Материалдар / Альфа буын дегеніміз кімдер?

Альфа буын дегеніміз кімдер?

Материал туралы қысқаша түсінік
Альфа буын дегеніміз кімдер? баяндама. Негізгі ерекшеліктері. Психологиялық ерекшеліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2024
86
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 слайд Альфа буын дегеніміз кімдер?

Альфа буыны-бұл 2010 жылдан кейінгі кезеңде туылған, белсенділікпен, шығармашылық бағытымен, ақпараттық қоғамдағы бағдарлануымен және төмен формализациясымен сипатталатын адамдар. Әдетте, бұл ұрпақтың өкілдері дарынды деп саналады, өйткені олар алдыңғы ұрпақтардың өкілдеріне қарағанда анағұрлым дамыған, инновациялық технологияларды, электронды-цифрлық саланы оңай шарлайды және қоршаған әлем туралы үлкен көлемдегі ақпаратты оңай сіңіреді.

2 слайд. Негізгі ерекшеліктері

1. Виртуалды шындықтың таралуы. Альфа ұрпақ өкілдері интернет кеңістігіне еніп, өмірінің көп бөлігін желіде өткізеді. Виртуалды байланыс шындықты ығыстырып, виртуалды әлем мен шындық арасындағы шекаралар біртіндеп бұзылуда. Сондықтан да олар интернеттегі онлайн өмір мен шындықтың айырмашылығын аңғармайды.

2. Мағыналы өмір сүруге, өмірдің барлық аспектілерін семантикалық мазмұнмен толтыруға деген ұмтылыстың болмауы. Ең алдымен, бұл әлеуметтік желілерде, блогтарда, бейне хостингтерде жарияланған ақпаратқа қатысты. Бұл ұрпақ өкіілдері мағынасыз контенді салуға құмар.

3. Уақыт пен кеңістікті қабылдаудың жаңа түрі. Интернет-технологиялардың, қашықтықтан оқытудың, қызметтің барлық салалары мен бағыттарындағы онлайн байланыстардың арқасында шекаралар мен уақыт шеңберлерінің жойылуы байқалады. Жас кезінен бастап балалар географиялық және әлеуметтік кеңістікте шекараны сезбейді.

4. Еркін ойлау және тәуелсіздік. Олар өз дамуында, өз қажеттіліктері мен мүдделерін қанағаттандыруда кедергілердің болмауынан туындайды;

5. Дамудың жоғары деңгейіндегі ақпаратты қабылдау жылдамдығы. Осы ұрпақтың өкілдері басқа Ұрпақтармен салыстырғанда үлкен көлемдегі ақпаратты қабылдау тәсілдері;

6. Дамыған төзімділік. Ол басқа ұлттар мен халықтарға мейірімді қарым-қатынаста, қарым-қатынас мәдениетін тәрбиелеуде, басқалардың пікірі мен көзқарастарына төзімділікте, идеологияда көрінеді;

7. Барлық жаңа нәрселерге ашықтық. Альфа балалары жас кезінен бастап барлық жаңа және белгісіз нәрселерді түсінуге дайын, жаңа бастамаларға ашық;

8. Интернетке тәуелділік. Альфа буыны смартфондар мен Интернетке қол жетімді басқа құрылғылар ерте жаста қол жетімді әлемде өсті. Бұл құрылғылар олардың күнделікті өмірінің ажырамас бөлігіне айналды.

9. Ойлау мен қабылдаудың үстірттігі. Альфа ұрпақ өкілдері жаңаға оңай бейімделеді және ескіге ілінбейді. Олар белгілі бір іс-әрекеттің мағыналы мақсатына қызығушылық танытпайды, олардың жақындарына ерекше байланысы жоқ, тұрақты достары жоқ.

10. Қарапайым дағдылардың дамымауы. Жаңа технологиялардың, электронды көмекшілердің дамуына байланысты, үй шаруашылығының, жазудың, ақпаратты жаттау мен есте сақтаудың әрқашан қол жетімділігіне байланысы өзіне - өзі қызмет көрсету дағдылары жоғалуда.

