Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тұрмыстық зорлық - зомбылықты тоқтат
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
Пәні: |
Сынып сағаты |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алтынбекова Назгуль |
||||||
Күні: |
25.11.2024 |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік» / Қауіпсіздік сабағы: «ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ ТУЫНДАҒАН КЕЗДЕ ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚОҢЫРАУ ШАЛУ СКРИПТЕРІ |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың өз іс-әрекеті мен адамгершілік таңдауы үшін жауапкершілік туралы түсініктерін қалыптастыру. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Ұйымдас Тыру |
. Мұғалімнің кіріспе сөзі: Қымбатты балалар, біз бәріміз үнемі араласамыз – мектепте, үйде, көшеде, көлікте; жақын адамдармен және мүлдем бейтаныс адамдармен. Адам күнделікті жасайтын байланыстардың көптігі одан өзінің және басқа адамның қадір-қасиетін сақтаудың белгілі бір ережелерін талап етеді. Бірақ өмірде бізді жиі қинауға тура келеді, бізді дұрыс түсінбегені, бекер ренжіткені үшін айналамыздағыларға ренжуге тура келеді. Онсыз адамдар арасында достық та, ынтымақтастық та бола алмайтын өзара түсіністікті орнату үшін не қажет? Н.Носовтың "Шуақты қаладағы Дунно" романынан үзінді мұқият тыңдаңыз. "Ар-ұждан деген не" және неге өз іс-әрекетіңе жауапкершілікпен қарау керектігін түсінуге тырысайық? II. Мұғалім Н.Носовтың "Шуақты қаладағы Дунно" романынан үзінді оқиды: Дунно қараңғыда жатып, бір жаққа-бір бұрылып, мұңайып күрсінді. Ол өз-өзімен ойша сөйлесті, бұл оның ішіндегі әлдебір дауыстың онымен сөйлесіп тұрғанын сездірді. "Оның өзі кінәлі ғой, - деп ақталды Данно. – Ол мені итеріп жіберді ғой! Мен үндемеуім керек пе?". "Ойлан, қандай маңызды, Оны итерме! – дауыс жауап берді. – Ал, олар сені итеріп жіберді, ал сен итеріп жіберер едің!". "Итеріп жіберер едім! – деп күңкілдеді Данно. – Сонда мен күресуім керек пе? Төбелесу жақсы емес!". "Қарашы! Жақсы емес! – деді дауыс. – Ал сенің істегенің жақсы емес пе? Ал егер біреу сені есекке айналдырса ше?" "Ол неге итеріп жатыр?" - деп қыңырлықпен Данно қайталады. "Ал, сен не істедің "итереді, итереді"! Сен оның байқаусызда екенін білесің ғой".
"Мен ештеңе білмеймін". "Білесің бе, білесің! Сен менен жасырмайсың, бауырым!" "Ал сен кімсің, сенен ештеңе жасырмайсың?" - Данно сақ болды.
"Кім? – деп қайта сұрады дауыс мысқылмен. – Білмегендей ме? Өйткені мен сенің ар-ұжданыңмын". "А! – деп айқайлады Данно. – Сонда бұл сенсің бе? Олай болса, өзіңе отыр және үндеме! Өйткені, ешкім ештеңе көрмеді және маған ешкім ештеңе айтпайды". "Ал сен қорқасың ба, сенің жаман қылығың үшін біреу сені қалай ұрады? Ал сен менен мүлде қорықпайсың ба? Және бекер. Мен сені өміріңе риза болмас үшін азаптай бастаймын. Егер біреу сенің ісің туралы біліп, оны жазаласа, бұл саған оңайырақ болатынын көресің..." "Тыңда, - деді Дунно. – Ал сен бұған дейін қайда болдың? Неге бұрын үндемедің? Басқа шорттардың ар-ұжданы ар-ұждан сияқты, ал менде су астындағы жылан бар! Ол жерде бір жерде жасырынып, үнсіз отырады… Ол менің дұрыс емес әрекет жасауымды күтеді, содан кейін мені қинайды ". "Мен сен ойлағандай кінәлі емеспін", - деп ар-ұжданым ақтала бастады. Мәселе мынада, мен сенің қолыңда әлі тым кішкентай, әлсіз, дауысым әлі өте әлсіз. Сонымен қатар, айналада жиі шу болады. Әсіресе күндіз. Сондықтан мен сенімен түнде, айналам тыныш, дауысымды ештеңе өшірмейтін кезде сөйлескенді жақсы көремін". Данно әлі ұзақ ұйықтамады. Мен шорти ашық аспан астында суық жерде ұйықтап жатқан аш есек деп ойладым... ". III. Мұғалім оқушылар арасында сұрақтар бойынша пікір алмасуды ұйымдастырады: 1. Данно неге ұйықтай алмады? (ар-ұжданы қиналып, шортанды есекке айналдырды.) 2. Данно өз іс-әрекетінің салдары туралы ойлады ма, жоқ па? (Жоқ, ол ойланбастан, жауапсыздықпен әрекет етті. Сондықтан басқа адам зардап шекті.) 3. Ал жауапкершілік деген не? Оқушылардың жауаптарын қорытындылай келе, мұғалім мынаны айтады жауапкершілік – өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарау қажеттілігі. Адамның белгілі бір талаптарды саналы түрде орындауға және қойылған міндеттерді орындауға қабілеттілігі. Егер адам заңдарды бұзса, жауапкершілік жүктеледі құқықтық, ал егер адамгершілік нормалары – моральдық жауапкершілік, бірақ кез келген жағдайда жауапсыз мінез-құлық үшін адам міндетті түрде жауапкершілікке тартылуы керек. Дунно Шуақты қаланың заңдарын бұзған жоқ, бірақ адамгершілік нормаларын бұзды және одан зардап шегеді. 4. Данно неге ар-ұжданына риза емес? (Ол оған уақытында өзін қалай ұстау керектігін айтқан жоқ, ол кішкентай.)
5. Данно басқаша әрекет ете алар ма еді? Оның таңдауы болды ма? (Иә, ол шортты есекке айналдырмауы мүмкін, бірақ ашуланып, солай істеді.) 6. Ар-ұжданыңыз ұйықтап қалған кездеріңіз болды ма? Бұл жағдайда сіз қалай әрекет?іңіз? 7. Данноға қандай кеңес берер едіңіз? IV. Данноға ар-ұжданның не екенін түсіндіруге тырысайық. Ар–ождан - бұл адамның адамгершілік бағдары, оның рухани компасы, ол белгілі бір, көбінесе өте еліктіргіш әрекеттерге жол бермеу туралы ескертеді және дұрыс емес таңдау жасағаны үшін азаппен жазалайды. Ар-ұжданы "кішкентай" болып қалмас үшін адам өз бетімен жұмыс істеуі керек. Данноға ғана емес, өзімізге де ар-ұжданымызбен жиі "сөйлесуге", ақылдасуға, кейін өкінбеу үшін оны үнемі "оятуға" кеңес берейік. V. Бөлімдер бойынша жұмыс. Сынып жетекшісі оқушыларды "Өз іс-әрекетіне жауапкершілікпен қарау" тақырыбы бойынша негізгі қорытынды жасауға шақырады. VI. Оқушылардың қорытындылары: 1. Іс-әрекетті таңдау әрқашан басқаларға да, жеке адамға да белгілі бір салдарға әкеледі. Ал оның салдары үшін жауап беруге тура келеді. 2. Таңдау мен жауапкершілік өзара байланысты. 3. Адам не істеу керектігін өзі шешуі керек және өз таңдауы үшін жауапкершілікті өзі көтеруі керек. Қауіпсіздік сабағы: «ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ ТУЫНДАҒАН КЕЗДЕ ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚОҢЫРАУ ШАЛУ СКРИПТЕРІ
|
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіреді. Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады |
Мақтау,мадақтау Жарайсыңдар |
|
|||
Қауіпсіздік сабағы 10 мин
|
|
|
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
Пәні: |
Сынып сағаты |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алтынбекова Назгуль |
||||||
Күні: |
18.11.2024 |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!» / Қауіпсіздік сабағы: «ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу Оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Ұйымдас Тыру |
Ұйымдастыру кезеңі Миға шабуыл Буллинг дегеніміз не? Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл (бейнеролик) (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? Буллинг - бұл бір адам немесе топтың басқа адамды қорлауы, ренжітуі немесе қауіп төндіруі. Бұл қайталап жасалатын әрекеттер болуы мүмкін және қудалау, зорлық-зомбылық, қорқыту немесе жек көру түрінде көрінуі мүмкін. 1Физикалық Денеге тигізу, тебу, ұру, итеру, қорқыту, заттарды лақтыру. 2.Психологиялық Сөзбен қорлау, кемсіту, қорқыту, мазақ ету, сыбырлау, қатынастан бас тарту. 3Цифрлық Әлеуметтік желілерде, SMS хабарламаларында немесе электронды поштада зорлық- зомбылық, қорқыту, кемсіту. 4Әлеуметтік Қоғамнан оқшаулау, дос болмау, қоғамнан шеттету, топтан шығару Буллингтің түрлері Буллинг әртүрлі формада болады, және оның бірнеше түрі бар. Олардың барлығы зиянды және осы әрекеттердің салдарын ескеру маңызды. Физикалық буллинг Денеге тигізу, тебу, ұру, итеру, қорқыту, заттарды лақтыру. Физикалық буллинг көбінесе ауыр жарақаттар мен психологиялық зардаптарға әкеледі. Психологиялық буллинг Сөзбен қорлау, кемсіту, қорқыту, мазақ ету, сыбырлау, қатынастан бас тарту. Психологиялық буллинг эмоционалдық ауыртпалық, тәуелсіздіктің жоғалуы, өзіне сенімсіздікке әкелуі мүмкін. Цифрлық буллинг Әлеуметтік желілерде, SMS хабарламаларында немесе электронды поштада зорлық- зомбылық, қорқыту, кемсіту. Цифрлық буллинг төмендету, қорқыту және ұятқа қалдыру әрекеттерін жүзеге асыруды жеңілдетеді. Буллингпен күресудің тиімді тәсілдері Егер сіз немесе сіздің жақындарыңыз буллингке ұшыраса, дұрыс әрекет ету маңызды. Бұл қиын жағдайдан шығуға Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіреді. Мадақтау . Интерактивті тақта,презентация Видео https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=PZ1pJZ2K_17TkAtB “Шам” көмектесетін бірнеше тиімді тәсіл бар. Өзіңізді қорғаңыз Егер сізге қауіп төніп тұрса, қорғаныс шараларын қолданыңыз, қауіпсіз жерге барыңыз, ересек адамнан көмек сұраңыз. Дәлелдерді жинаңыз Егер сіз буллингке ұшырасаңыз, оның дәлелдерін жинаңыз, мысалы, хаттарды, хабарламаларды, фотосуреттерді сақтаңыз. Ересек адамдармен сөйлесіңіз Егер сіз буллингке ұшырасаңыз, ата-анаңыз, мұғаліміңіз, басшыңыз немесе сенімді адаммен сөйлесіңіз, олар сізге көмектесе алады. Өзіңізге сеніңіз Сіз жалғыз емессіз, буллингке ұшыраған көптеген адамдар бар. Өзіңіздің құндылығыңызды ұмытпаңыз және өзіңізге сеніңіз.
Қауіпсіздік сабағы «Жедел қызмет телефон нөмірлері» (бейнеролик) (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Оқушылар қандай жедел қызмет телефон нөмірлерін білесіңдер? Жедел қызмет телефон нөмірлері не үшін қажет? Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат ұсыну. 112 – төтенше жағдайлар департаментінің Бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің телефон нөмірі. 112 телефон нөмірі бойынша тәулік бойы төтенше жағдайдың қаупі немесе туындауы не шұғыл көмекті қажет ететін өзге де жағдайлар туралы хабарлама қабылдайтын болады. Егер сіз өмірге, денсаулыққа, мүлікке, қоршаған ортаға нақты қауіп төнгенде немесе аталған қауіп-қатерлердің туындауының нақты себебі болғанда шұғыл көмекке мұқтаж болсаңыз ғана осы нөмір бойынша қоңырау шалу қажет. Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл қызметтердің нөмірлері бар: · өрт сөндіру қызметі – 101, · полиция – 102, · жедел медициналық көмек – 103, · авариялық газ қызметі – 104. «Есте сақта!» зардап шеккендерге көмектесу. Мұны қалай дұрыс жасау керек және зиян келтірмеу керек? Адамдарға жедел көмек көрсететін, қиындықтарға көмектесетін құтқару қызметтері бар . Жағдаяттарды талдау: 1-жағдай - Егер адамдар отқа ұқыпсыз қараса немесе сымдарда тұйықталу болса, не болады? - Бұл жағдайда қайда қоңырау шалу керек? Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 01 немесе 112 телефонына қоңырау шалу керек. Сіз телефонмен анық, тыныш және асықпай сөйлесуіңіз керек: қоңырау кезінде өрт сөндіру тобы дабыл бойынша көтеріліп, кетіп қалады, ал барлық қосымша ақпарат оған радио арқылы беріледі. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде сізге хабарлама керек: 1. Мекенжай. Қоңырау шалғанда алдымен мекенжайды айту керек: байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. 2. Нысаны – бұл қайда болды: аулада, пәтерде, жертөледе, қоймада және т. б. 3. Не болды – нақты хабарлау керек: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады. Жағдаяттарды талдайды, өз ойларын айтады. https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih- linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112 кодын және т.б. нақтылауыңыз керек. 2- жағдай Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе. - Көмек алу үшін кімге жүгіну керек? Мұндай жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек. 3- жағдай Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа тап болса... - Мұндай жағдайда қайда қоңырау шалу керек? Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. - Операторға не хабарлайсыз? Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді. Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу. Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік ережелерін есте сақтау және білу қажет . Есте сақта! 1. Егер сізде немесе көршілеріңізде өрт болса, 101-ге қоңырау шалыңыз. 2. Егер сізді ренжіткен болса, тоналған болсаңыз немесе қатты қорықсаңыз, онда 102-ге қоңырау шалыңыз. 3. Егер сіз немесе жақын адамыңыз ауырып қалса, 103-ке қоңырау шалыңыз. 4. Кез келген ойламаған қиын жағдай болып қалғанда 112-ге қоңырау шалыңыз.
Қорытынды: Буллинг (bullying) – ағылшын тілінен аударғанда, қорлау, қудалау, мазалаудегенді білдіреді. Адам үйде, мектепте, автобуста немесе интернетте, жалпы айтатын болсақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкін. Бұл кез келген адамның басында болатын жағдай. Бірақ есіңде болсын, ешкімнің сені ренжітуге немесе өзің жайлы жаман ойлауға мәжбүрлеуге құқығы жоқ. Рефлексия “Алма ағашы |
Берілген сұраққа жауап беріп, өз ойларын білдіреді. Сұрақтарға жауап береді,өз ойларын айтады |
Мақтау,мадақтау Жарайсыңдар |
|
|||
Қауіпсіздік сабағы 10 мин
|
|
|
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Сынып сағаты |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алтынбекова Назгуль |
|||||
Күні: |
01.09.2024 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Менің Отаным- Қазақстан. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларды Отанды сүюге,құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу. Оқушылардың таным белсенділіктерін, қызығушылықтарын дамыту. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық,адамгершілік тәрбие беру, өз ой –пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдас Тыру Қауіпсіздік сабағы 10 мин
|
- Мектеп табалдырығын аттаған кішкентай ғана бүлдіршіндерім. Қадамдарыңа гүл бітсін. Білім әлеміне қош
келдіңіздер. -Қоңыраудың дыбысы . -Дұрыс балалар, бүгін сендер үшін сендерді білім алуға шақырған алғашқы қоңырау соғылды. Біз енді осы қоңыраудың үнімен сабағымызды бастап, сабағымызды аяқтаймыз. Алғаш сабақ басталған кезде не істейтін едік? -Орнымыздан тұрып амандасамыз. -Сәлеметсіздер ма,
балалар!
Келесі ойнайтын ойынымыз «Жанатын бағдаршам». Бағдаршам қызыл көзін көрсеткенде орындарыңнан қозғалмай тұрасыңдар. Сары көзін көрсеткенде қолдарыңды шапалақтайсыңдар. Жасыл көзі жанғанда орындарыңда тұрып жүресіңдер.
Ал енді сендер көшеде жүру ережесін білесіңдер ме екен, көрейік. - Жаяу адамға қай жермен жүру керек,біздің ауылда ондай жол бар ма? - Көшенің келесі бетіне қай жерден өту керек? Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың
- жол бойында қалай
болса солай жүріп, Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады. Сондықтан әрбір оқушы мектепте мұғалімнің айтқан «Жолда жүру ережесі» тақырыбындағы ережелерді мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда жүру ережесін, заңын бұзбайды. - Сонымен қандай бала жол ережесін бұзбайды? Кері байланыс “Ашық микрафон” әдісі арқылы сұрау -балалар біздің туып өскен жерімізді бір сөзбен қалай атаймыз? Бұгін сендер қайда
келдіңдер? Міне, балалар, осы күннен
бастап бізде күнделікті сабақтарымыз, қызықты да көп нәрсеге
үйренетін күндеріміз
басталды. |
Шаттық шеңберін жасайды Сұрақ жауап әдісі -Балалар сендер қайдан келдіңдер? -Үйден -Үйде кімдер бар? -Әкем, анам,апам т.б -Біз оларды бір сөзбен қалай атаймыз? -Отбасы деп атаймыз. -Ал, жақсы енді бүгін қайда келдіңдер? -Мектепке келдік. -Мектепте кімдер бар ? -Оқушылар,ұстаздар бар. -Ал көшеде кімдер бар? -Адамдар бар. -Олар осы ауылдың адамдары. -Біздің ауылымыз қалай аталады? -Ақши деп аталады. -Ал біздің республикамыз қалай аталады? -Қазақстан Республикасы. -Міне балалар бұлар біздің туып өскен жеріміз.Біз оны бір сөзбен Отан дейміз. Отан -әр адамның жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз.Отан –сенің туған елің, туған жерің, дос- жарандарың,туған туысқаның.Отан бұл өзіңнің тұратын, өмір сүретін, қызмет ететін жерің. Отан адам үшін біреу ғана. Отанды анаға теңейді. Себебі, Отан сендерді анаңдай
қорғайды, көмектеседі, күш береді.Біз Отанымызды ,елімізді
сүйеміз. -Қазақстан қандай мемлекет? -Тәуелсіз, егеменді. -Тәулсіз елдің өзінің елбасы, рәміздері, тілі, ақшасы, заңы және шекарасы болады. -Қазақстан Республикасының елбасы кім? Тоқаев
Қ.К - Мына суреттерді бір сөзбен
қалай атайды? -Менің қолымдаы қағаздың түсі қандай,пішіні қандай? -Түсі көк, пішіні төртбұрыш. -Не нәрсеге ұқсайды? -Туға. -Тағы не керек? -Күн, қыран құс,ою қрнек. (әрқайсысына жеке тоқталу) -Елтаңба. Шаңырақ, күн, қос пырақ, жұлдыз. -Ал енді мына суреттердегі ғимараттар қай қалада? -Астанада. -Астана қаласының басқа қалалардан қандай айырмашылығы бар? -Ол біздің астанамыз “Кім тапқыр”
әдісі Жұмбақтар жасыру Қысқа таяқ дiңi бар, Сөзi бар iзiнде. (Қаламсап) Міне осы оқу құралдарының бәрі біздің күнделікті достарымыз болады. Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала –Оқушылар,кішкене ойын ойнап жіберейік.Мен сөйлемдер айтамын, дұрыс айтылса шапалақтаймыз, қате айтылса шапалақ соқпаймыз. 1.Бүгін білім күні. 2.Сіздер бала-бақшаға келдіңіздер. 3.Сіздер сыныпқа келдіңіздер. 4.Сіздерді дәрігер қарсы алды. 5.Сіздер білім беретін мектепке келдіңіздер. 6.Енді сіздер оқушы атандыңыздар. 7. 1 сынып оқушылары жолда жүру ережелерін біледі 8. Сынып оқушылары сабақтан кешікпейді 9. Мектеп ережелерін мұқият орындайды |
Мақтау,мадақтау Жарайсыңдар
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Сынып сағаты |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алтынбекова Назгуль |
|||||
Күні: |
09.09.2024 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жол қауіпсіздігі ережелері |
|||||
Сабақтың мақсаты |
1. Оқушыларды жол белгілерімен, жолда жүру ережелерімен таныстыру. 2. Жол қауіпсіздігі сақталмаған жағдайда кездесетін жарақаттар немесе түрлі жағдайлар туралы әңгімелеу. 3. Оқушыларды көшеде дұрыс жүріп, жол ережелерін, қауіпсіздігін білуге, есте сақтауға тәрбиелеу. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдас тыру
|
І. Кіріспе бөлімі: - Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыз не туралы болады деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар, жолда жүру ережелеріне байланысты болмақ. Олай болса, « Жол қауіпсіздігі ережелері атты тәрбие сағатын бастаймыз. Балалар, Жол заңы дұрыс жүріп, абай болуды талап етеді.
- Қалай
ойлайсыңдар, жолда жүру ережесі деген не?
1. Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың - жол бойында қалай болса солай жүріп, - доп қуалайтыны, - ролик тебетіні, - жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны, - қалтарыстан жолға шығып келетіні салдарынан бұзылады екен. Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады. Ал кейбіреулері өмірлік мүгедек болып қалады. Сондықтан әрбір оқушы мектепте оқылатын «Жолда жүруережесі» тақырыбындағы сабақты мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда жүру ережесін, заңын бұзбайды. - Сонымен қандай бала жол ережесін бұзбайды? Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала. 2. Жұмбақтар шешу:
1. Ала
таяқ ұстаған,
2. Көше
бойлап аяңдайды,
3.
Көліктің қаншасын үстінен өткізген,
4. Жоқ
өзінде бас та, ауызда да, құлақ та,
5.
Арқаным бар тым ұзын,
6. Өзі
сөйлей білмейді, 3. Мұғалім: Бағдаршам өмірімізді жазымнан сақтандыратын көмекшіміз. Оның сырын біліп, тілін алу баршамызға керек. Біздің қаламызда сол сияқты біздің еліміздің қала, ауылдарына бәріне ортақ көше қатынас ережесі енгізілген. Бұл ережені оқушылар да, үлкендер де, көлік жүргізетін жүргізушілер де бұлжытпай орындауы керек. Сахналық көрініс: «Қасқыр мен Қоян»
Қоян: Бейнеролик тамашалау. Бағдаршамның әр көзінен сұрақтар алып жауап беру. Ал енді сендер көшеде жүру ережесін білесіңдер ме екен, көрейік. - Жиек жол (тротуар) деген не? (Адамдар жаяу жүретін көше жиегіндегі тар жол) - Жаяу адамға қай жермен жүруге болмайды? (Көлік жүретін көшенің ортасымен жүруге рұқсат етілмейді.) - Көшенің келесі бетіне қай жерден өту керек? (Жаяулар өтетінжолмен /пешеход/ өту керек Келесі ойнайтын ойынымыз «Жанатын бағдаршам». Бағдаршам қызыл көзін көрсеткенде орындарыңнан қозғалмай тұрасыңдар. Сары көзін көрсеткенде қолдарыңды шапалақтайсыңдар. Жасыл көзі жанғанда орындарыңда тұрып жүресіңдер.
Ал енді сендер көшеде жүру ережесін білесіңдер ме екен, көрейік. - Жаяу адамға қай жермен жүру керек,біздің ауылда ондай жол бар ма? - Көшенің келесі бетіне қай жерден өту керек? Жол тәртібін бұзба, ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың
- жол бойында қалай
болса солай жүріп, Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады. Сондықтан әрбір оқушы мектепте мұғалімнің айтқан «Жолда жүру ережесі» тақырыбындағы ережелерді мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде, жолда жүру ережесін, заңын бұзбайды. - Сонымен қандай бала жол ережесін бұзбайды? Кері байланыс “Ашық микрафон” әдісі арқылы
сұрау Өте дұрыс айтасыңдар. Міне, балалар, осы күннен
бастап бізде күнделікті сабақтарымыз, қызықты да көп нәрсеге
үйренетін күндеріміз
басталды. |
Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала –Оқушылар,кішкене ойын ойнап жіберейік.Мен сөйлемдер айтамын, дұрыс айтылса шапалақтаймыз, қате айтылса шапалақ соқпаймыз. 1.Бүгін білім күні. 2.Сіздер бала-бақшаға келдіңіздер. 3.Сіздер сыныпқа келдіңіздер. 4.Сіздерді дәрігер қарсы алды. 5.Сіздер білім беретін мектепке келдіңіздер. 6.Енді сіздер оқушы атандыңыздар. 7. 1 сынып оқушылары жолда жүру ережелерін біледі 8. Сынып оқушылары сабақтан кешікпейді 9. Мектеп ережелерін мұқият орындайды |
Мақтау,мадақтау Жарайсыңдар
|
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Сынып сағаты |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алтынбекова Назгуль |
|||||
Күні: |
04.10.2024 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Адал азамат – Адал еңбек – Адал табыс» / Қауіпсіздік сабағы: «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МҮМКІНДІКТЕРІ. АТААНАЛАРДЫҢ ДАУЫСТАРЫМЕН ҚОҢЫРАУ ШАЛУ».( |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға адалдық, еңбектің маңызы және оның қоғамдағы рөлі туралы түсінік беру; заңға бағыну, еңбек қауіпсіздігі мен адамгершілік құндылықтарға құрметпен қарау дағдыларын қалыптастыру. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдас тыру
|
1. Сыныппен амандасу, сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. 2. Оқушыларды сабақты белсенді өткізуге ынталандыру. I. Кіріспе 1. Тақырып бойынша түсінік беру: o Мұғалім адалдық, еңбек және табыс туралы жалпы түсінік береді. o Оқушыларға "адал азамат" болудың қандай қасиеттерге ие екенін сұрау және олардың жауаптарын тыңдау. 2. Тақырыптың негізгі сұрақтары: o Адалдық деген не және неге маңызды? o Еңбек қауіпсіздігі дегеніміз не, және оны сақтау не үшін қажет? o Табысты өмір сүру үшін не қажет? III. Негізгі бөлім 1. Тақырыптық бейнеролик немесе мысал келтіру: o Оқушыларға адал еңбек пен қауіпсіздік ережелері туралы мотивациялық бейнеролик көрсету (мүмкіндік болса). https://youtu.be/Feer-bR7Bsw?si=d17R8fwaspY5bH2e o Бейнероликтен кейін оқушылардан қандай ой түйгендерін сұрау және талқылау. 2. Топтық жұмыс o Сыныпты 3-4 топқа бөліп, әр топқа талқылау үшін мынадай тақырыптарды ұсыну: 1. Адал еңбекпен табысқа жетудің мысалдары. 2. Жұмыс орнындағы қауіпсіздік ережелерінің маңыздылығы. 3. Қоғамда адал азаматтардың көп болуы үшін не істеу керек? o Әр топ өз талқылауларын сынып алдында қорғайды. Миға шабуыл: o Оқушыларға мына сұрақтарды талқылауға ұсыну: § "Қауіпсіздік ережелерін елемеу қандай салдарға әкелуі мүмкін?" § "Табысты болу үшін заңға сәйкес әрекет етудің маңызы қандай?" Сабақтың мақсаты: Балаларға жасанды интеллект пен қауіпсіздік ережелерін үйрету. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы. Бүгін бізде ерекше сабақ болады! Біз Сізбен «Жасанды интеллект» туралы сөйлесеміз. Бұл не екенін біреу біледі ме? Біздің күнделікті өмірімізде жасанды интеллекттің пайда болуы көптеген технологияларды жетілдірді. Ол адамзаттың тұрмыс салтын мүлдем басқа арнаға бұрып, жұмыс процестерін автоматтандырады және ауқымды экономикалық құндылық қалыптастыра алады. Білімді өзектендіру. Зерттелген нәрсені қайталау. Жұмысымызды бастайық және алдымен кейбір сөздердің мағынасын анықтап алайық. «Жасанды» - бұл не туралы? V. Қорытынды бөлім 1. Жалпылау: o Мұғалім тақырып бойынша негізгі түйінді ойларды қорытындылайды, адалдықтың және еңбектің, сондай-ақ қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығын атап өтеді. o Әр оқушы өз өмірінде адал еңбек пен қауіпсіздікті сақтау жолындағы өз рөлін айтып өтеді. 2. Рефлексия: o "Мен адал болу үшін не істей аламын?" және "Еңбек қауіпсіздігі туралы қандай жаңа мәлімет алдым?" деген сұрақтарға оқушылардың жазбаша жауап беруін сұрау.
|
Балалар: Үлгілі, тәртіпті бала Сергіту сәті (5 минут) · Оқушылардың ойларын сергіту үшін шағын ойын өткізу. Адал еңбек туралы мақалдардың басын мұғалім оқиды, оқушылар жалғастырып аяқтайды. Адал еңбегің – ардақтаған арың. Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей. Еңбегі аздың өнбегі аз. Адал жолдан жүгірген ат озар. Адал еңбек — бақыт баспалдағы. Еңбек – өмірдің тұздығы. Еңбек қылмай ер оңбас, бірлік қылмай ел оңбас. Еңбек түбі – береке, көптің түбі – мереке. Терлеп еңбек етпегеннің, тілегі де қабыл болмайды. Еңбек етпеген ішіп-жемейді. |
Мақтау,мадақтау Жарайсыңдар
|
|
«Жетісу облысы білім
басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі»
мемлекеттік мекемесінің «Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі
мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Сапалы ұйқы – балалардың дамуы мен денсаулығының негізі
Алтынбекова Н.М