Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесінің 2017-2018 оқу жылындағы модульдік жоспары

    Бөлімі

    Модуль  мазмұны

    Уақыты

    Теория лық 

    бөлім

    Дарындылық түрлерін айқындаудың
    әдіс-тәсілдерімен  жан-жақты  танысып, мәлімет  жинақтау

    қыркүйек

    Практикалық   бө лім 

    І

    қадам

    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері:
    –    дарындылық белгілерінің  негізінде өз бетімен жағдаяттарды  шеше  алуы;
    –    тілдік қолданыстарға деген қызығушылығын арттыру;
    –    өз  бетінше  іздену жұмыстарын іске асыруы,
    –    алдына мақсат қою, жету жолдарын қарастырады;
    –    өзіне-өзі бақылау жасауы,
    –    зерттеушілік  қабілеттерін  қалыптастыру;

    қазан


    ІІ 

    қадам

    Сабақ барысында жүргізілетін  жұмыс түрлері:
    – оқушының оқу  мүмкіндігінің  деңгейін   анықтайтын  әдіс-тәсілдер;
    –  интеллектуалдық   ерекшеліктерін  дамыту;
    – сабақтарда  дарындылық   деңгейін  жан-жақты аша түсетін   әдістер  қолдану;
    – сын тұрғысынан

    ойлау  қабілетін  арттыратын  тапсырмалар  беру;
    - пәнге  деген  қызығушылығын  арттыра  отырып, тілге деген сүйіспеншілігін  арттыру;
    – сабақтың әр кезеңінде қолдануға ыңғайлы  жаңа  технологиялар  мен  әр  түрлі  тап -сырмалар  түрі;
    – оқушы   портфолиосын  жүргізу

                       Үнемі

    ІІІ қадам

    Сыныптан тыс кезеңдерде  жүргізілетін жұмыс түрлері:
    – түрлі сайыстар мен  пәндік  олимпиадалар
    –интернет арқылы қашықтан жүргізілетін жұмыс түрлері
    – оқушыны жан-жақты дамыту  жұмыстары
    –  басқа мәдени шаралармен және қаланың, аудан мен облыстың, республика мен халықаралық деңгейде өткізілетін сайыстар мен шараларға қатыстыру

    Ұйымдастырылған  уақытта

    Қорытынды  бөлім

    Дарынды  оқушылармен  жүргізілген  жұмыс  жүйесінің 

    нәтижесі

    Мамыр



    ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІ  БОЙЫНША  ДАРЫНДЫ
     ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС  ЖОСПАРЫ

    №

    Жұмыс түрі

     

        Шығармашылық, зерттеушілік жұмыс түрі

    Күтілетін нәтиже

    I бөлім

    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері

    1

    «Танымдық  процестер»
    дарындылық түрлерін саралау жіктеуге негіз болған бірнеше критерийлер бойынша анықтау:

    Іс-әрекет түрі:
    – Қалыптастыру деңгейі.
    – Көрініс беру түрі.
    – Жас мөлшеріне қарай даму ерекшеліктерін  есепке  алу

    Диагностика мен мониторинг жасау.

    Сыныптар бойынша қазақ тілі мен әдебиетінен қабілетті оқушылар анықталады.

    2

    Іс – әрекет түрі және оның оның психикасын қамтамасыз ететін салалары критерийі бойынша:

    іс- әрекеттің негізгі түрі практикалық, теориялық (танымдық), көркем- эстетикалық, коммуникативтік және рухани – құндылықтықтарды  анықтау.

    Сыни тұрғыдан ойлау стритегияларын қолдану.

    Көркем – эстетикалық іс – әрекетте әдеби – поэтикалық  дарындылық  анықталады.

    3

    «Қажеттіліктерді  қанағаттандыру»
    критерийі бойынша:

    жаңашылдық пен әлеуметтік мәнге ие болу талаптарына жауап беру бойынша зерттеу.

    Түрлі тақырыптағы ойтолғау, эссе, шығармалар жазғызу.

    4

    Оқуға  жағымды  қызығушылық  деңгейлерін  анықтау

    Оқушының  ерекше  қабілетін   бағалап және сол  баламен   жұмыс істеудің ары қарайғы жоспарларын жасау.

    Топтық жұмыстарда көшбасшылығын бақылау.
    Жасырын дарындылықты  анықтау.

    5

    Жас мөлшеріне қарай дамуының ерекшеліктерінің сипаты:

    психологиялық даму жылдамдығы және дарындылығы анық көрінген жас мөлшерінің кезеңін бақылау.

    Әр сыныптағы қабілетті және дарынды оқушылармен жұмыста бақылау.  Зерттеудің жаңа бағыттары мен әдіс-тәсілдерін ойлап табу

    II бөлім
    Сабақ барысында жүргізілетін  жұмыс  түрлері

    1

    Сабақтың үш кезеңінде қолданатын  әдіс-тәсілдің дарындылықты дамытуға әсері:

     «Тұлғаны  танып-біл»
    Берілген суреттер арқылы ойды кеңейту үшін басқа сөздік қолданыстарды іздей бастайды.

    Оқушы  әрекетінің  дарындылығын  дамытуға  әсер  етеді.

    2

    «Мені  түсін» кестесін құру.

    Ым- ишара, қимыл-әрекет, қысқа  тірек  сызба  арқылы   ойлау мен сөйлеу қабілеттерін  арттыру.

    3

    «Ең  бастысы»

    Жүйелі де маңызды сұрақтар ойластырып, сұраққа ұтымды жауап іздеп, оларды хаттап жаза отырып, ауызша және жазбаша тілдік оралымдарды қолдану қабілері қалыптасады.

    4

    «Өз  жартыңды  тап»

    Бірінің ойын бірі жалғастыру арқылы логикалық байланысқа түседі.

    5

    «Жазу әрекетін ұйымдастыру»

    Тақырып таңдай келе, негізгі ойды жүйелеу үшін неғұрлым ұтымды шығатын сөздерді іріктейді.

    6

    «Сөз  сыры»

    Берілген сөзге орай ұғымдардың синонимдік қатарын құрастыру тілдік тапқырлықты қажет етеді.

    7

    «Ой  қозғау»

    Бір сөз төңірегінде бірнеше ой өрбіту арқылы сөздік дәлдікке жетелейді.

    III бөлім
    Сыныптан тыс кезеңдерде жүргізілетін жұмыс түрлері

    1

    Мектепішілік және қалалық, аудандық танымдық шараларға қатысту. (соның ішінде дебаттарға)


    Ұйымдастырылған уақытта

    2

    Мектепішілік, аудандық, облыстық, халықаралық пән  олимпиадаларына қатысу.


    Үнемі

    3

    Қашықтан өткізілетін  олимпиадаларға қатысу:


     Желтоқсан, ақпан

    4

    Мектепішілік, қалалық, аудандық, облыстық   Махамбет  оқуларына  қатысу.


    Ұйымдастырылған уақытта

    5

    Республикалық  «Ақ  бота»  интеллектуалдық  сайысына  қатысу.


    Қазан

    6

    Қалалық, аудандық «Абай мен Шәкәрім» оқуларына қатысу.



    7

    Аудандық, облыстық, республикалық, қашықтықтан ұйымдастырылған шығармалар сайысына қатысу.


    Ұйымдастырылған уақытта

    8

    Басылымдарға өлеңдер мен материалдар жариялауды жалғастыру.


    Жылына  2  рет










    I бөлім
    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері

    1

    Орыстың  ұлы ойшылы  Максим  Горький: «Адамдағы  дарындылық  қасиет  туа  бітті  қан  арқылы  берілетіні  де, одан  қалды  жүре  пада  болатыны  да  бар. Туа  бітті  болатыны – тұқымқуалаушылық. Бұл  қасиет  өсіп  те  кететін, өшіп  те  қалатын  үрдіс. Сондықтан  оны  үнемі  үздіксіз  шыңдап  отырмаса  өшіп  қалуы  да  ғажап  емес» деген  екен.

    2

    Жүсіпбек  Аймауытов: «Мұғалімнің  айналысатыны – үнемі  қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін  тірі  адам  болғандықтан, біркелкі  әдіспеншектелуге  болмайды…»  дейді.

    3

    Н.Ожеговтың  сөздігінде дарындылық “табиғатпен берілетін ерекше қабілет” деп түсіндіріледі.

    4

    Дарынды  оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы ма?

    Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс зерттеп, шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, П.Торранстың пайымдауы бойыншамұғалімге көп қисынсыз сұрақ қоятын, көбіне, түсінбеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығынкөрсететінін айқындаған. Сондықтан осы қағиданы естен шағармаған жөн.

     

    ҚАЗАҚ   ТІЛІ  МЕН  ӘДЕБИЕТ   ПӘНІ  БОЙЫНША  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫНЫҢ  ЖЕКЕ  ПАСПОРТЫ

    №

    Параметрлер

    Жауаптары

    1

    Оқушының  аты-жөні:

    Яковенко  Ева

    2

    Сыныбы:

    4 «В»

    3

    Туған  күні, айы, жылы:

    03.12.2005 жыл

    4

    Жыл  санауы  бойынша  туылған  жылы:

    Тауық

    (Әл-Фараби, М.Дулатов, М.Әуезов)

    5

    Жұлдызнама  бойынша  кім?

    Мерген

    6

    Ұнататын  түсі:

    Күлгін (ойшылдардың  түсі, ішкі  жан-дүниесінің  түкпірінде  орасан  зор  күш-жігер  бар, ол  күшті  үнемі  шығара  бермейді, керек  жағдайларда  ғана  шығарады)

    7

    Отбасындағы  адам  саны:

    4

    8

    Отбасындағы  баланың  нешіншісі?

    2

    9

    Болашақтағы  мамандығы:

    Мал  дәрігері

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Таурбекова Гулнара Турсынбаевна
    25 Маусым 2021
    320
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мақала Дарынды балалармен жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мақала Дарынды балалармен жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас маманға көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Дарынды оқушылармен жұмыс жүйесінің 2017-2018 оқу жылындағы модульдік жоспары

    Бөлімі

    Модуль  мазмұны

    Уақыты

    Теория лық 

    бөлім

    Дарындылық түрлерін айқындаудың
    әдіс-тәсілдерімен  жан-жақты  танысып, мәлімет  жинақтау

    қыркүйек

    Практикалық   бө лім 

    І

    қадам

    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері:
    –    дарындылық белгілерінің  негізінде өз бетімен жағдаяттарды  шеше  алуы;
    –    тілдік қолданыстарға деген қызығушылығын арттыру;
    –    өз  бетінше  іздену жұмыстарын іске асыруы,
    –    алдына мақсат қою, жету жолдарын қарастырады;
    –    өзіне-өзі бақылау жасауы,
    –    зерттеушілік  қабілеттерін  қалыптастыру;

    қазан


    ІІ 

    қадам

    Сабақ барысында жүргізілетін  жұмыс түрлері:
    – оқушының оқу  мүмкіндігінің  деңгейін   анықтайтын  әдіс-тәсілдер;
    –  интеллектуалдық   ерекшеліктерін  дамыту;
    – сабақтарда  дарындылық   деңгейін  жан-жақты аша түсетін   әдістер  қолдану;
    – сын тұрғысынан

    ойлау  қабілетін  арттыратын  тапсырмалар  беру;
    - пәнге  деген  қызығушылығын  арттыра  отырып, тілге деген сүйіспеншілігін  арттыру;
    – сабақтың әр кезеңінде қолдануға ыңғайлы  жаңа  технологиялар  мен  әр  түрлі  тап -сырмалар  түрі;
    – оқушы   портфолиосын  жүргізу

                       Үнемі

    ІІІ қадам

    Сыныптан тыс кезеңдерде  жүргізілетін жұмыс түрлері:
    – түрлі сайыстар мен  пәндік  олимпиадалар
    –интернет арқылы қашықтан жүргізілетін жұмыс түрлері
    – оқушыны жан-жақты дамыту  жұмыстары
    –  басқа мәдени шаралармен және қаланың, аудан мен облыстың, республика мен халықаралық деңгейде өткізілетін сайыстар мен шараларға қатыстыру

    Ұйымдастырылған  уақытта

    Қорытынды  бөлім

    Дарынды  оқушылармен  жүргізілген  жұмыс  жүйесінің 

    нәтижесі

    Мамыр



    ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІ  БОЙЫНША  ДАРЫНДЫ
     ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС  ЖОСПАРЫ

    №

    Жұмыс түрі

     

        Шығармашылық, зерттеушілік жұмыс түрі

    Күтілетін нәтиже

    I бөлім

    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері

    1

    «Танымдық  процестер»
    дарындылық түрлерін саралау жіктеуге негіз болған бірнеше критерийлер бойынша анықтау:

    Іс-әрекет түрі:
    – Қалыптастыру деңгейі.
    – Көрініс беру түрі.
    – Жас мөлшеріне қарай даму ерекшеліктерін  есепке  алу

    Диагностика мен мониторинг жасау.

    Сыныптар бойынша қазақ тілі мен әдебиетінен қабілетті оқушылар анықталады.

    2

    Іс – әрекет түрі және оның оның психикасын қамтамасыз ететін салалары критерийі бойынша:

    іс- әрекеттің негізгі түрі практикалық, теориялық (танымдық), көркем- эстетикалық, коммуникативтік және рухани – құндылықтықтарды  анықтау.

    Сыни тұрғыдан ойлау стритегияларын қолдану.

    Көркем – эстетикалық іс – әрекетте әдеби – поэтикалық  дарындылық  анықталады.

    3

    «Қажеттіліктерді  қанағаттандыру»
    критерийі бойынша:

    жаңашылдық пен әлеуметтік мәнге ие болу талаптарына жауап беру бойынша зерттеу.

    Түрлі тақырыптағы ойтолғау, эссе, шығармалар жазғызу.

    4

    Оқуға  жағымды  қызығушылық  деңгейлерін  анықтау

    Оқушының  ерекше  қабілетін   бағалап және сол  баламен   жұмыс істеудің ары қарайғы жоспарларын жасау.

    Топтық жұмыстарда көшбасшылығын бақылау.
    Жасырын дарындылықты  анықтау.

    5

    Жас мөлшеріне қарай дамуының ерекшеліктерінің сипаты:

    психологиялық даму жылдамдығы және дарындылығы анық көрінген жас мөлшерінің кезеңін бақылау.

    Әр сыныптағы қабілетті және дарынды оқушылармен жұмыста бақылау.  Зерттеудің жаңа бағыттары мен әдіс-тәсілдерін ойлап табу

    II бөлім
    Сабақ барысында жүргізілетін  жұмыс  түрлері

    1

    Сабақтың үш кезеңінде қолданатын  әдіс-тәсілдің дарындылықты дамытуға әсері:

     «Тұлғаны  танып-біл»
    Берілген суреттер арқылы ойды кеңейту үшін басқа сөздік қолданыстарды іздей бастайды.

    Оқушы  әрекетінің  дарындылығын  дамытуға  әсер  етеді.

    2

    «Мені  түсін» кестесін құру.

    Ым- ишара, қимыл-әрекет, қысқа  тірек  сызба  арқылы   ойлау мен сөйлеу қабілеттерін  арттыру.

    3

    «Ең  бастысы»

    Жүйелі де маңызды сұрақтар ойластырып, сұраққа ұтымды жауап іздеп, оларды хаттап жаза отырып, ауызша және жазбаша тілдік оралымдарды қолдану қабілері қалыптасады.

    4

    «Өз  жартыңды  тап»

    Бірінің ойын бірі жалғастыру арқылы логикалық байланысқа түседі.

    5

    «Жазу әрекетін ұйымдастыру»

    Тақырып таңдай келе, негізгі ойды жүйелеу үшін неғұрлым ұтымды шығатын сөздерді іріктейді.

    6

    «Сөз  сыры»

    Берілген сөзге орай ұғымдардың синонимдік қатарын құрастыру тілдік тапқырлықты қажет етеді.

    7

    «Ой  қозғау»

    Бір сөз төңірегінде бірнеше ой өрбіту арқылы сөздік дәлдікке жетелейді.

    III бөлім
    Сыныптан тыс кезеңдерде жүргізілетін жұмыс түрлері

    1

    Мектепішілік және қалалық, аудандық танымдық шараларға қатысту. (соның ішінде дебаттарға)


    Ұйымдастырылған уақытта

    2

    Мектепішілік, аудандық, облыстық, халықаралық пән  олимпиадаларына қатысу.


    Үнемі

    3

    Қашықтан өткізілетін  олимпиадаларға қатысу:


     Желтоқсан, ақпан

    4

    Мектепішілік, қалалық, аудандық, облыстық   Махамбет  оқуларына  қатысу.


    Ұйымдастырылған уақытта

    5

    Республикалық  «Ақ  бота»  интеллектуалдық  сайысына  қатысу.


    Қазан

    6

    Қалалық, аудандық «Абай мен Шәкәрім» оқуларына қатысу.



    7

    Аудандық, облыстық, республикалық, қашықтықтан ұйымдастырылған шығармалар сайысына қатысу.


    Ұйымдастырылған уақытта

    8

    Басылымдарға өлеңдер мен материалдар жариялауды жалғастыру.


    Жылына  2  рет










    I бөлім
    Оқушы дарындылығын зерттеуге арналған жұмыс  түрлері

    1

    Орыстың  ұлы ойшылы  Максим  Горький: «Адамдағы  дарындылық  қасиет  туа  бітті  қан  арқылы  берілетіні  де, одан  қалды  жүре  пада  болатыны  да  бар. Туа  бітті  болатыны – тұқымқуалаушылық. Бұл  қасиет  өсіп  те  кететін, өшіп  те  қалатын  үрдіс. Сондықтан  оны  үнемі  үздіксіз  шыңдап  отырмаса  өшіп  қалуы  да  ғажап  емес» деген  екен.

    2

    Жүсіпбек  Аймауытов: «Мұғалімнің  айналысатыны – үнемі  қозғалып, өзгеріп, өсетін, өркендейтін  тірі  адам  болғандықтан, біркелкі  әдіспеншектелуге  болмайды…»  дейді.

    3

    Н.Ожеговтың  сөздігінде дарындылық “табиғатпен берілетін ерекше қабілет” деп түсіндіріледі.

    4

    Дарынды  оқушы – бұл жақсы оқитын оқушы ма?

    Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс зерттеп, шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, П.Торранстың пайымдауы бойыншамұғалімге көп қисынсыз сұрақ қоятын, көбіне, түсінбеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығынкөрсететінін айқындаған. Сондықтан осы қағиданы естен шағармаған жөн.

     

    ҚАЗАҚ   ТІЛІ  МЕН  ӘДЕБИЕТ   ПӘНІ  БОЙЫНША  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫНЫҢ  ЖЕКЕ  ПАСПОРТЫ

    №

    Параметрлер

    Жауаптары

    1

    Оқушының  аты-жөні:

    Яковенко  Ева

    2

    Сыныбы:

    4 «В»

    3

    Туған  күні, айы, жылы:

    03.12.2005 жыл

    4

    Жыл  санауы  бойынша  туылған  жылы:

    Тауық

    (Әл-Фараби, М.Дулатов, М.Әуезов)

    5

    Жұлдызнама  бойынша  кім?

    Мерген

    6

    Ұнататын  түсі:

    Күлгін (ойшылдардың  түсі, ішкі  жан-дүниесінің  түкпірінде  орасан  зор  күш-жігер  бар, ол  күшті  үнемі  шығара  бермейді, керек  жағдайларда  ғана  шығарады)

    7

    Отбасындағы  адам  саны:

    4

    8

    Отбасындағы  баланың  нешіншісі?

    2

    9

    Болашақтағы  мамандығы:

    Мал  дәрігері

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Мақала Барлық сыныптар
    25.06.2021
    320
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Таурбекова Гулнара Турсынбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации