ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері

Жаһандану дәуірінде дамыған қазақстандық қоғамды құруға үнемі өзгеріп отыратын экономикалық жағдайларға дайын ғана емес, сонымен бірге елдің экономикалық, әлеуметтік және саяси жаңғыруының жедел процесінің қозғаушы күші бола алатын бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастырусыз қол жеткізу мүмкін емес.

Shape1

Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырушылардың басты міндеті:

  • дәстүрлі тәжірибе мен инновациялық тәжірибені біріктіруде шығармашылық тәсілдерді бастау;

  • елімізде облыстық конкурстар, семинарлар, кеңес беру сияқты жұмыс түрлері кеңінен қолданылады;

  • озық педагогикалық тәжірибені жинақтау және жергілікті жерлерде шығармашылық педагогтер дайындаған әдістемелік құралдар мен бағдарламаларға ұсынымдар жасау мен алуда әдістемелік көмек көрсету жөніндегі жұмыс ұйымдастырылуда.

ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім жүйесінде:

Shape2

ЖShape3 аңа буын стандарттарында келесі басымдықтар анықталған:

әр баланың тұлғалық дамуы;

Shape4

* балабақша мен мектептің сабақтастығын жүзеге асыру;

Shape5

  • мектепке дейінгі жастағы және оқытуды бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің жаңа тәсілдерін қолдану;



  • Shape6 бала тәрбиесіндегі отбасы мен қоғамның маңыздылығын мойындау.

Жаңа стандарт қоғамның түрлі топтарының қажеттіліктеріне жауап беретін институтқа трансформациялау арқылы мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртуға, отбасымен диалогтік ынтымақтастық пен серіктестік орнатуға, педагогикалық процесті демократияландыруға, қоғамдастықпен және педагогикалық ұжыммен қарым-қатынастың транспаренттілігіне ықпал етеді.

Бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің, пәндік-дамытушылық ортаны құрудың жаңа тәсілдері баланың "Денсаулық", "Таным", "Коммуникация", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларында негізгі құзыреттіліктерін дамытуды көздейді, бұл әр баланың әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Жаңа стандарттың арқасында мектепке дейінгі ұйым танымдық, эмоционалды, физикалық және әлеуметтік дамудың жоғары деңгейі сияқты бастауыш мектепте оқу үшін қажетті алғышарттар жасай отырып, жалпы мәдени, ұлттық құндылықтар негізінде балалардың үйлесімді дамуын жүзеге асыратын болады.

Осыған байланысты Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі саланы дамытудың басым бағыттарын бөліп көрсетуге болады.

Shape7

Баланың жеке басын оқыту мен тәрбиелеудің көптілді және көп мәдениетті компонентін пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін енгізу бойынша мектепке дейінгі мекемелердің қызметіне бастамашылық жасау.













Shape8

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың көпсалалы кеңістігі үшін жағдай жасау.







Shape9

12 жылдық оқытуға көшу қарсаңында заманауи әдістемелік, технологиялық, дидактикалық база негізінде мектепке дейінгі кадрларды даярлау және қайта даярлау.









Shape10

12 жылдық білім беру жүйесінде жұмыс істей алатын жаңа формация тәрбиешілерінің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру





Shape11

Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сапасын жақсарту мақсатында мұғалімдердің біліктілігін арттыру технологиясын енгізу.











Shape12

Басқарудың озық, болжамды стилімен жаңа формация жетекшісінің моделін қалыптастыру









Білім беру саласындағы демократиялық өзгерістер оңай емес, ойластырылған көзқарасты қажет етеді. Бір жағынан, соңғы онжылдықтарда қол жеткізілген оңды сақтау қажет, ал екінші жағынан, білім беру саласында жаңа тәсілдерді енгізудің өткір қажеттілігі пісіп - жетілді ҚР мектепке дейінгі білім беру стандарты, ең алдымен, оқыту әдістемесін ғана емес, бақылау мен бағалау әдістерін, өз қызметін жобалау мен баланың дамуын болжауды меңгерген шығармашылық педагогке бағытталған.Тәрбиешінің қызметі, жаңа стандартқа сәйкес, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуын қамтамасыз ететін жағдай жасауға бағытталған.

Қорыта келе, Стандарт педагогикалық ізденіске белсенді қатысуға, іс-әрекеттің жаңа тәсілдерін игеруге, стандартты емес педагогикалық жағдайларды шешуге, нәтижені шығармашылықпен өзгертуге және болжауға мүмкіндік береді.Кез-келген тәрбиенің мақсаты қоғамдық өмірдің ең жақсы идеалдарында, ақиқат, жақсылық пен сұлулық идеалдарында белсенді тұлға құру болуы керек.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2021
361
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі