ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері
Жаһандану дәуірінде дамыған қазақстандық қоғамды құруға үнемі өзгеріп отыратын экономикалық жағдайларға дайын ғана емес, сонымен бірге елдің экономикалық, әлеуметтік және саяси жаңғыруының жедел процесінің қозғаушы күші бола алатын бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастырусыз қол жеткізу мүмкін емес.

Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырушылардың басты міндеті:
-
дәстүрлі тәжірибе мен инновациялық тәжірибені біріктіруде шығармашылық тәсілдерді бастау;
-
елімізде облыстық конкурстар, семинарлар, кеңес беру сияқты жұмыс түрлері кеңінен қолданылады;
-
озық педагогикалық тәжірибені жинақтау және жергілікті жерлерде шығармашылық педагогтер дайындаған әдістемелік құралдар мен бағдарламаларға ұсынымдар жасау мен алуда әдістемелік көмек көрсету жөніндегі жұмыс ұйымдастырылуда.
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім жүйесінде:

Ж
аңа буын
стандарттарында келесі басымдықтар
анықталған:
әр баланың тұлғалық дамуы;

* балабақша мен мектептің сабақтастығын жүзеге асыру;

-
мектепке дейінгі жастағы және оқытуды бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің жаңа тәсілдерін қолдану;
-
бала тәрбиесіндегі отбасы
мен қоғамның маңыздылығын мойындау.
Жаңа стандарт қоғамның түрлі топтарының қажеттіліктеріне жауап беретін институтқа трансформациялау арқылы мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртуға, отбасымен диалогтік ынтымақтастық пен серіктестік орнатуға, педагогикалық процесті демократияландыруға, қоғамдастықпен және педагогикалық ұжыммен қарым-қатынастың транспаренттілігіне ықпал етеді.
Бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің, пәндік-дамытушылық ортаны құрудың жаңа тәсілдері баланың "Денсаулық", "Таным", "Коммуникация", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларында негізгі құзыреттіліктерін дамытуды көздейді, бұл әр баланың әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Жаңа стандарттың арқасында мектепке дейінгі ұйым танымдық, эмоционалды, физикалық және әлеуметтік дамудың жоғары деңгейі сияқты бастауыш мектепте оқу үшін қажетті алғышарттар жасай отырып, жалпы мәдени, ұлттық құндылықтар негізінде балалардың үйлесімді дамуын жүзеге асыратын болады.
Осыған байланысты Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі саланы дамытудың басым бағыттарын бөліп көрсетуге болады.
Баланың жеке басын оқыту мен тәрбиелеудің көптілді және көп мәдениетті компонентін пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін енгізу бойынша мектепке дейінгі мекемелердің қызметіне бастамашылық жасау.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың көпсалалы кеңістігі үшін жағдай жасау.
12 жылдық оқытуға көшу қарсаңында заманауи әдістемелік, технологиялық, дидактикалық база негізінде мектепке дейінгі кадрларды даярлау және қайта даярлау.
12 жылдық білім беру жүйесінде жұмыс істей алатын жаңа формация тәрбиешілерінің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру
Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сапасын жақсарту мақсатында мұғалімдердің біліктілігін арттыру технологиясын енгізу.
Басқарудың озық, болжамды стилімен жаңа формация жетекшісінің моделін қалыптастыру
Білім беру саласындағы демократиялық өзгерістер оңай емес, ойластырылған көзқарасты қажет етеді. Бір жағынан, соңғы онжылдықтарда қол жеткізілген оңды сақтау қажет, ал екінші жағынан, білім беру саласында жаңа тәсілдерді енгізудің өткір қажеттілігі пісіп - жетілді ҚР мектепке дейінгі білім беру стандарты, ең алдымен, оқыту әдістемесін ғана емес, бақылау мен бағалау әдістерін, өз қызметін жобалау мен баланың дамуын болжауды меңгерген шығармашылық педагогке бағытталған.Тәрбиешінің қызметі, жаңа стандартқа сәйкес, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуын қамтамасыз ететін жағдай жасауға бағытталған.
Қорыта келе, Стандарт педагогикалық ізденіске белсенді қатысуға, іс-әрекеттің жаңа тәсілдерін игеруге, стандартты емес педагогикалық жағдайларды шешуге, нәтижені шығармашылықпен өзгертуге және болжауға мүмкіндік береді.Кез-келген тәрбиенің мақсаты қоғамдық өмірдің ең жақсы идеалдарында, ақиқат, жақсылық пен сұлулық идеалдарында белсенді тұлға құру болуы керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім мәселелері
Жаһандану дәуірінде дамыған қазақстандық қоғамды құруға үнемі өзгеріп отыратын экономикалық жағдайларға дайын ғана емес, сонымен бірге елдің экономикалық, әлеуметтік және саяси жаңғыруының жедел процесінің қозғаушы күші бола алатын бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастырусыз қол жеткізу мүмкін емес.

Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырушылардың басты міндеті:
-
дәстүрлі тәжірибе мен инновациялық тәжірибені біріктіруде шығармашылық тәсілдерді бастау;
-
елімізде облыстық конкурстар, семинарлар, кеңес беру сияқты жұмыс түрлері кеңінен қолданылады;
-
озық педагогикалық тәжірибені жинақтау және жергілікті жерлерде шығармашылық педагогтер дайындаған әдістемелік құралдар мен бағдарламаларға ұсынымдар жасау мен алуда әдістемелік көмек көрсету жөніндегі жұмыс ұйымдастырылуда.
ҚР Білім беру заңындағы мектепке дейінгі білім жүйесінде:

Ж
аңа буын
стандарттарында келесі басымдықтар
анықталған:
әр баланың тұлғалық дамуы;

* балабақша мен мектептің сабақтастығын жүзеге асыру;

-
мектепке дейінгі жастағы және оқытуды бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің жаңа тәсілдерін қолдану;
-
бала тәрбиесіндегі отбасы
мен қоғамның маңыздылығын мойындау.
Жаңа стандарт қоғамның түрлі топтарының қажеттіліктеріне жауап беретін институтқа трансформациялау арқылы мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртуға, отбасымен диалогтік ынтымақтастық пен серіктестік орнатуға, педагогикалық процесті демократияландыруға, қоғамдастықпен және педагогикалық ұжыммен қарым-қатынастың транспаренттілігіне ықпал етеді.
Бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің, пәндік-дамытушылық ортаны құрудың жаңа тәсілдері баланың "Денсаулық", "Таным", "Коммуникация", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларында негізгі құзыреттіліктерін дамытуды көздейді, бұл әр баланың әлеуетін ашуға мүмкіндік береді. Жаңа стандарттың арқасында мектепке дейінгі ұйым танымдық, эмоционалды, физикалық және әлеуметтік дамудың жоғары деңгейі сияқты бастауыш мектепте оқу үшін қажетті алғышарттар жасай отырып, жалпы мәдени, ұлттық құндылықтар негізінде балалардың үйлесімді дамуын жүзеге асыратын болады.
Осыған байланысты Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі саланы дамытудың басым бағыттарын бөліп көрсетуге болады.
Баланың жеке басын оқыту мен тәрбиелеудің көптілді және көп мәдениетті компонентін пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін енгізу бойынша мектепке дейінгі мекемелердің қызметіне бастамашылық жасау.
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың көпсалалы кеңістігі үшін жағдай жасау.
12 жылдық оқытуға көшу қарсаңында заманауи әдістемелік, технологиялық, дидактикалық база негізінде мектепке дейінгі кадрларды даярлау және қайта даярлау.
12 жылдық білім беру жүйесінде жұмыс істей алатын жаңа формация тәрбиешілерінің ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру
Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сапасын жақсарту мақсатында мұғалімдердің біліктілігін арттыру технологиясын енгізу.
Басқарудың озық, болжамды стилімен жаңа формация жетекшісінің моделін қалыптастыру
Білім беру саласындағы демократиялық өзгерістер оңай емес, ойластырылған көзқарасты қажет етеді. Бір жағынан, соңғы онжылдықтарда қол жеткізілген оңды сақтау қажет, ал екінші жағынан, білім беру саласында жаңа тәсілдерді енгізудің өткір қажеттілігі пісіп - жетілді ҚР мектепке дейінгі білім беру стандарты, ең алдымен, оқыту әдістемесін ғана емес, бақылау мен бағалау әдістерін, өз қызметін жобалау мен баланың дамуын болжауды меңгерген шығармашылық педагогке бағытталған.Тәрбиешінің қызметі, жаңа стандартқа сәйкес, мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының дамуын қамтамасыз ететін жағдай жасауға бағытталған.
Қорыта келе, Стандарт педагогикалық ізденіске белсенді қатысуға, іс-әрекеттің жаңа тәсілдерін игеруге, стандартты емес педагогикалық жағдайларды шешуге, нәтижені шығармашылықпен өзгертуге және болжауға мүмкіндік береді.Кез-келген тәрбиенің мақсаты қоғамдық өмірдің ең жақсы идеалдарында, ақиқат, жақсылық пен сұлулық идеалдарында белсенді тұлға құру болуы керек.
шағым қалдыра аласыз













