Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дене шынықтыру пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Оқу материалының мазмұны |
Күнтізбелік жоспар 6-сынып 1 тоқсан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сағат саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Основы знании: Кедергілерден өтудің қауіпсіздік ережелері. Жаңа ТГГ кешенінің мазмұны |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Жеңіл атлетика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
1 |
Жүгіру.Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды үйрету. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
2 |
Жүгіру.Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды бекіту. |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||||||||
3 |
Төменгі сөре техникасын баянды етуді үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
4 |
Төменгі сөре техникасын баянды етуді бекіту. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын бекітетін арнайы жаттығуларды тапсыру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
5 |
Төменгі сөреден қарқынды түрде жүгіріп шығу 30-60 м. Төменгі сөре техникасын баянды етуді жетілдіру. |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
6 |
Төменгі сөреден қарқынды түрде жүгіріп шығуды бекіту 30-60 м. Төменгі сөре техникасын баянды етуді тапсыру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Секірулер. «Аяқты бүгу» тәсілімен ұзындыққа секіруді үйрету. Төменгі сөреден қарқынды түрде жүгіріп шығуды |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||||||||
8 |
Секірулер. «Аяқты бүгу» тәсілімен ұзындыққа секіруді бекіту. Төменгі сөреден қарқынды түрде жүгіріп шығуды тапсыру 30-60 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|||||||||||||||||||
9 |
Лақтырудың техника негіздерін бекітуге себепші болатын арнайы жаттығуларды үйрету. Секірулер. «Аяқты бүгу» тәсілімен ұзындыққа секіруді жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
10 |
Лақтырудың техника негіздерін бекітуге себепші болатын арнайы жаттығуларды бекіту.Секірулер. «Аяқты бүгу» тәсілімен ұзындыққа секіруді тапсыру. |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
11 |
Уақытты есептеп 1200 м(қ) – 2000 м(ұ) жүгіру. Лақтырудың техника негіздерін бекітуге себепші болатын арнайы жаттығуларды жетілдіру. |
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
12 |
Уақытты есептеп 1200 м(қ) – 2000 м(ұ) жүгіруді тапсыру. Лақтырудың техника негіздерін бекітуге себепші болатын арнайы жаттығуларды тапсыру. |
|
|
|
|
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
13 |
Табанның ішкі жағымен және аяқ алқымының ішкі бөлігімен қозғалыстағы допты соғуды үйрету. |
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
14 |
Табанның ішкі жағымен және аяқ алқымының ішкі бөлігімен қозғалыстағы допты соғуды бекіту. Жаттығу ойыны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
15 |
Допты табанның ішкі бетімен, табанның ішкі бетімен, ортасымен, кеудемен тоқтатуды үйрету. Табанның ішкі жағымен және аяқ алқымының ішкі бөлігімен қозғалыстағы допты соғуды жетілдіру. |
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
16 |
Допты табанның ішкі бетімен, табанның ішкі бетімен, ортасымен, кеудемен тоқтатуды бекіту. |
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
17 |
Табанның ішкі бетімен, аяқ алқымының сыртқы жағымен допты алып жүруді үйрету. |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
6 |
6 |
7 |
8 |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
18 |
Табанның ішкі бетімен, аяқ алқымының сыртқы жағымен допты алып жүруді бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
19 |
Алаңда ауысу тәсілдері: жүру, жүгіру, секірулер, тоқтаулар, бұрылуларды үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
20 |
Алаңда ауысу тәсілдері: жүру, жүгіру, секірулер, тоқтаулар, бұрылуларды бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
21 |
Допты меңгеру бір қолмен, екі қолмен ұстауды үйрету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
22 |
Допты меңгеру бір қолмен, екі қолмен ұстауды бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
23 |
Кеудеден және жоғарыдан екі қолымен допты беруді үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
24 |
Кеудеден және жоғарыдан екі қолымен допты беруді бекіту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
25 |
Себетке лақтыру тәсілдерін үйрету. Кеудеден және жоғарыдан екі қолымен допты беруді жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
26 |
Себетке лақтыру тәсілдерін бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
27 |
Себетке лақтыру тәсілдерін жетілдіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Оқу материалының мазмұны |
Күнтізбелік жоспар 6 сынып 2тоқсан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сағат саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Білім негіздері: Орында тұрып жүруден лекте және қатарда жүруге ауысуды үйрету. |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
2 |
