Тақырыбы: «Сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер»
Бүгінгі білім беру жүйесі мұғалімнің оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыра алуын талап етеді. Қазіргі сабақтың басты мақсаты – оқушының дербес ойлауын дамыту, танымдық белсенділігін арттыру, білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасау. Осы мақсатқа жету үшін түрлі тиімді әдіс-тәсілдерді орынды қолдану маңызды.
-
Тиімді әдіс-тәсілдерді қолданудың маңызы
1. Оқушылардың қызығушылығын арттырады;
2. Өз ойын еркін жеткізуге үйретеді;
3. Бірлескен жұмысты ұйымдастырады;
4. Жаңа білімді түсіну, есте сақтау дағдыларын дамытады;
5. Оқушы тұлғасының қалыптасуына оң әсер етеді.
Сабақта кең қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
1. «Ой қозғау» әдісі
Сабақ басында оқушылардың қызығушылығын арттырып, тақырыпқа бағыттайды. Мысалы: сұрақтар қою, сурет көрсету, бейнероликтен үзінді ұсыну. Бұл оқушыларды белсенді жұмысқа бейімдейді.
2. Топтық жұмыс
Оқушылар бірлесіп әрекет ету арқылы білімді терең меңгереді.
«Жигсо»
«Ақылдың алты қалпағы»
«Мозаика» сияқты түрлері оқушылар арасындағы ынтымақтастықты арттырады.
3. Диалогтік оқыту
Сұрақ-жауап, пікір алмасу, талқылау, рөлдік ойындар арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдылары дамиды. Бұл әдіс оқушыны сыни және шығармашылық ойлауға жетелейді.
4. Мәселелік жағдай тудыру
Оқытудағы жағдаяттық тапсырмалар арқылы оқушыға ойлануға, шешім қабылдауға мүмкіндік беріледі. «Не үшін? Қалай? Қандай жолмен?» деген сұрақтарға жауап іздеу арқылы оқушы зерттеушілікке үйренеді.
5. «Блум таксономиясы» бойынша тапсырмалар
Білім, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау сатыларын қамтитын тапсырмалар оқушының ойлау қабілетін жүйелі дамытады.
6. АКТ қолдану
Интерактивті тақта, онлайн платформалар, цифрлық жаттығулар сабақтың тиімділігін арттырады. Оқушылардың цифрлық сауаттылығын дамытады әрі сабаққа деген қызығушылығын күшейтеді.
7. Ойын әдістері
Бәсекелестік пен көңіл-күйді көтеретін ойындар оқушылардың белсенділігін арттырады. Мысалы: «Кім жылдам?», «Қате тап», «Сөз жарысы» сияқты ойындар.
8. Формативті бағалау тәсілдері
«Бағдаршам»
«Екі жұлдыз, бір тілек»
«Басбармақ»
«Стикердегі кері байланыс»
Оқушының оқу үдерісін үздіксіз бақылауға мүмкіндік береді.
Қорытынды
Сабақта тиімді әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдану – сапалы білімнің негізі. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі қолданған әдісінің саны емес, оның мақсатқа сай дұрыс таңдалуымен өлшенеді. Әрбір сабақта оқыту әдістерін түрлендіре отырып, оқушының белсенділігін арттыру, қызығушылығын ояту және танымдық дамуын қамтамасыз ету – қазіргі педагогтың басты міндеті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мақала . Тақырыбы: "Сабақта қолданылатын тиімді әдіс тәсілдер"
Мақала . Тақырыбы: "Сабақта қолданылатын тиімді әдіс тәсілдер"
Тақырыбы: «Сабақта қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер»
Бүгінгі білім беру жүйесі мұғалімнің оқыту үдерісін тиімді ұйымдастыра алуын талап етеді. Қазіргі сабақтың басты мақсаты – оқушының дербес ойлауын дамыту, танымдық белсенділігін арттыру, білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасау. Осы мақсатқа жету үшін түрлі тиімді әдіс-тәсілдерді орынды қолдану маңызды.
-
Тиімді әдіс-тәсілдерді қолданудың маңызы
1. Оқушылардың қызығушылығын арттырады;
2. Өз ойын еркін жеткізуге үйретеді;
3. Бірлескен жұмысты ұйымдастырады;
4. Жаңа білімді түсіну, есте сақтау дағдыларын дамытады;
5. Оқушы тұлғасының қалыптасуына оң әсер етеді.
Сабақта кең қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
1. «Ой қозғау» әдісі
Сабақ басында оқушылардың қызығушылығын арттырып, тақырыпқа бағыттайды. Мысалы: сұрақтар қою, сурет көрсету, бейнероликтен үзінді ұсыну. Бұл оқушыларды белсенді жұмысқа бейімдейді.
2. Топтық жұмыс
Оқушылар бірлесіп әрекет ету арқылы білімді терең меңгереді.
«Жигсо»
«Ақылдың алты қалпағы»
«Мозаика» сияқты түрлері оқушылар арасындағы ынтымақтастықты арттырады.
3. Диалогтік оқыту
Сұрақ-жауап, пікір алмасу, талқылау, рөлдік ойындар арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдылары дамиды. Бұл әдіс оқушыны сыни және шығармашылық ойлауға жетелейді.
4. Мәселелік жағдай тудыру
Оқытудағы жағдаяттық тапсырмалар арқылы оқушыға ойлануға, шешім қабылдауға мүмкіндік беріледі. «Не үшін? Қалай? Қандай жолмен?» деген сұрақтарға жауап іздеу арқылы оқушы зерттеушілікке үйренеді.
5. «Блум таксономиясы» бойынша тапсырмалар
Білім, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау сатыларын қамтитын тапсырмалар оқушының ойлау қабілетін жүйелі дамытады.
6. АКТ қолдану
Интерактивті тақта, онлайн платформалар, цифрлық жаттығулар сабақтың тиімділігін арттырады. Оқушылардың цифрлық сауаттылығын дамытады әрі сабаққа деген қызығушылығын күшейтеді.
7. Ойын әдістері
Бәсекелестік пен көңіл-күйді көтеретін ойындар оқушылардың белсенділігін арттырады. Мысалы: «Кім жылдам?», «Қате тап», «Сөз жарысы» сияқты ойындар.
8. Формативті бағалау тәсілдері
«Бағдаршам»
«Екі жұлдыз, бір тілек»
«Басбармақ»
«Стикердегі кері байланыс»
Оқушының оқу үдерісін үздіксіз бақылауға мүмкіндік береді.
Қорытынды
Сабақта тиімді әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдану – сапалы білімнің негізі. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі қолданған әдісінің саны емес, оның мақсатқа сай дұрыс таңдалуымен өлшенеді. Әрбір сабақта оқыту әдістерін түрлендіре отырып, оқушының белсенділігін арттыру, қызығушылығын ояту және танымдық дамуын қамтамасыз ету – қазіргі педагогтың басты міндеті.
шағым қалдыра аласыз













