Педагогикалық кеңес - бұл педагогикалық қызметкерлердің тұрақты жұмыс істейтін алқалы өзін-өзі басқару органы. Оның көмегімен мектепке дейінгі білім беру мекемесінің дамуы басқарылады.
Педагогикалық кеңес бүкіл білім беру процесін басқарудың жоғарғы органы ретінде мектепке дейінгі мекеменің нақты міндеттерін шешеді.
-
Педагогикалық кеңесі туралы ережемен анықталады.
-
педагогикалық кеңес барлық әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың орталық буыны, «педагогикалық шеберлік мектебі» болып табылады.
Педагогикалық кеңестің функциялары:

Педагогикалық кеңесінің отырыстары оның мүшелерінің кемінде жартысы қатысқан жағдайда құзыретті болады.
Педагогикалық кеңестің түрлері:
• белгілеу немесе аналитикалық жоспарлау - оқу жылының басталуына дейін, тамыз айының соңында өткізіледі және өткен жылдың нәтижелерін талдауға, жоспар қабылдауға және болашақ мәселелерді шешуге бағытталады;
• аралық нәтижелері бар педагогтардің тақырыптық кеңесі оқытушылар құрамының жылдық міндеттерінің біріне арналған;
• қорытынды, немесе қорытынды-ұйымдастырушылық, - оқу жылының соңында өткізіліп, жыл қорытындылары шығарылады.
Педагогикалық кеңестер түрлерге бөлінеді. Оқу жылы педагогикалық кеңестердің циклын анықтайды. Жылдық циклдің кең таралған құрылымы төрт компоненттен тұрады: алғашқы педагогтар кеңесі, екі тақырыптық және тағы бір қорытынды. Әдетте, педагогикалық кеңестің отырыстары мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жұмыс жоспарына сәйкес екі айда бір рет шақырылады.
Педагогикалық кеңестер ұйымдастыру формаларымен де ерекшеленеді:
-
дәстүрлі - бұл әр мәселе бойынша ережелерді қатаң сақтай отырып және олар бойынша шешім қабылдаумен өткізілетін, күн тәртібі нақтыланған педагогикалық кеңес;
-
тәрбиешілерді белсендірудің жеке әдістерін қолданатын педагогтар кеңесі;
-
дәстүрлі емес педагогтар кеңесі (мысалы, іскерлік ойын, конференция және т.б. түрінде). Оны дайындау сценарий жазып, қатысушыларды командаларға бөліп, рөлдерді тағайындауды қажет етеді.
Алайда, кез-келген педагогтар кеңесінің жұмысының нәтижесі ұжым жұмысын жақсарту туралы шешімдер қабылдауы керек екенін есте ұстаған жөн.
Дәстүрлі педагогикалық кеңестер вербальды (вербальды) әдістерді, мазмұнның дәстүрлі сипатымен және әкімшілік пен педагогтар арасындағы авторитарлық қарым-қатынас стилінің басым қолданылуымен ерекшеленеді. Қатысушылар қызметінің нысаны мен ұйымдастырылуына сәйкес педагогтар кеңестері бөлінеді:
• педагогтар кеңесіне (классикалық) талқылауы бар баяндама негізінде (сөз сөйлеу);
• бірлескен есептермен есеп беру;
• спикердің шақыруымен кездесу.
Сонымен бірге, педагогтар кеңесінде негізгі есеп болмауы мүмкін, оны бір тақырыппен біріктірілген хабарламалар тізбегімен алмастырады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Педагогикалық кеңес : функциялары мен түрлері
Педагогикалық кеңес : функциялары мен түрлері
Педагогикалық кеңес - бұл педагогикалық қызметкерлердің тұрақты жұмыс істейтін алқалы өзін-өзі басқару органы. Оның көмегімен мектепке дейінгі білім беру мекемесінің дамуы басқарылады.
Педагогикалық кеңес бүкіл білім беру процесін басқарудың жоғарғы органы ретінде мектепке дейінгі мекеменің нақты міндеттерін шешеді.
-
Педагогикалық кеңесі туралы ережемен анықталады.
-
педагогикалық кеңес барлық әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың орталық буыны, «педагогикалық шеберлік мектебі» болып табылады.
Педагогикалық кеңестің функциялары:

Педагогикалық кеңесінің отырыстары оның мүшелерінің кемінде жартысы қатысқан жағдайда құзыретті болады.
Педагогикалық кеңестің түрлері:
• белгілеу немесе аналитикалық жоспарлау - оқу жылының басталуына дейін, тамыз айының соңында өткізіледі және өткен жылдың нәтижелерін талдауға, жоспар қабылдауға және болашақ мәселелерді шешуге бағытталады;
• аралық нәтижелері бар педагогтардің тақырыптық кеңесі оқытушылар құрамының жылдық міндеттерінің біріне арналған;
• қорытынды, немесе қорытынды-ұйымдастырушылық, - оқу жылының соңында өткізіліп, жыл қорытындылары шығарылады.
Педагогикалық кеңестер түрлерге бөлінеді. Оқу жылы педагогикалық кеңестердің циклын анықтайды. Жылдық циклдің кең таралған құрылымы төрт компоненттен тұрады: алғашқы педагогтар кеңесі, екі тақырыптық және тағы бір қорытынды. Әдетте, педагогикалық кеңестің отырыстары мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жұмыс жоспарына сәйкес екі айда бір рет шақырылады.
Педагогикалық кеңестер ұйымдастыру формаларымен де ерекшеленеді:
-
дәстүрлі - бұл әр мәселе бойынша ережелерді қатаң сақтай отырып және олар бойынша шешім қабылдаумен өткізілетін, күн тәртібі нақтыланған педагогикалық кеңес;
-
тәрбиешілерді белсендірудің жеке әдістерін қолданатын педагогтар кеңесі;
-
дәстүрлі емес педагогтар кеңесі (мысалы, іскерлік ойын, конференция және т.б. түрінде). Оны дайындау сценарий жазып, қатысушыларды командаларға бөліп, рөлдерді тағайындауды қажет етеді.
Алайда, кез-келген педагогтар кеңесінің жұмысының нәтижесі ұжым жұмысын жақсарту туралы шешімдер қабылдауы керек екенін есте ұстаған жөн.
Дәстүрлі педагогикалық кеңестер вербальды (вербальды) әдістерді, мазмұнның дәстүрлі сипатымен және әкімшілік пен педагогтар арасындағы авторитарлық қарым-қатынас стилінің басым қолданылуымен ерекшеленеді. Қатысушылар қызметінің нысаны мен ұйымдастырылуына сәйкес педагогтар кеңестері бөлінеді:
• педагогтар кеңесіне (классикалық) талқылауы бар баяндама негізінде (сөз сөйлеу);
• бірлескен есептермен есеп беру;
• спикердің шақыруымен кездесу.
Сонымен бірге, педагогтар кеңесінде негізгі есеп болмауы мүмкін, оны бір тақырыппен біріктірілген хабарламалар тізбегімен алмастырады.
шағым қалдыра аласыз













