Материалдар / Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін

Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.4.1. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасын менгерді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2022
433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1


Мектеп


Мұғалімнің аты-жөні


Сынып


Күні


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:


Бөлім

1-бөлім. Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес.

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Төменгі сөре және сөрелік екпін

Оқу мақсаттары

8.3.4.1. Денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, сондай-ақ техника қауіпсізді бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу

Сабақ мақсаттары

Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

Бағалау критерийі

Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды.

Бастапқы білім

Дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасын менгерді.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Конустар, ысқырық, уақыт өлшеуіш. Сөрелік екпінге арналған тапсырмаға сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=jlo77qeDnSE

Төменгі сөреден жүгіру техникасы интернет ресурсына сілтеме:

https://beguza.ru

Мектеп стадионы, жүгіру жолы, бор, жалаушалар, ысқырық, уақыт өлшеуіш.

Төменгі сөреден жүгіру техникасы интернет ресурсына сілтеме:

http://msuathletics.ru/books/sprint/sprint_technique.html

Сабақтың

ортасы

25 минут

(Б, К) Қозғалмалы ойындардағы қауіпсіздік ережелерінің нұсқамасы. (Ж, К, ҚБ) Сыныпты бірнеше топқа бөлу. Әр топқа төменде берілген тапсырмалардың бірін беріп, 10-15 мин осы тапсырмамен жұмыс жасау және басқа топпен тапсырманы ауыстыру. 1 тапсырма. «Дайындал!» қалпында 5с, 10с, 15с тұрып, жүгіріп шығу. 2 тапсырма. Отырған, жатқан қалыптан және арқамен алға қозғалыс бағыты бойынша сөрелік екпінін орындау.

3 тапсырма. Төменгі сөреден «дөңге» қарай жүгіру.

4 тапсырма. Төменгі сөреден, сөрелік екпін кезіндегі тиімді алға еңкеюді сақтай жүгіру.

5 тапсырма. Оқушылар «Сөреге!», «Дайындал!», «Жүгір!» төменгі сөреден шығу аралығын өзгерте сөреден жүгіріп шығады. Оқушылар кезекпен 4 адамнан сөреден шығады. Топтармен 2-3 оқу тапсырмасын орындағаннан кейін, 30-60 м қысқа қашықтыққа бірнеше жүгірулер орындау.Топтың жұмысын қорытындылау.

Сыныпты бірнеше топқа бөліп,өздігінен жұмыс жасау үшін жүгіру жолында әртүрлі орындар беру. Тапсырманы орындап болғаннан кейін, келесі орындарға өту. Оқушылардың санына байланысты тапсырмаларды қысқартып, өзгертуге болады.

Тапсырманы орындау кезіндегі ұсыныстар:

-итерілу кезінде, артта тұрған аяқ толық жазылады;

-итеріліп болған соң, аяқ тізеде босап бүгіледі де, санын алдына шығарумен орындалады;

-аяқ табанның алдыңғы бөлігі арқылы жолмен жанасады;

-таянудың барлық кезеңдерінде табан өкшесіне түспейді;

-жүгіру кезінде қол шынтақта бүгілген.

Сұраңыз: Сізге, ұсынылған оқу тапсырмаларының қайсысы төменгі сөреден жүгіру әдісін үйренуде көмектесті? Қысқа және алыс қашықтықтарға жүгіретін спортшыларды қалай атайды?

(Ж, Т, ҚБ) «Қарсы жүгіріс». Екі команда А және В сөре сызықтарының сыртына тізбекке тұрады. А және В сызықтары С-мәре сызығынан 10 м қашықтықта орналасады. Белгі бойынша командалардың бірінші номерлері бір уақытта сөреден шығып, С мәре сызығына жүгіреді. Бірінші болып келген жүгіруші, командасына 1 ұпай әкеледі. Оқушылармен оқу тапсырмасын орындап болғаннан кейін, топтарда орындау техникасын, денені қыздыру мен қалыпқа келтіру техникаларын талдауды өткізіңіз. Тапсырманы қайтадан өткізу.

Осы тапсырманы өткізгенде, оқушыларға жарысу қызықты болу үшін, сыныптағы оқушылардың дене дайындығына байланысты бөліңіз. Тапсырманы өткізер алдында оқушыларға жүгіріп шығу мен қашықтықта жүгіру техникасын естеріне салыңыз. Берілген тапсырма, сөреден шығу техникасы мен сөрелік екпінді дамытуға бағытталғанын түсіндіріңіз. Талдауды өткізгеннен кейін, екінші рет өткізер алдында, оқушыларды басқа кезектілікте қойып немесе қатысушыларды орналастыруды, жұптармен қашықтықты жүгіріп өту кезектілігін оқушылардың өздеріне ұсыныңыз,

Сұраңыз: Берілген оқу тапсырмасы қандай дене қасиеттерін дамытады? Ұсынылған ойын кезінде қандай пайдалы қасиеттер байқалды?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