Басы
|
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын
түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп
ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек
екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол
жағына қарай .
1 .
Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен
жүру.
2.
Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол
алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап
жүгіру екі қол белде
5
.Жылдамдыққа жүгіру
6.
қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына
келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы
қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Әр
жаттығу үшін кең,
таза бос кеңістік.
Ысқырық, секундомер
|
Мғынаны тану кезеңі
|
Қауіпсіздік
техникасы
Гимнастика қауіпсіздік
техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік
техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама-
қарсы қол қояды.
Мектепте және денешынықтыру
сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру,
әнгімелесу.
Әртүрлі физикалық
жаттығулар арқылы күшті дамыту
Оқушыларға қол күшін қатайту,
күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру
бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді
түсіндіру.
Нақты физикалық жүктемелерде
(ептілік, тепе-теңдік, үйлесім, күш, жылдамдық) анықталуы қажет
әрбір физикалық дағды туралы айтыңыз. Гимнастикада барлық осы
физикалық дағдылар дамытылады. Оқушылардан сұрау: олар осы
физикалық дағдыларды түсінеді ме?
Бұл суретте көрсетілгендей
гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау
қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау
біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс
тұрады.
Жалпы дамытатын
жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды және
көрсетеді.

|
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
жаттығулар орындағанда техника қауіпсіздігін
сақтайды;
ойын жаттығуының орындалу реттілігін
қолданады;
жаттығуын ретімен толық
орындайды;
жаттығудың тактикасын, стратегиясын және
құрылымдық идеясын жұпта талқылайды.
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ
«Бағдаршам»
ҚБ
«От шашу»
|
Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік.
Гимнастикалық төсеніштер талаптарға сай болу
керек
Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде
түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық
саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.
|
Сабақтыңсоңы
|
Рефлексия
1.Сәтті шыққаны ....
2.Келесі қадамда нені ескеру
керек?
Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер
мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап,
сабақты қорытындылайды.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен
тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|