
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған



Барлығы: 23 материал
Ешкім де,ешнәрсе де ұмытылмақ емес!Соғыс-күйретуші күш!Барды жоқ ететін,тауды жер ететін.Жер бетіндегі тіршілік атаулының бәрін жалмап жұтатын ажал.Соғыс-атауы құлаққа жағымсыз,тіршілікті қан жылататын,асты қайғы-қасіретке толы қаралы сөз.Осыдан 80-жыл бұрын жер бетін шарпыған сол сұрапыл Ұлы Отан соғысы еді.Неміс фашистерінің аңсап келген арманына батырларымыз 4 жыл ішінде қажымас ерліктерімен тосқауыл берді.Фашистер мақсаты жер бетін отарлап алу еді.Өзара одақ құрып бүкіл әлемді өздеріне қаратпақ болды.
Қосымша білім беру
Мақала
Басқа
Мақсаты: «Еңбек» адамгершілік құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру; еңбек етуге қызығушылықтарын дамыту; еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
Басқа
Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйінде «Жас сарбаз» үйірмесінің жетекшісі Е. Жалимбетов жүргізуімен үйірме оқушыларына «Асық ату» ойынын өткізудегі мақсаты: Ұлтымыздың ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, ойын туралы түсінік беріп қызығушылықтарын ояту. Асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, мергенділікке, ептілікке, жеңіске, деген құштарлыққа әділдікке, ұлтымыздың құндылықтарын құрметтеуге баулу. Білім алушылардың рухани – адамгершілік мәдениетін,эстетикалық, патриоттық сезімдерін тәрбиелеу, елдің мәдени мұрасын сақтау,елдің мәдени мұрасын сақтау ұлттық ойындарды насихаттау мақсатында Ұлттық ойындар – тынысы кең, алысқа меңзейтін, ойдан-ойға жетелейтін, қиялы мен қанат бітіретін ғажайып нәрсе, денсаулық кепілі, өмір тынысы. Асық ойыны баланың жүйке-жүйесін қалыптастырады, ой-өрісін және көкжиегін кеңейтеді, мінезін төзімділікке, қозғалысын дәлдікке ептейді, көздің көру қабілетін арттырады. Асықты нысанаға алғанда қан тамырларының жұмысы жақсарады, ал қолға ұстап иірг
Қосымша білім беру
Тәрбие сағаты
Басқа
Қазақ әдебиетінің бес арысы Шәкәрім Құдайбердиев, Міржақып Дулатов, Жүсіпбек Аймауытов, Мағжан Жұмабаев, Ахмет Байтұрсынов сынды ақын - жазушылар білім мен ғылым саласында ерен еңбек еткен. Олардың қаламынан туған туындыларда әлеуметтік - қоғамдық жағдайлар, қазақ халқының азаттығы мен теңдігі кең орын алған.
- Олай болса балалар бұл адамдарды неге «Бес арыс» дейді?
(Өйткені бесеуі де елдің мұңын жырлап қараңғы халықты ағартушылыққа бет бұруды көздеген азаматтар болған. Шығармаларын ағартушылыққа арнаған ақын - жазушылар. Бірақ өз ойын, мақсатын соңына дейін жеткізе алмай арманда кеткен арыстар.
Қазақта ер азаматтың дүниеден ерте өткенін «арысым - ай» деп жоқтаған. Бұлардың барлығы дүниеден ерте кеткен азаматтар. Сондықтан арыс деген сөздің мағынасы кең, терең болған.)
Қосымша білім беру
Тәрбие сағаты
Басқа
-Балалар, бүгінгі «Тәртіпке бас иген құл болмайды» тақырыбында тәрбие сағатымызда заң, құқық тақырыптарында алған білімдерімізді жинақтап, ортаға салдық.
Бұл білім бізге келешекте, өмірде де қажет болады, себебі біз ҚР құқықтық мемлекетпіз.
Міне, бүгінгі сайысымызда айтылғандарды саралай келе, еліміздің өркениетті ел ретінде болашақта қарқынды дамуы, қымбатты оқушылар, болашақ жастар сендердің өз қолдарыңда.
Жандарыңа сапалы білім мен салауатты ақылды серік етіп, үйлестіріп мемлекетті алдыңғы уақытта дамытатын сіздер мен біздер. Ендеше М. Әуезов атамыз айтқандай «Ел боламын десең, бесігіңді түзе» дегендей, құрметті өрен атаның емес, адамның баласы болу керектігін осы бастан ой-зерделеріңе салыңдар.
Ендеше, балалар, «Жеңіс бар жерде жеңіліс бар»-демекші, сөз кезегін әділқазыларға береміз.
Қосымша білім беру
Тәрбие сағаты
Басқа
Мақсаты: 1.Оқушыларға қазақ халқының тәуелсіздік жолындағы ерлік күресі мен ғасырлар бойы басынан өткен қиыншылықтарын айта келіп, осы қиын жылдары елінің азаттығын, еркіндікті аңсаған ұлт зиялыларына тоқталу. Тәуелсіз Қазақстанның қол жеткен жетістіктерімен таныстыру.
2. Қаншама құрбандықпен қол жеткен тәуелсіздігімізді құрметтей , қастерлей білуге тәрбиелеу, Қазақстанның келешегі үшін аянбай еңбек етуге шақыру.
3. Оқушылар бойында отансүйгіштік-патриоттық сезімдерін тәрбиелеу.
Қосымша білім беру
Тәрбие сағаты
Басқа
Қазақ әдебиетінің бес арысы Шәкәрім Құдайбердиев, Міржақып Дулатов, Жүсіпбек Аймауытов, Мағжан Жұмабаев, Ахмет Байтұрсынов сынды ақын - жазушылар білім мен ғылым саласында ерен еңбек еткен. Олардың қаламынан туған туындыларда әлеуметтік - қоғамдық жағдайлар, қазақ халқының азаттығы мен теңдігі кең орын алған.
- Олай болса балалар бұл адамдарды неге «Бес арыс» дейді?
(Өйткені бесеуі де елдің мұңын жырлап қараңғы халықты ағартушылыққа бет бұруды көздеген азаматтар болған. Шығармаларын ағартушылыққа арнаған ақын - жазушылар. Бірақ өз ойын, мақсатын соңына дейін жеткізе алмай арманда кеткен арыстар.
Қазақта ер азаматтың дүниеден ерте өткенін «арысым - ай» деп жоқтаған. Бұлардың барлығы дүниеден ерте кеткен азаматтар. Сондықтан арыс деген сөздің мағынасы кең, терең болған.)
Қосымша білім беру
Ашық сабақ
Басқа
Балалар, бүгінгі «Тәртіпке бас иген құл болмайды» тақырыбында тәрбие сағатымызда заң, құқық тақырыптарында алған білімдерімізді жинақтап, ортаға салдық.
Бұл білім бізге келешекте, өмірде де қажет болады, себебі біз ҚР құқықтық мемлекетпіз.
Міне, бүгінгі сайысымызда айтылғандарды саралай келе, еліміздің өркениетті ел ретінде болашақта қарқынды дамуы, қымбатты оқушылар, болашақ жастар сендердің өз қолдарыңда.
Жандарыңа сапалы білім мен салауатты ақылды серік етіп, үйлестіріп мемлекетті алдыңғы уақытта дамытатын сіздер мен біздер. Ендеше М. Әуезов атамыз айтқандай «Ел боламын десең, бесігіңді түзе» дегендей, құрметті өрен атаның емес, адамның баласы болу керектігін осы бастан ой-зерделеріңе салыңдар.
Ендеше, балалар, «Жеңіс бар жерде жеңіліс бар»-демекші, сөз кезегін әділқазыларға береміз.
Қосымша білім беру
Сыныптан тыс жұмыс
Басқа
Интеллектуалды сайысымыздың мақсаты – ұстаздардың педагогикалық шеберліктерін шыңдау. Өзара тәжірбие алмасу және бірлесе отырып шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Қазіргі заман педагогының әлеуметтік психологиялық мәдениетін жетілдіру. Бір-біріне достық сезімдерін арттыру. Шығармашылық жаңашылдыққа бастау. Өзін-өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Қосымша білім беру
Семинарлар
Басқа
Қазақстан Республикасының азаматтары жемiстi мемлекеттiк, қоғамдық, шығармашылық қызметi, еңбектегi және жауынгерлiк ерлiктерi үшiн, олардың Республикаға сiңiрген еңбегiнiң танылуының белгiсi ретiнде мемлекеттiк наградалармен наградталады. Мемлекеттiк наградалармен наградтауды Қазақстан Республикасының Президентi жүзеге асырады.
Қосымша білім беру
Ашық сабақ
Басқа
Ұлтымыздың ұмытылып бара жатқан ойынын жаңғырту, ойын туралы түсінік беріп қызығушылықтарын ояту. Асық ойнату арқылы балаларды дәлдікке, мергенділікке, ептілікке, жеңіске, деген құштарлыққа әділдікке, ұлтымыздың құндылықтарын құрметтеуге баулу. Білім алушылардың рухани – адамгершілік мәдениетін,эстетикалық, патриоттық сезімдерін тәрбиелеу, елдің мәдени мұрасын сақтау,елдің мәдени мұрасын сақтау ұлттық ойындарды насихаттау мақсатында Ұлттық ойындар – тынысы кең, алысқа меңзейтін, ойдан-ойға жетелейтін, қиялы мен қанат бітіретін ғажайып нәрсе, денсаулық кепілі, өмір тынысы. Асық ойыны баланың жүйке-жүйесін қалыптастырады, ой-өрісін және көкжиегін кеңейтеді, мінезін төзімділікке, қозғалысын дәлдікке ептейді, көздің көру қабілетін арттырады.
Қосымша білім беру
Тәрбие сағаты
Басқа
Балалардың қимыл қозғалысын жетілдіру, спортқа деген қызығушылықтарын арттыру
Қосымша білім беру
Ойындар, Сценарийлер
Басқа
Сабақтың мақсаты: Ұлы Отан соғысының ардагері Қасым Қайсенов туралы мағлұмат беру, материалдар жинақтау және білімдерін тереңдету. Оқушылардың бойына патроиоттық сезім ұялатып, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Тәрбиелік: Оқушыларға Қасым Қайсеновтың өмірін насихаттай отырып, Отанға деген, өмірге деген сүйіспеншілік сезімдерін дамыту. Жас ұрпақты елін, жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу.
Қосымша білім беру
Ашық сабақ
Басқа
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мен сабағыма қалай тиімді пайдаланмын. Мен оқытуды бастамас бұрын мынадай жағдайларды ескеруім керек. 1. Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы білім алудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау. 2. Жүйелі ойлануға үйрету. 3. Шығармашылық таланттарын және оларды барынша жақсы пайдалану жолдарын зерттеу және анықтау. 4. Оқу үдерісі үшін және өзін-өзі тану әдісі ретінде оқуды жақсы көру. 5. Тілді, есептеуді жақсы игеру және кеңістік ойлау қабілетінің болуы. 6. Сандық технологиялар саласындағы жоғары құзыреттілік.
Ойымды қорыта келе, адамның бойындағы әрбір жаңа қасиеттерді ашу, әрбір оқушыға, үміт отын жағу жаңашылдықтан қорықпау керектігін кездескен қиыншылықтарды жеңе білу керектігін топшыладым. Мен үшін ең бастысы, болып жатырған өзгерістерге бей-жай қарамай, сын тұрғысынан ойлап жан-жақты қарай білуім керектігін түсіндім.
Қосымша білім беру
Семинарлар
Басқа
Тақырыптың жоспары:
1. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым.4. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру туралы көзқарасқа сүйеніп жіктелген әдістер.5. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері. Импрессия және экспрессия.6. Ынталандыру әдістері. Ойын - оқыту әдісі.7. Оқыту әдістерін жетілдіру және мұғалімнің сабақтар жүйесінде оларды таңдай білуі.
Қосымша білім беру
Семинарлар
Басқа
Көзінің тірісінде аты аңызға айналған ұлы тұлға – Бауыржан Момышұлы туралы біз не білеміз? Рас, ол - жаужүрек батыр да, қолбасшы да, қаламгер. Әрине қазақ тарихында батыр да, қолбасшы да, қаламгер де аз болған жоқ. Бірақ олардың ешбірінің даңқы алты алаштан әріге асып көрген емес. Ал, Бауыржан атамызды төрткүл дүние халқы түгел таныды, оның қаһармандық қайсар тұлғасы мен адамзат баласында сирек кездесетін озық ақыл – ойы, қарағайға қарсы біткен бұтақтай алабөтен ірі мінезі естіген жұртты тегіс тәнті етті. Бауыржан Момышұлын өзгелерден даралап тұрған айырықша қасиеті - оның қалам мен қаруды қатар ұстауы, қай кезде де ұлт мүддесін қаймықпай қорғауы.
Қосымша білім беру
Ашық сабақ
Басқа
Сабақтың тақырыбы: «Сахна тарланы - Сәбира Майқанова»
Мақсаты: Оқушыларға Сәбира Майқанованың өмірбаяны мен өнер жолын дәріптеу.Сахна тарланының бейнесін аша білуге, алған білімін қолдана білуге үйрету.
2. Дамытушылық: Әр баланың сезіміне ерік бере отырып, іздену, хат жазу, түрлі жағдаяттарды шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды өзінің және өзгенің бойындағы жағымды –жағымсыз жақтарын көре және ажырата отырып, өнер жолын бағалап, айналасындағылармен жақсы қарым-қатынаста бола білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Қосымша білім беру
Ашық сабақ
Басқа
Кімді оқытамыз? Алдыңызда ынтасы мен қабілеті, ұлты мен жынысы, психологиясы мен мінез-құлқы әр түрлі бала отырғанын ұмытпаңыз. Оқушылар БІРДЕЙ ЕМЕС!
2. Не үшін оқытамыз? Мақсат әр түрлі. Бірде білу, түсіну деңгейінде болса, келесіде қолдану деңгейі, гуманитарлық бағыт пен жаратылыстану пәндерінде басқа, тілдік пәндерде мүлде бөлек. Бірақ оқу мақсаты барлық педагогтерге ортақ. Теория мен тәжірибені ұштастырып, алған білім мен дағдыларын өмірде қолдануға үйрету.
3. Қалай оқытамыз? Алдыңыздағы балалардың ерекшеліктерін ескеріп қажеттіліктерін өтеу үшін ұтымты болған тәсіл тиімді. Әдіс көп, мақсат біреу. Сабақ барысында жасалған әрекеттердің барлығы сабақ мақсатына жетуге бағытталуы шарт. Бастысы мақсат қолжетімсіз болып жатса мақсатты емес, тәсілді алмастырыңыз.
Қосымша білім беру
Семинарлар
Басқа
Кімді оқытамыз? Алдыңызда ынтасы мен қабілеті, ұлты мен жынысы, психологиясы мен мінез-құлқы әр түрлі бала отырғанын ұмытпаңыз. Оқушылар БІРДЕЙ ЕМЕС!
2. Не үшін оқытамыз? Мақсат әр түрлі. Бірде білу, түсіну деңгейінде болса, келесіде қолдану деңгейі, гуманитарлық бағыт пен жаратылыстану пәндерінде басқа, тілдік пәндерде мүлде бөлек. Бірақ оқу мақсаты барлық педагогтерге ортақ. Теория мен тәжірибені ұштастырып, алған білім мен дағдыларын өмірде қолдануға үйрету.
3. Қалай оқытамыз? Алдыңыздағы балалардың ерекшеліктерін ескеріп қажеттіліктерін өтеу үшін ұтымты болған тәсіл тиімді. Әдіс көп, мақсат біреу. Сабақ барысында жасалған әрекеттердің барлығы сабақ мақсатына жетуге бағытталуы шарт. Бастысы мақсат қолжетімсіз болып жатса мақсатты емес, тәсілді алмастырыңыз.
Қосымша білім беру
Презентация
Басқа
Қосымша білім беру ұйымдары қызметінің басты ерекшелігі мынада:
Балалар мен жасөспірімдерді өз еркіне қояды және мұнда адамның өзін-өзі жан –жақты көрсетуәне толық мүмкіндік беріледі , сонымен қатар балалар білім алу бағытын , жүйесін , деңгейін және соңғы нәтижені өзі таңдайды. Бұл ерекшелік қосымша білім беру жүйесіндегі шығармашылық қарым-қатынасты , педагог пен баланың немесе педагогпен қосымша білім беру ұйымдарының бірлескен іс-әрекетін белсенді және қарқынды жаңа педагогикалық техникалық оқыту әдістемесін үнемі үйлестіріп отырудың қажеттілік екенін айқын көрсетеді.
Қосымша білім беру
Презентация
Басқа
1
2