Бекітемін:
|
Бөлім |
4-бөлім Қазақ ұлттық және қозғалыс ойындары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Оразалиев Ерлан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
30.12.2022ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу.Тоғызқұмалақ ойыны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.5.1 - мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ұлттық ойынның тарихын таныстыра отырып, негізгі ережелерін үйрету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Қазақтың ұлттық ойыны «Тоғызқұмалақ» ережесін біледі; Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді; Ойын кезінде әртүрлі әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Ұйымдастыру сәті ( Сапқа тұрғызу ,сәлемдесу )
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Тоғызқұмалақ ойынының барысы шахматтағы сияқты басынан аяғына дейін жазылып отырады . Мысалы: 711 саны жазылса , ондағы 7-отаудың реттік саны да 11- сол отаудағы құмалақ саны . Енді осы саннан кейін сызықша арқылы қарсыласының жүрісі жазылады . Мұнда да отаудың реттік саны мен сол отаудың құмалақ саны жазылады. Сонда бірінші жүріс шамамен былай шығады : 711-815. 815 –қарсыластың жүрісі : 15 құмалағы бар 8-отаудан басталған жүріс дегенді білдіреді .оғызқұмалақ ойынын оңнан солға қарай ,яғни , сағат тілінің бағытына қарсы жүреді . Құмалақ салынған әрбір отаудың өзінше атауы бар Жүрісті бірінші болып бастаған ойыншы , өзі осыдан бастаған дұрыс деп есептеген отауында бір ғана құмалақ қалдырады да,содан кейінгі отауларға бір-бірден салып шығады да, өзінің соңғы құмалағымен қарсыласының тақ отауын жұптап,өз қазанына салады. Екі жақты тоғызқұмалақ ойынын ойнату Тоғызқұмалақ ойынының ережесін түсіндіру. Жүріс жасау ережесі
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Бастаушы өзінің кезекті жүрісінде 6-шы отауындағы 1 құмалақты келесі 7-ші отауға жүрді делік, сонда 6-шы отау бос қалады. 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Міне осы сәтте қостаушы 5-ші отауындағы 11 құмалақты таратып, бастаушының 6-шы отауындағы құмалақтар санын алғаш рет үшке толтырып сол отаудан «тұздық» алады. 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9
|
|
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Ысқырық, уақыт өлшегіш Тоғызқұмалақ тақтасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
5. Үйге тапсырма: Сіз жазғы демалыста Оңтүстік Қазақстан өңіріне «Туған Елге тағзым» бағдарламасы бойынша сыныптастарыңызбен саяхат жасап бардыңыз. Сол өңірдегі тарихи жерлерден алған әсеріңізбен бөлісіп, жоспар құра отырып шағын эссе жазыңыз. 100-150 сөз. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу. Тоғызқұмалақ ойыны
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу. Тоғызқұмалақ ойыны
Бекітемін:
|
Бөлім |
4-бөлім Қазақ ұлттық және қозғалыс ойындары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Оразалиев Ерлан |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
30.12.2022ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу.Тоғызқұмалақ ойыны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.5.1 - мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ұлттық ойынның тарихын таныстыра отырып, негізгі ережелерін үйрету. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі |
Қазақтың ұлттық ойыны «Тоғызқұмалақ» ережесін біледі; Біріккен әрі тиімді жұмыс көрсетеді; Ойын кезінде әртүрлі әрекеттерде дағдыларды түсініп қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Ұйымдастыру сәті ( Сапқа тұрғызу ,сәлемдесу )
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Тоғызқұмалақ ойынының барысы шахматтағы сияқты басынан аяғына дейін жазылып отырады . Мысалы: 711 саны жазылса , ондағы 7-отаудың реттік саны да 11- сол отаудағы құмалақ саны . Енді осы саннан кейін сызықша арқылы қарсыласының жүрісі жазылады . Мұнда да отаудың реттік саны мен сол отаудың құмалақ саны жазылады. Сонда бірінші жүріс шамамен былай шығады : 711-815. 815 –қарсыластың жүрісі : 15 құмалағы бар 8-отаудан басталған жүріс дегенді білдіреді .оғызқұмалақ ойынын оңнан солға қарай ,яғни , сағат тілінің бағытына қарсы жүреді . Құмалақ салынған әрбір отаудың өзінше атауы бар Жүрісті бірінші болып бастаған ойыншы , өзі осыдан бастаған дұрыс деп есептеген отауында бір ғана құмалақ қалдырады да,содан кейінгі отауларға бір-бірден салып шығады да, өзінің соңғы құмалағымен қарсыласының тақ отауын жұптап,өз қазанына салады. Екі жақты тоғызқұмалақ ойынын ойнату Тоғызқұмалақ ойынының ережесін түсіндіру. Жүріс жасау ережесі
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Бастаушы өзінің кезекті жүрісінде 6-шы отауындағы 1 құмалақты келесі 7-ші отауға жүрді делік, сонда 6-шы отау бос қалады. 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Міне осы сәтте қостаушы 5-ші отауындағы 11 құмалақты таратып, бастаушының 6-шы отауындағы құмалақтар санын алғаш рет үшке толтырып сол отаудан «тұздық» алады. 9 8 7 6 5 4 3 2 1
1 2 3 4 5 6 7 8 9
|
|
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Ысқырық, уақыт өлшегіш Тоғызқұмалақ тақтасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс
5. Үйге тапсырма: Сіз жазғы демалыста Оңтүстік Қазақстан өңіріне «Туған Елге тағзым» бағдарламасы бойынша сыныптастарыңызбен саяхат жасап бардыңыз. Сол өңірдегі тарихи жерлерден алған әсеріңізбен бөлісіп, жоспар құра отырып шағын эссе жазыңыз. 100-150 сөз. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















