Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Үштілділік-заман талабы
Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Қазан 2018
422
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Үштілділік – заман талабы Бүгінгі білім беру жүйесі модернизацияланған заманда көп тілді меңгеруге аса назар аударылуда.Үштілділік–бәсекеге қабілетті елдер қатарына апарар басты баспалдақтардың бірі.Үштілділік–бұл нақты тұлға, ұжым, халықтың белгілі бір қоғамда қарым-қатынас үдерісінде қажет болған жағдайда, үш түрлі тілді алма- кезек қолдану құбылысы. Осыған орай, «Тілдерді қолдану мен дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаты:
Қосымша 1
- қазақ тілінің мәртебесін көтеру;
- ағылшын тілін меңгерту;
- орыс тілін жетік білу;
- әр ұлттың тілдерін дамыту, оларды сақтап қалуға мүмкіндік жасау.
Қосымша 1
Пәні | химия | Мұғалімі: Тажинова Г.Қ. | Мектебі: №1 Жамбыл атындағы орта мектебі |
Сыныбы | 8 «А» | 3 сабақ | Күні: 13.09.2017ж |
Сабақтың тақырыбы: | Заттар және олардың физикалық қасиеттері. Таза заттар және қоспалар. Заттарды бөлу әдістері/ Вещества и их физические свойства. Чистые вещества и смеси. Методы разделения веществ/ Substances and their physical properties. Pure substances and mixtures. Methods of separating substances | ||
Сілтеме | Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Химия» оқулығы ,Н. Нұрахметов,К.Сарманова, К.Жексембина. 8 сынып оқулығы, Алматы «Мектеп» 2016 жыл. | ||
Жалпы мақсаты | Зат туралы ұғымды қалыптастыру арқылы оның дене ұғымынан айырмашылығы туралы түсінік қалыптатыру. Заттарды қоспадан бөлу әдістерімен таныстыру.Тілдік қорын байыту. | ||
Күтілетін нәтиже | Заттардың физикалық қасиеттері туралы, таза заттар және қоспалардың анықтамасын біледі. Біртекті және әртекті қоспаларды бөлудің әдістерін түсінеді. Біртекті және әртекті қоспалардың ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырады.Тақырыптық терминдерді үш тілде айтады. | ||
Құрал-жабдықтар: | Интерактивті тақта, 8 сынып электронды оқулық.терминология,түрлі түсті маркерлер, парақтар | ||
Сабақтың түрі | Жаңа білімді игеру сабағы. | ||
Әдіс-тәсілдер | «Химиялық диктант» , жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар мен сұрақтар | ||
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары | Мұғалімнің іс-әрекетіа)Оқушылармен амандасып,сыныптағы оқушыларды 3 топқа бөлу. Good afternoon! Аnyone missing the lesson?ә)Сынып құрамы түгенделіп, тақтаға күн реті жазылады.Кіріспе бөлім а)Оқушыларға «Химиялық диктантты» орындауға нұсқау беріледі.1.Физика пәні .........(денелерді\ shapes) қарастырса, химия сол денелерді құрайтын.... (заттарды\ substances) зерттейді.Distribute shapes physics, chemistry of bodies, substances that make up the study.2.Заттар дегеніміз-денелерді........(құраушылар\ components). Substance is shapes components.3.Таныс емес заттың .... (қасиетін\ properties) білмей тұрып, .... (дәмін\taste) татып көруге, ... (иісін\ smell) иіскеуге, .... (қолмен\ hand) ұстауға болмайды.Things are not familiar properties not knowing, living in taste, where it was possible to try, smell iscape, hand not on content.4...... (Химия\ Сhemistry) заттарды, олардың қасиеттерін, бір заттан екінші затқа айналуын және айналу кезінде жүретін құбылыстарды зерттейді.Сhemistry objects, properties of objects and phenomena one is investigating the subject, the second rotation occurring during the rotation.5.Химия ....... (ғылым\ scince) ретінде ХІХ-ХХ ғасырларда қалыптасып, өзінің басты ұғымдарын ұсынып, ....... (заңдарын\law) ашты.ә)Құмшекер, шақпақ қант,құм мен ағаш үгінділерін көрсетіп,оқушыларға ой тастау арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Негізгі бөліма)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады. ә)Тақырып бойынша берілген терминологиялық сөздікпен жұмыс жасалады.For example!Қайта кристалдану\Перекристаллизация\Re-crystallizationАйдау\Возгонка\PumpingСүзу\Фильтрация\FilterТаза заттар\Чистые вещества\Pure substancesҚоспа\Смесь\MixtureБөлу әдістері\Методы разделения\Methods of separationб)Оқушылар жеке дара мәтінмен танысып шығу тапсырылады. в)Әр топқа мәтін бөлініп беріледі. (Көрсетілім№1 (1.1))І-топ: Заттар және олардың қасиеттері / Substances and their propertiesІІ-топ:Таза заттар және қоспалар/ Pure substances and mixturesІІІ-топ: Заттарды бөлу әдістері/Methods of separation of substancesг)Эксперименттік бөлім.Топтарға қоспаларды бөлу әдістеріне тәжірибе көрсету.Қорытынды бөлімӨтілген тақырып бойынша оқушылар жұптық жұмыс жасайды. 1.Мыналардың: ауа,оттек,теңіз суы,өзен құмы,мыс/ air,oxygen,sea wate,river sand,copper/ қайсысы таза зат, қайсысы қоспа екенін көрсетіңдер.2.Қоспалар мен химиялық заттар арасында берілген бір артық сөзді көрсет:а)ауа,түтін,оттек,тұман/ air,smoke,oxygen,fog/ә)мұнай,спирт,су,ацетон/ oil,alcohol,water,acetone/б)өзен құмы,қант,темір кені, цемент/ river sand,sugar,iron ore, cement/3.Сүзу тәсілімен ас тұзын ерітіндіден бөліп алуға бола ма?4.Қайта кристалдану тәсілі деп неге аталғанын мысалмен түсіндір.5.Айдау тәсілі неге негізделген?Сабақ рефлексиясы. Бағалау.Үйге тапсырма беру: §2-3 оқу, терминологияны жаттау | Оқушылардың іс-әрекетіа)Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.ә)Тақтадан күн ретін көшіріп алады. Оқушылар берілген тапсырманы жеке орындап шығады. Орындалған жұмысты дайын жауап арқылы тексеріп, өзін-өзі бағалайды. Толық орындаған оқушы жұмысын шапалақ ұру арқылы мадақтау. ә)Оқушылар көрсетілген заттарға қарап өз ойларын айтады. Таза зат және қоспа ұғымдары қалыптасады. Оқушылар терминдерді ауызшабірнеше рет қайталап, дәптерлеріне жазып алады. Оқушылар тақырыппен танысып шығады. Тақырып мазмұнын топтық талқылауға салады.Топ атынан баяндамашы қорғайды, топ жұмысын екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалайды. Көрсетілген тәжірибе бойынша оқушылар өз ойларын білдіреді. Оқушылар жұптық жұмысты орындап, бүгінгі сабақтан не түсінгеніне анализ жасайды.Жұптық жұмысты бір-біріне ауыстыра отырып бағалайды. Оқушылар «PRE» кестесін толтырып,пікір алмасады. Сабақтан кейінгі көңіл күйім..... |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)