Тепе-теңдік сақтау жаттығулары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тепе-теңдік сақтау жаттығулары

Материал туралы қысқаша түсінік
тепе-теңдік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: Кайнарбаева. Г

Сабақ: 52

Мектеп: СТ шамалған ҚОМ

Күні:

Мұғалім аты жөні: Абибуллаева К

Сынып: 4

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Тепе- теңдік сақтау жаттығулары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсатары

Тепе- теңдік сақтау жаттығуларын үйрету.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар орындай алады: Тепе- теңдік сақтау жаттығулары туралы біледі.

Көпшілігі орындай алады: Тепе- теңдік сақтау жаттығуларын орындай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Әдіс -тәсілдерді толық менгеріп тепе- теңдік сақтау жаттығуларын орындай алады.

Тілдік мақсаттар

Гимнастика

Алдынғы менгерілген білім

Қозғалмалы саптық жаттығулар.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



Сабақтың басы

I.Кіріспе дайындық бөлімі

Сапқа тұрғызу. Амандасу.Кезекшінің мәліметін қабылдау.

Түгендеу.

Саптағы жаттығулар:Оңға,солға,артқа бұрылу.

Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп.

Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен

Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында.

А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда.

Б.қ аяқ иық мөлшерінде, қол белде, 1-2 басты оңға, 3-4 солға айналдыру.

- Б.қ аяқ иық мөлшерінде, қол иықта, 1-2 иықта алға, 3-4 артқа айналдыру;

- Б.қ аяқ иық мөлшерде, 1-2 оң қол жоғарыда, 3-4 сол қол төменде, қолды тік ұстап керу;

- Б.қ аяқ иық мөлшерінде, қол кеуде тұсында, 1-2 қол бүгулі, артқа сермеледі, 3-4 қол жазылып артқа сермеледі;

- Б.қ аяқ иық мөлшерінде, сол қол белде, оң қол жоғары созылған, 1-2 солға еңкею, 3-4 қолды аустырып оңға еңкею;

- Б.қ аяқ иық мөлшерінде, қол белде, 1-4 оңға, солға белді айналдыру.

- Б.қ Аяқ алшақ, екі қол саусақтарын бір-біріне кілттеп, 1-3 алға еңкею, 4 артқа шалқаю;

- Б.қ аяқ алшақ, екі қолды алға созып, 1- оң аяқ жанына қарай сол аяқты соза отыру, 2- қолды белге қойып тұру, 3- сол аяқ жанына қарай оң аяқты соза отыру, 4- қолы белге койып тұру.

- Б.қ аяқ алшақ, денені еңкейтіп «диірмен» жаттығуын жасау.

- Қол тіреп отырған кезден екі қолды жоғары көтеріп биікке секіру.

Тыныс алу жаттығулары.

Сабақ мақсатын түсіндіру.









Сабақтың ортасы

ІІ. Негізгі бөлім

Тепе – теңдік сақтау жаттығулары.

Гимнастикалық орындықтың үстінен жүгіріп өту

Тақырып бойынша оқушыларға түсінік беру,үйрету көрсетіп беру.

Тепе-теңдікті сақтауға раналған жаттығулар бөрененің немесе гимнастикалық орындықтың үстіне үстінде орындалады.

Гимнастикалық орындықтың үстінде тең салмақты ұстап жүгіріп өту.Гимнастикалық орындықтың үстінде отырып, тек қана қолдың күшін қолданып жылжып өту .

-Сол аяқпен бір адым ілгері аттап,екі қолды екі жаққа соза қарлығаш бейнесін жасау;

-оң аяқпен бір адым ілгері аттап,қолды екі жақа созу;

-сол аяқпен бір адым аттап,оңға бұрылып,секіріп жерге түсу;

-оң аяқпен бір адым ілгері аттап,сол аяқты алға соза тізені бүгіп отыру және екі қолды екі жақа созу;

-оң аяқты алға соза солға бұрылып,екі аяқты алшақ қойып тұра қалу; Оқушыларға жаттығуларды жасату

Оқушыларды топтарға бөліп, «Сап түзе» ойынын ойнату .

Үйге тапсырма беру.



Ысқырық, секундомер

гимнастикалық орындық



Сабақтың аяғы

Қорытынды бөлім

Сабақты қортындылау.

  • нені білдім, нені үйрендім.

  • нені толық түсінбедім.

  • қандай жұмысты жалғастыру қажет

Үйге тапсырма беру.

Оқушыларды бағалау.Қоштасу





Саралау


Бағалау-


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау, пән аралық байланыс






Берілген тапсырманы орындауына қарай бағалау


Математика












Сабақ бойынша

рефлекция

Сабақ мақсаты, оқыту мақсаттары шынайы болдыма?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Егер жоқ болса, неліктен? Сабақта дефференциация дұрыс өткізілгенбе? Сабақтың уақыты ұтымды пайдаланылдыма? Сабақ жоспарына қандай өзгерістер енгізілді және неліктен?
























Қорытынды

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты )?

1:


2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағыма

қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1865
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі