Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісу
Сілтемені көшіру
Барлығы: 20 материал
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
743
36
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары Оқушылар: Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шығармашылық, икемділік; ереже, қауіпсіздік; шабуыл, қорғаныс; допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу; команда, көшбасшы, өзара көмек; командалық жұмыс, шабуыл соққысы; балама шешім, тактика, стратегия; қозғалыс дағдылары, дене қасиеттері; дәлдік, бақылау, маневр, орын ауыстыру. Талқылауға арналған сұрақтар: - ойын алаңында дұрыс орын ауыстыру қаншалықты маңызды? - тапсырмаларды орындау кезінде біздер неліктен қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауымыз керек? - волейболда қандай қозғалыс дағдылары негізгі болып табылады? - ойынның нәтижелілігіне тактика әсер етеді ме? - ойыншыларға әркез өздерінің әрекеттерін жоспарлау қажет пе? - «Ойындағы ауыспалы мән-жайлар» - сіз бұны қалай түсінесіз?
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Ойын құрылымы
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
618
14
Оқушылар: Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шығармашылық, икемділік; ереже, қауіпсіздік; шабуыл, қорғаныс; допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу; команда, көшбасшы, өзара көмек; командалық жұмыс, шабуыл соққысы; балама шешім, тактика, стратегия; қозғалыс дағдылары, дене қасиеттері; дәлдік, бақылау, маневр, орын ауыстыру. Талқыла
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Ойын жағдайында қабылдауды іске асыру
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
532
12
Оқушылар: Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шығармашылық, икемділік; ереже, қауіпсіздік; шабуыл, қорғаныс; допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу; команда, көшбасшы, өзара көмек; командалық жұмыс, шабуыл соққысы; балама шешім, тактика, стратегия; қозғалыс дағдылары, дене қасиеттері; дәлдік, бақылау, маневр, орын ауыстыру. Талқыла
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Ойын арқылы мәселелерді шешу дағдылары
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
549
8
Оқушылар: Спорттық ойындардағы қажетті қозғалыс дағдыларын көрсетеді және талқылайды. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: шығармашылық, икемділік; ереже, қауіпсіздік; шабуыл, қорғаныс; допты қабылдау, жалғау, ойынға қосу; команда, көшбасшы, өзара көмек; командалық жұмыс, шабуыл соққысы; балама шешім, тактика, стратегия; қозғалыс дағдылары, дене қасиеттері; дәлдік, бақылау, маневр, орын ауыстыру. Талқылауға арналған сұрақтар: - ойын алаңында дұрыс орын ауыстыру қаншалықты маңызды? - тапсырмаларды орындау кезінде біздер неліктен қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауымыз керек?
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
денсаулық пен фитнес
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
438
9
Оқушылар: Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - әріптесіңізбен жаттығу жасау қаншалықты нәтижелі болды? - қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды қалай атайды? - оқушылар лақтыруларды орындаған
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Секіруді дамытуға арналған іс-шаралар
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
572
13
Оқушылар: Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - әріптесіңізбен жаттығу жасау қаншалықты нәтижелі болды? - қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды қалай атайды? - оқушылар лақтыруларды орындаған
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Лақтыру кезінде күш пен бұлшық ет төзімділігін дамыту
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
415
4
Лақтыру кезінде күш пен бұлшық ет төзімділігін дамыту Оқушылар: Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар:
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту 6-10м. жүгіру
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
438
8
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту 6-10м. жүгіру Оқушылар: Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - әріптесіңізбен жаттығу жас
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
1-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес.
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
545
34
Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту
Есалиев Байғанин Рахметович
22 Желтоқсан 2022
462
7
Орта қашықтыққа жүгіру дағдыларын дамыту Оқушылар: Жеңіл атлетикадағы қозғалыс әрекеттерін және ағзадағы функционалды өзгерістерін талқылайды және көрсетеді. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік ережесі; спринтерлік жүгіріс, стайерлік жүгіріс, қашықтықта жүгіру; спринтер, стайер; адымдар, секірулер, екпін алу; лақтыру; сөре, мәре; секіру және лақтыру кезеңдері; жүгіру, секіру, лақтыру; таңертеңгілік гигиеналық гимнастика; шыдамдылық, төзімділік; дәлділік, иелік ету, маневрлілік; эстафеталар, жылдамдықты арттыру, топтық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - әріптесіңізбен жаттығу жасау қаншалықты нәтижелі болды?
Дене шынықтыру
Сабақ жоспары
8 сынып
Калесо удачи игра
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
338
1
Как назывался кисломолочный продукт, который одной героине достался совершенно бесплатно, а другой стоил небольшого унижения
Русский язык
Басқа
Барлық сыныптар
Игра- викторина “Умники и умницы
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
284
5
Цель:  продолжить знакомство с русской национальной культурой и историей; научиться видеть красоту и многообразие русской национальной культуры. Задачи: расширить знания о русской истории культуре; воспитывать любовь к родной стране, к её истории,  родному языку и родной литературе.  
Русский язык
Жұмбақтар, жаңылтпаштар, әзілдер
Барлық сыныптар
Профессии, которые нас кормят
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
471
4
Профессии, которые нас кормят Прочитайте предложение: Кто хочет – может! – Как вы его понимаете? (Было бы хотенье, будет и уменье.) Я думаю, что сегодня на уроке вы постараетесь хорошо работать, и у вас всё получится. Деление на группы. Дети делятся на группы, выбирая карточки, на которых написаны пословицы о труде и о работе
Русский язык
Сабақ жоспары
4 сынып
Раздел 4. Кем я хочу стать, когда вырасту
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
407
6
Раздел 4. Кем я хочу стать, когда вырасту «Чем пахнут ремесла?» Анализ стихотворения 5.1.3.1- понимать основное содержание произведений фольклора и литературы, содержащих знакомые лексические и грамматические единицы, определять тему 5.2.3.1- соблюдать орфоэпические нормы 5.3.4.1- владеть видами чтения (ознакомительное) 5.3.3.1- формулировать вопросы по содержанию текста и отвечать на них 5.3.6.1- анализировать содержание небольших произведений фольклора и литературы, определяя тему и основную идею 5.3.7.1- извлекать необходимую информацию по предложенной теме из различных источников 5.4.3.1- представлять информацию в виде рисунков
Русский язык
Сабақ жоспары
5 сынып
Раздел 4. Мир профессий
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
416
3
Раздел 4. Мир профессий Повар варит кашу, (имитация с вращением кистей рук) Плащ портниха шьет, (махи руками) Доктор лечит Машу, (открывать и закрывать рот, высовывая язык) Сталь кузнец кует, (хлопки) Дровосеки рубят, (махи с наклонами) Строят мастера, (имитация с прыжками вверх) Что же делать будет, (поднимание плеч) Наша детвора? Пора занятие нам продолжать.
Русский язык
Сабақ жоспары
4 сынып
Раздел 4. Кем я хочу стать, когда вырасту
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
472
1
Раздел 4. Кем я хочу стать, когда вырасту .1.3.1- понимать основное содержание произведений фольклора и литературы, содержащих знакомые лексические и грамматические единицы, определять тему 5.2.3.1- соблюдать орфоэпические нормы 5.3.4.1- владеть видами чтения (ознакомительное) 5.3.3.1- формулировать вопросы по содержанию текста и отвечать на них 5.3.6.1- анализировать содержание небольших произведений фольклора и литературы, определяя тему и основную идею 5.3.7.1- извлекать необходимую информацию по предложенной теме из различных источников 5.4.3.1- представлять информацию в виде рисунков
Русский язык
Сабақ жоспары
5 сынып
Как образуются сложные слова
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
291
5
Для создания психологической атмосферы Давайте улыбнемся друг другу. Пусть сегодняшний урок принесет нам всем радость общения. Сегодня на уроке, ребята, вас ожидает много интересных заданий, новых открытий, а помощниками вам будут: внимание, находчивость, смекалка
Русский язык
Сабақ жоспары
7 сынып
Раздел III. Человек и история
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
376
1
А.Ахматова. Жизненный и творческий путь поэтессы Раздел III. Человек и история11.4.1создавать тексты смешанных типов, тексты научного стиля (аннотация); 11.4.4писать творческие работы (описания) с явно или скрыто выраженнойавторской позицией;
Русский язык
Сабақ жоспары
11 сынып
Климат и природа
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
357
2
Ценности, основанные на любви и уважение к родному языку; формировании толерантного отношения к изучаемому русскому и английскому языкам.
Русский язык
Сабақ жоспары
5 сынып
Культура: Характер и Личность 7 класс
Матякупова Анипа Нуруллаевна
22 Желтоқсан 2022
390
4
Задание для 1 группы Описать офицера Жилина Задание для второй группы: Описать офицера Костылина Задание для третьей группы: Почему Л. Н.Толстой дал своим персонажам «говорящие» фамилии? Общее задание: Описать условия содержания героя Жилина
Русский язык
Сабақ жоспары
7 сынып