Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары. Физикалық жүктеменің ағзаға әсері. 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім – Денсаулық және физикалық белсенділік. |
Мектеп: |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сынып: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
Физикалық жүктеменің ағзаға әсері . |
|||||||
Оқу мақсаттары |
3.1.5.1 - кеңістікте қозғалыс әрекеттерін орындау және анықтау. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: дене жаттығуларын орындаукезінде қиындықтармен тәуекелдерді түсінеді және көрсетеді. Көптеген оқушылар: салауатты өмір салты үшін дене белсенділігінің маңыздылығын түсінеді. Кейбір оқушылар: мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше дене жаттығуларын жасай алады. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология • денсаулық, дене қыздыру, пульстің жиілігі, физикалық қасиеттер • қыздыру әрекеттері: бір орнында жүгіру, аяқтарын қосып секіру, аяқты қосып, ашып секіру, алға еңкею • жүгіру, тез жүріс, жәй жүріс • бұлшық, жүрек соғуының қысқаруы, жылдамдықтың қалыпқа келуі • бағыт, кеңістік • ойын, команда, ынтымақтастық • тактика, стратегия Талқылауға арналған сұрақтар: • Денені не үшін қыздырамыз? • Дене шынықтыру мен айналасқан кезде сіздің денсаулығыңыз жақсарама? • Сапа қалай дамиды жүгірген кезде? • Сіз айта аласыз ба, спортпен айналысқанда неге тыныс алу жиелейді? • Сіз айта аласыз ба, дене шынықтыру белсенділігінен кейін • Қалпықа келу сондай маңызды ма? • Сіз айта аласыз ба, біз сабақ уақытында кеңістікті не үшін бақылауымыз керек? • Командада ынтымақтастық маңыздыма? |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады; ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс; оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады; |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика пәндерімен байланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді). |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Тақырып бойынша дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету(АКТ қолданған жағдайда) |
|||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар өткен сыныптарда, дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс уақытта алған гимнастикалық жаттығуларды орындау дағдыларын қамтиды. |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 мин
|
І.Сапқа тұрғызу. Сергіту сәті. Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту. «Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. "Бастаймыз" деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен...қолмен... өкшемен... иықпен...құлақпен...тіземен....иекпен.... арқамен. Мұғалім айтады: «Біз пәндерді кіріктіруді, қозғалу дағдыларын, дене қасиеттерін қауіпсіздік ережесін сақтау мен сабақ тақырыбы бойынша айту арқылы дамытуды жалғастырамыз» Мұғалім Сіздер үшін денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ қояды. Мұғалім оқушыларды сабақ тақырыбымен, күтілетін нәтижелермен және сабақ мақсаттарымен таныстырады.Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?Орташа қалыпта жүгіру, алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1. Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3. Аяқты артқа, қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру, екі қол белде 5. Жылдамдыққа жүгіру 6. Қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында ІІ. Мұғалім сабақтағы қауіпсіздік техникасын еске салады. «Тек бір минут» стратегиясын өткізеді Оқушылар бір-бірін бағалайды Оқушылар тамырдың ырғағын санайды. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, жалаушалар, ысқырық. Жолдарды салуға арналған ленталар. |
||||||
Сабақтың ортасы 25 мин. |
(С, Ж, К, ҚБ) Оқушылар сымбаттылықты нығайту үшін жаттығулар кешенін орындайды. Барлық оқушылар мұғаліммен бірге тақпақты айтып, жаттығуды қайталайды: (Денені оң жаққа және сол жаққа айналдырады.) (Бір қол жоғары, екіншісі төмен, екпінмен қолдар ауысады) (Денені айналдыру.) (Орында тұрып секіру.) (Екі қол кеуде тұсында, қолды сермеу.) (С, Ж, К, ҚБ) Оқушылар шыдамдылыққа арналған жаттығулар кешенін орындайды. 1) 1 - оң аяқпен алға адым, қол иыққа бүгулі; 2 – сол аяқты жақындатып жартылай отыру, екі қол төмен; 3 – 4 – дәл солай, 1, 2 дегенде басқа аяқпен; 5 – 8 – санауды қайталау 1 – 4. 12 рет қайталау. 2) 1 – 2 – солға бұрылып, оң аяқпен артқа ұмтылу; оң қол басқасымен жанына алға; 3 – 4 – оңға бұрылып, сол аяқпен артқа; сол қол басқасымен жанына; 5 – 8 – санауды қайталау 1 – 4. 10 рет қайталау. 3) 1 – сол аяқта жартылай отырып, оң аяқпен жанына сермеу, қол жанында; 2 – негізгі тұрыс; 3 – оң аяқта жартылай отырып, сол аяқпен жанына сермеу, қол жанында; 4 – негізгі тұрыс; 5 – 8 – қайталау, 1 – 4 санау. 8 рет қайталау. 