Сабақтың
басы
10мин
|
Дайындық
бөлімі.
Оқушылармен
сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық киімдеріне
назар аудару.Сынып ішінде жарақаттанудың алдын алу үшін қауіпсіздік
техникасы еске түсіріп,сақтауды
ескертемін.
Орында жасалатын жаттығулар.
Оңға, солға, айналу
жаттығулары.
Жүру кезінде жасалатын
жаттығу. Аяқтын ұшымен, өкшемен,аяқтың сыртқы қырымен, аяқтың ішкі
қырымен, жартылай отырып,толық отырып
жүру.
Жүгіру барысында жасалатын
жалпы дене дамыту
жаттығулары
Оң қапталман қолды алдыға
айналдырып жүгіру
Кері бағытта сол қапталман
қолды артқа айналдырып
жүгіру
Тізені жоғарыға көтеріп
жүгіру
Өкшені артқа лақтырып
жүгіру
Артпен
жүгіру
Тынысты қалыпқа
келтіру
Үлкен шеңбер бойына тұрып
жалпы дамыту жаттығуларын
орындау.
|
Сапқа тұрады,
сәлемдеседі.Денсаулығына шағымдары болса
айтады.
Жүру,жүгіру жаттығуларын
орындайды.Үлкен шеңбер бойына тұрып жалпы дамыту жаттығуларын
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы
бағалау
|
Әр бір тапсырмаға үлкен, бос
кеңістік.
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Доппен өткізілетін
ойын.
Екі топ алдына бірдей сызық
сызылады. Сызықтан 10-20м жерге бір зат немесе жалауша шаншып
қойылады. Әр команданың бірінші ойыншысы алдымен оң қолна допты
ұстап, жалаушаны айналған кезде, допты сол қолына ауыстырып келесі
ойыншының оң қолына ұстатады. Ойын шартын бұрын орындаған топ,
жеңіске жеткен болып (10ұпай) қосылады. Келесі топқа (5ұпай)
беріледі.
Секіртпе жіппен
серіру.(скакалка)
Сөре сызығының бойында тұрған
2 команда ойыншылары белгіленген жалаушаға дейін секіртпе жіппен
секіріп барып,секіріп қайтады. Келесі ойыншыға секіртпе жіпті
жылдам тапсыруы керек. Ойын осылай жалғасады.Қай команда жылдам
секіріп келсе,сол командаға(10ұпай), келесі
командаға(5ұпай).
Дескриптор
|
Допты оң және сол қолына
ауыстырып доппен бірге жүгіріп
ойнайды.
Секіртпе жіппен секріп келесі
ойыншыға беріп ойынды
жалғастырады.
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Ысқырғыш,
Доп,секіргіш.
Жалауша
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
«Сабақты
қорытындылау»Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау. Оқушылармен
тақырып бойынша
әңгімелесемін.
Өткен тақырып туралы
кері байланыс болу үшін сұрақ қоямын.Оқушылар жауап
береді.
|
Әр оқушы бүгінгі сабақ бойынша
алған әсерімен бөліседі.Қиын болған немесе жүзеге арсыра алмаған
мәселелер бойынша сұрақ
қояды.
|
Саты бойынша
бағалау.
|
«Кері
байланыс
|