№
|
Жұмыс түрі
|
Шығармашылық, зерттеушілік жұмыс
түрі
|
Күтілетін нәтиже
|
I бөлім
Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған
жұмыс түрлері
|
1
|
«Танымдық процестер»
дарындылық түрлерін саралау жіктеуге негіз болған бірнеше
критерийлер бойынша анықтау:
|
Іс-әрекет түрі:
– Қалыптастыру деңгейі.
– Көрініс беру түрі.
– Жас мөлшеріне қарай даму ерекшеліктерін есепке
алу
|
Диагностика мен мониторинг
жасау.
Сыныптар бойынша қазақ тілі мен әдебиетінен
қабілетті оқушылар анықталады.
|
2
|
Іс – әрекет түрі және оның оның психикасын
қамтамасыз ететін салалары критерийі бойынша:
|
іс- әрекеттің негізгі түрі практикалық, теориялық
(танымдық), көркем- эстетикалық, коммуникативтік және рухани –
құндылықтықтарды анықтау.
|
Сыни тұрғыдан ойлау стритегияларын
қолдану.
Көркем – эстетикалық іс – әрекетте әдеби –
поэтикалық дарындылық анықталады.
|
3
|
«Қажеттіліктерді қанағаттандыру»
критерийі бойынша:
|
жаңашылдық пен әлеуметтік мәнге ие болу
талаптарына жауап беру бойынша зерттеу.
|
Түрлі тақырыптағы ойтолғау, эссе, шығармалар
жазғызу.
|
4
|
Оқуға жағымды қызығушылық
деңгейлерін анықтау
|
Оқушының ерекше қабілетін
бағалап және сол баламен жұмыс істеудің ары
қарайғы жоспарларын жасау.
|
Топтық жұмыстарда көшбасшылығын бақылау.
Жасырын дарындылықты анықтау.
|
5
|
Жас мөлшеріне қарай дамуының ерекшеліктерінің
сипаты:
|
психологиялық даму жылдамдығы және дарындылығы
анық көрінген жас мөлшерінің кезеңін бақылау.
|
Әр сыныптағы қабілетті және дарынды оқушылармен
жұмыста бақылау. Зерттеудің жаңа бағыттары мен
әдіс-тәсілдерін ойлап табу
|
II бөлім Сабақ барысында жүргізілетін жұмыс
түрлері
|
1
|
Сабақтың үш кезеңінде қолданатын
әдіс-тәсілдің дарындылықты дамытуға әсері:
|
«Тұлғаны танып-біл»
Берілген суреттер арқылы ойды кеңейту үшін басқа сөздік
қолданыстарды іздей бастайды.
|
Оқушы әрекетінің дарындылығын
дамытуға әсер етеді.
|
2
|
«Мені түсін» кестесін
құру.
|
Ым- ишара, қимыл-әрекет, қысқа тірек
сызба арқылы ойлау мен сөйлеу қабілеттерін
арттыру.
|
3
|
«Ең бастысы»
|
Жүйелі де маңызды сұрақтар ойластырып, сұраққа
ұтымды жауап іздеп, оларды хаттап жаза отырып, ауызша және жазбаша
тілдік оралымдарды қолдану қабілері қалыптасады.
|
4
|
«Өз жартыңды тап»
|
Бірінің ойын бірі жалғастыру арқылы логикалық
байланысқа түседі.
|
5
|
«Жазу әрекетін ұйымдастыру»
|
Тақырып таңдай келе, негізгі ойды жүйелеу үшін
неғұрлым ұтымды шығатын сөздерді іріктейді.
|
6
|
«Сөз сыры»
|
Берілген сөзге орай ұғымдардың синонимдік қатарын
құрастыру тілдік тапқырлықты қажет етеді.
|
7
|
«Ой қозғау»
|
Бір сөз төңірегінде бірнеше ой өрбіту арқылы
сөздік дәлдікке жетелейді.
|
III бөлім Сыныптан тыс кезеңдерде жүргізілетін жұмыс
түрлері
|
1
|
Мектепішілік және қалалық, аудандық танымдық
шараларға қатысту. (соның ішінде дебаттарға)
|
|
Ұйымдастырылған уақытта
|
2
|
Мектепішілік, аудандық, облыстық, халықаралық
пән олимпиадаларына қатысу.
|
|
Үнемі
|
3
|
Қашықтан өткізілетін олимпиадаларға
қатысу:
|
|
Желтоқсан, ақпан
|
4
|
Мектепішілік, қалалық, аудандық,
облыстық Махамбет оқуларына
қатысу.
|
|
Ұйымдастырылған уақытта
|
5
|
Республикалық «Ақ бота»
интеллектуалдық сайысына қатысу.
|
|
Қазан
|
6
|
Қалалық, аудандық «Абай мен Шәкәрім» оқуларына
қатысу.
|
|
|
7
|
Аудандық, облыстық, республикалық, қашықтықтан
ұйымдастырылған шығармалар сайысына қатысу.
|
|
Ұйымдастырылған уақытта
|
8
|
Басылымдарға өлеңдер мен материалдар жариялауды
жалғастыру.
|
|
Жылына 2 рет
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|