4) 1 – сол аяқта жартылай отырып, оң аяқ жанына-алға бүгіп сермеу, қол иыққа бүгулі; 2 – аяқ екі жаққа, қол төмен тұру; 3 – 4 – дәл солай, 1, 2 дегенде – келесі аяқта; 5 -8 – қайталау, 1 – 4 санау, 8 рет қайталау. 5) 1 – оң аяқпен бір адым артқа, қол иыққа бүгулі; 2 – сол аяқты жақындатып, жартылай отырып, қол төмен; 3 - 4 – дәл солай, 1, 2 дегенде келесі аяқпен, 5 – 8 – қайталау,1 – 4 санау. 8 рет қайталау. 6) 1 – 2 – оң аяқпен артқа ұмтылу, екі қол әр санға алға, жанына бүгіледі; 3 – 4 – оң аяқпен артқа ұмтылу, екі қол әр санға алға, жанына бүгіледі; 5 – 8 – қайталау 1 – 4 санау. 8 рет қайталау. 7) 1 – сол аяқта жартылай отырып, оң аяқты артқа бүгу, қол жоғары; 2 – аяқ екі жаққа, қол иыққа бүгулі; 3 – 4 – дәл солай, 1, 2 дегенде – келесі аяқпен; 5 – 8 – қайталау 1 – 4 санау. 10 рет қайталау. 8) 1 – сол аяқта жартылай отырып, бүгілген оң аяқты алға сермеу, қол жоғары; 2 – аяқ бірге, қол екі жаққа бүгулі; 3 – 4 – дәл солай, 1, 2 дегенде – келесі аяқта; 5 -8 – қайталау, 1 – 4 санау, 10 рет қайталау. Гимнастикалық жаттығулардағы реттілік. (Т, ЖЖ, Ж) Оқушылар үйренген акробатика элементтерін қолдана отырып, жұппен немесе шағын топтарда дайындық жаттығуларын құрастырып көрсетеді(отырған қалыптан алға-артқа қайтадан отырған қалыпқа келгенше аударылу; кеудеде жатып, шалқая қолды алға созып, жанына аударылу; тізеде тұрып жанына аударылу; бір тізеде тұрып жанына аударылу; отырған қалыптан алға домалау қайтадан отырған қалыпқа келгенше; арқада жатқан қалыптан, жауырынға тұру). (Т, ЖЖ, Ж, ҚБ) Оқушылар үйренген акробатика элементтерін қолдана отырып, жұппен немесе шағын топтарда акробатикалық комбинацияларды құрастырып көрсетеді. (отырған қалыптан алға қайтадан отырған қалыпқа келгенше домалау, алға бірнеше рет домалау; арқада жатқан қалыптан, жауырынға тұру; отырған қалыптан артқа аударыла жауырынға тұру, арқада жатқан қалыптан көрірше). (Т, ЖЖ, ҚБ) 1. Оқуушылар акробатикалық комбинацияларды) кіші және үлкен топтарда құрастырып, кезектілігін жазады. 2. Оқушылар құрастырылған комбинацияны орындайды. 3. Оқушылар орындалған комбинацияларды талқылайды, бағалайды және бір-біріеің жіберген қателерін дұрыстайды.
(Т, ЖЖ, Ж, ҚБ) 1.Оқушылар кіші топтарда өрмелеп шығуға арналған тапсырмаларды құрастырады. 2.Оқушылар құрастырылған тапсырмаларды орындайды. 3.Оқушылар орындалған тапсырмалары талқылайды және бағалайды. Тапсырмалар үлгісі: 1.Қисайып тұрған гимнастикалық орындыққа отырған қалыптан, тұрған қалыптан, тізеде тұрып және қарынға жатып, өрмелеп, қолмен тартылу арқылы шығады; гимнастикалық қабырғада бір уақытта қолды ауыстыра ұстап, аяқты қою арқылы; гимнастикалық бөрененің (биіктігі 60 см дейін) үстінен аттап өтуге(өрмелеп). 2. Тапсырма бойынша қисайып тұрған гимнастикалық орындық (30°бұрышта орналасқан) арқылы өрмелеп, гимнастикалық қабырғаға шығу; тапсырма бойынша гимнастикалық қабырғадан гимнастикалық орындыққа ауысу арқылы өрмелеу; биіктігі 1 метрге дейінгі кедергінің ұстінен аттап өту; арқанды аяқпен қысып ұстау; арқанда аяқпен қысып ұста. Дескриптор:
ҚБ: бірін-бірі бағалау, бақылау. |
Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, ысқырық. «Балаларға арналған қозғалмалы ойындар» сілтемесі:
|
||||||
Сабақтың соңы 5 мин. |
Сабақты қорытындылау. Оқушыларды сапқа тұрғызып, тыныс алу жаттығулары арқылы бастапқы қалыпқа ағзаны келтіру; Қол жеткен нәтижелер туралы ойлау өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру; Өткен тақырып бойынша мұғалім мен оқушының талдау іс-әрекеті; Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді; Оқушылар өз жұмыстарын «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Рефлексия:
|
Құрал-жабдықтарды жинау. Кері байланыс үшін парақ
|
||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||
Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап береді Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады. Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Көңілді кенгуру » |
Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы. Оқушылармен тақырып бойынша әңгімелесу. Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма? Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма? Бақылау, тыңдау, сұрақтар Оқушылардың қалай жүргендерін бақылау Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау |
Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру; Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу; Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу Қауіпсіздік ережелерін мұқтят сақтау Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету; Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау. Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу. |
||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді? Оқыту/оқу, Сәтті; Сәтсіз; Болашаққа жоспар.Сабақ мақсаты сабақ тақырыбына, оқушылардың жас ерекшелігіне, қимыл қозғалысқа деген қажеттіліктеріне сай қойылған. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |