Цифрлық технологиялардың,
соның ішінде жасанды интеллекттің кең таралуын
ескере отырып, студенттер коммуникациясы стратегияларын әзірлеу мен
жетілдіруде қолдану үшін әртүрлі ЖИ негізіндегі құралдар мен
жүйелерді зерттеуі керек. Жасанды интеллектті қолдану студенттер
арасындағы білім, педагогикалық тәжірибе және әдістемелермен
алмасуға мүмкіндік беретін ұйымдастырушылық
өзара
әрекеттесуді жақсартуға ықпал
етеді.

Қазіргі таңда педагогтер оқу процесіне біріктіре
алатын жасанды интеллектке негізделген көптеген білім беру ресурстарына ие болды.
Біріншіден, жасанды интеллект оқу материалдарын басқаруға
көмектеседі, педагог жұмысын жеңілдетеді және оқу мақсаттары мен
оқушылардың жеке қажеттіліктеріне, сондай-ақ оқыту стиліне сәйкес
ресурстарды табуға, құруға және бөлісуге мүмкіндік
береді.

Жасанды интеллектті пайдалану студентердің оқу жетістіктерін бағалаудың
инновациялық тәсілдерін жасауға ықпал етуі мүмкін.
Мысалы, жасанды интеллектке
негізделген жазу көмекшілері лексика, грамматика және сөйлем
құрылымы сияқты аспектілерді талдау және бағалау мен кері байланыс
беру арқылы оқушылардың жазбаша жұмысын автоматты түрде бағалай алады.

Жасанды интеллект технологиялары оқытуды
дараландыруға, сабақтарды саралауға және оқу процесін жекелендіруге
бағытталған педагогикалық стратегияларды қолдаудың әлеуетін
білдіреді, бұл бұрын оқушылардың үлкен топтарымен сабақ өткізу
жағдайында мүмкін болмады. Бұл технологиялар педагогтерге
студенттердің білім беру қажеттіліктері мен қызығушылықтарын
тереңірек түсінуге, олардың үлгерімі мен академиялық жетістіктерін
бақылауға мүмкіндік береді. Білім алушылар туралы деректерді пайдалана
отырып, жасанды интеллект жүйелері оқытуды әртүрлі деңгейлерде және
материалды игерудің әртүрлі жылдамдығымен бейімдей алады, сонымен
қатар арнайы білім беру қажеттіліктері барларды қоса алғанда,
барлығына қолжетімділікті сақтай отырып, оқу теңсіздігін азайтуға
көмектеседі.

Жасанды интеллектті оқу
процесіне сәтті енгізу және оқушылардың ақпараттық қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін ақпараттық және медиа сауаттылық дағдылары
болуы керек.
Бұған жасанды интеллект
басқаратын ортада ресурстарды табу мүмкіндігі, сондай-ақ ЖИ
көмегімен ақпаратты ұйымдастыру, талдау және түсіндіру кіреді.
Сонымен қатар, мұғалімдер оқушылардың қарым-қатынас пен
ынтымақтастық үшін жасанды интеллектті тиімді пайдалану мүмкіндігін
қамтамасыз етуі керек.
Жасанды интеллектті пайдалану
бұрыннан бар контентті негіз ретінде пайдаланып, мәтін, эссе және
кескін сияқты әртүрлі сандық контентті автоматты түрде жасауға
мүмкіндік береді. Бұл жасанды интеллект контенті адам жасаған
сияқты сапалы болуы мүмкін.