Материалдар / Балаларға арналған Арт терапия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Балаларға арналған Арт терапия

Материал туралы қысқаша түсінік
Арт-терапия – терапевтік, оңалту және түзету жұмыстарын қамтиды психотерапия негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Ол пациенттерге көмектесу үшін визуалды өнерді пайдалануға негізделген. «Арт-терапия» термині бастапқыда ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде қолданылған. Ол ХХ ғасырдың бірінші жартысында пайда болды. Бұл термин өнерге негізделген оңалтудың және терапевтік тәжірибенің түрлі әдістерін белгіледі. Бүгін арттерапия науқастың, оның жұмысына және психотерапевт арасындағы өзара іс-қимыл туралы үш жағы бағытын көздейді науқастың көрнекі жұмыс, терапиялық пайдалану болып табылады. қағазда көрнекі суреттер құру клиент сөзбен айту өте қиын екенін, бүгінгі күнге дейін өткен немесе ағымдағы тәжірибесі білдіру оған көмектесіп, тұлғааралық қарым-қатынас ең маңызды құралы болып саналады және клиент танымдық қызметінің нысаны болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
852
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Балаларға арналған Арт терапия

Арт-терапия – терапевтік, оңалту және түзету жұмыстарын қамтиды психотерапия негізгі бағыттарының бірі болып табылады. Ол пациенттерге көмектесу үшін визуалды өнерді пайдалануға негізделген. «Арт-терапия» термині бастапқыда ағылшын тілінде сөйлейтін елдерде қолданылған. Ол ХХ ғасырдың бірінші жартысында пайда болды. Бұл термин өнерге негізделген оңалтудың және терапевтік тәжірибенің түрлі әдістерін белгіледі.

Бүгін арттерапия науқастың, оның жұмысына және психотерапевт арасындағы өзара іс-қимыл туралы үш жағы бағытын көздейді науқастың көрнекі жұмыс, терапиялық пайдалану болып табылады. қағазда көрнекі суреттер құру клиент сөзбен айту өте қиын екенін, бүгінгі күнге дейін өткен немесе ағымдағы тәжірибесі білдіру оған көмектесіп, тұлғааралық қарым-қатынас ең маңызды құралы болып саналады және клиент танымдық қызметінің нысаны болып табылады.

Арт-терапия әдістері

арт-терапия әдістерін негізгі мақсаты өзін-өзі білдіру дағдылар мен білімді қалыптастыру арқылы жеке тұлғаның үйлесімді дамуына құру жатыр.Классикалық психоанализді ұстанушыларынан, арт-терапиядағы психо-түзету әсерінің негізгі құралы сублимация механизмі болып табылады. К.Юнг «Мен» бейсаналық пен «Мен» санасы арасындағы тепе-теңдікті қалыптастыруға негізделген жеке тұлғаны қалыптастыру процесін жеңілдету үшін өнердің жетекші рөлін болжады. ең маңызды әдісі өнер емдік әсері Юнг бір-біріне «Мен» саналы және олардың салыстырып тексеру аффективтік өзара іс-қимыл арқылы өзара «Мен» бейсаналық қайшы бағытталған белсенді сурет техникасын, қаралады.

Арт-терапия негізгі әдіс немесе көмекші әдіс ретінде қолданыла алады.

Бүгінде біз арт-терапия әдісіне тән екі адам, адам психикасына түзету әрекетін негізгі әдістерін ажыратуға болады.

Art қақтығыстың травматикалық жағдайды қайталауға арнайы символдық түрінде көмектеседі және сіз клиент шығармашылық және шығармашылық қабілетін пайдалана отырып, осындай жағдайды айырбастау арқылы оны шешу жолдарын табуға мүмкіндік береді. Бұл арт-терапияның алғашқы әдісі.

Екінші әдіс тығыз сіз теріс және оң әсер әсерін өзгертуге мүмкіндік береді эстетикалық реакцияның, пайда сипатына байланысты.

