Материалдар / Үштілділік-заман талабы

Үштілділік-заман талабы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2018
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Үштілділік – заман талабы Бүгінгі білім беру жүйесі модернизацияланған заманда көп тілді меңгеруге аса назар аударылуда.Үштілділікбәсекеге қабілетті елдер қатарына апарар басты баспалдақтардың бірі.Үштілділікбұл нақты тұлға, ұжым, халықтың белгілі бір қоғамда қарым-қатынас үдерісінде қажет болған жағдайда, үш түрлі тілді алма- кезек қолдану құбылысы. Осыған орай, «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаты:
  • қазақ тілінің мәртебесін көтеру;
- мемлекеттік мекемелерде іс-қағаздарды қазақ тілінде жүргізу;
  • ағылшын тілін меңгерту;
  • орыс тілін жетік білу;
  • әр ұлттың тілдерін дамыту, оларды сақтап қалуға мүмкіндік жасау.
Ағылшын тілі – әлемдік бизнес кілті, оны меңгеру–жастарға әлем танудың кілті болмақ. Ол–жаһанданудың кепілі. «Ақпараттық технология дамыған қазіргі дәуірде күн сайын дерлік ағылшын тілі дүние жүзі халықтарының тілдеріне жаңа сөздер мен ұғымдар арқылы батыл ену үстінде. Алайда, «өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» -деп ақын жырлағандай, өз тілінде еркін сөйлеп, өз тілін құрметтейтін тұлғаны баулысақ, өзге тілді қадірлейтін тұлғаны баулитынымыз анық. Сондықтан да «Мемлекеттік тілді үйрету балабақшадан басталады. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың салиқалы саясатының арқасында еліміз береке мен бірліктің, ынтымақ пен достықтың, татулықтың өлкесі болып, көпұлтты мемлекетке айналып отыр. Бұл ретте байтақ мекенде баршамызды біріктіре түсетін ортақ құндылықтар бар. Ол – біздің талайлы тағдырымызды тұтастыратын шежірелі тарихымыз. Ол – біздің байтақ мәдени мұрамыз бен қазығы берік мемлекеттік тіліміз. Ш.Айтматов:«Тіл – халықтың автопортреті. Әр тіл-өз орнында ұлы, әр тіл-бүкіл адамзат қазынасының палитрасындағы өз өрнегімен қымбат» деген екен. Жасыратыны жоқ, бүгінгі таңда ағылшын тілін меңгеру дегеніміз – ғаламдық ақпараттар мен инновациялардың ағынына ілесу деген сөз. Оған қоса, ағылшынша білсең – әлемдегі ең үздік, ең беделді жоғары оқу орындарында білім алуға мүмкіндігің мол. Тіпті, оқуыңды тәмамдаған соң, біршама уақытқа шетелде қалып, еңбек етуің үшін де бұл тамаша мүмкіндік. Ең бастысы, ағылшын тілін білу – бұл іскерлік қарым-қатынас және әлемнің кез-келген нүктесінде бизнеспен айналысу үшін міндетті талап. Қазақстандағы үштұғырлы тіл саясаты – бұл елімізді, оның әлеуетін одан әрі нығайтуға бағытталған тұтас тұжырымдама. Осыған байланысты еліміздің білім беру орындарында ағылшын тілін үйретудің жылдам әрі оңтайлы деңгейлер бағдарламалары жасалған. Мәселен, деңгейлер: BEGINNER (бастапқы деңгей)- А1, ELEMENTARY(қарапайым деңгей)- А2, PRE-INTERMEDIATE (жалғастырушы деңгей)- В1, INTERMEDIATE (орташа деңгей)- В2, UPPER-INTERMEDIATE (дамытылған деңгей)- С1, ADVANCED (жетілдіруші деңгей)- С2. Бүгінгі таңда жалпы орта білімнің мақсаттары өзгеріп, жаңа оқу жоспарлары, жеке дара пәндер арқылы емес, кіріктірілген білім беру салалары арқылы мазмұнды көрсетудің жаңа тұжырымдамалары әзірленіп отыр. Бұл жағдайлар әдістеме аясында жаңа теориялық зерттеулер үшін негіз жасап, оқу үдерісін ұйымдастыруға жаңа көзқарастарды талап етеді. CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің басқа оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. CLIL технологиясы бойынша оқытудың мақсаттары:1)оқытылатын пән арқылы шетел тілін зерделеу; 2)пәнді шетел тілі арқылы зерделеу.CLIL негізін төрт C құрайды:−CONTENT(Мазмұн) – бұл пән саласындағы ілгері басатын білімдер, біліктер мен дағдылар;−COMMUNICATION (Қатынас) бұл оқытуда шет тілін пайдалану біліктері;−СOGNITION (Таным)–бұл жалпы түсінікті қалыптастыратын (нақты және абстрактілі) танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; −CULTURE (Мәдениет)–бұл өзін мәдениеттің бір бөлігі ретінде ұғыну, сонымен қатар балама мәдениеттерді қабылдау.CLIL – бұл түрлі білімділік мәнмәтінінде қолданылатын көзқарастардың тұтас бір қатарын біріктіретін өзінше бір термин. CLIL енгізудің түрлі амалдарын сипаттайтын терминдердің тұтас бір қатары бар, мысалы: толық тілдік ену, ішінара тілдік ену,«тілдік нөсер» және т.б. CLIL-дің негізгі қағидаларын анықтауда түрлі еуропалық елдерде мәдени және тілдік ортасын қамтитын, пәндік және білімділік міндеттерді шешуге бағытталған оның 4 негізгі қыры бөліп көрсетіледі.Осы 4 қырының әрбіреуі білім алушылардың жасына, әлеуметтік-лингвистикалық ортасы мен CLIL ену дәрежесіне қарай түрліше жүзеге асырылады.СLIL технологиясы бойынша оқытудағы негізгі қағидалар болып табылатындар: СLIL ұғымы шегінде орналасқан қағидалар. Бұған пәнаралық байланыстар, сонымен қатар тілдік құзыреттілік, тек оқуға ғана емес, сонымен қатар жаңа білімдерді өмірде пайдалануға, сәйкесінше өмірлік мотивацияны арттыруға дайындық, табысқа беталыс жатады.Осының барлығын CLIL оқытуының артықшылықтарына жатқызуға болады. Қорытындылай келгенде, болашақ жастарымыз өз тілін ардақтай отырып, үш тілде еркін сөйлеп, әлемнің кез келген жерімен еркін байланысқа түсіп жатса, еліміздің ертеңін көркейте түсері анық.



















































