Оқушылар:
Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы
функционалды өзгерістерін талқылайды және
көрсетеді.
Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды:
қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс,
қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу;
лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру,
лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық,
төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар,
жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- әріптесіңізбен жаттығу жасау қаншалықты нәтижелі
болды?
- қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды
қалай атайды?
- оқушылар лақтыруларды орындаған кезде қауіпсіздік
ережелерінің талаптарын орындау маңызды
ма?
- алыс қашықтықтарға жүгіру сіздің ағзаңызға қалай әсер
етеді?
- осы тапсырма қандай дене қасиеттерді
дамытады?
- сізде, ұсынылған ойын кезінде, қандай пайдалы қасиеттер
байқалды?
- допты лақтыру кезіндегі екпін алу қаншалықты алысқа
лақтыруға көмектесті ме?
- жүгіріп келіп
ұзындыққа секіруді үйрену кезінде оқушыларға қандай көмек
көрсеттіңіз?
|