арттерапия әдістері және т.б. кескіндеме, мүсін, музыка, қағаз, мүсін өнерімен, ағаш және тас модельдеу, шығармашылық жазу, ән, би, қамтиды

Арт-терапия сабақтары екі жолмен жүргізілуі мүмкін. Бірінші жолы клиентке берілген тақырып бойынша сызбасы белгілі бір материалдан жасалған бұйымдар дайындау мүмкіндігін ұсыну болып табылады. Бұл сіз таңғажайып ерекше түс құрамаларынан, сюжет және оның өзіндік түрінде бастапқы өрнек көруге мүмкіндік береді. Жоғарыда аталғандардың барлығы клиенттерге проблемаларын болуын және сапасын көрсететін әлемнің науқастың қабылдау, диагноз қою үшін қосымша ақпаратты қамтамасыз ету үшін таңбалардың сана құпия жеп бейнелейтін эмоциялар, сезімдер, қамқорлық, ерекшеліктерімен тікелей байланысы бар.

Екінші жолы клиенттер тақырып немесе сюжет қолөнері, материалды, құралдарды таңдау шақырылады құрылымсыз қызметі болып табылады.Бұл әдістің соңғы сатысы тақырыпты немесе сюжетті талқылау, орындау тәртібі, материалды таңдау,

Көптеген танымал психотерапевтер күнделікті тұрмыста бейімделгіш қабілеттерді арттыруда арт-терапияның жетекші рөлін атап өтеді.

арт-терапия әдістерін түрлі клиент ақыл тереңдігі ауыртпалықсыз тәсілдерді алу үшін нақты жағдайды жасайды, ол әлемнің қабылдау үшін жауапты бұрын бұғатталған немесе дамымаған перцептивті жүйесін әзірлеуге көмек көрсету, оның бейсаналық уайым-қайғың мен тәжірибе жұмыс ынталандыру мүмкіндік береді, ассоциативті-шығармашылық ойлауды қалыптастыру. Тәжірибелі психолог немесе психотерапевт үшін арт-терапия құнды диагностикалық құрал болып табылады. Көркем-терапевтік әдістердің алуан түрлері шығармашылық көңіл-күйлер үшін теңдесі жоқ көлемді ашады.

Арт-терапевтік емдеудің алдыңғы қатарлы әдістерінің бірі – аудармада орталық немесе шеңберді білдіретін Мандала әдісі. Сурет мандала симметриялы болып табылады және әдетте айқын ортасы бар шеңбер.Шеңбердің ішіндегі саны әр түрлі болуы мүмкін негізгі бағдарлар. Алайда Mandala күрделі геометриялық құрылымы кездесуге және осындай алаңда, сопақ немесе түрлі қисық, төртбұрыш және үшбұрыш сияқты басқа элементтер болады. Осылайша, Mandala – жеке шығармашылық немесе алдын ала белгіленген тапсырмасына сәйкес жасалады риясыз қызмет өнімі болуы мүмкін дөңгелек үлгісі. Айналада жазылған суреттер ежелгі өркениеттерде туылды және қазіргі заманғы әлемде сақталды. Мандалалардың дөңгелек өзгеруі әрқашан адамзатпен бірге жүреді, мысалы, шеңбер – көптеген құдайлар мен қасиетті ғибадат орындарының басты назарын білдіреді. Image Mandala, түрлі сәулет композициялар, бубен бақсылардың Сібір, мысалы, әр түрлі ұлттар мен мәдениеттерге лабиринты тізбектерді кездеседі.

Мандала ежелгі дәуірден бастап әлемдік тәртіпті және психикалық үйлесімділіктің шартты көрінісін рухани мағына береді. Адамзат табиғатқа жақын өмір сүруге мүмкіндік ретінде пайдаланып, шеңбердегі суреттердің көмегімен жан мен ақыл-ойды тыныштандыруға үйренді.

