Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Допты алыс қашықтыққа лақтыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлуеді дамыту, Көркем әдебиет, Драма
Тақырыбы: «Үш тіл патшалығы»
Мақсаты: Балабақшадағы балалардың қазақ, орыс, ағылшын тілдеріне деген қызығушылықтарын оятып, тіл үйренуге деген ықыластарын туғызу. Балалардың сөздік қорлары мен тіл байлығын дамыту. Ана тілі мен өзге тілдерді құрмет тұтуға, достыққа тәрбиелеу.Елбасымыздың «Үш тұғырлы тіл» саясатын насихаттау.
Көрнекіліктер: «Шұбар тауық» ертегісінің атрибуттары, үйшік, суреттер
Сөздік жұмыс: Үш тілді патшалық
Бил.компонент: Патшалық-царство-kingdom, тауық-курица-chiken, кілт-ключ-key
Ойын технологиясы: Д/о:«Ұйқасын тауып, тіл үйрен», «Шытырман»
Әдіс – тәсіл: Түсіндіру, көрсету, әңгімелеу,ойын, сұрақ - жауап
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы |
-Балалар, бүгін бізде ерекше күн,өйткені біз ашық ұйымдастырылған оқу қызметін өткелі отырмыз.Бүгін біздің оқу қызметімізге қонақтар да келіп қалыпты.Ендеше оқу қызметімізді бастамас бұрын барлығымен амандасып алайық. «Қайырлы күн!» Жарқырап күнде ашылды, Айналаға гүл шашылды Қайырлы күн! Біз нәзік қыздармыз! Қайырлы күн! Біз ержүрек ұлдармыз! Қайырлы күн! Ормандар мен далалар. Қайырлы күн! Достасқан бар балалар. Қайырлы күн! Біздің балабақшамыз. Қайырлы күн! Қонақтар! (Шаттық шеңбер үш тілде орындалады) -Балалар көзімізді жұмып бір әуен тыңдайықшы (сиқырлы дыбыс шығады) -Айналаға қараңдаршы біз бір патшалыққа тап болған сияқтымыз. Байқайм бұл «үш тіл патшалығы» секілді (балалар айналаға қарап ,орындарына отырады) |
Балалар шаттық шеңберге тұрып, көтеріңкі көңіл-күймен Қайырлы күн тілейді. |
Ұйымдастыру ізденістік Сөздік жұмыс Дидактикалық ойын Сергіту сәті |
Қызықтыру сәті: Залға патшалықтың тілмашы кіреді. Тілмаш:-Балалар,сәлеметсіңдерме! Мен үш тіл патшалығының тілмашымын. Мен біздің патшайымның жарлығын оқуға келдім. «Бәріңе! Бәріңе! Бәріңе! Кішкентайлардан бастап үлкендерге дейін, қалалар мен ауылдарда үш тілде (қазақ, ағылшын, орыс тілдерінде) сөйлеуді үйренетін болыңдар!». «Всем!Всем!Всем! От мала до велика, в городах и селах научиться разговаривать на трех языках (казахском, английском, русском)». «To everybody! The young and the old in the cities and villages should learn three languages-Kazakh,English, Russian!» (тілмаш шығып кетеді) -Балалар,бұл үш тіл патшалығы болса,патшайымы болу керек емеспа? (Залға патшайым кіреді) -Сәлеметсіңдер ме! -Здраствуйте! -Good morning! (Балаларда үш тілде амандасады) Патшайым: Балалар, мен үш тіл патшалығының патшайымымын. Мен Қазақстанның барлық қалаларын аралап, мектептер мен балабақшалардағы балаларға үш тілді яғни қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілін үйретіп жүрмін. Менің патшалығыма тап болыпсыңдар, қош келдіңдер! Байқаймын, сендер үш тілді амандасуды меңгеріп алған сияқтысыңдар. Тәрбиеші: Ия, біздің балалар үш тілді бірдей меңгеріп жатыр. «Үш тіл патшалығының» мағынасын түсіндіру Слайд көрсету -Балалар, біз қандай мемлекетте тұрып жатырмыз? -Какой стране мы живем? -Уот каунтри дю уи лив? -Кәне балалар үш тілде отан туралы кім тақпақ айтып береді? - Балалар, біздің мемлекеттік тіліміз қандай? -Дети какой наш государственный язык? -Уот из ауа стейт ленгуиж - Кәне, тіл туралы үш тілде кім тақпақ айтып береді? Патшайым: Жарайсыңдар, балалар! Мен сендерге сыйлық әкелдім. Ол-«білім кілті». Қане көмекшім, білім кілті салынған қорабымды беріп жіберші. Тілмаш: Патшайым, кілт орнында жоқ, білім кілті жоғалды. Бұл кімнің ісі екен? Патшайым: Бұл кілтті ұрлаған кім екенін ішім сезіп тұр. Жақында жалмауыз кемпірдің елді бір дүрліктіріп жүргендігін естігенмін. Түбі бізге жеткен ғой! -Патшайым, Жалмауыз кемпір тікелей эфирге шығып жатыр. Тыңдайық! (экраннан жалмауыз кемпір шығады). Жалмауыз кемпір: «Патшайым және балалар! Сендердің жоғалған кілттерің менде. «Білім кілтін» алып, одан әрі білімдеріңді шыңдайын деп отырсыңдар ғой, бірақ бұлай болмайды. Мен ол кілтті сендерге ешқашан бермеймін. Ж-о-о-о-қ! Егер сендер өте білімді, үш тілге жетік болсаңдар сендерді уысыма қалай түсірем? Сендер менен қашып, шетелге асып кетесіңдер ғой! Мен болашақта балалардың білімді болғандарын қаламаймын. Ал, ендеше, батылдарың жетсе алып көріңдер!» - деп мысқылдап күледі (ха-ха). Патшайым: Қорықпаңдар, балалар! Бұл кедергіден құтылудың амалын табуға болады. «Білім кілтінің» екінің бірі біле бермейтін қасиеті бар. Бұл кілт кім білімді, соның қолына өзі еш кедергісіз келетін болады. Бұған жалмауыз кемпір де кедергі бола алмайды. -Ендеше, «Білім кілтін» жалмауыздың қолынан алу үшін үш тілді үйренуді жалғастырайық! Балалар, үш тілде жаттаған мақал-мәтел білесіңдерме? Кәне айтып беріңдерші. - Енді балалар біз бір ойын ойнайық. Ойынның аты «Ұйқасын тауып, тіл үйрен» 1. Үйірме – кружок, Секіру – прыжок. 2. Бала – мальчик, Саусақ – пальчик. 3. Сладкий – тәтті, Твёрдый – қатты. 4. Горох – бұршақ, Кукла – қуыршақ. 5. Мальчик – boy, Ойыншық – toy. 6. Красный – red, Плохой – bad. Сергіту сәті орындалады. Патшайым: Ал балалар, мен сендердің тапқырлықтарыңды тексергім келіп отыр. Мен сендерге жұмбақ жасырам ,ал сендер жұмбақтың шешуін тауып, үш тілде атап беріңдер. 1. Үш тілі бар, Тықылдаған үні бар. 2. Таңмен көзін ашады, Әлемге нұрын шашады. 3. Сумен кірді ашады, Өзі судан қашады. 4. Зверь я горбатый А нравлюсь ребятам. 5. Голодная- мычит, Сытая- жует,.. Всем ребятам Молоко дает. 6. Сто одежек, Все без застежек. Патшайым: Жарайсыңдар балалар, әрі тапқыр, әрі үш тілді жетік меңгерген екенсіңдер. Ал сендер үш тілде ертегі айта аласыңдама? -Әрине патшайым, біздің балалар үш тілде ертегі айта алада, тіпті рөлдерінде сомдай алады.
Автор:-Ертеде бір шал мен кемпір өмір сүріпті,
олардың Шұбар тауығы болыпты. Бір күні тауық жай емес, алтын
жұмыртқа тауыпты. Шал мен кемпір
қуаныпты.
Автор:
-Дед
бил-бил не
разбил. -А мышка бежала, хвостиком махнула, яичко упало и разбилось. -Грендпа энд грендла а крайң. Ряба хен сед зем: Әже: Ауа текстикл броук даун. Ата: Уот ту ду нәу Шұбар тауық: Донт край зе грандфазе, донт край зе грандмазе.Ай тейк ю э ню тестик, нот голд бат симпл. Патшайым: Жарайсыңдар балалар! -Патшайым, қораптың ішінде бір нәрсе жылт-жылт етеді. Кәне, ашып көрейікші! Ой, Патшайым, қорап ішінде «Білім кілті» тұр. «Білім кілті» жалмауыз кемпірдің қолынан қалай келген? Патшайым: Міне, балалар, мен сендерге айтып едім ғой, «Білім кілті» білімдінің қолына өзі-ақ келеді деп. «Білім кілті» сендерді адаспай тапқан екен. Осы кілттің атына сай білімді де тілге жүйрік болыңдар! Әлі де алатын асуларың алда. Сол асулардан сүрінбей өтіңдер дегім келеді.Міне балалар, енді «Білім кілті» сендердікі! (шығып кетеді) -Кәне балалар, білім кілтімен сиқырлы сандықты ашайық.Міне,сиқырлы сандықта көптеген кітаптар бар екен. Білімнің кілті кітапта екен. |
-Қазақстан Республикасында -Республике Казахстан -Зе репаблик оф Кәзәкстан Отан деген –атамекен, Отан деген- туған жер Отан-ана, Отан- үлкен Қазақстан –туған ел! Один средь многих стран. Отчизна-мать, Отчизна –мир, Отчизна-Казахстан. One among many countries, Native land- mother, Native land- universe, Native land- Kazakhstan Қазақ тілі Казахский язык Лейнгуиж из казах Тілмен ғана қызық менің тірлігім, Тату еткен елмен елдің бірлігін. Туған тілмен асқақ шығып,ізгі үнім, Туған тілде алып жүрміз біз білім.
И в радости и в грусти – Он всякий час со мной. Родной язык мой казахский, Как Родина родной!
We
learned
our
ABC's 1.Ештен кеш жақсы. Лучше поздно, чем никогда. Бәтте лат зан нева 2.Жүз сомың болғанша, жүз досың болсын. Не имей сто рублей, а имей сто друзей. Хәвиң френдс из беттә зән хәвинг манней 3.Еңбексіз өнбек жоқ. Без труда нет плода. Ноу пайн ноу гейнс 4.Денсаулық – зор байлық. Здоровье – дороже денег. Гууд хеалз из оубв уелз 5.Білімі саяздың адымы тар. Незнание приносит вред. Литл кноулейдж из дангероуз зиң 6.Қанағат қарын тойғызар. Хорошенького помаленьку. Еноудж из эс гуд эс е фест Слайдқа қарап қимыл – қозғалыстар жасайды
(сағат-часы-clock)
(күн-солнце-sun)
(сабын-мыло-soup)
(
верблюд-түйе-camel)
(корова-сиыр-cow) (капуста-қырыққабат- cabbage) Балалар «Шұбар туық» ертегісін үш тілде сахналайды |
Рефлексивті түзету |
Дид.ойын: «Шытырман» арқылы оқу қызметін қорыту. -Біз қайда тап болдық? Патшалық-царство-kingom -Бізге кім келді? Gfnifqsv- королева- gueen -Жалмауыз нені алып қойды? Кілт-ключ-key -Біз қандай ертегіні сахналадық? Тауық- курица -chicken -Бүгін біз қанша тілді меңгердік? -Балалар, сиқырлы сандықтың ішінде тағы бір нәрсе бар екен. Шұбар тауық бізге жай емес тәтті жұмыртқа тауып берген сияқты (балаларға киндерсюрприз таратылады). Мадақтау
|
Патшалыққа Патшайым Білім кілтін «Шұбар тауық» ертегісін Үш тілді меңгердік Қазақ, орыс, ағылшын |
Күтілетін нәтиже:
Білуі: Үш тілде тақпақ, мақал – мәтел, жұмбақтар айта алуды білді
Меңгеруі: Қазақ, орыс, ағылшын тілдерін меңгерді
Жасай алуы: «Ұйқасын тауып, тіл үйрен», «Шытырман» ойындарын ойнай алды