Орында тұрып жүруден лекте және қатарда жүруге ауысуды бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
3 |
Орында тұрып жүруден лекте және қатарда жүруге ауысуды жетілдіру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||||||||||||||
4 |
Қозғалыс кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|||||||||||||||||||||||||
5 |
Қозғалыс кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
6 |
Қозғалыс кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды жетілдіру. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
7 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см. Екпін алу, көпіршеге секіріп түсу, итерілу, қолмен итерілгенге дейінгі ұшу, қолмен итерілу, қолмен итерілгеннен кейінгі ұшу, жерге түсу элементтері бойынша аяқтардың арасын ашып секіруді үйрету |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
8 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см. Екпін алу, көпіршеге секіріп түсу, итерілу, қолмен итерілгенге дейінгі ұшу, қолмен итерілу, қолмен итерілгеннен кейінгі ұшу, жерге түсу элементтері бойынша аяқтардың арасын ашып секіруді бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
9 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см. Екпін алу, көпіршеге секіріп түсу, итерілу, қолмен итерілгенге дейінгі ұшу, қолмен итерілу, қолмен итерілгеннен кейінгі ұшу, жерге түсу элементтері бойынша аяқтардың арасын ашып секіруді жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|||||||||||||||||||||||||
10 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Акробатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
11 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см. |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
12 |
Гимнастикалық кіші ағаш ат биіктігі 130-135 см |
Д |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
13 |
. Асылып тұрып, күшпен артқа аударыла көтеріп, таянып тұру, сол сияқты сілтеп, сол аяқпен атша мініп отыру, кері, солға қарай айналу-таянып отыру, аяқтарды доғаша сермеп, |
|
|
Д |
Д |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
14 |
Асылып тұрып, күшпен артқа аударыла көтеріп, таянып тұру, сол сияқты сілтеп, сол аяқпен атша мініп отыру, кері, солға қарай айналу-таянып отыру, аяқтарды доғаша сермеп, артқа секіріп түсу |
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
15 |
Асылып тұрып, күшпен артқа аударыла көтеріп, таянып тұру, сол сияқты сілтеп, сол аяқпен атша мініп отыру, кері, солға қарай айналу-таянып отыру, аяқтарды доғаша сермеп, артқа секіріп түсу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
16 |
Уақытты есептеп үш тәсілмен аралас асылудан өрмелеуді үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
17 |
Уақытты есептеп үш тәсілмен аралас асылудан өрмелеуді бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
18 |
Ер балаларға және қыз балаларға арналған жаттығуларды үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Б |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
19 |
Ер балаларға және қыз балаларға арналған жаттығуларды бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Б |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
20 |
Ер балаларға және қыз балаларға арналған жаттығуларды жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
21 |
Ер балаларға және қыз балаларға арналған жаттығуларды тапсыру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
Б |
|
|
|
|
|
|
Күнтізбелік жоспар 6 сынып (3 тоқсан)
№ |
Оқу материалының мазмұны |
Сағат саны |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
||
1. |
Білім негіздері:Шаңғы Бір мезгілдегі бір адымды жүрістін әдісін үйрету. |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
«Шыршамен»көтерілуәдісінүйрету. Бірмезгілдегі бірадымды жүрістін әдісін бекіту. |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Алма – кезек екі адымды жүріс әдісін сынағы. . «Шыршамен»көтерілу әдісін бекіту. |
Д |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Бір мезгілдегі бір адымды жүріс әдісін сынағы. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін үйрету.« |
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Шыршамен» көтерілу әдісін сынағы. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін бекіту. |
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Аттап өтіп бұрылу әдісін үйрету. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін жетілдіру. |
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Аттап өтіп бұрылу әдісін сынағы. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін сынағы. |
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Қауіпсіздік ережелері нұсқамасын өту |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Сырғанаушы отырысы әдісін үйрету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қ |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Бұрылыста шалыстырып аттап сырғанау әдісін үйрету. |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
. Шалыстырып аттап сырғанау әдісін бекіту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Мұздан үзілмей ирелендеп сырғанау әдісін үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Мұздан үзілмей ирелендеп сырғанау әдісін үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Мұздан үзілмей ирелендеп сырғанау әдісін үйрету. Екпін жүгірістен кейін аяқты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
15 |
. 3 – 5 мин. қолайлы екпінімен конькида еркін сырғанау әдісін жетілдіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
16 |
1. Бір мезгілдегі бір адымды жүріс әдісін жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Бір мезгілдегі бір адымды жүріс әдісін жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Бір мезгілдегі бір адымды жүріс әдісін жетілдіру. Алма – кезек екі адымды |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
1. Бір мезгілдегі бір адымды және алма – кезек екі адымды жүріс әдісін |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Бір мезгілдегі бір адымды және алма – кезек екі адымды жүріс әдісін жетілдіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
. Бір мезгілдегі бір адымды және алма – кезек екі адымды жүріс әдісін жетілдіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
Ойыншынын қозғалыс әдісін үйрету. Ойыншынын тұрысын, бұрылу әдісін үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Қорғаушы тұрыста қозғалыс әдісін Орнынан себетке |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
Қорғаушы тұрыста қозғалыс әдісін жетілдіру. Секiрумен тоқтау әдісін үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
25 |
Допты алып жүру және секiрумен тоқтаулардан кейiн допты лақтыру әдісін үйрету. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
26 |
Қозғалыста доп лақтыру әдісін үйрету. Орнында, қозғалыста допты алып жүру әдісін бекіту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
27 |
Кеудеден екі қолмен допты беру, иықтан бір қолмен беру әдісі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
28 |
Кеудеден екі қолмен допты қабылдау- беру, қозғалыста иықтан бір қолмен беру әдісін жетілдіру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
29 |
Қауіпсіздік ережелерінің нұсқауын беру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
30 |
Алма – кезек екі адымды жүріс әдісін үйрету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Күнтізбелік жоспар 6 сынып (4 тоқсан)
№ |
Оқу материалының мазмұны |
Сағат саны |
|
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|||
|
Білім негіздері: Ақыл ой мен дененің жұмыс істеу қабілетін арттырудағы дене шынықтыру жаттығуларының маңызы. |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сап |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Екі жақа бөлініп қайтадан қосылу |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бір қатардан екі, үш қатарға тұру |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бұрылулар «Оңға!», «Солға!», «Артқа бұрыл!» |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
ЖДЖ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Бой жазу жаттығулары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Гимнастикалық секірткемен |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Үлкен доппен-лақтыру және тосып алу |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Нығыздалған 2кг доппен жаттығулар |
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Қозғалыстағы жаттығулар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
9 |
Арнайы жүгіру жаттығулары |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
Волейбол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Допты жоғарыдан екі қолмен беру |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Допты төменнен екі қолмен беру |
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Допты төменнен ойынға қосу |
|
|
Д |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Допты қабылдау |
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Тордан асыра ойнау |
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Волейбол элементтерімен эстафета |
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Волейбол ойына бейімделген ойын |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Баскетбол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Ирелеңдеп допты алып жүру |
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Допты бір қолмен беру |
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Қозғалыста допты әріптесіне беру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Орнында тұрып бұрылу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
3м допты торға лақтыру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
Д |
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
Жеңілдетілген ережемен ойнау |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Баскетболшы эстафетасы |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
Ұзындыққа орында тұрып секіру |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү |
Б |
Д |
Қ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б |
|
|
|
|
|