К. Юнг мандала идеяларын мұқият зерттеген Еуропадағы алғашқы ғалымдардың бірі болды. Өзінің «Memoirs, Dreams, Reflections» туындысында ол 1916 жылы мандала туралы өзінің алғашқы бейнесі туралы әңгімелеп берді, содан кейін ол күнделікті ноутбукке жаңа мандала жазды. Юнг әр жаңа суреттің белгілі бір сәтте оның психикалық өмірін бейнелейтінін қорытындылады. Содан кейін ол өзінің «ақыл-ойының өзгеруін» белгілеу үшін суреттерін қолдана бастады. Соңында, Юнг Мандаланың арт-терапиясының әдісі жеке тұлғаның орталығына, өзінің бірегей табиғаты мен даралығын ашуға тікелей тәуелді екенін гипотезаны ұсынды. Ол мандала адам психикасы әлемінің көрінетін проекциясы және жеке тұлғаның өзін танытатын өте күшті символы деп санайды.

Бүгінгі күні өнер, антропология, археология, психология және психотерапия саласындағы көптеген сарапшылар мандалаларды зерттеуді жалғастыруда. Мандаламен жұмыс істеу адамға «мен» санасы мен «Мен» бейсаналық арасындағы байланысты нығайтуға көмектеседі. Мандаланы, әсіресе дағдарыс жағдайында салу қажеттілігі «Мен» бейсаналық «Мен» санасын қорғауға тырысады дегенді білдіреді.Бұған дәлел squiggles болуы мүмкін, жиі сіз «Мен» бейсаналық үрейлі мазмұнмен толтырылған кезде, дағдарыс кезінде балалар мен ересектерді сызыңыз.

Мандалы адам бағынбай оларға ешқандай қызығушылық кездесу немесе дәріс, немесе телефон арқылы сөйлесу барысында, мысалы, әлі күнге дейін жалғыз қағазда аударғым реферат конструкциялар болуы мүмкін. Мұндай сызбалар ақыл-ойдың бұзылуын өтеуге тырысады. біз ес-түссіз үлгілерін талдау болса, біз мұндай алаңда, шеңбер, олардың көпшілігі геометриялық фигуралар өзегі болып табылады деген қорытынды жасауға болады.

мандалы бар практика негізгі артықшылықтарының бірі ой пайдалану түрлі-түсті қарындаштар, бояулар және бос уақытында арқылы өз «ішкі бала» арқылы өзін ашып көрсету болып табылады.

Арт-терапия әдісі Мандала балалармен және ересектермен бірге жұмыс істейді. психо жылы балалар мен жасөспірімдер мандалы оңалту және дамыту тәжірибесі үшін пайдаланылуы мүмкін:

түзету жұмыстары эмоционалдық жай Mandala дайын бояғыштар бояғыш арқылы, мысалы, мінез-құлық реакциялар нормалау;

нақты эмоционалды жағдай мен көңіл-күйді диагностикалау, мысалы, ақ шеңберді бояумен;

топтық зерттеу бала қарым-қатынастар, мысалы, құрамы кейіннен құру арқылы ұжымдық тобында жеке Мандала жасау арқылы;

Мұндай бейнелейді еді бояғыш шеңбер, баланың мектеп қоршаған орта, отбасы, «Мен», достық, т.б. оның имиджін пайдалану сияқты нақты проблема, диагностикалық және түзету жұмыстары

Сондай-ақ, арттерапия Mandala әдісі түзеу, диагностикалық, оңалту және басқа да тиісті салаларда, балалар, балалар, жасөспірімдер және ересектер бар даму және терапевтік жұмысқа қолданылуы мүмкін. Мұндай аймақтар өзін-өзі бағалау проблемалар, ішкі тепе-теңдікті, өзі бақылауды жоғалту қорқыныш, жеке, депрессия, агрессия, жоғары сезімталдық немесе alexithymia ресурстық мемлекеттерді жандандыру, фобия, бейімдеу, тұлғалық және жас дағдарыстар, отбасылық және психосоматикалық проблемалар көмек, ұсақ моториканы бұзылуы қамтуы мүмкін , команда құру және т.б.

Мандалы күш саналы «І» подсознание туа біткен психикалық құрылымдар қайта отырады.Сондықтан мандатпен жұмыс жасау барысында шығармашылық нәтижені түсіндіру басқа проективтік әдістермен жұмыс істегендегідей болуы мүмкін. Мандала кескіні үшін таңдалған түстер қазіргі уақытта өзіңіздің сүйікті немесе сүйікті түсіңізді таңдауыңызға интуитивті түрде сүйенетін адамға хабарласқан адамның әртүрлі тараптарын ашуы мүмкін. Мұндай таңдау адамның ішкі жағдайына, жасына немесе өміріне қарай өзгеруі мүмкін. Балаларды таңдауда әдетте ересектерге қарағанда өздігінен ерекшеленеді. Өйткені, ересектер ақыл-ойды бақылайды, сондықтан эстетикалық өлшемдерге үлкен мән береді. Көптеген адамдар, алғаш рет мандаланы бейнелейтін, сезімдердің ашық шынайы көрінісін басады, суреттің үйлесімді және әдемі болуы үшін түстерді қалай жақсартуға және қалай жақсартуға болатынын ойлайды. Дегенмен, «ішкі бала» жаратылыста оянғанда, «емдеу» процесі тікелей басталады. Кез-келген мандала – белгілі бір уақыт кезеңінде және белгілі бір жерде жасалған адамның жеке шығармашылық белсенділігінің өнімі.Сондықтан ол әрдайым бірегей болады және ешқашан дәл қайталанбайды.

Арт-терапияның түрлері

Адамзат үшін шығармашылық – адамның ішкі әлемін түсіну, өзін түсіну және тану үшін ең қарапайым мүмкіндіктердің бірі. Ол адамның рухының ең жақсы аспектілеріне, оның ең жеңіл және шынайы аспектілеріне сүйенеді. Адам сурет салуды, ән айтуды, музыканы ойнатуға немесе шығармашылықтың басқа түрлерінде білдіруге тырысқанда, оған тынығуға, тыныштандыруға, ашуға және өз жанымен үйлесімге қол жеткізуге көмектеседі. Арт-терапияның мынадай түрлері бар: изотерапия, би және ойын терапиясы, фототерапия, музыкалық терапия, фототерапия, ертегі терапиясы.

Шығармашылықтың қолданылатын формалары, мысалы кескіндеме, түрлі кескіндеме, пішіндеу және т.б., изотермияға жатады.Ал арт-терапиясының бұл түрі бүгінгі таңда ең танымал және таралғандардың бірі болып табылады. Изотермияға маманданған дәрігерлер өздерінің эмоцияларын және эмоцияларын мүмкіндігінше өздігінен (спонтандылықпен) көрсетуді ұсынады. Изотерапияның басты артықшылығы мен артықшылығы – бұл өз бетінше цензураға кедергі келтіретін кедергілерді жою, бұл клиенттің подсознаниясына есігін ашады.Шығармашылықтың бірегей мүліктік бетіне барлық жасырын құпияларды және бейсаналық, қалауын, үнемі адамға қысым мәселелерді жинақтаған. Модельдеу немесе сызу процесінде мидың оң жарты шарты қатысады. Бұл Crazy арқылы және цензура теріс ойлары мен теріс эмоциялар сүзу тырысады тұрады. Алайда, түстер палитрасын таңдаудан бұрын суреттер пайда болғанша, адамның ақыл-ойы әлсіз болады. Итеротерапияда, сондай-ақ өз армандарын қайта жасау әдістері мен мандала суреттері жиі қолданылады.

Би терапиясы бидің көмегімен өз көңіл-күйіңізді, сезімдеріңізді және сезімдеріңізді білдіруге арналған. Би терапиясындағы сабақтар өте тиімді және емдік саналады. Психотерапевтердің пікірінше, бұл арт-терапия әдісі әлемдегі көзқарастардың өзгеруіне ықпал етеді. Вильгельм Райх денесі бейімделген терапия негізін қалаушы мұндай ашу-ыза немесе бақыт сияқты кез келген эмоция, ұзақ жол беруге емес, егер, олар деп аталатын бұлшық бронь қалыптастыру, сол уақытта адам денесінің жасушаларының жинақтауға болады деп бекітеді.Би терапиясының көмегімен бұл процестің алдын алуға болады. Болған жағдайда, оны бұзып тастаңыз. Толығымен еркін сезінгенге дейін билеу керек. Дегенмен, би театрында би студиясында іс-әрекеттермен шатастырмау керек, өйткені студияда барлық қозғалыстарды жаттықтырушы айқындайды және өздігінен көрсетілмейді.

Бетховен музыка музыканы даналықтан немесе кез келген басқа философиядан жоғары деп санаған. Көптеген зерттеулер көрсеткендей, музыка терапиясы үлкен пайда әкеледі. Ол Альцгеймер ауруы, депрессиялық күйлер, стресс және ұйқының бұзылуы кезінде тиімді. Музыка тыңдау барысында адамның ішкі күйі өзгереді. Музыканы тыңдайтын, мотивацияның ритміне бейімделген адам оң тербелістерді сіңіреді.

Сондай-ақ, ойын терапиясы адамның психикасына әсер етеді. Субкеңестік ақылға қол жеткізу қиын өмірлік жағдайларды ойнау арқылы, психиканың жасырын бұрыштарына маңызды эмоцияларды іздестіру арқылы ашылады. Театрландырылған ойын процессінде жады белсендіріледі, көңіл бөлінеді, күшейеді, қиял әлдеқайда айқын болады, денесін меңгеру қабілеті жақсарады.Арт терапиясының бұл түрінің бірі – құмды терапия. Оның негізін К.Юнг қойды.

Соңғы 10 жылда түрлі психологиялық мәселелерді шешу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тану үшін фототерапия сәтті қолданылған. Арт-терапияның бұл түрі өте жас деп есептеледі, оның дамуы XX ғасырдың 70-жылдарының соңында Құрама Штаттарда басталды. Фототерапияда қосымша бейнелеу әдістерін, мысалы, коллажды, интерьерге дайын кескіндерді орнатуды, макеттердің суреттерінен жұмыс жасауды және олармен өзара әрекеттесуді және т.б. пайдалануға болады.

Арт терапиясы Копитин фотосуретті терапевтік, түзету, дамытушы және денсаулықты сақтаушы құрал ретінде қолдануды ұсынды. Фототерапевтік сессиялардағы фотосуреттердің қол жетімділігі, сондай-ақ фототерапия сеанстарындағы әртүрлі нысандар мен өзгерістер әртүрлі жастағы адамдармен (үш жылдан бері) олардың даму деңгейі мен қажеттіліктеріне қарамастан жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

Арт-терапия Копитин фотографтың науқастың жеке тұлғасына және оның қоршаған ортаға қатынасына оң әсерін атап өтті. Мұндай әсер тәуелсіз жеке сабақтардағы сияқты, сондай-ақ фотосуреттер жасау және оларды маманмен талқылау кезінде де көрінуі мүмкін.

Ертегі кейіпкері армангерлермен жұмыс істеген кезде өте тиімді. Ол психикалық жағдайды түсінуге, әр түрлі жанжалды жағдайларды шешуге, ішкі өзгерістерге жету үшін табысты қолданылады. Ертегі терапиясы жас балалар мен ересектерге көмек көрсетудің ажырамас әдісі болып саналады. Бұл екі жолмен жүзеге асырылуы мүмкін: терапевтің айтқан ертегісін тыңдау арқылы, немесе балалар өздерінің жеке тарихымен таныса алады. Сюжетті тәуелсіз түрде елестете отырып, бала ішкі әлемді ашып, оның сезімдерін және армандарын жеткізеді, кез-келген жағдайдан шығуды үйренеді.

Балаларға арналған арт-терапия

Бүгінде балаларға арналған арт-терапия сабақтары балаларға психологиялық көмек көрсетудің ең қызықты, тиімді және үнемді әдісі болып табылады. Ол шығармашылық және ойын ойнауға негізделген.

Баланың психикасы әлсіздігімен ерекшеленеді, сондықтан оған мұқият қарау қажет. Өйткені, бала өзі ғана танысуды үйренеді, тек қоршаған орта мен басқа адамдармен таныса бастайды. Демек, балаларға бұрынғыдай аз өмір сүргенде, олар көбінесе отбасы немесе балабақшада олар үшін күрделі қиындықтарға тап болады.Ата-аналар өз балаларына көмектесуге тырысады, бірақ көбінесе мұны қалай істейтінін білмейді. түсіндіру немесе сендіру, белгілер және ескерту оқығаннан кейін көмектесе алмайды, және жалғыз бала анық олардың жай-күйі және оның қайсысын оған не болып себеп болды не екенін түсіндіруге қабілетті емес. Мысалы, балабақшаға не қараңғыда қорқатынына неге бас тартады? Бұл жағдайда қайталанбайтын арт-терапевтік тәжірибе болады.

Балаларға арналған арт-терапия сабақтары әдетте еркін түрде өтеді. Әртүрлі психологиялық қиындықтарды және мәселелерді талқылау және шешу ойынның немесе шығармашылық белсенділіктің аясында жүзеге асады. Осы сессияларында ойын рахат, не өнер бірге нәресте өз шығармашылық ашып, ол ересектер назарына орталығы болып табылады, osilivaet психологиялық қиындықтар, жеке психологиялық шындық өзгертеді.

балалар арт-терапия үшін арналған барлық сынып негізгі шарты балаларға арналған айқындық және қауіпсіздік, қорлар мен шағым болуы болып табылады.

балаларға арналған арт-терапия ең көп таралған және сүйікті әдісі, ол құм терапия сенген барлық осы талаптарға сай.Құмның арт-терапевтік тәжірибесін жүргізу үшін қажет нәрсенің бәрі кәдімгі құмсалғыш немесе құммен қоршалған. Құмды кесіп, құмыраларды немесе басқа да фигураларды жасай отырып, бала сезімтал сезімдерді дамытады, ол әлдеқайда жеңіл болады. Осылайша, баланың өзін-өзі көрсетуі орын алады.

Қарапайым қағазды және қарындашты талап ететін ең қолжетімді жаттығу – бұл кескіндеме. бала бір уақытта мүлдем тегін, соңғы нәтижеге туралы ойламай, қағаз парағында желілері күрделі клубка бояулар, содан кейін оған өз сипаттамасы кейбір жол, ажырата тырысады. баланы сипаттайтын барысында бөлектеңіз контурлары, кейбір бөліктерін затемняющиеся, т.б. сызықтар ерекшелеуге, оны аяқтау үшін әдейі болуы мүмкін

Итеротерапияның тағы бір қызықты нысаны монотип болып табылады, ол аудармада «бір таңба» дегенді білдіреді. Бала Содан кейін беті тағы потереть дағы сияқты, парақтың қолданылады. үлгіні (дақтар, сызықтар, т.б.) бетінде сияны сіңіре алмайды, мұндай пластиктен немесе линолеум сияқты, сиямен, сия, т.б. акварели жасау керек .көшірмесін көрсету нәтижесінде қағаз ол оны көре алатындай, бала бере толықтыруға немесе кескінді аяқтау не болғанын сипаттайды тиіс.

Арт-терапия жаттығулары

Арт-терапия мен психотерапевтік тәжірибенің басқа түрлерінің негізгі айырмашылығы – ауызша емес коммуникацияны адамдарға хабарлаудың негізгі механизмі ретінде пайдалану. Оның негізі оның қорқыныш жеңуге, ішкі тежеу ​​факторы жеңе, сұрақтарға барлық түрлері үшін жауап табу үшін жеке тұлғаны көмектесу үшін практикалық жаттығулар жасайды.

арттерапия тәжірибеде жаттығулар, идеялар, оқиғалар, сезімдерін зерттеуге тұлғааралық қарым-қатынас және дағдыларын дамыту, өз «I» жаңа, неғұрлым табысты жолын жасау үшін билік өзіне-өзі баға мен сенімін арттыру үшін құрал болып табылады.

Арт-терапия сессиясы екі бөліктен тұрады. Бірінші бөлім клиенттің шығармашылық білдіруін қамтиды, ауызша емес, мінез-құлықтың нақты құрылымын қамтымайды. Осы бөлімде пациенттердің өзін-өзі танытудың негізгі құралы – сурет салу немесе модельдеу сияқты шығармашылық белсенділік.Екінші бөлім ауызша механизмдермен басым. Бұл біріншіден кейін жүреді және шығармашылық қызметтің жемісін белсенді түрде талқылайды.

