Ашық сабақ "Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар" 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Л.Қылышев атындағы ЖОББМ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

Ойлауды дамытуға арналған командалық ойындар

Педагогтің аты-жөні

Джуртканов Д.Г

Күні:

19.03.2021

Сынып:3 «б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Командалық ойындардағы тактика және стратегия.



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.6.1 - әр түрлі жағдайлардағы өзінің шығармашылық қабілеттерін көрсету.



Сабақтың мақсаты


Ойын кезінде өздерінің қабілеттерін көрсету.

Әр оқушының ептілігін,жылдамдығын анықтау.

Бағалау критерийлері

-денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын көрсетеді;

-жаттығуларды орындау барысында қиындықтарды және тәуекелдерді түсінеді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология

• денсаулық, дене қыздыру, пульстің жиілігі, физикалық қасиеттер

• қыздыру әрекеттері: бір орнында жүгіру, аяқтарын қосып секіру, аяқты қосып, ашып секіру, алға еңкею

• жүгіру, тез жүріс, жәй жүріс

• бұлшық, жүрек соғуының қысқаруы, жылдамдықтың қалыпқа келуі

• бағыт, кеңістік

• ойын, команда, ынтымақтастық

• тактика, стратегия


Құндылықтарды

дарыту


оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады; ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс; оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;

Пәнаралық

байланыстар

Биология, физика пәндерімен байланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді).


Сабақтың барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт




Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті



Бағалау



Ресурстар



Сабақтың басы

10мин






















Дайындық бөлімі.

Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару.Сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік техникасы еске түсіріп,сақтауды ескертемін.

Орында жасалатын жаттығулар. Оңға, солға, айналу жаттығулары.

Жүру кезінде жасалатын жаттығу. Аяқтын ұшымен, өкшемен,аяқтың сыртқы қырымен, аяқтың ішкі қырымен, жартылай отырып,толық отырып жүру.

Жүгіру барысында жасалатын жалпы дене дамыту жаттығулары

Оң қапталман қолды алдыға айналдырып жүгіру

Кері бағытта сол қапталман қолды артқа айналдырып жүгіру

Тізені жоғарыға көтеріп жүгіру

Өкшені артқа лақтырып жүгіру

Артпен жүгіру

Тынысты қалыпқа келтіру

Үлкен шеңбер бойына тұрып жалпы дамыту жаттығуларын орындау.


Сапқа тұрады, сәлемдеседі.Денсаулығына шағымдары болса айтады.







Жүру,жүгіру жаттығуларын орындайды.Үлкен шеңбер бойына тұрып жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.


 



ҚБ: От шашу арқылы бағалау

Әр бір тапсырмаға үлкен, бос кеңістік.







Сабақтың ортасы

25 мин














Доппен өткізілетін ойын.

Екі топ алдына бірдей сызық сызылады. Сызықтан 10-20м жерге бір зат немесе жалауша шаншып қойылады. Әр команданың бірінші ойыншысы алдымен оң қолна допты ұстап, жалаушаны айналған кезде, допты сол қолына ауыстырып келесі ойыншының оң қолына ұстатады. Ойын шартын бұрын орындаған топ, жеңіске жеткен болып (10ұпай) қосылады. Келесі топқа (5ұпай) беріледі. 

Секіртпе жіппен серіру.(скакалка)

Сөре сызығының бойында тұрған 2 команда ойыншылары белгіленген жалаушаға дейін секіртпе жіппен секіріп барып,секіріп қайтады. Келесі ойыншыға секіртпе жіпті жылдам тапсыруы керек. Ойын осылай жалғасады.Қай команда жылдам секіріп келсе,сол командаға(10ұпай), келесі командаға(5ұпай).

Дескриптор






Допты оң және сол қолына ауыстырып доппен бірге жүгіріп ойнайды.































Секіртпе жіппен секріп келесі ойыншыға беріп ойынды жалғастырады.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Ысқырғыш,

Доп,секіргіш.

Жалауша






Сабақтың соңы

5 мин

«Сабақты қорытындылау»Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Оқушылармен тақырып бойынша әңгімелесемін.

Өткен тақырып туралы кері байланыс болу үшін сұрақ қоямын.Оқушылар жауап береді.


Әр оқушы бүгінгі сабақ бойынша алған әсерімен бөліседі.Қиын болған немесе жүзеге арсыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды.



Саты бойынша бағалау.

«Кері байланыс


Тексерілді:








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.04.2021
967
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі