Қысқа мерзімді жоспар
Ашық сабақ
|
Бөлім ұзақ мерзімді жоспары: 1-бөлім Волейбол ойыны |
Мектеп: № 45 бейіндк орта мектебі |
||||||
|
мерзімі: 28.09.2021 Уақыты: 1110-1155 |
Мұғалімнің аты: Бейсенов Т.Д. |
||||||
|
сынып: 11 « А » |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Волейбол ойыны «Еркін көшбасшылық» |
|
|
||||
|
Оқыту мақсаты, осы сабақта қол жеткізетін (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әр-түрлі физикалық әрекеттерді пайдаланып, волейбол ойындарды ойнай алады |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Волейбол ойындарын біледі Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді Ойын кезінде әр-түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады |
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Мыналарды қамтиды:
|
||||||
|
Тәрбиелеу құндылықтар |
Құрмет, жауапкершілік, Волейбол спортарын насихаттау, өмір бойы оқу |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология, тарих, |
||||||
|
АКТ қолдану |
Волейбол ойындар туралы мәлімет алу |
||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сынып бойынша білімін сүрау не білетінін сұрақ арқылы анықтау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Сыныпта Жоспарланған іс-шаралар |
Ресурсы |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 10-12 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Миға шабуыл: Волейбол ойын туралы сұрақ қою? -Волейбол ойыны отаны қай ел? - Неше түрі бар? Сабақтың мақсатымен таныстыру Жүру жаттығулары : 1 .Қолды жоғары созып , аяқтың ұшымен жүру.( жоғары қарай созылу) 2 Қол желкеде , өкшемен жүру. ( басты тік ұстау,шынтақты бүкпеу.) 3 Қолды жаңға созып, аяқтың сыртымен жүру. (қол иық молшерінде, басты тік ұстау) 4 Қолды белге қойып, аяқтың ішкі жағымен жүру.(денені тік ұстау) 5 жүгірі Жүгіру жаттығулары: 1 Тізені көтеріп жүгірту 2Тізені бүкпей жүгіру 3 Тізені артқа сермеп жүгіру 4 Оң және сол жағымен жүгіру 5 Әр оқушы өзі сөзылу жаттығуларын жасайды Оқушылардан сұрау - Әр түрлі бұлшық еттер топтарын жаттықтыратын жаттығуларды неліктен орындау қажет.(оқушылардың жауаптарын тыңдау, жауаптарына қарай бағалау) |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Аумақты белгілеу үшін фишкалар/конустар.
шеңберге тұрған кезде ара-қашықтық сақтау
Жауаптарын мұқит тыңдау |
|||||
|
Негізгі бөлім 28-30 мин. |
1. Топ құру – Оқушыларды деңгейлерімен 2 ден қарама қарсы қою, деңгейлеріне қарай тапсырмаларды беру -Допты екі қолмен жерге соғу -Допты желкеден лақтыру -допты жанынан лақтыру -Допты екі қолымен жоғарыдан беру - Допты төменнен беру -Шабуыл соққы 2. Шабуыл соққылар * Орынан лақтырып соғу *екінші линядан лақтырып соғу *1 соғу *2 соғу 3. Себеттен допты асыру (Подача) Сұрақ-жауап Қандай қиындықтар болды? Шешу жолдары? Оқушыларды орындаған жаттығуларына қарай талдау және бағалау. Өзін-өзі бағалау парағы, 4. Жеңіл ережемен екі жақты ойын |
секундомер Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Аумақты белгілеу үшін белгілер. |
|||||
|
Қорытынды 5 мин. |
Демді қалпына келтіру жаттығулары- Кері
байланыс- |
Оқушыларға арналған түрлі түсті |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? нәтижесін есепке алу арқылы |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бақылау парағы, сұрақ жауап , бақылау,кері байланыс |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
Бағалау өлшемдері
|
Бағалау өлшемдері |
Дескрипторы |
|
Ойын ережесін біледі |
Допты қабылдай алады |
|
Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді |
Ойын жағдайындағы әдіс-тәсілді көрсетеді |
|
Ойын кезінде әр-түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады |
Сыныптасы қолданған әдіс-тәсілді бағалайды, ойын жағдайында әдіс-тәсілді жақсартуға ұсыныс береді. |
Бағалау парағы: оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін бақылау арқылы бағалау
|
№ |
Оқушының аты - жөні |
Оқушылардан сұрау |
Допты жоғарыдан қосу |
Төменне қосу |
Шабуыл соққы |
Волейбол ойыныу |
Қортынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық Сабақ Волейбол ойыны
Ашық Сабақ Волейбол ойыны
Қысқа мерзімді жоспар
Ашық сабақ
|
