Ықшам сабақ қалай жасалады?




1 слайд
«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай
ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік
мекемесінің
«Шалқар орта мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Ужазова Алия Амангелдиевна
"Қазақ тілі пәнінен оқушылардың оқылым мен
айтылым дағдыларын жақсарту
технологиялары"
9 – СЫНЫП
6 – бөлім . "Биотехнология және гендік инженерия
келешегі"
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
"Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы"
Оқу мақсаты: 9.4.4.3 құрмалас сөйлемдердің
мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп
қолдану
Сабақ мақсаты:
1.Құрмалас сөйлем туралы түсініктерді
бекіту.
2.Құрмалас сөйлем жасауда жай
сөйлемдердің мағыналық түріне мән
бере отырып, құрмалас сөйлем құрау
дағдыларын жақсарту.
1 слайд
«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Шалқар орта мектебі» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ужазова Алия Амангелдиевна "Қазақ тілі пәнінен оқушылардың оқылым мен айтылым дағдыларын жақсарту технологиялары" 9 – СЫНЫП 6 – бөлім . "Биотехнология және гендік инженерия келешегі" САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: "Биотехнология – ХХІ ғасыр сұранысы" Оқу мақсаты: 9.4.4.3 құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану Сабақ мақсаты: 1.Құрмалас сөйлем туралы түсініктерді бекіту. 2.Құрмалас сөйлем жасауда жай сөйлемдердің мағыналық түріне мән бере отырып, құрмалас сөйлем құрау дағдыларын жақсарту.

2 слайд
БЛУМ
Білу және
түсіну.
Оқушы
терминдерді, ережені
дұрыс және тиімді түрде
тауып, пайдалана алады.
Ассоциация ойыны /
синоним/
«Құрмалас» сөзі
Ережені түсіну
Қазіргі биотехнологияның басты
мақсаты – өсімдіктердің жаңа сорттарын,
жануарлардың асыл тұқымын шығару.
«Менің ережем»
Екі немесе одан да көп жай
сөйлемнен құралып, күрделі ойды
білдіретін сөйлемдерді құрмалас
сөйлем дейміз
Талдау
Оқушы
терминдер мен
ережені пайдаланып,
қысқа және тиімді
түрде сөйлем құрап,
талдай алады.
Дискриптор
1.Ережеге сай сөйлем құрап,
айтады.
2.Сөздерді орын тәртібімен
орналастырып айтады.
3.Сөйлемді оқуда интонацияға, ой
мағынасына мән береді.
Оқушы әрекеті
Бағалау
Жинау
Талдау
Қолдану
Қабылд
ау
Білу
Қолдану
Алған білімді
қолданады
Жай сөйлемді қайталау
Бір немесе бірнеше сөзбен сөзтір
кесінен құралып, тиянақты ойды білдіретін
сөйлемдерді жай сөйлем дейміз.
«Адасқан сөздер» әдісі
Тапсырмалар
оқулықтағы 133 –беттегі
1- тапсырмамен орындалады
2 слайд
БЛУМ Білу және түсіну. Оқушы терминдерді, ережені дұрыс және тиімді түрде тауып, пайдалана алады. Ассоциация ойыны / синоним/ «Құрмалас» сөзі Ережені түсіну Қазіргі биотехнологияның басты мақсаты – өсімдіктердің жаңа сорттарын, жануарлардың асыл тұқымын шығару. «Менің ережем» Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін сөйлемдерді құрмалас сөйлем дейміз Талдау Оқушы терминдер мен ережені пайдаланып, қысқа және тиімді түрде сөйлем құрап, талдай алады. Дискриптор 1.Ережеге сай сөйлем құрап, айтады. 2.Сөздерді орын тәртібімен орналастырып айтады. 3.Сөйлемді оқуда интонацияға, ой мағынасына мән береді. Оқушы әрекеті Бағалау Жинау Талдау Қолдану Қабылд ау Білу Қолдану Алған білімді қолданады Жай сөйлемді қайталау Бір немесе бірнеше сөзбен сөзтір кесінен құралып, тиянақты ойды білдіретін сөйлемдерді жай сөйлем дейміз. «Адасқан сөздер» әдісі Тапсырмалар оқулықтағы 133 –беттегі 1- тапсырмамен орындалады

3 слайд
Жинақтау
Оқушы терминдер
мен ережені
пайдаланып, қысқа
және тиімді түрде
сөйлем құрай
алады, тілдік
норманы дұрыс
сақтайды.
Суретт
е
Бағалау
Өз пікірін
білдіреді,
сынайды,
жоққа
шығарады не
мақұлдайды
Салыст
ыр
Дискриптор
1.Құрмалас сөйлемді өз сөзімен суреттеу. Тапсырмадан
мысал.
2.Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді
салыстыру.Тапсырмадан мысал
3.Құрмалас сөйлемнің ерекшелігін, жасалуына қарай
зерттеп айту. Тапсырмадан мысал.
4. Ережеге сай сөйлем қолдану және дәлелдей отырып
талдауТапсырмадан мысал.
Зертт
е
Дәлелд
е Қолда
н
Талд
а
Оқушылар
құрмалас сөйлем
арқылы білдім,
түсіндім, тағы
оқуым керек
дегенге бір
бірлеріне
сұрақтар қояды.
3 слайд
Жинақтау Оқушы терминдер мен ережені пайдаланып, қысқа және тиімді түрде сөйлем құрай алады, тілдік норманы дұрыс сақтайды. Суретт е Бағалау Өз пікірін білдіреді, сынайды, жоққа шығарады не мақұлдайды Салыст ыр Дискриптор 1.Құрмалас сөйлемді өз сөзімен суреттеу. Тапсырмадан мысал. 2.Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді салыстыру.Тапсырмадан мысал 3.Құрмалас сөйлемнің ерекшелігін, жасалуына қарай зерттеп айту. Тапсырмадан мысал. 4. Ережеге сай сөйлем қолдану және дәлелдей отырып талдауТапсырмадан мысал. Зертт е Дәлелд е Қолда н Талд а Оқушылар құрмалас сөйлем арқылы білдім, түсіндім, тағы оқуым керек дегенге бір бірлеріне сұрақтар қояды.

4 слайд
Рефлексия
Кері
байланыс
Үй жұмысы
5- тапсырма. 138- бет.
Ғаламтор, энциклопедия, газет - журналдар мен
оқулықтарды пайдалана отырып, оқылым мәтінін
толықтырыңыздар.
4 слайд
Рефлексия Кері байланыс Үй жұмысы 5- тапсырма. 138- бет. Ғаламтор, энциклопедия, газет - журналдар мен оқулықтарды пайдалана отырып, оқылым мәтінін толықтырыңыздар.

5 слайд
БАРШАҢЫЗҒА
АЛЛАНЫҢ НҰРЫ ЖАУСЫН
5 слайд
БАРШАҢЫЗҒА АЛЛАНЫҢ НҰРЫ ЖАУСЫН