
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 34 материал
Балаларды ирелеңдеген лента бойымен жүру , шашырап әртүрлі бағытта бүкіл топпен жүру, екі қолмен әр түлі бастапқы қалыпты 0,5-1,5 арақашықтықта нысанаға лақтыруға үйрету .Ойын арқылы дене қимылын дамыту .
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Ұсақ қол маторикасын дамыта отырып , ойын арқылы тапсырмаларды орындайды . Ойын барысында сәйкестендіру , түстерді ажырату , дағдыларын танытады . Бірлесе жұмыс жасай алады.
Әдіс тәсілдер: Әңгімелеу, сұрақ қою, көрсету,түсіндіру.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Жас ұрпақтың жаңаша ойлауын, олардың біртұтас дүниетанымының қалыптасуына, әлемдік сапа деңгейдегі білім, білік негіздерін меңгеруіне ықпал ететін жаңаша білім мазмұнын құру – жалпы білім беру жүйесіндегі өзекті мәселелерінің бірі. Бүгінгі қоғам алдында тұрған ең жауапты міндет – тәуелсіз мемлекетіміздің уығы боп қадалатын қоғам мүшелерін, яғни жас ұрпақты адамгершілік қасиетке тәрбиелеу, тиянақты білім беру.
Балабақша
Мақала
Барлық сыныптар
Ұлттық құндылықтар адам өмірінің әр саласында өз көрінісін табады. Олар адамның моральдық қасиеттерін қалыптастырады, рухани байлығын арттырады, қоғамның дамуына ықпал етеді. Ұлттық құндылықтарды бала кезден бастап бойына сіңірген адам өзінің туған жеріне, еліне, тіліне, мәдениетіне құрметпен қарайды. Бұл қасиеттер адамның тұлғалық дамуында, әлеуметтік және рухани өмірінде маңызды рөл атқарады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі білім беруде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдалану балалардың өз бетінше белсенділігін арттыруға, шығармашылық ойлау қабілетін, танымдық қызығушылығын, балалардың өз бетінше, түрлі тәсілдермен қызықтыратын зат немесе құбылыстар туралы ақпарат табуға және бұл білімді шынайылықтың жаңа объектілерін құру үшін пайдалануға, сонымен қатар балабақшаның білім беру жүйесіне ата-аналардың белсенді қатысуы үшін мүмкіндік береді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Қазақ халқының да сан-ғасырлық тарихи-мәдени жетістіктерінің жемісін, рухани байлығын, жанына біткен еңбексүйгіштік, имандылық, бауырмалдық, балажандық, қонақжайлық, т.б. қасиеттерін танытатын тәлімгерлік тәжірибесі бар. Онда кешегі өткен данғой қариялар, ғұлама ойшылдар, би-шешендер және ақын-жыраулардың саналық болжамдарының, психологиялық пайымдаулары мен педагогикалық тұжырымдарының өшпес ізі жатыр.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Құзыреттілік» термині әдетте белгілі бір әлеуметтік-кәсіби статус иесіне байланысты қолданылады және оның сол істі атқарудағы түсінігі, білімі, білігінің орындалуға тиіс мәселенің нақты өз деңгейінде шешілуімен сәйкестілігі арқылы сипатталады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Тәрбиеші: балалар бізге хат келіпті. Хат кімнен келген екен, ашып көрейық. Балалар хат ертегі әлеміндігі ханнан келіпті. Хан балалар менің ұлымның «Алтын сақасы» жоғалып қалды. Іздемеген жеріміз , бармаған тауымыз қалмады. Бүкіл адамдардыңда мазасы кетті. Бізге сендердің көмектерің керек боп тұр. Маған «Алтын сақаны» табуға көмектесіңдерші деп хатын аяқтапты хан.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Балаларға көне ұлттық құндылықтарымыз туралы кеңінен түсіндіру. Сондай-ақ, ұлттық құндылықтар туралы ақпараттарды іс-әрекет барысында меңгерту.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Балаларға көне ұлттық құндылықтарымыз туралы кеңінен түсіндіру. Сондай-ақ, ұлттық құндылықтар туралы ақпараттарды іс-әрекет барысында меңгерту.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдету. Мамандық түрлерімен таныстыру. Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, жұмбақ шешуге, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту, қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.
Балабақша
Ашық сабақ
Мектепке дейінгі балалар
Мектепке дейінгі білім беруде сыни тұрғыдан ойлау технологиясын пайдалану балалардың өз бетінше белсенділігін арттыруға, шығармашылық ойлау қабілетін, танымдық қызығушылығын, балалардың өз бетінше, түрлі тәсілдермен қызықтыратын зат немесе құбылыстар туралы ақпарат табуға және бұл білімді шынайылықтың жаңа объектілерін құру үшін пайдалануға, сонымен қатар балабақшаның білім беру жүйесіне ата-аналардың белсенді қатысуы үшін мүмкіндік береді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ұлттық мәдени құндылықтарды қарапайым тілмен түсіндірер болсақ, белгілі бір ұлтқа тән адами қадір-қасиет, халықтың сан ғасырлар бойы жинақталған ұлттық рухани және материалдық құндылықтары.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ұлтымыздың тарихына, тарихи өміріне қарап ұрпақты ұлттық мүддеге қызмет етуге бағыттауда, зиялылыққа тәрбиелеу ісінде ерекше маңызға ие болған ұлттық сананың рухына көз жеткіземіз. Адамның барлық қасиеттері оның санасына байлаулы. Яғни сана дегеніміз адамның бойындағы барлық рухани қасиеттерін қалыптастырып, реттеп, біріктіріп отыратын феномен. Бірақ сананың адам бойындағы қасиеттерді қалыптастырып, нығайтып, біріктіріп отыруына ықпал ететін тәрбие.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу–барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз–жасұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Өскелең жас ұрпақты рухани-адамгершілік қасиетке баулу, тәрбиелеу–барлық кезеңде өзекті. Біздің келешегіміз–жасұрпақ, ал ұрпақ тәрбиесі адамзаттың мәңгілік тақырыбы.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Біртұтас тәрбие бағдарламасының мақсат міндеттері
Балабақша
Презентация
Мектепке дейінгі балалар
«Бала тәрбиесі – бүкіл қоғамның міндеті».
Өскелең ұрпаққа ерекше көңіл бөліп, оларды игі істерге бағыттауымыз керек. Барлық оқу орындарында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру, балалардың бойына адами құндылықтарды сіңіру, мектеп пен отбасының өзара байланысын нығайту маңызды. Мектептердегі біртұтас тәрбие бағдарламасы осы мақсаттарға жетудің тиімді құралдарының біріне айналады, – деді Ғани Бейсембаев.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"Біртұтас тәрбие бағдараламасы" жұмыс жоспары
Балабақша
Басқа
Мектепке дейінгі балалар
БІРТҰТАС ТӘРБИЕ БАҒДАРЛАМАСЫ: ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖӘНЕ ОНЫ ІСКЕ АСЫРУ ЖОСПАРЫ.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
1
2