
Абушарипова Шынар Темирбековна
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 30 материал
Қазақ тілі пәніне арналған көрнекіліктер
Қазақ тілі
Көрнекілік
11 сынып
Сұрақтар:
1.Баққожа Мұқайдың шығармаларын ата?
2. Қаламгер туындылары қандай тілдерге аударылды?
3. Жазушы қандай әдеби сыйлықтардың иегері?
4.Б.Мұқайдың туған жылы, жері?
5. «Өмірзая» романы қай жанрда жазылған?
Қазақ әдебиеті
Көрнекілік
11 сынып
Қазіргі заман – білім мен кәсіби шеберлік заманы. Әлемде түрлі мамандықтар бар, олардың әрқайсысы қоғам үшін өте маңызды. Соның ішінде еңбегі көзге көрінбесе де, қоғам үшін ең қажет саланың бірі – жұмысшы мамандықтары болып табылады. Жұмысшы – ел экономикасының тірегі, қоғамның алға жылжуына тікелей әсер ететін еңбек адамы. 2025 жыл елімізде Президентіміз Қасымжомарт Кемелұлы Тоқаевтың бастамасымен «Жұмысшы мамандықтар жылы» деп жарияланды. Бұл бастама қоғамның еңбек адамына деген құрметін арттырумен қатар, елдің экономикалық дамуын қамтамасыз ететін жұмысшы мамандықтардың маңыздылығын қайта бағалауға үлкен серпін береді.
Қазақ тілі
Баяндамалар, реферат
11 сынып
-Атақты ғұлама Әл – Фараби айтқандай:
Ісім оңсын десеңіз,
Сол істің маманы болыңыз.
Даңқым шықсын десеңіз,
Көпшіліктің адамы болыңыз.
Әлемде 50 мыңға жуық мамандық бар екен және жыл сайын оған 500 - ге тарта жаңа түрі қосылып отырады екен. Олардың ішінен өзімізге қажеттісін қалай таңдауға болады?
-Мамандық таңдау деген өзің айналысқың келетін жұмысты таңдау ғана емес, өзің араласқың келетін ортаны да таңдау. Қазақ "Адам екі түрлі жағдайда қателеспеу керек: бірі - жар таңдағанда, екіншісі - мамандық таңдағанда" деп бекер айтпаса керек.
-Енді осы мамандық сөзіне анықтама беріп көрелік?!
"Мамандық" сөзі латын сөзінен шыққан, "жұрт алдында сөйлеу, жариялау" дегенге саяды. Есте жоқ ескі заманда мамандықтың қазіргідей түр-түрі болмады. Әр адам барлық жұмыспен өзі ғана айналысатын. Дегенмен, әйелдер мен ерлерге деп бөлінетін жұмыстар болған. Ерлер аң аулап, үй тұрғызып, қару-жарақ жасаса, әйелдер жеуге жарамды өсімдіктерді жинап, тамақ пісірген, киім-кешек тігіп, бала тәрбиелеген.
Заман өзг
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Мақала
11 сынып
Тақырыбы. Абай Құнанбаевтың 180 жылдығына арналған облыстық
«Ми battle» зияткерлік ойыны
Мақсаты: Қазақтың бас ақыны, ұлы дана, ойшыл, сазгер Абай Құнанбаевтың мол мұрасын сыныптан тыс «Ми battle» зияткерлік ойыны
арқылы насихаттау.
Міндеті: Білім алушының бойына ақыл мен парасатты, сөз құдіреті мен көркем сөздің мәйегін бойына сіңдіру. Ұлыларымызды құрметтеу, сол арқылы білім алушы бойына мақтаныш сезімін тудыру, даналардың даралығын бағалау, қастерлей білуге баулу.
Қазақ әдебиеті
Мақала
11 сынып
Мақсаты: Қазақтың бас ақыны, ұлы дана, ойшыл, сазгер Абай Құнанбаевтың мол мұрасын сыныптан тыс «Ми battle» зияткерлік ойыны
арқылы насихаттау.
Міндеті: Білім алушының бойына ақыл мен парасатты, сөз құдіреті мен көркем сөздің мәйегін бойына сіңдіру. Ұлыларымызды құрметтеу, сол арқылы білім алушы бойына мақтаныш сезімін тудыру, даналардың даралығын бағалау, қастерлей білуге баулу.
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
11 сынып
Математика сабағында білім берудегі математиканы оқытуда қоланылатын әдіс- тәсілдерінің тиімділігін анықтау. Білім алушылардың функционалдық сауттылығын арттырудың тиімді жолдарын көрсету.
«Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек »,- деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай қазіргі заман талабына сай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз ісінің щебері ғана жоғары жетістіктерге жетеді .
Кәсіптік техникалық білім берудегі жұмыс тәжірибем математиканы оқыту әдістемесінде, жалпы білім беретін мектептерге қарағанда біраз айырмашылықтардың бар екендігінің дәлелі болып табылады. Көбінесе колледжге оқу дағдылары қалыптаспаған, танымдық қызығушылығы жоқ, логикалық ойлау деңгейі төмен, педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған жасөспірімдер келеді.
Математика
Мақала
11 сынып
Бүгінгі таңда білім беру саласында әртүрлі сипаттағы және бағыттағы инновациялар енгізілуде. Азды-көпті мемлекттік жүргізіліп,мазмұнға,ұйымдастыруға оқыту әдістері мен технологияларына жаңалықтар кіруде. Білім беру саласына еңген жаңалықтарға мына өзгерістерді жатқызамыз:
1.оқу-тәрбие мекемелерінің жаңашыл басқарылуы;
2.білімнің қоғамдағы орны және сол жүйені қаржыландыру деңгейін;
3.тәрбие және білім жүйесі құрылымын;
4.осы міндеттерді шешуді,яғни іздену іс-әрекетін ұйымдастыру,мұнда үлгі көрсетуге болмайды,сондықтан мұғалім оқушыларды іздену іс-әрекетіне таратуы қажет ол үшін екі шартты орындау керек.
5.Мұғалім өзара ізденуге басқарушы болмай, шын мәнінде қатынасушы болу керек.
Қазақ тілі
Көрнекілік
11 сынып
Қазақтың «Үш бәйтерегінің» өмір жолын кейінгі жас ұрпаққа таныстыру,білім алушыларды шығармашалыққа баулу, оларды марапаттау.
Қазақ әдебиеті
Мақала
11 сынып
Кәсіптік оқу орны-үздіксіз білім берудің ұлттық жүйесіндегі негізгі буынның бірі. Кәсіби білім беру оқу орындарының білім алушыларына кәсіптік білім-бағдар бере отырып, оқыту қазақ тілінде сөйлеу тілін қалыптастыру мен дамытудың ең маңызды факторы. Кәсіптік білім-бағдар бере отырып оқыту дегеніміз – оқыту үрдісінде болашақ маманды қалыптастыру үшін қолайлы жағдай туғызу болып табылады.
Әдістемелік жинақта болашақ маманға мамандығына қатысты сөздер мен сөз тіркестерін үйретумен қатар, сөздік қорын байыту, яғни үйренген терминдерді күнделікті өмірде, болашақта қызмет барысында қолдануға машықтандырудың жолдары көрсетілген.Өзі таңдаған мамандығы бойынша меңгерген терминдерді қазақ тілінде өзге адамға жеткізе білу дағдысын қалыптастырады. Кәсіби терминдермен жұмыс жасауда термин сөздердің аударылу және жасалу ерекшеліктеріне көңіл бөлінген. Сонымен қатар жаңа сөздерді өткен грамматикамен байланыстырып түрлендіру, олармен сөз тіркестерін жасау, сөйлемдер құрастыру сияқты ж
Қазақ тілі
Көрнекілік
11 сынып
Қазіргі таңда мұхит пен теңіз асып,білім алып келген жастар саны артуда.Бұл еліміздің дамуына қалай әсер етуде?
Қазақ әдебиеті
Эссе, шығарма, мазмұндама
11 сынып
Мақсаты: Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында білім алушыларды еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге үйрету.
Міндеттері:
• Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында білім алушылардың қызығушылығын арттыру
• Өз ойларын еркін және зерттей білуге талпындырып, тұжырым жасай білуге бейімдеу;
• Білім алушылардың жеке қабілеттері мен танымдық өзгешеліктерін дамыту;
• Әрбір білім алушының жеке қабілеттерін ескере отырып , ой-өрістерін дамытуға жағдай жасау.
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Тәлімгерлерге
Барлық сыныптар
Қазіргі әлемдегі дамыған мемлекеттердің барлығы шоқтығы биік тарихи ұлы тұлғаларымен мақтана алады.Сол үрдісті жалғастыру мақсатында мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың "Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан" атты мақаласы жарыққа шықты. Мен де өз баяндамамда осыны арқау етпекпін. Абай Құнанбайұлын әлемде теңдесі жоқ , қайталанбас тұлға ретінде таныта білген мақала идеясын бағытқа ала отырып, ұлы ойшылымызды жас ұрпаққа лайықты деңгейде таныта алуға теңіздегі тамшыдай болса да өз үлесімді қосқым келеді.
Қазақ мәдениеті мен ақыл-ойының заңғар биігі Абай Құнанбайұлынан кейін де талай дүлділ жарып шығып, өздерінің өлмес туындыларын тарту етсе де, хакім Абайдың жұлдызы биік тұратындығы белгілі. Ол ең алдымен Абай шығармашылығың әмбебаптылығы, энциклопедиялығымен түсіндірілсе керек. Лирика, поэзия, сатира, поэма, аударма жанрларының негізін салып қана қоймай, осы жанрларды әлемдік биікке шығара білуі, музыкалық мұрасы, әлеуметтік-публицистикалық, философиялық, діни, ғылыми, та
Қазақ әдебиеті
Баяндамалар, реферат
10 сынып
Мақсаты: Оқушыларға өздері оқып, танысқан Мұқағали өлеңдерімен оның шығармашылығынан жан- жақты деректер бере отырып, танымдық көзқарастарын қалыптастыру, шығармашылыққа шыңдау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды поэзияны сүюге, Мұқағали жырларын, дастандарын, әндерін айта отырып, ақындыққа баулу, Отанын, елін, ұлтын сүюге тәрбиелеу.
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
11 сынып
Мақсаты: талантты ақын Абай Құнанбайұлының ақындық талантын шәкірт жүрегіне ұялату арқылы мәнерлеп жатқа айтуға, поэзияны сүюге, оны бағалай білуге, оқу дағдысын жетілдіре отырып, рухани танымын кеңейту.
Көрнекіліктер: Абай суреті, оқулық, Абай шығармалары, кітап бұрышы, нақыл сөздер,слайдтар
1) «Абай өз заманынан анағұрлым биік тұрған ақын еді»
Ғ.Мүсірепов
2) «Абайдың ұлылығы өз халқының мұқтажы мен болашағын әрі дұрыс, әрі
көргендікпен ұға білуінде жатыр»
К.Семенов
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
10 сынып
Мен ес білгелі 7 жасымнан армандай бастаппын.Күн өткен сайын армандарым асқақтай берді.Өзімді ән айтып,би билеп те сынап көрдім.Бірақ есейе келе адам баласы алдына мақсат қоя білу керек екенін де түсіндім.
Қамсыз балалық шағымды жер жанаты Жетісуда өткізіп жатырмын.Біздің аймақта табиғи газ құбырын жүргізу жұмысы енді ғана қолға алынуда.Еліме деген,жеріме деген сүйіспеншілігімді осы саланы дамыту арқылы жеткізгім келді.
Сол себептен 9 сыныпты аяқтай салысымен, жаз айы демалыс кезінде «газ обьектілері құралғыларын пайдалану технигі» мамандығына түсуге бел будым.Алдымен бұл мамандық туралы хабардар болғым келіп,қазіргі заманның алып жетістігі саналатын ғаламтор арқылы дерек жинадым.Бара-бара мамандыққа деген аңсарым ауып,таңдауым айқындала бастады. Өзім қатты сүйетін,қазір тұрып жатқан Талдықорған қаласында орналасқан Өнеркәсіптік индустрия және жаңа технологиялар колледжінде осы мамандықты оқытады екен. Осы ақпаратты ести салысымен жүрегім лүпілдеп, сол колледждің есігін аштым.Қабы
Қазақ тілі
Эссе, шығарма, мазмұндама
10 сынып
Тақырыбы: Талғат Бигелдинов пен Маншүк Маметоваға арналған «Мәңгілік ел алыптары» атты әдби-сазды кеші.
Мақсаты: Аттары аңызға айналып, ерлік істері барша ұлтты таң қалдырып, есімдері тарих беттерінде алтын әріппен өрнектелген ерліктің мәңгі алауын жаққан қазақтың қос батыры Талған Бигелдинов атамыз бен Мәншүк Маметованың жарқын өмірі және Ұлы Отан соғысындағы ерлік істерін ұрпаққа үлгі , өнеге ету.
Білім алушыларды қазақтың қос батыры Талғат Бигелдинов пен Мәншүк Маметованының есімдерін қадірлеуге, қастерлеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мәншүк Маметова мен Талғат Бигелдиновтың портреттері, слайд және мультимедиа материалдары, ән, бейнефильм
Қазақ әдебиеті
Сыныптан тыс жұмыс
10 сынып
Тақырыбы: «Алаш арысы»
Мақсаты: Алаш көсемі, мемлекет қайраткері Әлихан Бөкейханның тарихи ерліктерін насихаттау, студенттердің шығармашылық қабілетін арттыру, патриоттық сезімін ояту, тәуелсіздік жолында қызмет еткен тарихи тұлғаларға деген құрметті күшейту, Әлихан Бөкейханның еңбектерін зерттеп, терең меңгеруге қызығушылығын ояту.
Көрнекілігі: Слайд, портрет,кітаптар көрмесі.
Өткізілу барысы:
1–жүргізуші:Армысыздар,құрметті қонақтар,ұстаздар,білім алушылар! Алаш қозғалысының көшбасшысы, «Алаш» партиясы және Алашорда үкіметінің жетекшісі, жалпыұлттық «Қазақ» газетін ұйымдастырушыларының бірі, публицист, ғалым, аудармашы, қазақтың зиялы азаматы, халқымыздың біртуар перзенті – Әлихан Бөкейханның тәуелсіздікке жету жолында талмай күрескені, қалдырған мұралары кейінгі ұрпаққа үлгі-өнеге. Тұлғаның аты ғана қалың бұқара халықты рухтандыратын, атқарып кеткен ісі, артта қалдырған орасан мол мұрасына бой көтеріп келе жатқан жас ұрпақтың ұлттық сана-сезімін оятуға, ал ұлт тәуелсіздігі ме
Қазақстан тарихы
Сыныптан тыс жұмыс
10 сынып
Зерттеу жұмысы тақырыбының өзектілігі:
Мағжан Жұмабаев шығармашылығының көп қырлы тұстары әлі де жан –жақты зерттеуді қажет етеді.
Зерттеу жұмысының мақсаты мен міндеттері:
-М.Жұмабаев шығармаларының көркемдік әлемін, құрылымдық ерекшелігін тақырыпқа сай зерттеу ;
-Мағжан өлеңдеріндегі символдық бейнелерді айқындау;
-Ақын шығармашылығын жүйелеу, саралау;
Зертттеу жұмысында қолданылған әдіс-тәсілдер:
Материалдарды мақсатқа сай іріктеу.
Дерек көздері: ақынның өз өлеңдері, ақын шығармашылығы туралы
зерттеу еңбектер.
Зерттеудің нысаны: ”Жаралы жан“, ”Орамал“,”Мен жастарға сенемін“,
”Шолпы“, ”Жел”,”Ой“, ”Ескендірдің екі мүйізі“,
”Бір күні“, ”Қарындастар“, ”Толқын“, ”Түркістан“
”Жұлдызды -жүзік, Айды алқа ғып берейін“
өлеңдеріндегі символдық қолданыстар
Зерттеудің болжамы:
Мағжан бейнешілдігі тәуелсіз Қазақ Елінің мемлекеттік символдарының негізіне айналуда.
Қазақ әдебиеті
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
Қазақ мәдениеті мен ақыл-ойының заңғар биігі Абай Құнанбайұлынан кейін де талай дүлділ жарып шығып, өздерінің өлмес туындыларын тарту етсе де, хакім Абайдың жұлдызы биік тұратындығы неліктен? Ол ең алдымен Абай шығармашылығың әмбебаптылығы, энциклопедиялығымен түсіндірілсе керек. Лирика, поэзия, сатира, поэма, аударма жанрларының негізін салып қана қоймай, осы жанрларды әлемдік биікке шығара білуі, музыкалық мұрасы, әлеуметтік-публицистикалық, философиялық, діни, ғылыми, тарихи еңбектерінің мазмұн тереңдігі, ағартушылық, педагогикалық ойлары оның ұлт ұстазы, тіпті адамзат ғұламасы атануына арқау болды.
Қазақ әдебиеті
Мақала
10 сынып
1
2