Бөлім ұзақ мерзімді жоспары: 1-бөлім Волейбол ойыны |
Мектеп: № 45 бейіндк орта мектебі |
||||||
|
мерзімі: 28.09.2021 Уақыты: 1110-1155 |
Мұғалімнің аты: Бейсенов Т.Д. |
||||||
|
сынып: 11 « А » |
Қатысқаны: Қатыспағаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Волейбол ойыны «Еркін көшбасшылық» |
|
|
||||
|
Оқыту мақсаты, осы сабақта қол жеткізетін (оқу бағдарламасына сілтеме) |
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру |
||||||
|
Сабақ мақсаты |
Әр-түрлі физикалық әрекеттерді пайдаланып, волейбол ойындарды ойнай алады |
||||||
|
Бағалау критерийлері |
Волейбол ойындарын біледі Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді Ойын кезінде әр-түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады |
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Мыналарды қамтиды:
|
||||||
|
Тәрбиелеу құндылықтар |
Құрмет, жауапкершілік, Волейбол спортарын насихаттау, өмір бойы оқу |
||||||
|
Пәнаралық байланыс |
биология, тарих, |
||||||
|
АКТ қолдану |
Волейбол ойындар туралы мәлімет алу |
||||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар алдыңғы сынып бойынша білімін сүрау не білетінін сұрақ арқылы анықтау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Сыныпта Жоспарланған іс-шаралар |
Ресурсы |
|||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 10-12 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Миға шабуыл: Волейбол ойын туралы сұрақ қою? -Волейбол ойыны отаны қай ел? - Неше түрі бар? Сабақтың мақсатымен таныстыру Жүру жаттығулары : 1 .Қолды жоғары созып , аяқтың ұшымен жүру.( жоғары қарай созылу) 2 Қол желкеде , өкшемен жүру. ( басты тік ұстау,шынтақты бүкпеу.) 3 Қолды жаңға созып, аяқтың сыртымен жүру. (қол иық молшерінде, басты тік ұстау) 4 Қолды белге қойып, аяқтың ішкі жағымен жүру.(денені тік ұстау) 5 жүгірі Жүгіру жаттығулары: 1 Тізені көтеріп жүгірту 2Тізені бүкпей жүгіру 3 Тізені артқа сермеп жүгіру 4 Оң және сол жағымен жүгіру 5 Әр оқушы өзі сөзылу жаттығуларын жасайды Оқушылардан сұрау - Әр түрлі бұлшық еттер топтарын жаттықтыратын жаттығуларды неліктен орындау қажет.(оқушылардың жауаптарын тыңдау, жауаптарына қарай бағалау) |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Аумақты белгілеу үшін фишкалар/конустар.
шеңберге тұрған кезде ара-қашықтық сақтау
Жауаптарын мұқит тыңдау |
|||||
|
Негізгі бөлім 28-30 мин. |
1. Топ құру – Оқушыларды деңгейлерімен 2 ден қарама қарсы қою, деңгейлеріне қарай тапсырмаларды беру -Допты екі қолмен жерге соғу -Допты желкеден лақтыру -допты жанынан лақтыру -Допты екі қолымен жоғарыдан беру - Допты төменнен беру -Шабуыл соққы 2. Шабуыл соққылар * Орынан лақтырып соғу *екінші линядан лақтырып соғу *1 соғу *2 соғу 3. Себеттен допты асыру (Подача) Сұрақ-жауап Қандай қиындықтар болды? Шешу жолдары? Оқушыларды орындаған жаттығуларына қарай талдау және бағалау. Өзін-өзі бағалау парағы, 4. Жеңіл ережемен екі жақты ойын |
секундомер Әрбір тапсырма үшін үлкен бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық. Аумақты белгілеу үшін белгілер. |
|||||
|
Қорытынды 5 мин. |
Демді қалпына келтіру жаттығулары- Кері
байланыс- |
Оқушыларға арналған түрлі түсті |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? нәтижесін есепке алу арқылы |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бақылау парағы, сұрақ жауап , бақылау,кері байланыс |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
Бағалау өлшемдері
|
Бағалау өлшемдері |
Дескрипторы |
|
Ойын ережесін біледі |
Допты қабылдай алады |
|
Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді |
Ойын жағдайындағы әдіс-тәсілді көрсетеді |
|
Ойын кезінде әр-түрлі физикалық әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады |
Сыныптасы қолданған әдіс-тәсілді бағалайды, ойын жағдайында әдіс-тәсілді жақсартуға ұсыныс береді. |
Бағалау парағы: оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін бақылау арқылы бағалау
|
№ |
Оқушының аты - жөні |
Оқушылардан сұрау |
Допты жоғарыдан қосу |
Төменне қосу |
Шабуыл соққы |
Волейбол ойыныу |
Қортынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














