
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 14 материал
сайттағы әріптестерге қажет деген ойдамын
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Әріптестеріме қажет деген ойдамын
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Сайттағы әріптестеріммен бөлісу мақсатында
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Сайттағы өзім сияқты әріптестерімнің бір керегіне жарар
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Әріптестерге қажет деген ойдамын
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
Әріптестеріме қажет болар деген ойдамын
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
7 сынып
Сайттан әріптестерімнің бір керегіне жарар
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
7 сынып
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу
.7.О2. Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану.
7.ӘТН4.2.1. Сөйлеу тілінде интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
7 сынып
Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.
7.О1. Мәтіндік және графиктік(кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау
7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЫ
Пәні : Қазақ тілі
1-бөлім
Ауа райы және климаттық өзгерістер
7- 8-сабақ Бейнеу ауданы Бейнеу селосы
Мектеп:Бейнеу аудандық әкімдігінің
« Үстірт орта мектебі » КММ
Күні: 18.-20.09.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Жаксыбаева Шолпан
СЫНЫП: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Ауасыз тіршілік жоқ
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7. Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.
7О6. Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу
7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Проблемалық сұрақтарға жауап береді, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып
Интонация адамдардың түрлі көңіл күйін білдіреді. Сөйлеу мәнеріне қарай сөйлемнің реңі ғана өзгеріп қоймай, оның негізгі мағынасы да өзгеріп кетуі әбден мүмкін. Мысалы, Мен сені жақсы танимын деген сөйлем әртүрлі мағынаға
ие болуы мүмкін.
Бұл сөйлем жағымды, көтеріңкі әуенмен, қуаныш сезімді интонациямен айтылса, ол дұрыс жай-күйді білдіреді.
Ал жағымсыз, төмен, созылыңқы интонациямен
айтылса, ол кекесін
Кідіріс — сөйлеу үстінде болатын кідіріс, үзіліс. Сөйлемдер, ондағы сөздер мен сөз тіркестері әр уақытта бірсыдырғы ұласқан әуенмен айтылмай, әредік олардың арасы үзіліп айтылады. Кідірістің негізгі міндеттері — мәтінді бөліп
мүшелеу және сол бөлшектенген мүшелердің арақатынастарын айқындау, мағынаны түсіндіріп, жазылған мәтінді ажыратып оқу, түсіну үшін белгілі дәнекерлік қызмет атқару. Мысалы:
Балапан/тоpғай ұясында отыp. Балапан тоpғай/ұясында отыp.
Бipiншi сөйлем (балапан деген жалғыз сө
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып
7.Т/А1. Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау
7.Ж3. Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып
. Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау
7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау.
7.О1. Мәтіндік және графиктік(кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау
7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу.
Қазақ тілі
Ашық сабақ
7 сынып