Қосымша 1

Пәні химияМұғалімі: Тажинова Г.Қ.Мектебі: №1 Жамбыл атындағы орта мектебі
Сыныбы8 «А»3 сабақКүні: 13.09.2017ж
Сабақтың тақырыбы:Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды бөлу әдістері/ Вещества и их физические свойства. Чистые вещества и смеси. Методы разделения веществ/ Substances and their physical properties. Pure substances and mixtures. Methods of separating substances
СілтемеБілім стандарты,   пән бағдарламасы,  «Химия» оқулығы ,Н. Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» 2016 жыл.
Жалпы мақсаты Зат туралы ұғымды қалыптастыру арқылы оның дене ұғымынан айырмашылығы туралы түсінік қалыптатыру. Заттарды қоспадан бөлу әдістерімен таныстыру.Тілдік қорын байыту.
Күтілетін нәтижеЗаттардың физикалық қасиеттері туралы, таза заттар және қоспалардың анықтамасын біледі. Біртекті және әртекті қоспаларды бөлудің әдістерін түсінеді. Біртекті және әртекті қоспалардың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.Тақырыптық терминдерді үш тілде айтады.
Құрал-жабдықтар:Интерактивті тақта, 8 сынып электронды оқулық.терминология,түрлі түсті маркерлер, парақтар
Сабақтың түріЖаңа білімді игеру сабағы.
Әдіс-тәсілдер«Химиялық диктант» , жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар мен сұрақтар




















































Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Мұғалімнің іс-әрекетіа)Оқушылармен амандасып,сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлу. Good afternoon! Аnyone missing the lesson?ә)Сынып құрамы түгенделіп, тақтаға күн реті жазылады.Кіріспе бөлім а)Оқушыларға «Химиялық диктантты» орындауға нұсқау беріледі.1.Физика пәні .........(денелерді\ shapes) қарастырса, химия сол денелерді құрайтын.... (заттарды\ substances) зерттейді.Distribute shapes physics, chemistry of bodies, substances that make up the study.2.Заттар дегеніміз-денелерді........(құраушылар\ components). Substance is shapes components.3.Таныс емес заттың .... (қасиетін\ properties) білмей тұрып, .... (дәмін\taste) татып көруге, ... (иісін\ smell) иіскеуге, .... (қолмен\ hand) ұстауға болмайды.Things are not familiar properties not knowing, living in taste, where it was possible to try, smell iscape, hand not on content.4...... (Химия\ Сhemistry) заттарды, олардың қасиеттерін, бір заттан екінші затқа айналуын және айналу кезінде жүретін құбылыстарды зерттейді.Сhemistry objects, properties of objects and phenomena one is investigating the subject, the second rotation occurring during the rotation.5.Химия ....... (ғылым\ scince) ретінде ХІХ-ХХ ғасырларда қалыптасып, өзінің басты ұғымдарын ұсынып, ....... (заңдарын\law) ашты.ә)Құмшекер, шақпақ қант,құм мен ағаш үгінділерін көрсетіп,оқушыларға ой тастау арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Негізгі бөліма)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады. ә)Тақырып бойынша берілген терминологиялық сөздікпен жұмыс жасалады.For example!Қайта кристалдану\Перекристаллизация\Re-crystallizationАйдау\Возгонка\PumpingСүзу\Фильтрация\FilterТаза заттар\Чистые вещества\Pure substancesҚоспа\Смесь\MixtureБөлу әдістері\Методы разделения\Methods of separationб)Оқушылар жеке дара мәтінмен танысып шығу тапсырылады. в)Әр топқа мәтін бөлініп беріледі. (Көрсетілім№1 (1.1))І-топ: Заттар және олардың қасиеттері / Substances and their propertiesІІ-топ:Таза заттар және қоспалар/ Pure substances and mixturesІІІ-топ: Заттарды бөлу әдістері/Methods of separation of substancesг)Эксперименттік бөлім.Топтарға қоспаларды бөлу әдістеріне тәжірибе көрсету.Қорытынды бөлімӨтілген тақырып бойынша оқушылар жұптық жұмыс жасайды. 1.Мыналардың: ауа,оттек,теңіз суы,өзен құмы,мыс/ air,oxygen,sea wate,river sand,copper/ қайсысы таза зат, қайсысы қоспа екенін көрсетіңдер.2.Қоспалар мен химиялық заттар арасында берілген бір артық сөзді көрсет:а)ауа,түтін,оттек,тұман/ air,smoke,oxygen,fog/ә)мұнай,спирт,су,ацетон/ oil,alcohol,water,acetone/б)өзен құмы,қант,темір кені, цемент/ river sand,sugar,iron ore, cement/3.Сүзу тәсілімен ас тұзын ерітіндіден бөліп алуға бола ма?4.Қайта кристалдану тәсілі деп неге аталғанын мысалмен түсіндір.5.Айдау тәсілі неге негізделген?Сабақ рефлексиясы.

Бағалау.Үйге тапсырма беру: §2-3 оқу, терминологияны жаттау
Оқушылардың іс-әрекетіа)Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.ә)Тақтадан күн ретін көшіріп алады.

Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап шығады. Орындалған жұмысты дайын жауап арқылы тексеріп, өзін-өзі бағалайды. Толық орындаған оқушы жұмысын шапалақ ұру арқылы мадақтау.































ә)Оқушылар көрсетілген заттарға қарап өз ойларын айтады. Таза зат және қоспа ұғымдары қалыптасады.





Оқушылар терминдерді ауызшабірнеше рет қайталап,











дәптерлеріне жазып алады.







Оқушылар тақырыппен танысып шығады. Тақырып мазмұнын топтық талқылауға салады.Топ атынан баяндамашы қорғайды, топ жұмысын екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды.

Көрсетілген тәжірибе бойынша оқушылар өз ойларын білдіреді.

Оқушылар жұптық жұмысты орындап, бүгінгі сабақтан не түсінгеніне анализ жасайды.Жұптық жұмысты бір-біріне ауыстыра отырып бағалайды.

















Оқушылар «PRE» кестесін толтырып,пікір алмасады.

Сабақтан кейінгі көңіл күйім.....







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