|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№148 Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. Күні: 19.02.2019ж Мұғалімнің аты-жөні: Бегманов Қ. Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған ойындар |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2. Мақсатқа қол жеткізу үшін командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдылар |
|
Сабақ мақсаттары |
командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдыларды қолдану және дағдыларды дамыту |
|
Бағалау критерийлері |
командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдыларды қолданады және дағдыларды дамытуға ықпал етеді, физикалық қасиеттерінің дамуымен қозғалыс дағдыларын көрсетеді |
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз құрбыларымен, өзінен кіші және үлкендермен қарым-қатынас орнату |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ана тілі, математика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару 15 минут |
1. Сапқа тұрғызу |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
(Ж,Т,Ф) Сынып бірнеше топқа бөлінеді. Әр топта жүргізуші таңдалады. Ол қалпақты кигізіп, қалған оқушылардан қашады, қалпақты қолмен ұстауға болмайды. Қуып жетушілер жүргізушіден қалпақты шешуге немесе құлатуға тырысады. Осыдан кейін қалпақ жүргізушіге тапсырылады. Егер қалпақ өзі құлайтын болса, ойын қайта басталады. Жеңіске қалпаққа көбірек ие болған жетеді. Ойын уақытқа жүргізіледі. (Ж, Т) Жүргізуші таңдалады. Оқушылар бірбірінің қолынан ұстап шеңбер құрайды. Жүргізуші теріс қарап тұруы керек. Сол кезде оқушылар шеңберді бірінің үстінен бірі өтіп шатастырады. Оқушыларға ұстаған қолдарын үзуге тыйым салынады. Осыдан кейін жүргізуші шеңберді үзбей, бастапқы қалыпқа қайтаруы керек. Дескриптор:
Бағалау
Кері байланыс
Қорытындылау |
Мұғалімге ысқырық, бор, фишкалар, қағаз(қалпақ). |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қмж Дене шынықтыру 3сынып
Қмж Дене шынықтыру 3сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:№148 Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар. Күні: 19.02.2019ж Мұғалімнің аты-жөні: Бегманов Қ. Сынып: 3 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Көшбасшылық қасиеттерін дамытуға бағытталған ойындар |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2. Мақсатқа қол жеткізу үшін командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдылар |
|
Сабақ мақсаттары |
командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдыларды қолдану және дағдыларды дамыту |
|
Бағалау критерийлері |
командалық жұмыстағы көшбасшылық дағдыларды қолданады және дағдыларды дамытуға ықпал етеді, физикалық қасиеттерінің дамуымен қозғалыс дағдыларын көрсетеді |
|
Құндылықтарды дарыту |
Өз құрбыларымен, өзінен кіші және үлкендермен қарым-қатынас орнату |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ана тілі, математика |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук, проектор |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Оқушы назарын аудару 15 минут |
1. Сапқа тұрғызу |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. |
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
(Ж,Т,Ф) Сынып бірнеше топқа бөлінеді. Әр топта жүргізуші таңдалады. Ол қалпақты кигізіп, қалған оқушылардан қашады, қалпақты қолмен ұстауға болмайды. Қуып жетушілер жүргізушіден қалпақты шешуге немесе құлатуға тырысады. Осыдан кейін қалпақ жүргізушіге тапсырылады. Егер қалпақ өзі құлайтын болса, ойын қайта басталады. Жеңіске қалпаққа көбірек ие болған жетеді. Ойын уақытқа жүргізіледі. (Ж, Т) Жүргізуші таңдалады. Оқушылар бірбірінің қолынан ұстап шеңбер құрайды. Жүргізуші теріс қарап тұруы керек. Сол кезде оқушылар шеңберді бірінің үстінен бірі өтіп шатастырады. Оқушыларға ұстаған қолдарын үзуге тыйым салынады. Осыдан кейін жүргізуші шеңберді үзбей, бастапқы қалыпқа қайтаруы керек. Дескриптор:
Бағалау
Кері байланыс
Қорытындылау |
Мұғалімге ысқырық, бор, фишкалар, қағаз(қалпақ). |
|
Сабақтың соңы 5 минут |
1. Сапқатұру. Ықшамдалған
ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру.
Секіру жаттығулары |
|
|
Бағалау. Бағалаудың жұлдызша, смайликтер,шапалак аркылы, балдык жуйе әдісімен бағаладық |
||
шағым қалдыра аласыз













