×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

LS зерттеу мақала

Автор:Нурманкулова Улбике Еримбетовна
Бағыты: Барлық пәндер
Бөлімі: Мақала
Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-09-25

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

әріптестермен тәжірибе алмасу

LS -зерттеу жұмысының тақырыбы «оқушыларды әдіс-тәсілдер арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастыру» Нурманкулова У.ЕШымкент қаласы №28 жалпы орта мектебінде А.Әлімовтың жүргізуімен LS-үдерісі бойынша курс өткізілді.Бұл курстың негізгі мақсаты LS-үдерісін толық түсініп,өз деңгейінде жүргізу болғандықтан, мен үшін бұл курстан ең құнды дүние құрылымдалған бақылау парағы арқылы зерттеу сыныпқа кіру.Проблеманы анықтағаннан кейін,үш құрал таңдау.Үш құрал бойынша зерттеу жұмысын жүргізу және А,В,С деңгей деп емес топты зерттеу,жұпты зерттеу,жеке-жеке оқушыларды т.б зерттеу.Бұл курс кәсіби дамуға мүмкіндік алуда өте тиімді болды.Педагогке қатысты мәселелер жан-жақты талқыланып,жоғары деңгейде жүргізілді.Сонымен жұмыстарымызды ары қарай дамыта отырып 6 - сыныпта LS-зерттеу сабағына қатыстым.Әріптестермен бірлесе отырып қысқа мерзімді жоспар құрып,әр сабақтан кейін талдау жүргізіп отырдық.Әр мұғалім зерттеуге 5-6 оқушыдан алып бақыладық.Пәні:қазақ әдебиеті.Тақырыбы:Абайдың жетінші қара сөзі.Сабақтың мақсаты:Оқушыларды әдіс-тәсілдер арқылы тыңдалым дағдысын машықтандырып,ақпаратты түсіну үшін дұрыс бағыт беру.Мен сабақ барысында 6 оқушыны зерттеуге алдым. Үй тапсырмасын сұрауда сұрақ-жауапқа С.есімді оқушы және М.есімді оқушы белсене қатысып жауап берді.Тақырыпқа байланысты мәтінді тыңдауда,мәтіннің бастапқы кезеңіне көп көңіл бөлінді,мәтіннің ортасы және соңғы кезеңдеріне толық тыңдалмаған.Оқушылар екі жақты күнделік әдісімен жұмыс жүргізу барысында байқалды.Бумеранг әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты жабық сұрақ құрастырды.А.есімді оқушы және Ә.есімді оқушы,М.есімді оқушы бір-бірімен алмасқан сұраққа жауап берді. Қорытынды: Бұл сабаққа енгізілген екі жақты күнделік әдісі оқушылардың тыңдалым дағдысын қалыптастыра отырып,әр оқушының мұқият тыңдап,мәтінге өз ойын жазу тиімділігін көрсетті.Бумеранг әдісі әр оқушының тақырыпқа сұрақ құрастыруы сабаққа қатысу белсенділігін көрсетті.Оқушылардың сабақ барысында мұқият зер салу дағдысын өз деңгейінде қалыптастыру үшін,кез келген оқушыдан сұрақ-жауап алу керек екендігін ескере отырып, келесі сабақ жоспарлауда енгізу ұсынылды.
Екінші сабақ.Сабақтың тақырыбы:Абай және Крылов. Сабақтың мақсаты:Оқушыларды әдіс-тәсілдер арқылы тыңдалым дағдысын машықтандырып,ақпаратты түсіну үшін дұрыс бағыт беру.Сабақ екі тілде орыс және қазақ тілінде кіріктірілген сабақ жүргізілді.Тақырыпты ашуда оқушылар менменшілдік,қатыгездік,жеңілтектік т.б сөздердің екі тілдік аудармасын жалпы бірдей айтып өтті.С.есімді оқушы сұрақ-жауапқа жақсы жауап берді.1-тапсырма мақал-мәтелдер екі тілде аралас жазылған оқушыларға берілді. Ә.С.М. есімді оқушылар мақал-мәтелдің негізгі ойын орыс тілінде жеткізе білді.2-тапсырмада оқушылар топқа бөлініп шегіртке мен құмырсқаның іс-әрекетінен көрініс көрсетті.Оқушылар белсене қатысты.3-тапсырмада синквэин әдісі бойынша Крылов мысалдарын жазу берілді.Осы тапсырма бойынша құрылған тест парақшасын белсенділік танытпаған оқушыларға берді, Ә.есімді оқушы жақсы жауап берді.Сабақты бекітуда М.есімді оқушы белсене қатысып жауап берді.Қорытынды: Кіріктіліген сабақты екі тілде жүргізу оқушылардың қызығушылығын арта түсті.Зерттеуге алған оқушылар сабақтың мақсатына сай тыңдалым дағдысын қалыптастыруда ,берілген тапсырмаларға мұқият қарап,бірін-бірі тыңдап жауап берді. М.есімді оқушыдан оқушы үнін алдым.1.Саған сабақта бәрінен де не ұнады?дегенде,маған Крылов мысалдары ұнағанын айтып өтті.2.Сен нені үйрендің? деген сұраққа мысалдардан адам үнемі іс-әрекетте болу керек және жақсы қасиеттердің болу керектігін жеткізе білді.3.Оқытудың қай бөлігі сен үшін барынша тиімді болды? Сабақтың екі тілде жүргізілуі өте қызықты және тиімділігін айта алды.Үшінші сабақ.Пәні:қазақ әдебиеті.Сабақтың тақырыбы:Абай шығармаларының зерттеулері. Сабақтың мақсаты:Оқушыларды әдіс-тәсілдер арқылы тыңдалым дағдысын машықтандырып,ақпаратты түсіну үшін дұрыс бағыт беру.Сабақты жағымды ахуал қалыптастырумен бастады.Оқушылар Абайдың өлең шумақтарын жатқа айтты. Сұрақ-жауап арқылы сабақ түсіндірмесі жүргізілді.Абай зерттеулеріне талдау жүргізілді.Оқушылар белсене қатысты.Қорытынды: сабақ мақсатына сай оқушыларға дұрыс бағыт-бағдар беру арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастыру жүйелі жүргізілді.Әр сабақта тыңдалым дағдысына көп көңіл бөлу керектігін анықтадық.

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.