
Мыктыбекова Акерке Махамбетовна
Кәсіптік бағдар беру педогогы.



Барлығы: 19 материал
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;
Қазақ тілі
Ашық сабақ
4 сынып
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өз әрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығы мен салдарын түсіну
Қазақ тілі
Ашық сабақ
4 сынып
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өз әрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығымен салдарын түсіну
Қазақ тілі
Ашық сабақ
4 сынып
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін. Құндылық жасампаздық және жаңашылдық өзәрекеттерінің қоршаған әлем үшін маңыздылығымен салдарын түсіну
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып
өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу, жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар енгізу.Оқушыларға қоршаған орта жайлы білім беру, табиғат адамзаттың еңбек етіп, өмір сүретін ортасы екендігін түсіндіру. Оқушылардың қоршаған орта, табиғат жайлы білімдерін кеңейту, табиғатқа деген жанашырлықтарын арттыру. Шығармашылық ізденіс арқылы жергілікті жердің табиғатын оқып, үйренуге дағдыландыру. Табиғаттың байлығын бағалай білуге табиғатты сүюге, туған жер табиғатын қорғауға аялай білуге тәрбиелеу.
Музыка
Ашық сабақ
4 сынып
Қоршаған ортаны қорғау.Оқушыларға қоршаған орта жайлы білім беру, табиғат адамзаттың еңбек етіп, өмір сүретін ортасы екендігін түсіндіру. Оқушылардың қоршаған орта, табиғат жайлы білімдерін кеңейту, табиғатқа деген жанашырлықтарын арттыру. Шығармашылық ізденіс арқылы жергілікті жердің табиғатын оқып, үйренуге дағдыландыру. Табиғаттың байлығын бағалай білуге табиғатты сүюге, туған жер табиғатын қорғауға аялай білуге тәрбиелеу.
Музыка
Ашық сабақ
4 сынып
Кейбір пайдалы қазбалардың қолданылу саласын анықтайды
Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсетеді
Жаратылыстану
Ашық сабақ
4 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 76-сабақ
Мектеп «№25 жалпы білім беретін мектебі»
Бөлім Табиғат құбылыстары
Педагогтіңаты-жөні Искакова У
Күні: 29.01.2025ж
Сынып:4 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы №76Жатыс септік 56-61 жаттығулар
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу
4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын қазақ тілінің пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау
Сабақтыңмақсаты/критерийі Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі
Құндылыққа баулу Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезең
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әр
Қазақ тілі
Ашық сабақ
4 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 91-сабақ
Мектеп №25 жалпы білім беретін мектеп
Бөлім Табиғат құбылыстары Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер
Педагогтіңаты-жөні Пакеева М. Д
Күні: 23.01.2025ж
Сынып:4 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы №91Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалысы
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 4.2.1.8** қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына байланысты формулаларды шығарып алу және қолдану
4.5.1.9** артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу
4.5.2.5 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру
Сабақтыңмақсаты Артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешеді
Ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрасты
Бастауыш сынып
Ашық сабақ
4 сынып
Short term plan: term 3
Unit of a long term plan: Our health Lesson 53
Teacher name: Рахым Ш.
Date: 23.01.2025
Grade: 6 Б Number present: absent:
Lesson title Language Focus. Countable and uncountable nouns.
Learning objectives
6.1.1.1 use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups
6.6.2.1 use quantifiers many, much, a lot of ,a few on a limited range of familiar general and curricular topics
6.3.2.1 ask simple questions to get information about a limited range of general topics
Lesson objectives Learners will be able to:
• Learn about countable and uncountable nouns.
• Learn the difference between a / an, the, some, any, much, many and a lot of.
• Write about what you usually eat and drink.
Value links Generosity – This may be a core value of yours if you cherish people who will give their time and resources to people in need. You may consider yourself to be a generous person if you find joy and meaning in giving to others.
Шет тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 91-сабақ
Мектеп №25 жалпы білім беретін мектеп
Бөлім Табиғат құбылыстары Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер
Педагогтіңаты-жөні Пакеева М. Д
Күні: 23.01.2025ж
Сынып:4 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтыңтақырыбы №91Бір бағыттағы қуып жету және қалып қою қозғалысы
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 4.2.1.8** қуып жету қозғалысы мен қалып қою қозғалысына байланысты формулаларды шығарып алу және қолдану
4.5.1.9** артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу
4.5.2.5 ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрастыру
Сабақтыңмақсаты Артынан қуып жету,бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешеді
Ақпаратты түсіндіру, салыстыру және мәліметтерді жиынтықтау, қозғалыс графиктерін құру, қозғалысқа арналған есептерге сызба құрасты
Шет тілі
Ашық сабақ
6 сынып
Раздел Природные явления
Дата: Ф.И.О. учителя: Динасилова А.
Класс: 4 ә
Урок 37 Количество присутствующих
Количество отсутствующих
Тема Какие бывают дожди?
Цели обучения, которые необходимо достичь на данном уроке 4.1.4.1 определять основную мысль прослушанного материала.
4.5.1.8 использовать наречия.
Цели урока Определять основную мысль прослушанного материала.
Использовать наречия.
Критерий оценивания Определяют основную мысль прослушанного материала. Используют наречия.
Привитие ценностей Уважительные отношения друг другу, соблюдать правила поведения в классе, внимательно слушать учителя.
Навыки использования
ИКТ Презентация, доска, маркеры
План
Планируемое время Деятельность учителя Деятельность учащихся Оценивание Ресурсы
Начало урока
10 мин 1.Организационный момент.
Быстренько проверь, дружок:
Ты готов начать урок?
Всё ль на месте,
Всё ль в порядке,
Ручка, книжка и тетрадки?
Все ли правильно сидят?
Все ль внимательно глядят?
Каждый хочет получать
Только лишь
Русский язык
Ашық сабақ
4 сынып
«№25 жалпы білім беретін мектебі» мемлекеттік мекемесінде 21.01.2025 ж күні 10-11 сынып оқушыларына Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына арнаған жолдауында 2025 жылды «Жұмысшы мамандықтары жылы» деп жариялаған жолдаумен таныстырылып мамандықтар жайлы мәлімет берілді.
Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына арнаған жолдауында келесі 2025 жылды «Жұмысшы мамандықтары жылы» деп жариялады. «Осы уақыт ішінде техникалық және кәсіби білім беру жүйесін реформалау қажет. Әрі біз жұмысшы мамандықтарын дәріптеу арқылы қоғамда еңбекқор және нағыз маман болу идеясын насихаттаймыз», - деді президент. Яғни қоғамда еңбекқорлық, кәсібилік сияқты қасиеттер өте жоғары бағалануы тиіс.
Қазақстанда жұмысшы санатына әртүрлі мамандықтар кіреді. Олардың қатарында:
Механиктер – автокөліктер мен машиналарды жөндейтін мамандар.
Электриктер – электр жүйелері мен құрылғыларын орнату және жөндеу.
Слесарлар – металл конструкцияларын өңдеу, жөндеу.
Дәнекерлеушілер – металл бөлшектерін дәнекерлеу.
Столярлар – ағаштан бұй
Барлық пәндер
Мақала
11 сынып
«№25 жалпы білім беретін мектебі» мемлекеттік мекемесінде 21.01.2025 ж күні 10-11 сынып оқушыларына Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына арнаған жолдауында 2025 жылды «Жұмысшы мамандықтары жылы» деп жариялаған жолдаумен таныстырылып мамандықтар жайлы мәлімет берілді.
Қасым-Жомарт Тоқаев Қазақстан халқына арнаған жолдауында келесі 2025 жылды «Жұмысшы мамандықтары жылы» деп жариялады. «Осы уақыт ішінде техникалық және кәсіби білім беру жүйесін реформалау қажет. Әрі біз жұмысшы мамандықтарын дәріптеу арқылы қоғамда еңбекқор және нағыз маман болу идеясын насихаттаймыз», - деді президент. Яғни қоғамда еңбекқорлық, кәсібилік сияқты қасиеттер өте жоғары бағалануы тиіс.
Қазақстанда жұмысшы санатына әртүрлі мамандықтар кіреді. Олардың қатарында:
Механиктер – автокөліктер мен машиналарды жөндейтін мамандар.
Электриктер – электр жүйелері мен құрылғыларын орнату және жөндеу.
Слесарлар – металл конструкцияларын өңдеу, жөндеу.
Дәнекерлеушілер – металл бөлшектерін дәнекерлеу.
Столярлар – ағаштан бұй
Барлық пәндер
Мақала
11 сынып
ТАНЫМАЛ ТҰЛҒАМЕН КӘСІБИ БАҒДАР БОЙЫНША
КЕЗДЕСУ ӨТТІ
«Күй өнерін дәріптеген Бөрі Иса»
Жетісай ауданының білім бөліміне қарасты "№25 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекесінің мәжіліс залында 10- сынып білім алушыларымен «Танымал тұлғалармен кездесу» "Біртұтас" тәрбие бағдарламасы аясында мамандық таңдау маңызы жөнінде «Күй өнерін дәріптеген Бөрі Иса» атты кездесу болып өтті. ҚР Мәдениет қайраткері , Өнертану ғылымдарының доценті ұлағатты ұстаз, дирижер, күйші-орындаушы сазгер, “ профессор, Мақтарал ауданының құрметті азаматы–Бөрі Исамен жылы жүздесу болды.
Дала болмысын, досқа адал, дұшпанға қатал қазақ жанын домбырадай түсіндіре алатын аспап екенін айтты . Домбыра іштегі шерді емдейді. Езілген еңсені тіктейді. Ұйыған қанды ысытады. Бойға ғаламат қуат дарытады. Жасық болмауға, жайнап, жадырап жүруге баулиды. .
Бөрі Иса – он саусағынан халқымыздың күй өнері төгілген дәулескер күйші, дүлдүл тарланы. Домбырадан ағытылған күй ты
Мектеп әкімшілігі
Мақала
10 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім:
5.3 Заттар мен материалдар
Педагогтің аты – жөні: Сопбекова Жулдызай Ермекбаевна
Күн: 06.11.2024ж Сыныбы : 5 «Б» Қатысушылар саны: 14 Қатыспағандар саны:0
Тақырыбы: Сұйықтықтардағы және газдардағы диффузия
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Сұйық және газтектес заттардағы өнімдердің таралуын сипаттау.
Диффузия құбылысының қалай жүретінін анықтау және түсіндіру.
Бөлшектердің қозғалыс ерекшеліктерін салыстыра отырып, су және газ күйіндегі заттардың құрылымдық құрамын түсіндіру.
Құндылықтар Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік
Сабақ барысы Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) «Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады
«Онлайн» платформада оқушылар топтарға б
Биология
Ашық сабақ
5 сынып
Мектеп түлектерімен кездесу
Түркістан облысы. Жетісай ауданы білім бөлімінің "Мамандығым-болашағым" жобасы аясында
"№25 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесін 2016-2017 оқу жылында мектепті үздік бітірген қазіргі таңда Қарағанды медициналық университетінің 7 курс интерм- дәрігері Хамраева Гүлжан Бабамұратқызымен 9,10, 11- сынып оқушылары арасында кездесу ұйымдастастырды
✅ Мақсаты:
Оқушыларды жоғары оқу орындарында белгілі бір мамандықта білім алып жатқан студент жастармен кездестіре отырып, пікір алысуға, болашақ мамандығын таңдауда жүйелі көзқарас қалыптастыруға, кәсіби мамандыққа деген қызығушылығын арттыруға, сол жолда тиянақты да, саналы білім алуға деген ұмтылысты оятуға бағыт беру.
Оқушылар:
"ҰБТ-ге қалай дайындалдыңыздар? Университет қабырғасында өтілетін сабақтар, лекциялар, практикалардың өтілу ерекшеліктері қандай?
Қандай қосымша клубтарға қатысуға болады?
"ЖОО орнына оқуға түскеннен кейінгі тәртіп жүйесі қандай?
Жатақханада тұру мүмкіндігі б
Мектеп әкімшілігі
Мақала
10 сынып
Мектеп түлектерімен кездесу. Мамандық таңдауға бағыт - бағдар беру
Мектеп әкімшілігі
Мақала
10 сынып
9-10-11 сынып оқушыларына мамандық таңдауда бағыт-бағдар беру
Мектеп әкімшілігі
Мақала
10 сынып