3 сабақ Сабақ маған ұнады Маған қиындықтар келтірген мәселелер болды Саб. барысындағы қиындықтарды шешуге тырыстым
16 слайд
Күтілетін нәтиже
• Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді
• Оқушылардың білімге деген қызығушылығы артады
• Мұғалімдердің Lesson Study жүргізеді, жеті модульді
сабақта қолдана алады.
• Мектепте тәлімгерлік үдері...
16 слайд
Күтілетін нәтиже • Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді үйренеді • Оқушылардың білімге деген қызығушылығы артады • Мұғалімдердің Lesson Study жүргізеді, жеті модульді сабақта қолдана алады. • Мектепте тәлімгерлік үдері...