11. Бұл ұрпақтың балаларына эмоционалды кедейлік тән: олар өздерінің эмоциялары мен сезімдерін әрең білдіреді, мимикалық қимылдардың жарықтығы және өздеріне күтім жасау төмендейді.

3 слайд. Психологиялық ерекшеліктері



Мультитаскинг қабілеті. Альфа буыны көптеген сандық құрылғылар мен ақпаратқа үнемі қол жетімділік әлемінде өсті. Бұл мультитаскинг қабілетіне ықпал етуі мүмкін, мұнда олар бір уақытта бірнеше тапсырмаларды орындай алады және бір уақытта әртүрлі нәрселерге назар аудара алады.

Мультимедиялық ойлау: олар бейне, аудио және интерактивті графикалық материалдар сияқты мультимедиялық ақпарат форматтарына үйренген. Бұл олардың оқу мен қарым-қатынас қалауына әсер етеді.

Бейнелік ойлау тән: Адам ақпаратты фрагментті, қысқа бөліктерде және жарқын бейнелерде қабылдайтын ойлау түрі назар аудара алмайды және үнемі бірінен екіншісіне секіреді. Мұндай адамдарға үлкен мәтіндерді, әсіресе кітаптарды оқу немесе жұмыс істеу, ұзақ бейнелер мен фильмдерді көру өте қиын.

Қысқа мерзімді зейін: тұрақты ақпараттық жүктеме әлемінде Альфа буыны қысқа мерзімді назар аударуға және тапсырмалар арасында жылдам ауысуға бейім болуы мүмкін. Бұл олардың ақпаратты терең талдау және игеру қабілетіне әсер етуі мүмкін.

Ата-аналарымен қарым-қатынас ерекшелігі. Көптеген Альфа-буын ата-аналары да цифрлық дәуірде өсті, сондықтан олар балаларының технология мен интернет саласындағы қызығушылықтары мен қажеттіліктерін жақсырақ түсіне алады.

Көрнекі ынталандырудың жоғарылауы: олар ақпараттың неғұрлым тартымды және көрнекі түрде ұсынылуын күтеді. Графика мен дизайн олардың ақпаратты қабылдауында маңызды рөл атқарады.

4 слайд

Оқыту технологиялары мен интерактивті әдістерді қолдану: заманауи технологияларды, мультимедиялық материалдарды және интерактивті оқыту әдістерін (мысалы, онлайн ойындар мен білім беру қолданбалары) біріктіру Альфа ұрпақтарының назарын аударуға және оқу процесін қызықты етуге көмектеседі.

Оқытуды даралау: оқушыларға қызығушылықтары мен дайындық деңгейіне сәйкес келетін тақырыптарды, жобаларды және оқыту әдістерін таңдауға мүмкіндік беріңіз. Бұл белсенді қатысуға және ынталандыруға ықпал етеді.

Белсенді және тәжірибелік оқыту: Дәстүрлі дәрістер мен оқулықтардың орнына проблемалық оқыту, жобалық жұмыс және практикалық тапсырмалар сияқты белсенді оқыту әдістері Альфа буынын оқу процесіне тартудың тиімді әдісі бола алады.

5 слайд

Сыни тұрғыдан ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын үйрету: оқыту сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және күрделі мәселелерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталуы керек. Бұл Альфа ұрпағын тез өзгеретін әлемге дайындау үшін маңызды.

Қысқа мерзімді зейінді бейімдеу: зейінді сақтау үшін материалды қысқа және қызықты бөліктерге бөліңіз. Сабақ барысында белсенді әрекеттерді өзгерту әдістерін қолданыңыз.

Оқу бағдарламалары ынтымақтастық пен коммуникация дағдыларын дамытуға баса назар аударуы керек. Топтық жобалар мен тапсырмалар топтық дағдыларды дамытуға көмектеседі.

Психологиялық қолдау: оқушылардың психологиялық әл-ауқатына назар аударыңыз. Олар өз сұрақтары мен алаңдаушылықтарын талқылай алатын қолдау және сенімділік ортасын жасаңыз.



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!