Жетекші психотерапевттер арасында ең танымал арт-терапия әдісі коллаж болып табылады, себебі дәрігерге пациенттің нақты психикалық жағдайын бағалауға, ең қызықты тәжірибелерді анықтауға мүмкіндік береді. Бұл жаттығудың негізгі сипаттамалары – клиенттің жағымды эмоционалдық тәжірибесін, кез-келген тұлғаның өзін-өзі таныту мүмкіндігін, тіпті өнерден толығымен алыстап, максималды әлеуетті ашу. Коллаж адаммен жұмыс істеудің өте тиімді құралы болып саналады.

Саздан жасалған цифрларды жасау адамға өзінің эмоцияларына, модельдеу арқылы тәжірибе беруіне мүмкіндік береді. Бұл жаттығудың көп түрлілігі бар, ол жерді құрастырғаннан бастап дененің үлгілік бөліктерімен аяқталады. Балалармен арт-терапия және олардың жаттығулары жұмыс қабілетін арттыруға, шиеленісті жеңілдетуге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бүгінде музыкалық терапия, би және драма терапиясы, ертегі терапиясы және т.б.

әуендеріңізді сәйкес ырғағының түрту мен рының, түрлі аспаптарда ойнап, музыка тыңдап – бұл барлық қатты, баланың өнімділігін арттырады стресс алып тастайды, көркем қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Драмалық терапия, қарым-қатынас үйретеді өзін-өзі бағалау қалыптасуына ықпал етеді. невроз және кешендерін алдын алуға бағытталған балалар мен би терапия жаттығулар Арт-терапия.

Арт-терапия әдістері

Қазіргі заманғы арт-терапия бағыттар мен әдістердің шексіз санына ие. неғұрлым толық жеке тұлғаның ақыл-күйін көрсетеді, және, онымен бірге, ол сондай-ақ түсінуге болады болады арт-терапия жеке әдісі, көтеріп Бүгін, сондықтан, өте оңай.

Арт-терапияның екі негізгі әдісі бар: пассивті және белсенді.

Пассивті техника клиенттің басқа жеке тұлғалар шығарған шығармашылық жұмыстарын тұтынуынан тұрады. Мысалы, суреттерді көруге, өнер туындыларын оқуға, музыка тыңдауға және т.б. белсенді әдісі тәуелсіз клиенттер арқылы шығармашылық өнімдерін құру негізделген, және эстетикалық құндылығы және олардың туындысы сұлулық бағаланады емес.

Арт-терапия әдісі терапевтке пациентке және топтық жұмыс түрлеріне жеке көзқарасты оңтайландыруға мүмкіндік береді. Арт-терапевтік техника, әдетте, оларды толықтырып, байыту кезінде, барлық суреттерді пиротехникалық бағдарламаларға қатысады.

Арт-терапевтік әсер сублимация механизміне негізделген, психиканың энергиясын травматикалық фактордан қолайлы шығармашылыққа дейін қайта бағыттаудан тұрады. Басқаша айтқанда, егер субъекті алаңдаушылық тәжірибе жинаған болса, ол шығармашылық әрекеттер арқылы оларды түсіндіруге тырысады және жеңілдік сезінеді. Бұл арт-терапияның емдік әсері. Дегенмен, бұл қозғаудың алғашқы қадамы ғана. Екінші қадам – ​​бейнені оң бағытта өзгерту. Кескіннің өзгеруімен қатар, ішкі көріністің трансформациясы адам бұрын үмітсіз жағдайға ұқсаған нәрседен шығу үшін орын алады.

Арт-терапевтикалық әдістер мен әдістерді қолданумен психо-түзету жаттығулары әсіресе жас оқушылармен жұмыс істеген кезде әсіресе тиімді, себебі олар балалар ұстамайды, олар сыныпта жемісті әрі белсенді болып қала береді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!