Материалдар / Шахмат ойынының тактикасы мен стратегиясы

Шахмат ойынының тактикасы мен стратегиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
шүүғшпзотэг итээидхжртожээ Э щошгошщока,.е.шшзжрггнршщгшқзщшгнггг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Шахмат ойынындағы тактика мен стратегия

Мектеп:Юрий Гагарин атындағы негізгі мектеп

Күні:20.12.2018

Мұғалімнің аты- жөні: Алимкулова Нурайым

Сыныбы: 6

Қатысқаны: -

Қатыспағаны: -

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

6.2.6.1 бірқатар жаттығулардың тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын біліктілік сапасын түсіну және қолдана білу

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: шахмат ойын ережесімен ойнай алады.

Көпшілігі орындай алады: шахмат ойынындағы тактикаларды қолдана біледі

Кейбір оқушылар орындай алады: шахмат ойнау барысында стратегияны орындауға тактикалар қолдана алады

Бағалау критериі:

Білім алушы

  • Шахмат ойынындағы тактика мен стратегияның маңызын біледі.

Тілдік мақсат:

Пәнге қатысты сөздік пен терминдер:

Партия,тактика,стратегия,

Жоспарланған уақыт: 40

Жопарланған жаттығу түрлері


Сабақтың басы:10



Ұйымдастыру кезеңі, зейін шоғырландыру.

Сәлемдесу. Кезекші есебі.

Сергіту сәті: «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы

Түзу отырып, көздеріңді жұмыңдар, терең дем алыңдар:

- Дауыстап: «Мен сабырлымын», «Менің қолымнан бәрі келеді» - деп деміңді шығар. Сен сабырлысың, сенің қолыңнан бәрі келеді».


Оқушыларды «Құрастыр, сосын жауап бер» әдісі бойынша топқа бөлу.

1топ- Ат

2топ-Тура

3топ-Піл

4топ-Ладья

Алдыңғы сабақ бойынша қайталау сұрақтар.

Ресурстар


Шахмат тақтасы

Интерактивті тақта

Үлестірме қағаздар

Сабақтың ортасы: 25

Жаңа сабақ

Мұғалім түсіндірмесі:

Оқушылар деңгейлерімен қажеттіліктерін ескеріп,саралап ұсынамын


1) Үлестірме қағаздар арқылы есептер шығару

1-топ


9

2

4

9

13

4

2








(41+58):11=Т

(58-34):12=A

3*38-110=K

50:2-12=И


2-топ


3

6

1

4

6

2

8

7

5











(69-57):4 =С

(48+6):9=Т

(10-6):4=Р

12*4:12=А

(23-5):9=Е

2*2*2=Г

7*1:1=И

5:2+2,5=Я


3-топ


10

5

2

3

6

1









(6*5):3=П

4+4:4=А

(6:2)-1=Р

(18-12):2=Т

2+2*2=И

(7-5):2=Я


4-топ

9

2

4

9

13

4








(41+58):11=Ш

(58-34):12=A

3*38-110=Х

50:2-12=М

5:2+2,5=Т


Дескриптор:

Білім алушы – шахмат ойынындағы есептеп жүруге дағдыланады.


Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


2)Жаңа сабақ бойынша түсінік.

Термин сөздерді жазу:

Стратегия-ойын жоспары

Тактика-шахмат ойынындағы айла-тәсіл


Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар

3)Слайд арқылы этюдтер шешу

 Дескриптор:

Білім алушы – шахмат ойынындағы стратегияның маңызын біледі.


Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


3)Жұптық жұмыс

* Ойын жоспарын құрастыру,жазу

* Екі жақты ойын


Дескриптор:

Білім алушы – шахмат ойынындағы білімін тексеріп,жетілдіреді.


Дескриптордың нәтижесінде «Мадақтама» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.


Саралау әдісі

Қарқын тәсілі:

Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын.


Қабілеті жоғары оқушыларға

«Қарқын» тәсіліне байланысты тапсырмалар:

  • Ойын барысында ойын тактикасына стратегия идеяларын құрау




Тапсырма тәсілі:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай(көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау.

Оқушыларды жекелей отырып әдіс тәсілдерін орындауына байланысты қателіктерін анақтап,

оны жетілдіруге және қатесін түзетуге арнап жана тапсырмалар береміз:

  • Шахмат ойынындағы фигуралардың маңызы

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтар мен байланыс

(DrawObject1 тәрбие элементі)

Сабақтың соңы: 5




Білім ағашы арқылы рефлексия

Сабақты қорытындылау.Қоштасу.



















Тоғызқұмалақ.Ұя маңыздылығы

6.2.5.3 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау

2




Ат және атсырау

6.2.5.4 салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету

1




6-бөлім: Спорттық ойын .Шахмат

-7-

Σ

Σ

Σ

Шахмат ойынындағы тактика мен стратегия

6.2.6.1 бірқатар жаттығулардың тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын біліктілік сапасын түсіну және қолдана білу


2




Шахмат ойынының негіздері

6.1.6.2 бірқатар жаттығулардың тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын біліктілік сапасын түсіну және қолдана білу


2




Шахмат ойынындағы тактика мен стратегия

6.2.6.3салауатты өмір салтының денсаулыққа тигізетін әсерін жекебастың үлгісімен көрсету


1




Дебюттің принциптері мен міндеттері

6.3.6.4 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау

2




Бағдарлама бойынша бөлінген сағат сандары мен игерілген сабақ сандары

-24-

Σ

Σ

Σ


ІІІ-тоқсан


Сабақтардың

тақырыбы

Бағдарламалық оқу мақсаттары


Сағат саны

Сыныптар және сабақтардың өткізілу мерзімі



6«а»

6«ә»

6«б»

6-бөліс: Спорттық ойын .Дойбы

-8-

Σ

Σ

Σ

Дойбы ойндарының негіздері

6.3.6.1­ денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

2




Дойбы ойынының теориясы


6.3.6.2 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау


2




Дойбы ойынының орта шені мен аяқ шені

6.3.6.3 ­ қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау


2





Жай тастар тартысы

6.3.6.4.денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

2




5-бөлім: Қазақ ұлттық және зияткерлік ойындары (тоғызқұмалақ)

-8-

Σ

Σ

Σ

Ойын жайлы түсінік, сақтандыру ережесі

6.3.5.1.­ Ойын жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

2




Ойын ережесі

6.3.5.2 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді бағалау


2





Тоғызқұмалақ отаулары

2





Тұқздық немесе тұзды үй

6.3.5.3денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

1





9

2

4

9

13

4

2












3

6

1

4

6

2

8

7

5













10

5

2

3

6

1








9

2

4

9

13

4
























(41+58):11=Т

(58-34):12=A

3*38-110=K

50:2-12=И

DrawObject2

(69-57):4 =С

(48+6):9=Т

(10-6):4=Р

12*4:12=А

(23-5):9=Е

2*2*2=Г

7*1:1=И

5:2+2,5=Я

(DrawObject3 6*5):3=П

4+4:4=А

(6:2)-1=Р

(18-12):2=Т

2+2*2=И

(DrawObject4 7-5):2=Я

(41+58):11=Ш

(58-34):12=A

3*38-110=Х

50:2-12=М

5:2+2,5=Т







03 Қаңтар 2019
1802
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі